- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz fattyu #129400 üzenetére
Igen, mint írtam, valóban rosszul fogalmaztam, mert az adott szabálysértésre kiszabható büntetés ismerete nélkül jogsi berántást írtam. Ez valóban értelmezhető keresztre feszítésként is, ezért módosítottam a véleményemet. Nemtom, hogy mi jár ott a 150 -ért, de annak kiszabása nem keresztre feszítés, hanem az adott szabálysértésért járó büntetés.
Az más kérdés, hogy mi van akkor, ha azt mondja, hogy félt a seggében nyomuló, villogó, erőszakos Audistól, ezért menekülésből gyorsított. A videó alapján és ellentanú nélkül sztem símán kajálnák.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
LógaGéza
addikt
válasz fattyu #129400 üzenetére
Pedig így működik a magyar igazságszolgáltatás... Volt egy balesetem pár éve autóval, kitáblázott sebességet betartva megdobott a minőségi Békés megyei út, elvesztettem az irányítást az autó felett, és frontálisan ütköztem egy fával. Nem elég, hogy ha 10 centivel arrébb kapom el, akkor most nem itt írok, valamint hogy GTK lett az első autóm, amiért nem keveset dolgoztam, még meg is büntettek 25ezerre, mert szerintük nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedtem... Pedig más a környéken nem volt, senkinek nem okoztam kárt, max magamnak, meg egy fának...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
fattyu
veterán
válasz LógaGéza #129402 üzenetére
volt egyszer egy munkaügyi per amiben érintett voltam.
munkáltató perelve 4xre.
A bíróság megítél 3x kártérítést.munkáltató csődbe víve nem kapsz egy forintot se.
de a nem megítélt 1x után fizess perköltséget. TE.
nem kapsz semmit de mivel többre perelted mint amit a bíróság jogosnak ítélt ezért a különbözetért te fizesd a perköltséget.hónapokig epét hányva ébredtem verítékben úszva
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
#56573440
törölt tag
válasz LógaGéza #129402 üzenetére
jó hát pár éve is volt bácsi aki jobbról érkező kerékpárost ütött el aztán el akarták venni a jogsit meg fizethetett. Mondjuk a kerékpáros éjszaka, részegen, világítás nélkül, igazából kb nekiment a kocsinak, úgy, hogy kieg tábla nélküli egyirányúban hajtott forgalommal szemben.
Egyébként ezért van olyan sok gyorshajtás a baleseti statisztikákban, a relatív gyorshajtást bármire rá lehet húzni, hiszen nyilván ha még sokkal lassabban mész nem történik meg a baj.
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz fattyu #129400 üzenetére
vegyük ki a képletből a diszkópatkányt, aki letarolja a megállót. dohányoztál? repül is a bünti. ha esetleg meghaltál vagy hónapokig keresőképtelen leszel, akkor a büntit ráterhelik a házadra/lakásodra és eladják, mire hazamennél.
mindazonáltal ha egy ilyen után rendszám és hitelesített mérőműszer nélkül meghúzkodják a kamerázó motorost, az nem a legjobb üzenet azok felé, akik pl saját felvétel alapján feljelentenék a tényleg közveszélyes közlekedőket. mi van, ha az órája csal egy keveset felfele? esetleg sokat? esetleg 80-nal ment valójában, az audis meg 100 körül? nyilván nem, de itt is jól látszik, hogy nem a gyorshajtás a veszélyes, hanem a relatív gyorshajtás, meg az agysejtek hiánya
#metszéspontok
-
fattyu
veterán
válasz duni84 #129405 üzenetére
A gsxr órája 35öt csal magas tartományban.
óra 299 gps 264. nyilván az sem feltétlenül a hiteles tökéletes amit telefonnal mérsz de szerintem közelebb van a valósághoz.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
#56573440
törölt tag
válasz duni84 #129405 üzenetére
nyilvánvalóan egy másodéves jogászhallgató is megvéd ilyen esetben, az óra nem hitelesített mérőeszköz, így az alapján nem ítélhetnek el hacsak nem tesz beismerő vallomást...nyilván ha nagyon akarják igazságügyi szakértő ki tudja számolni kbra, de ebbe nem hiszem hogy beleallna bárki...
A gebaszosabb ha a hosszabb anyagban -bár kétlem hogy leadta volna az egész sd kártyát...- lenne gebaszos előzés, záróvonalazás, etc.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
Aki itt azt emlegeti, hogy pénz büntivel megússza ezek után aki bevont jogosítvánnyal vezet, az nem tudja, hogy kb 1 hónapja változott a büntetési tétel.
1-3 évig letöltendőt lehet kapni, simán azért mert eltiltás alatt vezettél, nem kell halmazati dolog, hogy ittál is..Az első héten 24-en estek bele ebbe egy cikk szerint. (lehet nem ez a cikk volt, most ezt találtam)
https://kreszvaltozas.hu/hir/buncselekmeny-lett-ha-valaki-vezet-az-eltiltas-ideje-alatt/
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Tamás9x
őstag
válasz fattyu #129396 üzenetére
Vond ki belőle az Audist, ahogy az előttem szóló is említette... múlt héten vizsgáztam le "A" kategóriából, és igen jobratartás van, ahogy minden gépjárműnél, és ha nem alkalmazod, kacsázol össze vissza középen vagy felezőnél közlekedsz azonnali bukás, a kressz nem ismerete miatt. Miért? mert csak. Ez a szabály ezt kell betartani.
Remélem az Audis a hűvösön fog megrohadni, de majd a közeljövőben, ne csodálkozz ha iylen felvételen esetleg észreveszik, hogy nem eredeti a fékkar, vagy bármi kiegészítő, hiába mást jelentettél fel téged is azonnal elküldenek kpm vizsgára, mert a szabály az szabály, a kvóta az kvóta... a rendőrállamot valahogy ki kell építeni
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
LógaGéza
addikt
válasz fattyu #129403 üzenetére
Nem tudom kultúráltan kifejezni mit gondolok ezekről a dolgokról... Még ezek után is csodálkoznak, hogy miért inkább az "oldjuk meg okosba" felé hajlik mindenki...
Tamás9x
Akkor nállatok már nem cipzárban kellett haladni? Nekünk még ezt tanították..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Tamás9x
őstag
válasz LógaGéza #129412 üzenetére
Több sebből vérzik a dolog, gyakorlatilag és elméletileg szindróma.
Zipzárban kell haladni, de egyéni motorozást néznek, abban pedig az első maximum középen a hátsó lehető legszélebbre húzódik, hogy a fejmozgást, kuplung, váltókezelést tudja figyelni. Ez a 2 személyes, 1 személynél egyedül jobbra kell húzódni, a zipzár efektus tömegesen a helytakarékosság, és hogy ne pukkanjunk egymásba hirtelen félezésnél. Közép és bal csak sávváltás, lekanyarodás stb stb.
Előzés és balrakanyorás segítő a jobbratartás, jobban be lehet látni a szembejövő utat felező átlépése nélkül, és nem csalogatjuk, hogy a barom jobbról előzzön meg minket, ahonnan nem is várnánk, igen ez gyakoril, nem csak motorral, kocsival is, és nem álló sorban hanem közúton.Burt1793: Nem engem kell meggyőzi, hanem a vizsgabiztost Tőlem külön ezt kérték. pont. 24. én vizsgáztam. korlátlanból.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Xero
nagyúr
válasz Tamás9x #129414 üzenetére
Attol, hogy oktato meg lehet hulye. Igen tolem is ezt kertek, csak eppen nem ez all a KRESZ-ben.
"Járművel az úttesten - az előzés és kikerülés esetét kivéve - annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. Lassú járművel, állati erővel vont járművel, kézi kocsival, hajtott (vezetett) állattal, valamint lassan haladó járművel - ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik - szorosan az úttest jobb széléhez húzódva kell haladni. Párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten a jobbra tartásra a külön szabályok (36. §) az irányadók."
Ergo ha sok a csatornafedel vagy nyomvalyus kozepen pedig olajos, akkor ha uri passziom ugy tartja en bal szelen is mehetek. Meg a nyomorult kezikocsival is bedzsesszelhetsz balra ha olyan az ut.
-
Tamás9x
őstag
Igen mehetsz, de a kressz szerint, és a közútkezelő szerint elsőosztályú útjaink vannak, így "az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni."
Ergo nem középen és felező mellett. Minden oktató nem lehet hülye[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
válasz Tamás9x #129417 üzenetére
Ez most fontos, mert most vizsgáztál, de még pár hét és nagy ívben letojod, mert a saját biztonságod lesz az elsődleges. Útkereszteződésnél annyival később vesznek észre, ha lehúzódsz, hogy kifejezetten baleset veszélyesnek fogod tartani, hogy ott menj.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
runner 125
nagyúr
válasz Tamás9x #129417 üzenetére
Ez a jobbratartási szabály pontosan olyan elavult és idejemúlt, mint a smkp.-ok 40km/h-s maximális megengedett sebességük. Több évtizedes szabályok. Megkocáztatom, h az akkori utcai átlag motorteljesítmények bőven az autók rugalmassága alatt voltak. Ergo úgy tekintettek a szabályzás megszületésekor a motorokra, mint valami útakadályra. Nyilvánvaló, h aszonták menjenek az út szélére és úgy szabályos. Csak azóta a robbanómotor gyakorlatilag olyan szinten csúcsára ért, h már temetődik is.. a szabályzás meg maradt a régi, ugyanabban a formában.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz runner 125 #129419 üzenetére
Nagyon jól írod, én meg azt mondom, hogy sávközepe-tartás legyen a fejedben és sose húzódj le a szélére, mert sok autós akkor is előzni fog, ha sem oka(!!!!!!!!), sem lehetősége nincs. Ezt fogod tapasztalni,
Másrészt az út széle gyakrabban kátyús, szennyezett vagy akár egy közlekedéstábla is kitakarhat a többi közlekedő elől és már fordulnak is eléd, ahogy illik, stb."önmagam hite vagyok magamban"
-
fattyu
veterán
válasz Tamás9x #129417 üzenetére
sportmotorn kb bárhol pesten és mindenhol vidéken ami nem egyszámjegyű út olyan nyomvonalat rajzolok a sávomban mint az ökörhugyozás. levedli az idomokat a gixer.
bárhol máshol meg. helyezkedsz a sávban. előzéshez kereszteződést belátni, előre látni nem csak a közvetlen előtted haladó seggét nézni.
van az a gumiszabály hogy út és látási viszonyok.
na a forgalmi viszonyok engem nem kevésszer a felezővonalhoz kényszerítenek. Lásd álló autósor melletti szabályos elhaladás.amit jobbról csak szuicid egyedek csinálnak.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Burt1793
veterán
válasz Tamás9x #129417 üzenetére
Mehetsz és mész is, jobban látnak, te is jobban látsz, ahogy Xero fent hivatkozta, csak a felsorolt járművekkel kell szorosan az út jobb szélén menni, minden mással mehetsz ott, ahol biztonságosnak ítéled.
A halszálka sem kötelező, főleg, ha nem ismerősökkel megy az ember, a vizsgán más okból kell így menni (hogy egyszerre lehessen megbuktatni mindkét delikvenst ). -
vlevi
nagyúr
válasz Tamás9x #129417 üzenetére
Erre mondta a motoros rendőr, aki évekkel ezelőtt a vez.technikai képzést tartotta, hogy az útviszonyok alapján az azt jelenti, hogy az út jobb szélére gyűlik össze az összes kosz, törmelék, ott van szét repedezve az aszfalt. Közepén kicsit jobb, de az előtted haladó autótól nem fogod látni, ha ő esetleg egy katyut, csatorna fedelet a két kerék közé vesz. Szóval marad a felezo vonal körüli rész.
-
Tamás9x
őstag
Már megint keveritek a saját véleményeteket a szabállyal A kezdő kiindulási vita opció, hogy meg lehet e ráncigálni érte az embert, és a válasz igen. Az hogy jakab és pista mit mondott vezetéstechnikai tréningen, meg szerintem, és hogy szerinte mi, szemben a kresszel....
Én se megyek szélen, tisztában avgyok a veszélyekkel. Ha a városban 60-70 a kocsisortempó akkor én is tartom, de ha 50-es táblánál bemérnek, és kapom a csekket, akkor mit érek azzal, hogy jajj hát azt mondták dinamikusan, az 50-az 50+ a trafi csalása, és a kressz szabály sértése Teccen érteni?
fattyu: eskü fáj veletek kommunikálni. úgy ferdititek a dolgokat, hogy nektek legyen igazatok, olvass már kérlek vissza hogy mi volt a kezdeti kérdés, megrángathatnak e érte.... igen megrángathatnak érte.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
fattyu
veterán
válasz Tamás9x #129425 üzenetére
akkor tartsd be.
mi elmondtuk miért faszság és miért teszel rosszat magaddal.
tartsd be a betű szerint 50et is. lehetőleg akkor amikor a forgalom ritmusa inkább 62.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
runner 125
nagyúr
válasz Tamás9x #129425 üzenetére
Fuh baszki, te ennyire feketén fehéren, sarkosan éled a mindennapjaidat?
Szerinted az elmúlt 40 évben hány motorost büntettek meg azért, mert sávközépen motorozott? Ne bssz már fel.
Leírtam a "szabálynak" az életszerűtlenségét és h nagyjából 30 éve miért lett totálisan okafogyott és értelmetlen. Nyilván ezzel ugyanúgy tisztában vannak a szervek is - a világ összes pontján. Az meg egy totálisan más téma, h a jogalkotó miért tojik bele az egészbe és miért nem "aktualizálódnak" a mai kornak megfelelően az ilyen tényleg manapság a motorosra veszélyes szabályok..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tamás9x
őstag
válasz runner 125 #129427 üzenetére
Nem élem így, de iylen feketén fehéren és sarkosan megfogalmazott szar szabályoknak megfelelően kell közlekedni, és ha épp nem úgy szegtem meg, hogy nincs felvétel akkor csekk, vajon jogosan ?[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Micsurin
nagyúr
válasz Tamás9x #129425 üzenetére
Tarthatod a jobbra tartást bárhol, de pár kör BP-n reggel a csúcsban és matrica leszel... próbáld ki reggelente pl: fáy utca, fiastyúk utca, 13. ker kis templom, lehel piac mentén a busz nyomvályúban vagy a frangepán utcában.
Esetleg szlalom nélkül a régi 5-ös vagy régi 1-es főutat de a régi(régi: Úgy értettem, hogy az új koptató réteg előttit...) Árpád út is jó példa ha jól rémlik ott még a topikban is volt akinek sajnos sikerült leamortizálni az út miatt egy motort.
A gyakorlat és a szabály nagyon gyakran mond egymásnak ellent itthon és nem csak a kresz de a köhém rendeletek miatt is.
....ha 50-es táblánál óra szerint 70-el bemérnek ha csak nincs elfogó autó is nem fogsz kapni csekket, ha így lenne akkor nekem kb havonta kéne kapnom a külső váci út egy-egy szakasza miatt.
És itt nem Jakabról és Pistáról van szó hanem Józsiról aki közlekedési alosztálynál van mert motoros sündőr és a gyakorlatról beszél amit a kollégái 99% is vall...
Ha valaki akkor pont te ferdíted a dolgot és szeretnéd összemosni a szabálysértéseket és az észszerűséget a szabályokkal kapcsolatban...
tboy ez valami egészen brutális. Egy darabig még fixen fater nevén marad az a CB így, mert még b7-8-al sem jönnék ki jobbra... mit jobbra, vele azonosra.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Tamás9x
őstag
válasz Micsurin #129430 üzenetére
Bocs, hogy nem védek egy 90 helyett 140+-al közelekedő motorost Mindanyiunknak ugyan arra a kresszre hivatkozva van jogsink. én vagyok a hülye. oké beismerem
A többi példa volt, és pontosítás is.
Az audis még midnig barom volt, de vajon ha a motoros.... 90-el megy jobbratarva, akkor is ezt a videót kapjuk?
Ha bemérnek és van kép, minek elfogó autó? rendszám?
Befejeztem, nincs kikkel beszélgetni Én vagyok a hülye bocsánat.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Micsurin
nagyúr
válasz Tamás9x #129431 üzenetére
Ha villamos lett volna...
Akkor is kielőzött volna? Igen, lett volna ideje visszatérni? Sanszosan nem mert a forgalom tempója miatt mindenképp ekkora tempóval kellett volna előzzön ergo a forgalmi szitu az azonos... Megint ott tartunk ki is idézte elő a balesetveszélyes szituációt? A motoros aki a forgalom ritmusával közlekedett? Vagy az audi aki a záró ellenére kielőzött látható szembe forgalom ellenére is?
Ha ezt nem érted akkor tényleg nincs miről beszélgetni. És ez nem a motoros védéséről szól már rég...
edit.: ez meg egy nagyon olcsó megoldás, hogy ha nem értetek velem egyet akkor nincs kivel beszélgetni és lelövöm a diszkurzust.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Tamás9x
őstag
válasz Micsurin #129432 üzenetére
Ezzel teljesen egyet értek, és ha végig olvastad nem is én kezdtem, fattyu kapta fel a vizet habzó szájjal, és a tényen nem változtat, hogy a motorost is meg lehet húzogatni, ha rá tudják bizonyítani a dolgokat, minimum az 50%-os sebességtúllépést, amire megint felkapta a vizet és habzott a szája
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Burt1793
veterán
válasz Somatom #129434 üzenetére
Országúton a forgalmi viszonyok megkövetelik, hogy ne az út szélén menjen.
Nagyrobogóval esténként lehúzódok, ha a 90es szakaszon valaki meg akar előzni, miközben 60nal megyek az őzek miatt. Ilyenkor olyan a forgalmi viszony, hogy az autós a gyorsabb, minden más esetben én vagyogy gyorsabb és nem az út jobb széléről akarok előzni, vagy arra felkészülni (záróvonal melett).
Folyamatosan a sáv jobb szélén haladva eléred azt lakott területen kívül, hogy szemből rád előzzenek, miután az előtted menő autó elhaladt mellettük.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Tamás9x #129429 üzenetére
Kapna a gyorshajtásért 60.000ft-os bírságot a motoros, aztán kész.
Somatom további gondolatmenete is egy totális fasság, de tőle már megszoktuk ezeket.
Kezdjük ott, h dupla záróvonalnál h beszélhetünk már csak előzési szándékról is az Audi részéről!? H lehet egyáltalán ebben a konkrét szituban felhozni ilyen böszmeséget, h "h tudta volna az Audi befejezni az előzést" .. Az Audi akkor SEM előzhetett volna, ha a motoros a sávjában jobbra tartva közlekedik megengedett tempóban. A záróvonalat nem h átlépve de még érintve sem előzhetett volna.
Tehát, innentől kezdve a dupla zárón, 200 fölött érkező szakadt A6-ot "segítő" minden egyéb más körülmény vizsgálata érdemtelen, indokolatlan és nettó butaság."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #129436 üzenetére
Fasság? A defenzív vezetésről hallottál már?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tamás9x
őstag
válasz runner 125 #129436 üzenetére
Azért várjuk ki a végét, mert még nincs állásfoglalás, hogy indult-e eljárás a motoros ellen szabálysértés ügyben.
Beri büntetőfékezése....? Abszurd mégis majdnem a buszos lett akasztva.
Simán kinézem, hogy még az audis fog kártárítésért fellebbezni, mert a köcsög motoros. nem első eset lenne..."
Érdeklődtünk arról is, hogy a videó feltöltőjével szemben indul-e eljárás, mivel az általa feltöltött goprós felvételeken felmerülhet több közúti szabálytalanság is. Erre az ORFK válaszul annyit írt, hogy türelmet kérnek."
Ennek a lábjegyzetnek a végkifejlettjére kíváncsi vagyok.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
válasz Somatom #129437 üzenetére
Amennyiben megfelelő oldaltávolságot tud tartani, az előzni tilos hatálya alatt is előzhet motorost. (és viszont !, amennyiben rá lehet húzni a párhuzamos közlekedés kialakulását). Ez csak út szélesség kérdése.
Nyilván a záró vonalat érinteni sem lehet ilyen előzésnél.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
bacus
őstag
válasz Somatom #129442 üzenetére
Nem tudom ott mi a helyzet, most nem néztem vissza a videót, én általánosságban írom, hogy az emberek nagy része meglepődik, amikor előzni tilos táblát lát, de elég széles az út én meg elmegyek mellette.
Ugyanis a csak úrvezetők többsége meglátja az előzni tilost, neki azt jelenti, ha ő nem előzhet, őt se előzhetik.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #129438 üzenetére
Ezzel te most azt akarod megmagyarázni, h dupla záróvonalnál motorosként nekem számítanom kéne rá /segítően kellene reagálnám arra, h a semmiből, hozzám képest is jókora sebességkülönbséggel, oldaltávolságot sem tartva valaki (kéklámpa és hangjelzés nélkül) megelőzhet folyamatos szembeforgalom mellett?
Sőt, megkockáztatom még azt is - visszanézve többször a videót - h még némileg bukkanón is haladt a 2 motoros és az előttük lévő autó az Audihoz képest. Ugyanis, az Audis reakciójából 100%-osan látszik, h ő csak az előzött motorost látta. Az előtte lévőkről, sebességükről és a szemből érkezőkről fogalma nem volt. Tehát itt megint csak visszakanyarodunk az Audihoz - dupla zárón, beláthatatlan körülmények között csak a szuicid hajlamú és az ilyen testvér szülőkkel rendelkező orkok állnak neki előzni. Pontosan ezért a többi közlekedőnek a defenzív vezetéshez ebben a totálisan életképtelen, váratlan, kiszámíthatatlan szituációban aztán végképp semmi köze és kötelezettsége...
ui. A defenzív vezetés lényegét meg legfőképp te tanulmányozhatnád. Akkor talán nem számolná be büszkén arról, h a veled szemben szabálytalankódokat te 40 tonnával h tanítod móresre."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #129446 üzenetére
Ezzel azt mondom, hogy az adott szituban a 150 -nél biztonságosabb a 90 és az út közepénél az autók jobbos kerékvonala. A 40 tonnával pedig nem tanítok én senkit, semmire. Ha egy motoros nem látja be magától, hogy 40 tonnával szemben ő húzza a rövidebbet, akkor fölösleges energiapocsékolás lenne bármire is tanítani.
Xero:
Egy normál szélességű országúton nem férsz el biztonságos oldaltávolsággal. Ahogy itt sem.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #129385 üzenetére
Igazabol a tema nem erdekel, de megint annyira szembeotlo. Nem tudom megallni, ne haragudj, de meg kell jegyeznem hogy 180... mit 180! 360 fokos fordulatot vettel ujra. vagy inkabb 720.
Megdobbenessel figyelem hogy valik morgos hazmesterre az apokalipszis lovasa.
Tobb eve irogatsz a topicba, tobb motorosbandas sztorit meseltel el, talan volt ezekhez kozod, ezek utan felteszem, talan nem, mivel szoges ellentetben van ezzel a perspektivaval. Vagy tenyleg ennyire valtozik az ember az evek alatt? Vagy siman nem emlekszik mit irogat hova? Erted... Hells angels rajongo vagy. megis mit szolnanak ehhez a velemenyedhez az mc tagok, ha latnak, miket irogatsz? az eddigi kep alapjan, amit leirtal minimum egy tockost kapnal. :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Tamás9x #129433 üzenetére
Édesem. Fogom én felhúzni magam egy fórumon? Vitatkozva valakivel akinek más a véleménye mint az enyém. Picit túlértékeled ennek a diskurzusnak a súlyát, felül magad alul engem.
Az hogy sikerült személyeskedésbe fordulni megint engem minősít. Oh várj...
Szép napot.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Horgász topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Le Mans Ultimate
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Dragon Age: Origins
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest