- iPhone topik
- Sony Xperia XZ1 Compact - izomkocka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Mobil flották
- Hét bő esztendőt ígér a Galaxy S24
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
Hirdetés
-
Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
ph Nem tudták lenyomni a gyártási költségeket, kevés fogyott belőle, drága maradt.
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
it Egészen elképesztő mértékben csökkentik a kínai cégek a felhő, az LLM-ek és az AI árait, van, ahol a kedvezmény 99,3 százalékos.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hátha valaki unatkozik, és még nem látta: Faterok motoron teljes film.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Logeeen
senior tag
Sziasztok!
Valaki nem tudja, hogy ilyet hol lehet beszerezni Mo-n?
Vagy hasonló kialakítású érdekelne, ami helyettesítheti ezt.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
#Xiaomi 13T#
-
mocsanisi
senior tag
Na kaptok egy képet a tegnapról KÉP
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #39694 üzenetére
Értem,hogy hova akarsz kilyukadni. A technika fejlődik és ezeket a kütyüket beépítik egyre több modernebb na meg persze drágább motorokba is. Viszont tény,hogy ezek a beépített elektronikus bigyók nagy részük segítik/megkönnyítik a vezetést a biztonságosabb közlekedést,akár vészhelyzet kikerülését is. De mivel ezek is meghibásodhatnak mint minden más a BMW-nél drága áron mérik a javításuk. Nem kell sokat hátra tekinteni,hanem csak pár évet és csak a színtiszta motor van/volt. Persze van márka/típus ami már akkor is megelőzte a korát.
Canniball:
Nagyon kevés motorhoz adják szériába a középsztendert. Fizess 50-100eFt-ot azt rajta lesz.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Pocee
senior tag
válasz -Mosquito- #39711 üzenetére
én a cbhez nem is láttam,hogy valaki árulna,mondjuk elég fura lenne ha vki egy ilyen motorra felrakná...kényelem ide vagy oda.
szerk:Mondjuk ez pöpec haverommal már rajta vagyunk a kivitelezésen.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
.mf
veterán
Közben volt nekem is egy kis adventure time...
Péntek délután Daywalkerrel mentünk egy kört, most, hogy végre egyben van a motorja. Úgy terveztem, hogy közben megnézek egy erdei utat is Nagyoroszinál, de végül elment az idő, már későn érkeztünk volna oda, másmerre mentünk.
Este vissza Fröccsre dumálni, majd éjféltájt haza fotós cuccért, és fel Dobogókőre Perseida meteorrajt fotózni. A többiek röhögtek, hogy ilyenkor 'kőre, szarvasokkal megyek kártyázni vagy mi, és igazuk is lett: a szar felhős-párás idő miatt alig több hullócsillagot láttam, mint ahány őzet és szarvast. A vicc az, hogy az 5-ből 4 Dobogókő belterületén ill. pont a lakott területe vége tábla után volt, hajnal 3-4 tájt (visszafelé). Láttam néhány szép hullócsillagot, hosszú sárga csíkot húzva az égen, de a képen nem jöttek át.Szombaton terv volt korai ebéd és utána Kakucs... Ehhez képest a reggel 5-6-os fekvés után csak 1-f2 körül tudtam felkelni, 4 után értem ki Kakucsra, és az első fél óra is motorszereléssel telt. Amikor elindultam otthonról, eleinte elindulásoknál hallottam valami kattanást. Kakucson megnéztem: a lánc elég laza, még tovább nyúlt, még szakaszosabban; egy kicsit megint utánahúztam. Utána meg már nem engedtek fel a pályára, mert túl sokan voltak.
Kakucs után egy kis M0-s csapatást követően M2-n elmentem megnézni a Börzsönyben azt az utat, amit pénteken terveztem. Gábor szerencséje, hogy akkor nem arra mentünk... Szar úttal kezdődik, de utána egész jó lett. A volt laktanyát átvette valami erdészeti vagy vadásztársaság, volt is ott őr kutyával, úgyhogy nem tudtam megnézni. Mentem hát tovább, az akkor még jó úton, gondoltam felderítem, átvágok a hegyen, hátha találok valami jó helyet éjszakai égbolt-fotókhoz (azokhoz fényektől és lakott területektől távoli fennsíkok, hegytetők a legjobbak).
Az aszfalt eleinte jó volt, de utána murva és sóderes-homokos vízmosás is akadt szép számmal. Utána az aszfalt helyett időnként döngölt földút. Közben persze a Nap is lement már. Majd az aszfalt elfogyott, sima és kátyús döngölt földút között váltakozott. Aztán néha már csak két keréknyom a fűben, néha fél-ökölnyi kövekkel... De még lehetett fokozni: kereszt-bordás árkok, pocsolyákkal. Úgy ment ki a segge, hogy csak na... De hozzáállás a lényeg: sportmotor, a motokrossz is sport, meg Sjaak is csinált már ilyeneket Az első néhány után a többit már egész nyugisan vettem, pedig járt a segge. Volt, hogy mocsáron ment át az út, mellettem a zöld léből csak a fák törzsei lógtak ki. Meg a terepjárók és erdészeti gépek keréknyomaiban több méter hosszú egybefüggő pocsolyák, köztük középen egy sáros-csúszós "dombtető", na az volt még kemény
A kilátás amúgy szép volt, ahogy a hegyoldalon, hegyek és völgyek között kanyargott az út; sőt, a szép részig még az aszfalt is megvolt. Csak utána... a 10 km földutat fél óra alatt tettem meg, de így sötétben, csúszkálva, legalább dupla-annyinak érződött. Ebből is sokat tanultam terepen motorozásról, de azért jó volt végre kiérni aszfaltozott útra...Ezután hazamentem, majd éjféltájt megint fotóscuccal fel Dobogókőre. Hiába -- még felhősebb, még párásabb volt az idő, mint az előző napon. Vártam két órát, hogy menjen a Hold lejjebb és tisztuljon az ég, de csak felhősebb lett. Úgyhogy pirkadat kezdetével elindultam hazafelé. Induláskor megint hallottam azt a kattogást-csattogást, amit a lánc az előző nap produkált. Már fáradt voltam, gondoltam majd otthon. Nyugis, egyenletes tempóval, fékezés nélkül jöttem végig szinte egészen az Erzsébet-hídnál a budai alsó rakpartról felhajtóig: ott a felső rakpartra visszafordulva, majd a lámpánál elindulva erős kerregés, csattogás: bazki ez annyira megnyúlt tegnap óta, hogy már átugrik a hátsó lánckerék fogain Otthon megérkezve, már szemmel láthatóan lógott...
Ma még utánahúztam, amennyit lehetett, hogy legalább szerelőhöz el tudjak vánszorogni vele, amint megjött a lánc. Sőt, úgyis cserés lassan a gumi is, akkor már a kettőt egy kerékleszedéssel le lehet tudni. Az elsőben még van valamennyi, de a hátsóban már kevesebb lesz. Mennyi is van benne? Ja, hogy már egy-két helyen a fém kikandikál? Na ja, múlt hétvége óta megint belement egy ezres, pedig csak itthon voltam...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-Mosquito-
őstag
Pedig van.. Gyári,SW-Motech,és csináltatni is lehet.. Ha a CB 1300 gépről beszélünk. Pl:
Ezt Petya csinálta a haveromnak.. Csak elfelejtette,hogy évjárat és az idomos/naked verziónál máshogy van a kipuff alul,így beleért.mf:
Diósjenő-Kemence erdei szakasz? Az döfi ám.
-------------
Ezt megúsztuk.. [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #39715 üzenetére
"Diósjenő-Kemence erdei szakasz? Az döfi ám. "
Dehogy... Ott már sokszor voltam, az végig rendes aszfalt, egy része nemrég (talán két éve) lett felújítva. Ez a Nagyoroszi-Bernecebaráti szakasz, ennek a bő fele földút...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Pocee
senior tag
válasz -Mosquito- #39715 üzenetére
CB1000R-ről,de mégegyszer mondom számomra egy középsztender nem férne bele a motor esztétikájába.
szerk.: plussz gyárilag sztem a kipufogótól el sem férne.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Xaels
félisten
[link] Ezt sem nekem találták ki.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
Én viszonylag követtem az eseményeket mert érdekelt a dolog. De 3 kilóért úgy hogy majdnem 1 évet kell még várnod rá nagyon durva. Nagyon nagy a nemzetközi felháborodás is körülötte, hogy nagyon drága meghogy ennyit kell várni.. .
Jövőre viszont sisakot kell vennem, maradni fogok az agvnél..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
sqpp
őstag
Kezdésnek milyen motort ajánlotok?
186cm vagyok... csak szólok, mert hallottam hogy azért ez is számít...
-
Laraxior
titán
Megvolt az első utam a vizsga óta... a VN900-al belevagtunk a közepébe, mert mogottem is ültek. Az első pár méter furcsa volt es imbolygos, de aztán siman ment a dolog. Jo moka. Mocskos nagy hangja van a V2-nek
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz boogie84 #39721 üzenetére
Ma épp a skyline-t nézegettem hihetetlen mennyit fejlődtek a sisakok 5 év alatt nagyon jókat lehet kapni.
bár ez a shoei amit linkeltél ez is nagyon tetszetös..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #39718 üzenetére
Lenne, ha
- nem lenne ilyen fos idő, telibe felhővel és vastag párával
- a lánc+lánckerekek már végre megérkeznének (~szerda?)
- a gumi nem lenne fémszövetig elkopvaSqpp: én meg 192, és egy ZX6R Ninján kezdtem, úgy, hogy előtte se rotyogó, se Simo, se semmilyen más motor nem volt. Szóval?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Laraxior
titán
Es meg elsz? Nekem itt azt mondtak h meg fogok dogleni ha sportmotorral kezdek. Hasonlo motoros karrierem van...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz fattyu #39728 üzenetére
Akkor nem értem. ....
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Egy-két ember már említette, de megkérdezlek titeket, hátha van tapasztalat. Adott egy 500-as robogó, amire került egy LeoVince SBK rendszer annó (rendszer.... tulajdonképpen egy cső, mert 1 henger). Átmenő dobbal, lambda szonda benne maradt. nem durrog, nem torpan, nem füstöl, nem vettem észre fogyasztás különbséget, de teljesítmény javulást sem.
Érdemes hozzáhangoltatni a villanyt közel 100K körül? -
sqpp
őstag
Mivel még nem vagyok 24 éves sajnos nem vehetek bizonyos köbcenti felett..(konkrétan nem tudom mennyi lehet max)
Most 21 vagyok.. pénz az egyelőre mindegy, csak mondjatok pár motort ami jó
-
Xaels
félisten
-
BoB
veterán
"A2" kategóriás jogosítvány fogalma: Nemzetközi kategória. Motorkerékpár 35 kW teljesítményig és 0,2 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányig.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
canniball
nagyúr
Ja hogy ez a CB! Én anno azt (is) nézegettem, így a CB500-ra gondoltam.
Mosquito34!
Amiket (régebbi motorokat) nézegettem (az említett CB500, Suzuki GS500 és tsai) azokon még volt, akkor ezek szerint azóta "kiment a divatból"..mf!
Hol van az az aszfaltozott "Diósjenő-Kemence erdei szakasz"? Nézegetem, de GMapson nem látom.AndrewTdi!
Én ennyi pénzért nem hangoltatnék semmit, ha több pacira vágysz inkább told bele egy erősebb gépbe azt a lóvét. Ha jól emlékszem úgyis tervben van a váltás.********************
Ami sqpp kérdését illeti: írta hogy A2-ig jó, ne ajánlgassatok már neki 1000+ccm-s, 100+ lovas gépeket!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
pityaa23
senior tag
Na sziasztok, csak jelentem a múlt heti csizma vásárlás megoldódott. Rendeltem a Full-Gas outletből egy Sidi Vertigo Corsa -t. Annyi volt a rizikó, hogy ugye nem tudtam előtte felpróbálni, meg is szívtam a 41-es kicsi volt, de visszaküldtem és mára megjött a 42-es. Na ez teljesen jól illeszkedik a lábamra. Kényelmes, nem nyomja a lábfejem. Még gondolkoztam a Vortice-n is, de az már nincs az outletben feketében, máshol meg 97 ezer az ára. Az a plusz 30 ezer inkább megy másra úgy döntöttem, de szerintem meg leszek elégedve ezzel is.
-
sqpp
őstag
Az a para, hogy nekem olyasmi fajta kellene mint a Triump America..
Csak ezek 700cc-s felett vannak..
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #39741 üzenetére
A szombat az pont kellemes nap, nincs olyan őrültek háza mint hétközben, hajrá!
vlevi!
A tábláról eddig nem szólt a fáma...sqpp!
Vedd meg Xaels Kawáját! 400ccm, pont jó neked.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha A2 jogsit meg tudod szerezni, akkor ne bíbelődj a 125-ösökkel!
szerk: a 125-ös váltós gépek valós végsebessége (GPS szerint) 90-95-(100) km/h, tartós utazójuk 80-85. Városban teljesen OK, de a közúton megölnek a kamionok. Tudom, ilyen gépem van nekem is.Csak teljesítmény korlát van, köbcenti nincs. Akár egy MotoGuzzi Nevada 750, vagy egy Virago 535 is belefér az A2-be, és azok azért már egész jól mennek is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest