- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #129901 üzenetére
Penze nincs, elvarasok vannak. Nehez neki igy segiteni
-
#56573440
törölt tag
válasz yodamastah #129887 üzenetére
Van aki magasabb valszeg mint 170 cm, es nem tudja hova hajtogatni magát hasalós vasalós gépeken... Amikor az AT 870-mmes üléséről telitalpasan ér le az ember és hajlítva van még mindig a lába, akkor lehet az utca végén sírva fakad lapos vason, nem fér be a plexi mögé meg ilyenek. Hosszú távon a tank élét szorítani sem éppen kenyelmes, meg egy csomó apróság.
Bár lehet csak szarul ült rajta valóban -
yodamastah
őstag
válasz #56573440 #129904 üzenetére
Igen valszeg szarul ült rajta. Nem a kezeden támaszkodsz, hanem tartod magad combbal háttal. Kondi az kell, nem puhapöcsöknek való. Én 185cm vagyok, de van 190 feletti haver aki 1 év alatt 40ezret tett a k4 1000-be. Ha jól ülsz rajta akkor nem kényelmetlen. Fárasztóbb mint a seggeden ülni, ez nem vitás.
-
#14787072
törölt tag
válasz yodamastah #129906 üzenetére
Nem írtam, hogy a kezén támaszkodott, csak azt, hogy neki kényelmetlen volt. A kézenállósat idézőjelbe tettem, mi így hívjuk a sportmotorokat. Nem, nem degradálom le őket. És igen, tudom, az SV nem sportmotor....
Egyébként evezős srác, nem hiszem, hogy a kondijával gond lenne. Nektek bejön ez a stílus, neki/nekem nem. Ennyi. Amúgy 15 évvel ezelőtti sztorin lovagolunk, de legközelebb inkább csendben maradok....
-
yodamastah
őstag
válasz #14787072 #129907 üzenetére
Nem kell csendben maradnod. Nincs azzal semmi baj ha más a véleményünk. Erre van a fórum, hogy megbeszéljük.
Én mindig felemelem a hangom ha valaki jön a hasalós/kézenállós kényelmetlen sportmotor jelzőkkel. kb 15 évig jártam sportmotorral napi szinten. Lehet rajta ülni úgy hogy nem kényelmetlen. Nekem kényelemmel sosem volt gondom.
[ Szerkesztve ]
-
neo81
senior tag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy egy ilyen fajta Quad milyen gyártmányú és minőségű, alkatrészeket lehet-e hozzá kapni?:Apollo Commander 200 [link]
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz yodamastah #129906 üzenetére
198...
Nem kézen támaszkodva mész? Mik vannak... Ha ezt tudom lehet a tank éle se zavar pár gépnél amikor combbal megfogtam volna, nem zavart volna ha belelóg a térdem burkolatokba vagy a csuklómba, hogy máskor a plexi akármennyire mögé mennék a torkomba vágja a szelet es esélyem nincs behasalni... Na ezt észben tartom... Valami tipp esetleg hogy a jobb lábánál az a pedál mire való? Nyilván nem kormányon lógunk, de annak se lenne semmi köze ahhoz amit felsoroltam... Mondjuk nem értem miután leirtam, hogy merült ez egyáltalán fel...
Neked a te géped pont kiadja. Nekem amin eddig ültem nagyon nem. Biztos találtam volna olyat amiről nem lógok le semerre de miután te is tudod hogy farasztobb mint egy pl turaenduro ugyanerre a célra... de legalább tudtál egy jót puhapöcsözni meg polírozni picit. Végülis
-
#14787072
törölt tag
válasz yodamastah #129908 üzenetére
Nem a véleménykülönbségről van szó. Természetesen elfogadom, ha más. Erre írtam, hogy mások vagyunk, kinek mi jön be. Csak furcsa volt, hogy egyből puhapöcsöztél meg ex katedra kijelentetted, hogy szarul ül valaki a motoron, azért kényelmetlen......Fárasztó mindig magyarázkodni, hogy bizony kényelmetlen lehet egy motor 190 felett pont azokért a dolgok miatt, amit blackrulz is írt. A magasságoddal 10-ből 9 motor kényelmes, nekem 10-ből 1.
Mindegy, mindenki motorozzon azzal, amit kényelmesnek talál.
-
bajnokpityu
félisten
Yoda mi necces et mondott, amitől picsogas lett?
Kétszer elolvasva se találtam. Én is majd 2m vagyok, 600rr lampajat kB nyeregből elolredolve látom, és mégis, nekem hosszú túrán a sportmotorok ulespozicioja a legkevésbé fárasztó.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
fattyu
veterán
188 cm vagyok. a sportmotor a legkényelmesebb dolog a világon. Nekem. és nem ironizálok.
Az hogy a supermoto nem éppen a kényelem netovábbja érthető.
de a bálna kawa is megterhelőbb ugyanannyi KM alatt mint a gsxr.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Pfiucska
aktív tag
válasz yodamastah #129908 üzenetére
Egyebkent erdekes de amennyire kenyelmetlen volt elsore a sportmotor, annyira kenyelmesse valt mostanra. Meg kell tanulni ulni rajta. De azert egy turagep valoszinuleg alkalmasabb az ilyen jellegu igenyekre
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
KrAt
veterán
200 cm vagyok, nagy darab, és SV650-em volt. Nem volt kényelmetlen (tényleg).
-
JoinR
senior tag
válasz FeniX- #129918 üzenetére
Mondjuk ha 1L-rel többet eszik az 500-as és 10 ezret mész egy évben, akkor kb. évi 45k-val megdobja a büdzsét a többletfogyi. Nem tudom ez kinek motiváló tényező a 250-es felé, de ha mégis, akkor érdemes megfontolni a 125-ösre váltást is, ott még lehet faragni a fogyasztáson
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz tboy93 #129919 üzenetére
Áh, egy kis (fos) ybr 250-es yamahát.
Tavaly munkábajárásra vettem a 125-ösök után, de igazából tartós H.O. van, úgyhogy utóbb inkább az M0-son megyek Szentendre-Visegrád, Esztergom irányba. Én egy ábszolúte óvatos duhaj vagyok, teljesen elég a 90-100 as tempó. (még a 0-son is, röhögjetek ki nyugodtan)
Viszont, a kicsiket is télen-nyáron szinte kihagyás nélkül használtam mindig.
Gondolkoztam ugye a múltkor, esetleg egy 'valami' 500-ason, de régi karbist már nem akarok (fogyasztás, felújítási költségek) miatt, újat meg milliókért nem 'akarok' ($$) venni.Meg aztán mindig van más hobbi is, most például újra elkezdtem montizni/bicajozni megint.
p.s.: az ybr-en is lenne még mit gatyába rázni, pl. hátsó gátló.
-
FeniX-
aktív tag
-
FeniX-
aktív tag
válasz tboy93 #129923 üzenetére
ott is attól függ, mekkora.
Nyogónak pl. a kis keeway-ét a Mackó is tesztelte vidiben és nem nézett ki ormótlanul rajta.
De nekem pl. a cbf 125 kicsi volt, de én imádtam, ahogyan a CG 125-öt is.
Ott nekem csak a vékony (és CST kínai, beton kemény, ruglamatlan) gumikkal volt bajom egyedül.
De én átlagos (vagy mostmár nevezhetjük kissé átlagon aluli) 175-ös magasságú vagyok, meg 80 kiló. (sportos testalkat, barna szem... ja: ez nem társkereső, várjatok! abbahagyom a listát)[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz tboy93 #129922 üzenetére
Na ja, meg van ott még 10 év különbség is
#129924 FeniX-:
Csak félkomolyan írtam, szerintem a motortartás költségei mellett +/- 1-2L nem sokat számít, max ha tényleg nagyon sokat mész. Főleg kis motorokon azért sokat kell ülni, hogy gyűljön a km. Viszont ezek az újabb injektoros gépek tényleg alig isznak valamit, az más kérdés, hogy akkora az árkülönbség, amit sose "termelsz ki", szóval csak a fogyasztás miatt aligha éri meg váltani rájuk. Nekem a 390 Adv is 3.6-ot iszik amúgy, és pont 2x olyan erős, mint az YBR.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #129913 üzenetére
A puhapöcsözés volt sok ezek szerint. De így utólag elnézést is kérek akkor érte. Én azt hittem ilyesmi itt még belefér De ez egy általános kijelentés volt részemről. Akinek nem inge, az fölöslegesen vette magára...
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz tboy93 #129929 üzenetére
Hát, nekem volt szerencsém sokat kipróbálni kicsikből, volt ilyen is, olyan is.
(pont utánaszámoltam, hogy 7. éve van motorjogsim, és műszakira még egy mocit sem vittem, ami átlagosan éventi motorcserét jelent)
nekem sajna az is szempont volt anno, hogy ne kelljen az utcán tárolnom a motort, és mivel társasházban lakom, be kell, hogy férjen a pincefolyosóra, legalább éjszakára.
A honda SH kényelmes volt (bár, a 90 fokos térdszögtől megfájdultak a lábaim) a kymco agility is, a honda cg és a cbf is jó volt, a lábpóz, stb.
Pl. az ybr-nél például a fékező jobb lábamat folyamatosan mozgatni kell, mert ott a bokám nem tud már jobban visszahajlani és a fékpedál is már teljesen alsó pozícióban van. (mert én barom módjára szeretek inkább a tank fele ülni előre)
De a hyosung karion is például nagyon kényelmetlen volt, de nem méretre, hanem ilyen nagyon íves ülése volt.[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
Nekem ugye full idomos k7 sv1000s volt .
átülve r1 re (2006) olyan volt mint egy játék motor (mérete és súlya miatt) ,brutál könnyen lehetett döntögetni, vagy 20-30kg val könnyebb és sokkal rövidebbnek érződött kb mikor átültem olyan érzésem volt hogy nincs eleje a motornak . No meg vagy 50-60 LE vel erősebb R1 után biztos , hogy nem sv1000st vennék . (ezt úgy mondom hogy nagyon szeretem az sv nyesességét) agresszívabb vissza váltásokkal simán be blokkolt a hátsó kerék
Kényelmes meg kinek mi ... én elvagyok mindennel ami vicces és motor.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #129931 üzenetére
De ezek te is tudod h futóműben, fékben, komfortban piszkosul gyenge motorok voltak. A népszerűségüket 1 valaminek köszönhették. A kamatmentes hitelnek és h odaadták 1ft-tól. Annó cimborám 650-esét én vittem haza, az egy Simson volt a VFR-hez képest.
ui. A Simo-s hasonlat lehet nem volt túl jó, lassan drágább egy Simo, mint egy SV650.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #129932 üzenetére
írtam , hogy r1 után nem ilyet vennék tök más kategória még a megnevezés is az egyik sport motor másik meg sport túra vagy mi... inkább fzs1000 meg ilyenek ellen ment . Bár fzs1000 is sokkal jobb motor mint az sv1000s.
(sv650 sokkal! szarabb volt mint az 1000 érzetre mind futómű mind fék )
3000km esként vettem egy Erstes bankos család apától 1,2 misiért anno akkor még neki volt rajta 1,5 milla hitel.
Nem is értem minek vette meg.
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Xero
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
seller007
tag
Kedves Topik,
Autó mellett szeretnék robogót is buda/pesti belvárosi mozgásra.
50-es kétütemű kistestű robogóval (a 62 kilómmal) vajon lehet tartani a forgalom ütemét?
Köszi szépen -
runner 125
nagyúr
válasz seller007 #129938 üzenetére
Van külön robogós topik, de én Bp.-re biztosan elengedném az 50-es kategóriát.
Minimum 125. Csinálj B125-ös jogsit, amikor behozták 40-50-ből megvolt ha jól emlékszem és gyorsan lezavarható.
Ráadásul egy 125-ös 4 ütemű még kevesebbet is fog enni, mint az 50 2t, mert nem nyélen mész vele folyton.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz duni84 #129936 üzenetére
Emlekeim szerint volt visszahivas ra. ket generacios ugyanilyen generator van. Az egyikben lemez van a magnesek lelazulasa ellen, tehat ki van javitva a hiba. Ha nincs kicserelve a javitott verziora, akkor lesz baj. A motorok szervizbe vitele ezert is elonyos, mert kiderulnek, milyen visszahivasok nem voltak elvegezve.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz GTVili #129942 üzenetére
Pont erre gondoltam. Igen hegyes 50 -esnek kéne lennie. A Simsonomon most 60 -as henger van, de nem hiszem, hogy egy 70 -estől biztonságban érezném magam pl. az Árpád hídon. Inkább a hekkelt pedelec. A bringaúton nyugisabb és a belvárosbn nem lassabb, mint egy SMKP.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #129943 üzenetére
Amilyen huplis a lehajtó a Szentendrei/11-es felé én ott egy KamAZzal sem érezném magam biztonságban.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
JoinR
senior tag
válasz seller007 #129938 üzenetére
Ha csak belváros, simán vállalható. Anno 80kg-mal az 50-es Scaraveóval sem volt gond (Ürömről jártam be, + jó sok rakpart), GPS szerint tudta kb tudta 70-et (szerk: most elbizonytalanodtam, hogy ez szélárnyék volt-e , de a 65 tuti) a 62 kg-val még jobban menne. Az viszont igaz, hogy a 2t sokat iszik (nálam 3.5L volt, kb végig nyélen, +olaj) , és 10 km után már érződik a ruhán, hogy azzal jöttél.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #129942 üzenetére
Azert olyan sok hengerszettet nem fogyaszt.
Sima vashengeres vizes minarelli ora szerint 88-90 et megy, ami realis 75 korul van. Akkor eszik 4 litert. Ennel tobbel a ditech megy, es kevesebbet fogyaszt.
Eleg sokat elmennek ezek igy, 10e km felett, az biztos. Sosem tudtam ennyit menni robogoval, mert addigra mindig elloptak. De 8000 km alatt nem robbant le alattam egy 33000 kmt futott 50 es aprilia.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #129947 üzenetére
Sosem tudtam ennyit menni robogoval, mert addigra mindig elloptak.
Itthon vagy kint?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
seller007
tag
válasz Topiccsendőr #129947 üzenetére
"mert addigra mindig elloptak."
Ez lett volna a másik kérdésem, csak kitöröltem gondolván, hogy annyira csak nem gáz a pest... lopás casco szükséges lehet?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Linux kezdőknek
- Gyúrósok ide!
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest