- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Yettel topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
gp 43 év szinte beláthatatlan idő a videojáték-világban – márpedig az első Wizardry idén tölti be ezt a kort. Most az eredeti legenda az eredeti játékmenettel, de megújult látványvilággal tért vissza.
-
Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
it Egészen elképesztő mértékben csökkentik a kínai cégek a felhő, az LLM-ek és az AI árait, van, ahol a kedvezmény 99,3 százalékos.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hadam98
senior tag
válasz norbert1998 #130399 üzenetére
Ez a GSX400 itthon nekem elég szerencsejátéknak tűnik, alig kapható itthon.
ADV is jöhet ha van jó áron, ott milyet érdemes így kezdőnek (A2)? -
Agostino
addikt
válasz norbert1998 #130402 üzenetére
csak a partvonalról böfögök ide, mert a technikai részét nem ismerem egyik motornak sem, de a transalpomat nagyon szeretem. más kérdés, hogy ő nem szeret engem, de az élet már csak ilyen. kicst olyan, mint egy depressziós tini, de amúgy mégiscsak a te gyereked.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #130402 üzenetére
Semmi baj azokkal a 650-es egyhengeresekkel ha jó állapotban veszed és nem a felhozatal alja a cél. Haver az F650-ben egy hete forgatta át az órát 99k-ról 0-ra úgy, hogy 32 ezerrel került hozzá és import vas volt. Teljesen megbízható gépek, bejárta vele fél európát.
A GS-nek meg nem célja, hogy izgalmas legyen ahogy egyik line2 500-asnak sem volt soha célja az "izgalom". Izgalmasat akarsz? ZXR250, szerelőt találni is izgalmas sztori lesz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz hadam98 #130395 üzenetére
Itt van Micsurin. CB 500-al.
Neki van tapasztalata vele.
A három Naked Japán közűl talán azt lehet elsőnek sorolni. A csomag jobban egybe van.
Egy kicsivel drágább a másik kettőnél, de ha az állapota is rendben van, akkor kb a valóságot tükrözi. Van belőlük fejidomos verzió is.A2-ba izgalmat találni akkor sikerül kb, mikor az motor már csak a forgalmiban van jelen.
Rendre alatta vannak.
A 250-es 48Le körüli vasak pedig fordulat nélkül nem élnek. Nem éppen a legbarátságosabb választás közútra sztem.
Henger ereje pedig a mai napig jelen van. Bármelyikből van alkatrész probléma mentesebben.
Van a baráti kőrben 80 ezer és 150ezer felett futott példány. A mai napig megy.[ Szerkesztve ]
-
-
pakfong
tag
4 évet bírt, nem tudom fizettem-e érte 5$-t. Azt hittem a piros gumi előbb fog elszakadni; mondjuk az nem is volt állandóan fent, hogy egye a nap.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
hadam98
senior tag
Köszönöm a válaszokat. Első motornak fontos számomra, hogy megbízható legyen, tehát ha lehet választani az izgalmas és megbízható közül akkor az izgalmas része nekem még várhat.
A CB 500 még bele fér, az lenne a legideálisabb választás? Mondjuk 2000 évjáratú 700 ezer körül vannak ennek is megvan az ára
Összegezve akkor mik közül választhatok ha a megbízhatóságot nézzük és bele fér az A2-be? Mert volt már itt elég sok minden. -
Micsurin
nagyúr
válasz hadam98 #130409 üzenetére
CB500 fojtva fér bele az A2-be ezzel számolj, én egy Er5-öt is felírnék a papírra (szintén fojtva) és egy GS500-at is. Unalmasak de legalább időtálló technikák ezek az 500-asok és alapvetően egész jó árból fenntarthatóak.
CB-nél figyelj az évjáratra 97 előtt dobfék volt rajta. (Én az évjáraton sem lovagolnék, egyik Er5 vagy CB500 sem attól lesz jobb vétel mint a másik feltétlenül mert fiatalabb 3 évvel.)
F650 / Pega 650 sem rossz ha találsz nem lerúgott példányt. Részemről a BMW-t jobban favorizálom érthető okokból főleg ha találsz 650ST kiadást aminek elől 17-es a felnije.
Esetleg fojtott Bandit 650 is befigyelhet néha ennyiért és 1-1 Hornet, utóbbinál vigyázz a 16-os első kerékre ha régebbi évjárat azt érdemes lehet bontott 17-essel cserélni a könnyebb gumivétel miatt.
SV650 esetleg ha még benéz fojtva 700 körül nagy ritkán.( a karbis, nem a szögletes vázú injektoros)
KLE500 szintén fojtva előfordul és jó vétel lehet... nem ugrik most be más de biztosan jön még kiegészítés.
Ne kilométert és évjáratot vadássz nagyon tévútra lehet menni vele, el kell menni megnézni a kinézett típusból is 2-3-at lehetőleg minél kisebb időbeni szórással és eldönteni/összehasonlítani. Ha előre kitúrod a külföldi fórumokról a tipikus hibákat azzal is spórolsz magadnak egy kört a későbbiekben.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #130410 üzenetére
600-as Banditot akartál írni?
A 650 sztem nem fér be árban, és én nem láttam még A2be valót.Előfordulnak még 850TDm-ek.
Ennél meg főleg észnél kell lenni. Az olajzás rossz ellenőrzéséből fakadóan elég sok példányt olajszegényen hajtottak, és a főtengely csapágyasok lesznek.
Aminél rendesen figyeltek az olajra, 100ezer felett is simán elfutnak.
Illetve ott van a XF 650 Freewind, az is belefér.Előfordul a régi Xj600-ból is folytott.
Lehet találni NT650V vagy NTV650-et is. Ezek ritkák nagyon.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #130412 üzenetére
A légolajos régebbire gondoltam. edit.: ma nem vagyok toppon
XJ600 tényleg, N-esben még jól is néz ki.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #130414 üzenetére
21Nm a nyomatéka az 500-asok ~40-jeivel szembe, én biztosan nem venném meg.
Volt 250-es gépem... kösz de kösz nem.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #130416 üzenetére
Én ebből a se nem piros se nem bordó színt csípem nagyon.
---
Btw csak mert rég volt szerelgetős hsz-em , CB eleje egész jó lett, progresszívtől búcsúzott kapott egy új de a gyárival megegyező rugót + sűrűbb olajat és angol srácoktól kapott infó alapján "pogácsát", hogy eleve jobban össze legyen nyomva a rugó. Sokkal sokkal élvezhetőbb lett a karaktere.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #130418 üzenetére
Nem csak állóhelyzetből kell nézni a dinamikát.
Full első motornak így 2 év CB és ~3-4 év GT250 után azt mondom nem vennék 250-est. Így jobban tetszik?
A forgatni mint a disznót és a kényelmesen kimenni pl az M0-ra vagy értelmezhetően előzni két nagyon ütköző elképzelés, a kis Ninja nehéz is és nagyon harmatos a teljesítménye. 100-110-nél már nagyon keményen kell gépészkedni ha szeretnél egy kamiont kielőzni ami 100-105-tel robog a régi 5-ös főúton pl.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
-
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #130427 üzenetére
lol. Mondjuk ez feltételezi, hogy minden rider egyformán 50 kg
A valóság az, hogy minden teljesítményhez hozzá lehet szokni, illetve ami az elején sok, az később elég, majd átcsap kevésbe.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #130427 üzenetére
Nem allitom h nem gyengek, sot! Viszont abbol itelve h en ezzel a helyzetek nagy reszet megoldom 90-es tablanal, nem akarom elhinni h ez nem megy egy 2* ilyen eros motornak.
Ettol fuggetlenul tegnap beiratkoztam A2-reiPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Micsurin
nagyúr
válasz Pfiucska #130423 üzenetére
Megelőzni meg lehet amíg minden teljesen ideális és full csutka üzemmódban közlekedsz vele na meg a kamionos is akarja a dolgot. De amint a kamionos is odalép esetleg van előtte még valami amit nem láttál esetleg előkerül valaki szemből máris ott egy szituáció amit nem fogsz tudni erőből lekezelni.
A ninja megszólalásig hozza a GT-m adatait hidd el szenvedés vele 100-ról kigyorsítani ha nagyon kellene, itt nem azzal van a gond, hogy megy-e még onnan hanem azzal, hogy ezt mennyire hirtelen teszi meg ha ugrani kellene egyet.
persu Tudom de momentán a komplett elejének a cseréjét nem érzem megoldásnak mert közelít kicsit valahol a nem éri meg kategóriához. Most marad így aztán veszek valamit inkább mellé egy 2 év múlva egyetem után. (Dorso 900 felé ezért kacsintgatok az mehet hétvégi motornak a CB meg igáslónak. )
Beengettem az elején nem lett magasabb, megmértem előtte utána az alsó villahíd magasságát és ~4-4,5mm-ert engedtem a szárakon így maradt a magasság elől. Nem nem megoldás de sokkal élvezhetőbb lett még mindig nem pattogós az eleje (nem zavaróan legalábbis az úthibákon sem) viszont sokkal kellemesebb kanyarban ki és befelé menet ahogy nagyobb fékre sem akar bólogatni.
Pont te kardoskodnál a Ninja mellett? Sokkal élhetőbb 180-185kg és 48 ló 36-39Nm-el mint 170kg 30 lóval és ~21-22Nm-el. Ha hülye az ember akkor egy 125-össel vagy egy rigával is az árokba kerül de egy 500-as bőven nem a túl nagy gépet elsőre téma. Viszont a 125-250-esek nagyon hamar tudnak harmatossá válni ahogy megjön az étvágy... és nem mindenki akar kimenni velük pályára ahol élvezik a könnyű ívre dobhatóságukat a virsli gumikkal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Pfiucska #130431 üzenetére
Én 125-250-500-at tekintve nézem annak, ahogy a mostanim futóművéről is pontosan tudom, hogy csak azért nem tudom szidni mert kb nincs neki... ahogy a hasonlókorú kategóriájúaknak sincs. Pofozgathatom az elejét de ha precíz feszes futóművet akarok akkor az motor csere lesz egyetem után... pedig minden más tekintetben nagyon tetszik és szeretem a CB-t. 650R is csak ott vérzik el nálam, hogy line4. Legyen sor2(még jobb ha eltolt a gyújtás ala MT07/Duke) vagy V2 és jók is lennénk.
edit.: és ezen az se segít feltétlenül ha fiatalabbat nézek, próbáltam haverom apjának az SV650-jét az is annyira puha elől, hogy jej.
És tudom persu most fog megdobálni, hogy Ő bezzeg előre megmondta, hogy vegyem meg azt az SZR660-at amikor szólt és linkelte.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
fattyu
veterán
válasz zgospel #130439 üzenetére
őszintén egy 600 sornégy nekem se kéne. főleg nem olyan amit nem is erezd el a hajamra hangoltak.
de a zrx meg az alul döglött az nem fér meg egy mondatban
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz Methionyl #130437 üzenetére
Nem szeretem a hangját alapvetően, magas tónus. A 2 hengeresek hangját jobban csípem.
L4 kivétel a Yamaha csodája.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz zgospel #130439 üzenetére
Azért a v2-nek megvan a maga varázsa, el kell ismerni. Lehet nem véletlen, hogy a sor kettőnél (legalábbis ezt olvastam) mesterségesen próbálják a v2 érzést imitálni.
A lényeg, hogy ki mit szeret, én pl elvagyok 2-6e fordulat tartományban, talán még nem is pörgettem 7e fölé sosem a boxert és nekem ez így jó. (egy sor négy épp ezért nem lenne alternatíva, hacsak nem valami 1600-as )
A HD-k hangja is mindig alapjáraton tetszett , ahogy szinte érezted és láttad a rezonancián, hogy melyik dugattyú merre jár épp. , de ahhoz, hogy ezek menjenek ilyen alacsony fordulaton, oda ccm kell !800 ccm alatt nem igen tudnék elképzelni motort magamnak már, pedig egész elégedett voltam a v-strom 650-el is.
Autócserénél is most elég gondban vagyok, mert nekem a 3 hengeres nem autó, az 1400 ccm alatt szintén nem az, nem tudom mi lenne megfelelő, ami bele is férne a büdzsébe. Az újakat már elengedtem, már 2017-eseket nézegetek, ott még volt 1,6 -2 literes szivó benzin..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #130435 üzenetére
Ez van, a témát leszámítva nagyon megszerettem ezt a dögöt. De azért néha eljátszok a gondolattal, hogy mi lett volna ha.
Valahol itt van az a teljesítmény ami már tényleg kényelmes egy személlyel közúton számomra.Ha nézek is valamit lehet Dorsoból is csak a 750-es lesz az még pont annyival ad egy kis többletet, hogy kényelmesebb lesz itt ott de bőven sok már utcára.
RS660-at is szugerálom ha már új, de minap hallottam egyet... édesistenemgyerele, ennyire retek ronda hangú motort ritkán látni hallani, valahol a körmöstrakesz és a lerúgott csapágya B5 Passat szerelemgyermekének a magasságaiban szárnyalt az a hang.
zgospel Nem egészen látom amúgy a sor4 fikázást, mentem 600rr/Fazer600/ZXR600('04)/GSF650 de biztos szakadjon rám egy raklap léc (minimum) ha nem tetszik alapból a sor4-nek a hangja.
tboy93 ne inkább ne visítson, az csak 250cc belpiacosban menő dolog. A rotyogósabb - pattogósabb hangot jobban élvezi a fülem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz Micsurin #130444 üzenetére
A zrxen a gyári dobbal elég meh a hang.
Úgy oldottam meg a legalitás kérdést hogy vettem egy használt gyári dobot és az beleződött ki.
Per pill terhelés alatt még nem hallottam csak üresben de azért 1200 cm már egész dögösen szóla hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #130442 üzenetére
Nem mestersegesen imtaljak, hanem a csapszegelekelessel ugyanaz a gyujtassorrend lesz, igy a hangja is ugyanaz lesz. Tehat sornegybol v4 et tudsz, sorkettobol v2 ot tudsz csinalni.
Kulonbseg a rezges. 90°os v2 nek nem kell kiegyensulyozotengely.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #130449 üzenetére
Ez ilyen, ha őszintén ránézel a régi 125-ösökre és a maiakra akkor is ezt látod, de elég megnézni a Yamahat és az MT07-et is. Egyik évfolyamtársam apjának R6R van nagyjából a röhögés fogta el az R7 láttán.
----
geresics kérnék egy frissítést a képen, változott már elég dolog tavalyhoz képest.
[kép]Nagyon kellemes volt a mai idő egy kis Dunakanyarhoz.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Politika
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest