- Mobil flották
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz duni84 #130037 üzenetére
Ket cikkszam van forgoreszre:
2SH814500000
5VY814500000
A javitott verzio a felso. Visszahivasrol hirtelen nem tudok neked mit mondani, lehet keverem a zx10 el, mert ott is ugyanez a hiba volt, ugyanigy a fotengelynel joval tobbet forgo generatorral. Tehat itt a fordulatszammal volt inkabb a baj. a kesobbi yamahak mar teljesen mas generatorral voltak szerelve, nem ekkora attetelkulonbseggel. A magneseket tovabbra is ragasztjak, csak lemezt is raknak. Mar az en 2009-es r1 emnel is lemezes a magneskerek, biztos nem 15 tol szallitjak igy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FeniX- #130039 üzenetére
Nem, a csuszokuplungot a versenysportra talaltak ki, akarcsak a gyorsvaltot. Versenyre a kuplung minden fele allithato, utcara pedig kapsz egy kozepszar beallitast altalaban, amit alig lehet erezni, es azzal is beblokkol a hatso kerek, de nem annyira, mint nelkule, emelle nem is lehet allitani. Tehat nem hulyebiztos. Es a regebbi konstrukcioknal nagyon elrontja a kuplung zarasi erzetet, amikor csusztatod a kuplungot, mert nem adtal epp gazfroccsot. Szoval lehet azt a kuplungot motorfeknel csusztatni is, nem feltetlen kell kibszni azonnal gazfroccsel.
Egy nagy v2 nel visszavaltasnal ha hirtelen elengeded a kuplungot, biztos blokkol, sornegynel mar nagyon fakezunek kell lenni ehhez, alacsony fordulaton szerintem meg nem is letezo jelenseg, szoval en sem igazan ertem, amiket olvasok itt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
duni84
aktív tag
válasz Topiccsendőr #130051 üzenetére
bocs eredetileg fz1-gyel kapcs jött fel ez a forgórész. ott a legutolsó gyártási évtől szerelte az új darabbal a yamaha (2015) és arra nem jött eddig hivatalos álláspont, hogy mitől lazulnak le némelyik modellnék 7-8 évesen, másiknál 14 évesen, futásteljesítménytől függetlenül (valahol 30e km után, valahol 100e fölött sem). kicseréltem pár ilyet, a külföldi és hazai fórumokon is fejvakarás megy, mert nincs egyértelmű pattern. és fz1-re nem volt visszahívás. még az usában sem.
#metszéspontok
-
baboss
őstag
Gyertyákat mikor szoktak cserélni ?
46.000km van benne.
Ki kell venni és megnézni milyen állapotban vannak ?
Ha cserélni kell akkor milyen gyertyát vegyek?
2009. Honda CBF 600S PC43
Most van 82.000km a motorban.
Fogaskerekekben, láncban 32.000km, van, nincs szakaszosan nyúlva még, és a fogak nincsenek elnyalva .
Vezérműlánc nincs megnyúlva, szelephézagok gyári értékeken belül vannak.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Srácok, nektek mi a véleményetek az MXGuards-ról?
Szoktam nézni a videóik (konkrétan az összeset láttam már), és most (korábban már) nyitottak egy szervizműhelyt is. A videók pedig inkább önreklámok, mint műszaki nyalángságok (pl. itt a mai powerszelep tisztítás/dugócsere videó), de nem is ez a lényeg, hanem hogy amit hallottam róluk, az alapján profin dolgoznak.
...DE...!
...de ahogy nézem a videókat, azt látom, hogy egy építkezés mellett(/alatt/benne) vannak. A szerviz meg egy garázs konkrétan. A garázsajtó pedig természetesen nyitva mindig.
Egy blokkbontásos műveletet lehet ilyen körülmények között csinálni? Oké, lehet. De szabad is? Nem gáz, hogy teleszáll porral?
A Full Gas-nál egy sima szelephézag állításra nekem azt mondták (KTM 1190 Adv.), hogy nem mindegy milyen környezetben történik, ezek meg csak így lazán...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #130055 üzenetére
A moci igényli a rózsás gyertyafényes pezsgős vacsit szelephézag előtt vagy a lágy olajpárás vázmasszázst? Vagy a Full-Gas próbálja maximálisan védeni az ügyfélkörét khm akarom mondani a pénzét?
És nem azt mondom, hogy a pajtában szereltessünk a lovak közt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #130056 üzenetére
Leginkább a komolyan vett pormentes környezetről beszélt. Laikusként nem tudom mennyire kell komolyan venni, és mennyire csak önmarketing volt (biztos, hogy nagyon), de nekem logikusan hangzik, hogy ne kerüljön por a szelepekhez, vagy épp dugócserénél az égéstérbe...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Hőguta
csendes tag
válasz baboss #130054 üzenetére
Az enyém olyan mint a Tiéd csak 2008 as.
30ezernél kicseréltem a gyertyákat semmi problémája nem volt de mert megérdemli és talán a gyári ajánlás is ennyi km.
Szelephézagokat ellenőriztem de az összes tűréshatáron belül volt.A láncban 45e km van nincs szakaszos nyúlás(lehet hogy a láncolajzó miatt?)
Én a helyedben azért 82e után nem azt nézném hogy milyen a gyertya hanem nagy ívben elhajítanám Persze mindenki döntse el maga. -
Topiccsendőr
addikt
válasz duni84 #130053 üzenetére
R1 szetesett forgoreszetol indultunk, azt csinaltak a karasnaban, de akkor itt beszeltunk el egymas mellett :D
Ez a magnes ragasztas eleg sok modellnel elojon, meg a normalis, fotengelyen levo magneskerekeknel is. Cbr nel is volt, sot, oninditonal is eleg gyakran leesnek a magnesek r1 nel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
duni84
aktív tag
válasz Topiccsendőr #130064 üzenetére
ja, akkor én nem figyeltem minden esetre rohadjanak meg, hogy annakidején spórolni akartak 2 grammot, meg 3 centet és spóroltak is!
#metszéspontok
-
nagyúr
Ugy erzem mintha megnyult volna egy kisse a lancom.
A kezikonyvben oldalsztenderre allitott motorral irja a lancfeszesseg ellenorzest. Anno erre azt mondta az oktatonk, hogy akkor kell jó legyen a lánc, amikor rajta ul a rider a motoron. Na most ez faszsag vagy motor fuggo melyiknel hogyan kell nézni a lancfeszesseget?
Az allitasra szinten oldalsztendert ir. Nekem van hatso kerek emelom, nem célszerűbb azon csinalni?
Ha meg soha nem csinaltam ilyet neki merjek allni otthon vagy elbaszod meghalsz kategoria? Fekhez en pl nem nyulok otthon
-
FeniX-
aktív tag
válasz tboy93 #130068 üzenetére
Simán meg tudod otthon is csinálni.
Általában a hátsó lengőkarra rá szoktak plecsnizni piktogramot (hondánál többször láttam) hogy mennyire kell állítani a lánc-feszességet.
A szokásos általános eljárás, hogy meglazítod a hátsó kereket (+fék alaplap ahol kell) állítasz a láncfeszítő csavarokon (ami hátrébb állítja a kereket) leellenőrzöd, meghúzod és kész. -
Methionyl
senior tag
válasz tboy93 #130071 üzenetére
Mondjuk a végén a tolómérős megoldás tök jó ötlet hogy tényleg ugyan annyit húzott. Erre nem is gondoltam
Én is nem rég csináltam, tény hogy amíg másnak 10p az nekem 1 óra volt biztosra mentem.They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Geresics
addikt
válasz tboy93 #130068 üzenetére
Miért gondolod, hogy egy oktató (legyen bármilyen jó és akármilyen mérnöki végzettségű - ami azért nem jellemző náluk) jobban tudja hogy hogyan kell beállítani a motoron a láncfeszességet, mint maga a motort készítő gyár, annak mérnökei, szakemberei?
Én értem, hogy van a "ki hogy szokta", meg a "youtube-os csávó így mutatta", és felőlem mindenki úgy csinálja, ahogy csak akarja. Én magát a kérdést nem értem, hogy mások jobban tudják-e, mint a gyártó?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #130068 üzenetére
az oktató valószínűleg ezt hallotta valakitől, ahova a tanulómotorokat hordta javítani, aki valahonnan hallotta
mindegyiknek a service manualjában leírják, hogy hogy kell (egyikbe se írják, hogy ülj rá és csináld úgy, mert nem életszerű, egy ilyen minimál karbantartást is két emberesre írnak meg. esetleg 1 ember + állvány + 2 zsák cement)
a naked/sport motorokra tipikusan azt írják, hogy oldalsztenderre állítva legyen akkora a lógása, mert gyárilag nincs rajtuk középsztender. az összes többinél hacsak a manualt fordító embernél nem szabadult el a ctrl-c ctrl-v, akkor középsztenderre állítva írják. és azután is ez lesz a gépkönyvébe, ha a 25. oktató/szerelő/youtuber azt mondja, hogy mindenképp ülj rá. így adák meg a gyártónál az ideális középértéket, ami mindenhez jó lesz.
gondolja csak bele: ha ráülve kéne állítgatni, akkor minden alkalommal nekiállnál csavargatni az anyákat, amikor utast viszel/utas leszáll/pakolsz a dobozva/doboz nélkül jársz/irdatlanul elhízol/satöbbi?
szerk: szerintem inkább erre a kérdésre adtam választ, nem is a legelsőre: #130077 tboy93
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #130080 üzenetére
Semmi koze a sag-hez.
Azert kell lanclazasag, mert a lengovilla tengelye nem ugyanaz a tengely, mint a kislanckereke. Ezert mindig hol feszesebb, hol lazabb lesz, a hatso tengely helyzetetol fuggoen. Tehat ha epp be- vagy ki van rugozva a hatso rugostag. Van olyan motor, ahol ha raulsz lazabb lesz.
Soha nem ugy kell allitani plane nem azt az erteket amit megad a gepkonyv, hogy rajta ul az ember. maximum ellenorizni lehet igy, hogy van-e eleg a lancban ahhoz, hogy rugozni tudjon egyaltalan a hatulja. De ahhoz ket ember kell, mert egy ember sulyatol nem fog beulni annyira sok motornal, hogy egyaltalan lass valamit.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #130057 üzenetére
Melegem volt, átszabtak. Nem kis kör volt még egy klónt kikérni de átment, 6 éve is őt szerettem volna már de akkor nem találtunk hozzá sehol forrásanyagot ami vállalható lett volna így 2 avatarral később de meglett.
Geresics azért ez a pormentes nekem kicsit olyan mint mikor megy a gépszerelésné az agymenés az antisztatikus kesztyűn és nem vezető alátéten. Nem életszerű, ha a garázsod hetente takarítod sem hiszem, hogy veszélyesen poros lenne ha csak nincs ott pl egy vegyes tüzelésű ami a létező összes retket összegyűjti. Ugyanakkor láttam már 4. kerületi műhelyt ami egy asztalos/forgácsoló mellett volt... mégsem volt rá panasz. Ha láthatóan nem egy putri a hely én ezen nem akadnék fenn, hogy valaki otthon szerel.
Imi is "otthon" a ház udvarában lévő kisgarázsban szerel mégis az egyik legjobb autószerelő akivel mind én mind fater pl az elmúlt 30 évben találkozott.
fattyu szerintem adj fel egy lottót még ma.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #130083 üzenetére
Érthető
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #130086 üzenetére
A tied már új típusú olyat én sem feltétlen cseréltem volna ha kimondottan kedvelem pl a karaktert, nekem Deadshot előtt még régi stílusú volt test nélküli viszont klónt(szintén a klón helyett ) nem akartak akkor engedni így lett az említett viszont annyira nem vagyok DC fan mint amennyire SW fan vagyok.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #130089 üzenetére
Kell venni pitbike-okat és majd szerelnek apuval.
Mondanám, hogy a legalább sose lesz pénzük piára dolog klissé de sajnos igaz. Ha éppen van pénzmag biztosan: gumi, lánc, fék/folyadékok, időszakos szerviz vagy valami váratlan fog beköszönni... kb mint tegnapeőtt a kilőtt kavics a hűtőmön amit istentelen szerencsével és önfeláldozással felfogott a dísz takaró még ha el is tört cserébe.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #130092 üzenetére
Azaz!
Egy előnye fixen lesz..., tudatosan fog később is közlekedni még ha nem is fog motorozni de ez már gyalogosan is valami. Lehelnél ma is közel állóra kellett satuznom mert a gyík nem látott ki a telefonjából és mivel késve indult azt hittem nem fog átmenni a zebrán csak ácsingózik, jobbra kikanyarban élvezet volt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
Lecsekkoltam a manual szerinti módon, 30mm a freeplay, ez nem laza.
Viszont van 2 kerdesem
1) mivel jon le a felnirol serules nelkul a kereksuly ragaszto maradek?
2) a bal oldali utaslabtartom megszorult, az istenert nem lehet kihajtani. Ezzel mit kezdjek?
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #130094 üzenetére
Brigéciol, petróleum, Prevent matrica oldó egyik sem okozott eddig sehol sérülést.
Utóbbival már szedtem tankpadot is le egyáltalán nem bántja a gyári fényezést.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
egyik sincs itthon, úgyhogy ma ez elmarad
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #130098 üzenetére
Sima hígító is leszedi. A súlyokat meg fogóval is le tudod külön pattintani, vagy pár €-ért lehet aliexpress-ről rendelni ilyen műanyag "kárpitleszedő" készletet, van benne 6-7 féle végű és vastagságú műanyag szerszám, nyilván a legnagyobb előnye, h nem karcol.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs