- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- MG5 menetpróba
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19099 üzenetére
Még idejében add el. Szopjon vele más! Engem megint cserbenhagyott
ez a hálátlan dög. Bedurrant tegnap a fogam. Siettem volna fogorvoshoz,
erre baszott beindulni... Amikor még elkapta, abban sem volt köszönet.Ugyanazokat a tüneteket produkálja, mint anno a Malagutiék előtt: csutka
szívatóval éppen ketyeg, ha sikerül felpörgetni, leáll. Elmegy ám a francba.
Már megbántam, hogy tegnap rendbe raktam a kábeleket. Instant BKV, és
nem megy el egy csomó idő az életemből. A benzin se bele kellett volna...huszi.gyb: hát az tök jó. Nekem is csak púp a hátamon az a bontott blokk.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #18785 üzenetére
Véletlenül megtaláltam ezt a postot. Nos amikor így szét volt kapva, és az eleje
egy polifoam-mal leburkolva, hogy legalább ott ne ázzon... Na akkor kapott be a
tápkábel pár deci vizet. Tudom, mert később öntöttem ki belőle, és néztem LOL.
(Csak az eszembe se jutott, hogy ettől a gagyi bikakábelben elporlad az anyag!
Megjegyzem a bikakábel is átverés, mert csak a műanyag volt vastag rajta: egy
sima 1.5 mm²-es vezeték többet ér nála + ugyanúgy, ha nem jobban terhelhető.)Szóval, az egyik szerelésből következik a másik szerelés. Ahogy a kint hagyott
és vizet kapott cuccok elkezdenek rohadni. Szerintem az sem tett jót a gépnek,
amikor Gergőnél volt szétszedve hónapokig... Olyan alkatrészek oxidálódhattak,
amik amúgy sosem érintkeznének levegővel, hiszen olajfürdőben működnek. Pff.huszi.gyb: ne halogasd, mert qrvagyorsan tud meglepetést okozni: true strory...
(Pedig eskü az utóbbi hetekben, még örültem is, milyen tünetmentes vagyok.
Erre nem beüt a szar fél nap alatt? Sőt inkább csak órák kérdése: akkor para...) -
Mr. Deluxe
tag
Sziasztok!
Uj vagyok a robogozas teren. Ket tipust neztem ki es probalgattam: Yamaha NMAX es Honda PCX, mindketto 125 kobcentis. Mindke motor nagyon tetszett, sok kulonbseget nem tudtam eszlelni. Szerintetek melyik idealisabb valasztas? A Yamahanak van ABS-e, a PCX-nek pedig mas egyeb elonyei (tolto, CBS). Mennyit szamit az ABS? Atlagaos hasznalatba lenne, tavasztol oszig munkaba jarasra lenne hasznalva szaraz napokon.
-
DigitXT
félisten
válasz Mr. Deluxe #19107 üzenetére
Szerintem N-Max. Már az ABS miatt is, meg a PCX nagyon picike.
(Mondom ezt úgy, hogy sosem ültem rajta, de többször melléparkoltam.)Amúgy ez a "népítélet" is hasonló dilemmát feszeget... N-Maxot választott.
-
yodamastah
őstag
válasz Mr. Deluxe #19107 üzenetére
ABS-est vegyél. Jól fog jönnni az a nyirkos nyálkás 3 fokos reggeleken. Vagy esőben. Legközelebb én is ABS-es robeszt veszek. (Valójában folyamatosan vadászok egy ABS-es 250es xmaxot, de csak horror áron vannak. Bőven 1M felett. Új 300as lesz ebből előbb utóbb )
-
kcsa
veterán
válasz Mr. Deluxe #19107 üzenetére
plusz egy szavazat az ABS mellé, innentől tök mindegy mi a másik előnye
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #19111 üzenetére
És akkor kérlek ezt írd le odaát is, nagyon áll már ott a víz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz Micsurin #19113 üzenetére
Pedig nagymotorra jobban kell az ABS. Pl nekem az xmax teljesen hátsófékre van balanszolva. Sokkal jobban fog a hátsó, és a súly nagy része is ott van. Pánik vészfékezéskor atom húzod a 2 féket és a hátsó blokkol az első nem. Épp tegnap volt egy durva vészfékezésem. Spormotornál takony úton pánikból belemarsz az első fékbe azonnal blokkol és 99% hogy pofára esel ha nem engeded vissza 1sec-en belül.
Senkitől nem várható el hogy pánik szituban előad egy ideális progresszív fékezést. Lehet gyakorolni reggeltől estig, amikor kijönnek eléd és gerincedig hatol a felismerés hogy ezt most telibe vered, akkor úgy fogod berántani a féket ahogy csak bírod.
Természetesen tökéletes körülmények közt kell a fracnak ABS. De én kisebb esőben meg 2 fokba is elindulok robogóval melózni.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #19114 üzenetére
Egyetértek veled, nem is ezért írtam (Bár szerintem robival hamarabb lehet taknyolni.). Csak odaát rég nem volt már szóban a téma.
És mióta persu eltűnt senki nem is akarja felhozni.Én robival taknyoltam egy hónapja másfél kb, olyan hamar átvágott a Foresight a túloldalamra mint a villám, éppen, hogy behúztam az első féket már csúszott is az eleje, én meg utána. Pedig egyszerű szitu volt, postától jöttem vissza, pont a sajátomhoz jött kintről szívócsonk, szóval apumét vittem, vissza felé jövök el a gyógyszertár előtt, jobbra végig parkoló autók, fél sáv maradt szabadon, szembe semmi, ezért tempósabban akartam elmenni a patika előtt, mintha a magaméval lettem volna, szemből bekanyarodott az utcába a szőkeség a suvval, a sávjának a bal szélén persze, elsővel nagyobbat fékeztem (<- mielőtt mellém ért volna ; nem tudom miért éreztem neccesnek... volt helyem..) és már csak arra lettem fegyelmes csúszok a mocival, de még a bal lábam is alá került amit nem is értettem.
Negyedik éve gurulok, első esés, már "vártam"...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz Mr. Deluxe #19107 üzenetére
Azért ha megtvetted az NMAX-ot majd mutasd meg
-
DigitXT
félisten
-
julius75
aktív tag
válasz yodamastah #19111 üzenetére
Tavaly októberben vettem egy x-max 300-ast, szuper jó gép.....ha teheted ne várasd magad túl sokáig... 😉
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #19114 üzenetére
Mr.Deluxe.
ABS.Szerintem kicsi kereket konnyebb csuszarsa kenyszeriteni.
Illetve kormany elfordulasos fekezesnel hatvanyozottan konnyebben all be a fek.
A nagyobb kereken jobban erezheto es adagolhato a fek eddigi tapasztalataim szerint.
Ettol fuggetlenul az a jo ha van ABS. .
A ketto kozott telepszik az integralt fek. Ha jol mukodik, es a kezelese is begyakorolt, nekem jobban tetszik mint amelyiken ez sincs beepitve. A Foresighton erzem, hogy fekezesnel az egesz motor kezd beulni, es nem csak orra akar bukni. Amelyikbe nincs benne, eleg nehez megtalalni az aranyos fekezo erot a ket kerek kozott.Gs-el en is staura fekeztem a hatso kereket, nem volt idom megerzni sem,hogy blokkolt. Anyit sikerult korigalnom, hogy melle erkezzek, de a hatso doboz fennakadt a suzuki lampajan. Mert okoska belso savba zold lampa gyorsit, majd a sargara valtaskor satufek. Meg keresztezo forgalom sem volt, mert koztes lampa, csak a villamos sineket vedte, hogy a 20 meterre levo keresztezodesbol ne maradjanak a sineken.
Szerencsere nem kozeppen mentem, hanem a nyomsavba, igy tudtam mellette landolni. .Micsurin:
Hova lett persu?Digitxt:
Hazudik!
Nem kihasznalatlan, hanem ki lesz tilva a belvarosbol.[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz yodamastah #19119 üzenetére
Nem kötöttem. Mennyi egyébként?
Szerintem városon belül is szuper....[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz julius75 #19121 üzenetére
Nem tudom mennyi a casco, de egy 2milliós motorra én kötnék. Tudom hogy szuper a 300as városon belül. Ezért érdekel Súlya maradt mint a 250, közel másfélszer erősebb, és sokkal jobb az egész motor. Viszont városon belül tök elvagyok az öreg 250essel. és ezt meg félteni sem kell. De ha rendszeresen ki kell mennem auró útra ahol 100 feletti tempó is van, máris lenne indok hogy 300ast vegyek
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #19108 üzenetére
Cygnusnak sem megy az öngyógyulás... Miután végiglocsoltam az utcát benzinnel, már nem indítottam be, gyanítom valamelyik benzincső lecsúszott/eltört. Nem volt kedvem (időm) foglalkozni vele, elvan az NSR és a Gladius közt...
Gladiust ma viszem eredetvizsgára, tegnap megvolt az első lánc befújás, mióta az én tulajdonomban van.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Erre jár egy túlbuzgó modi, és még a banhammer is lesújt. Mondd azt, hogy
ismerősöd hirdeti, neked semmilyen anyagi érdeked nem fűződik a linekléshez,
mint ahogy nekem a GP800-hoz. Jó, hát "dízel", tehát vicces, meg 1.6M, de az
a vicc, hogy közvetlen mellette volt egy vadiúj 300-as SYM: nem tudom!
Anno 2009-ben egyelvilegvadiúj SYM-et hiba nélkül hajtottam egy évet, csak...
Csak: az ereje már friss jogsival is kevés volt, még úgy is, hogy 150 ccm volt.Ui: az a szerencse, hogy se a SYM-re, se a GP800-ra nincs pénzem, sőt!
Ezért is szarom már le a Madisont is: majd össze lesz rakva, amikor telik rá.
Kéne bele egy rendes Shindengen fesszab. Az úgy jó 50K körül lenne postával.
Meg egy nagyobb akku, hogy tovább lehessen nyektetni, ha nem akar indulni...
Persze első körben inkább a karbit kéne rendbetenni. Hogy rohadna meg a dög!Szerk: azért a műszakit csak megcsináltatnám, jobban nézne ki úgy a hirdetés.
Szerk2: villamosról láttam 2 T-Maxot is: azért az még mindig nagyon* tetszik.
Egy próbát megérne. Gyalogosan a panorámaröntgenre Forzákat: az se rossz...
Parkolni meg egy 650-es Burgit. Na, az már nem kéne. Szerintem túl nagy.
Istókuccse, ha ezután jön egy burgitulaj, és lebasz a véleményem miatt, akkor...*: már formára, meg műszakilag, de mondjuk a csomagtartója talán már nem.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #19129 üzenetére
Sújtson, úgyis tudom melyik moderátor lesz az amelyik törli. Csak egy ilyen túlbuzgó van...
BTW valahol olvastam valami magyar kisipari feszszabályzóról (talán facebookos robogós csoportban? vagy itt? ), ami állítólag teljesen rendben van, cserébe töredék áron mozog. Ilyennel nem találkoztál még?
szerk: ha egy hónapon belül leszek, megcsináltatom a műszakit, addig nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
-
cstibor65
újonc
Sziasztok!
Sok-sok olvasás után belevágtam egy nagyrobogó megvásárlásába. Egy Kymco xciting 300i lett a kiválasztott.
Sajnos párszáz km után a fedélzeti komputer megrémisztett egy "engine" hibajelzéssel. Gyújtás ráadásakor elalszik majd valami villogó kódot közöl, indítás után pedig folyamatosan világít. A motor ugyanúgy megy mint korábban, teljesítménye, viselkedése nem változott, csak indítani nehézkesebb. Korábban elsőre indult, most második-harmadikra hajlandó csak.
Tud valaki hasonló problémáról, megoldásról, olyan szerelőről, aki injektoros Kymco javítással foglalkozik?
Köszönettel: Tibor -
huszi.gyb
senior tag
Na srácok, állam bácsi ünnepelhet... Még át sem írattam a Gladiust, pár héten belül kérhetek megint eredetvizsga időpontot... Tegnap felajánlottak nekem egy első tulajos, 500km-t futott 125-ös robogót.
Emlékeim szerint egy Keeway Logik vagy valami hasonló lesz.
Biztosítás fizetve, műszaki lejárt, évek óta áll, akku kuka, és a vákumcsap rosszul van bekötve. Elvileg ezeken kívül hibátlan gépvolt.Megint felülök a szopórollerre?Meglátom mennyire lesz stabil, szinte új motor, de sokat állt... A tervek szerint eladom... Szerintetek mennyit érhet? Tippre 2009 körüli lehet.
www.dongosofor.hu
-
veterán
-
DigitXT
félisten
Erről a típusról mit lehet tudni? Simán egy faceliftes Xciting, vagy mi?
Ránézésre tetszik a dupla lámpája. Amúgy nem vagyok Kymco szaki. -
yodamastah
őstag
Kipróbáltam ma a xmax 300ast. Elvittem egy hosszabb tesztkörre. HIba volt Eladó a 250es ha valaki szeretne egy kevés km-es xmaxot (Még mielőtt beszámíttatom az újba)
[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz yodamastah #19141 üzenetére
Melyik kereskedésből hoztad ki, és milyen ajánlatot kaptál rá?
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19141 üzenetére
Ekkora a különbség?
-
gabor426
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 2005-ös Gilera Runner 200 VXR-em, és a légszűrőházból szivárog az olaj, nem nagy menyiség de mindig takarítani kell. Levettem a kartergáz szelepet, még nem láttam ilyet, de gondolom az nem jó, hogy teljesen szabadon megy át rajta a levegő oda-vissza?
Köszi
Gábor -
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #19144 üzenetére
Ég és föld. Nagyon jó ez a váz/bok kombó az új 300asban. Feszes, nem nyúlik, motorként kanyarodik. Stabilabb sokkal. Jól tol a blokk lentről is. Olyan 1.5x erősebbnek érződik mint a 250. Közben az egész motor könnyed, nem olyan hajós mint a 400- 500asok. ABS, ASR, kulcs nélküli működés...Szerintem ezt nagyon eltalálta a yamaha. Ja és szerintem jól is néz ki.
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19146 üzenetére
Ha vkinek, hát neked elhiszem, hogy faszán fekszi az utat a gép!
De ez az üléspozíció kicsit aggasztó. Vagy a faszi nagyon magas? -
veterán
válasz yodamastah #19148 üzenetére
2 milla? A 7 éves gsxr-em vettem ennyiért.
Jó tudom, csúnya ilyet ráadásul itt írogatni, de baromi drágák ezek a robogók...Szerk: bár ha azt veszem, hogy az új Yamaha aerox (50 ccm) ára is közel 1,2 milla, akkor annak az őrült árához viszonyítva már nem is tűnik vészesnek.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
yodamastah
őstag
válasz sityupityu #19149 üzenetére
Igen ennyiért fasza 10 éves gixxert kapni, de gsxr-em már van. Napi használatú praktikus városi/elővárosi motor kell, nem GSX-R
1millióért vettem a 3 éves 750es gixxert 2008ban. Most 2018 van, és 5.2 millió ft egy új gsxr1000. 600as és 750es nincs a suzuki árlistában R1 6.6 millió Ft Kicsit elszálltak az árak sajnos.
A 250es xmaxom olyan 1.1 millió lehetett 2007ben, most 1.9 millió a 300as. A különbséget viszont zongorázni lehet.
Ha tudsz olyan robogót, ami ABS-es, keskeny és nem batár 200+ kiló szárazon, jól pakolható (2 sisak), nem tekert olasz import, és 1-1.2 millióért meg lehet venni 20e km / max 7 év, valamint utazóba tud 120-130at menni, alatt akkor szólj, rohanok megvenni 1 éve keresm és ilyen NINCS. Vagy veszek egy új 300as xmax-ot, vagy marad az öreg 250
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs