- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #19348 üzenetére
Micsoda véletlen
-
DigitXT
félisten
BING! Még az úszószintet kell belőnöm, aztán működnie kell. Összes
tömítés cserélve, teljesen kipucolva, szép állapotban... (Nem eladó.)
Szerk: ha már beírtam, akkor jegyzetelek egyet. Úgy el volt görbülve a
nyelv, hogy szabad befolyással (nem megnyomva, rövid csővel "ejtve"),
mindössze 30 ml után nem ment be több benya: ehhez 18,5 mm szint
tartozott az úszóház aljától mérve (60 ml-rel tesztelve 25,5-öt mértem).
Mivel a túlfolyó 35,5 mm-en van, még az utóbbi is alacsony LENNE...
Viszont a mérést ugye üres úszóházzal csináltam, tehát ha össze van
rakva, ez már éppenséggel lehet jó. Bedobtam az úszót, felment 29-re.Kis hajtogatás után újra feltöltöttem, összerakva: ezúttal megnyomtam
egy kicsit (belefújva a csőbe = max. 0.2 bar), hogy biztosan lezárjon.
Na ekkor 50 ml benya fért bele, amihez 21 mm-es szint tartozott: hogy
ez most jó, vagy rossz, az majd holnap kiderül. Remélem beindul majd.Szerk2: apropó, az úszó... Elvileg megszívta magát. Nehéz, és sárgás:
hivatalosan 10 grammnak kéne lennie, ez meg 13 gramm. Viszont ettől
csak magasabb benzinszint következne, az, hogy elfogyott, az nem.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Persze, még van esélyed.
Bepróbálkozzak a 12,5 km-re lévő kútra eléréssel 243 km-rel a teli tank óta, vagy menjek a közelibe, ne akarjam tolni az autópályán az aldis benzinkútig péntek 13-án?
Ha csak 8,5 liter volt a tankban, akkor nem érek odáig, de ha 8,8, akkor oda kell érnem.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
Elgondolkodtam a gépeden, az én szememben a design-nál fontosabb a műszaki tartalom. Viszont inkább vennék ABSest, és fiatalabbat, kicsit többért.
egyébként kb milyen szervizelés, milyen gyakran van ezeknél? szij, görgő, kuplung mennyit szokott birni?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #19358 üzenetére
Szíj, görgő 18 ezret, kuplung többet, de persze ez felhasználásfüggő. Az új sh-nak 12 ezres az olaj csereperiódusa már, 6 helyett.
A fék és a futómű karbantartás sem olcsó és 40 ezer környékén már kell rájuk költeni.ABS nem olyan fontos szerintem, az erőtartalék és a gyors manőverezés tudja kárpótolni. Nekem eddig nem volt szükségem az abs-re robogón, motoron, országúton gyorsan menve fontosabb (és itt tényleg nagy sebességre gondolok), ott kanyarok előtt sikerült már néha aktiválnom, illetve persze mások miatt is jókat lehet satuzni.
Nekem kb. fele-fele a benzin és a karbantartási költség adott távra nézve.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Burt1793 #19359 üzenetére
"Szíj, görgő 18 ezret"
Hát nem tudom. Miféle szíj az ami kibír annyit? De még ha ki is bírja, ott azért már jelentős kopással-szélesség csökkenéssel is kell számolni. A görgők lapolódásáról meg már nem beszélek ami már jóval hamarább bekövetkezhet.
Én arra nem adok, hogy a gyártók mit írnak. Most volt a runner malossi kevlár szíjába 8500 km és kb 1,5 mm hiányzott belőle, de én inkább fogtam és lecseréltem a szezonra egy újra.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19358 üzenetére
Az a kicsit többért mit takar? Sztemolyan 900e+ kelleni fog hozzá. Még akkor is ha olaszból hozol be egyet amiben "csak" olyan 30e km van.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #19354 üzenetére
Ééés... beindult! Én lepődtem meg a legjobban. Veszi a fordulatot, van alapjárat,
van menniakarás: középsztender hegesztése nem lett tökéletes, mert burnoutol.
(Mondjuk nem szoktam sztenderen pörgetni. Csak most pont a tesztelés miatt.)Szerk: régi tömítések:
Új (2 szett volt 6000 pénz, egyik még felhasználható lesz tízen pár én múlva):A miheztartás végett az o-ring sorrend ugyanaz: alapjárati fúvóka, keverék csavar,
szívató, pillangószelep, főfúvóka. A szívatóház tömítése volt a legjobb állapotban.
Az úszóház tömítése az állásban kunkorodott így össze, előtte még jó volt LOL.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #19363 üzenetére
-
-Mosquito-
őstag
válasz sityupityu #19360 üzenetére
Pl: Burgman 400 , 24e-Km a 650-ben K6-tól ~60-70eKm , Sw 600 azt hiszem 24-30eKm
Malossi szíjnak ha cibálod akkor még nyúlik is,meg amúgy is eszi a variátort. Malossi görgő 5-8ekm után kockásra kophat,gyári görgő pl Aprilia 30-40ek-nél elhanyagolható kopás volt,mert jóval keményebb anyagból van. Tuning vs "gyári" cuccokat nem érdemes Km-re összehasonlítani. + még ugye a használat,ki hogyan..Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
nyogo83
senior tag
válasz -Mosquito- #19365 üzenetére
Azzal en is nemreg szembesultem, hogy az SH 300-nak mar kb ugyanolyan "dupla ricnis" bohom nagy szija van mint a 400-as Burginak, az nem csoda hogy annyit elmegy a hagyomanyos sima szijakhoz kepest.
A 650-eset meg mar nem is szijnak neveznem, hanem lanctalpnak, de az mar azert sirvafakados mikor cserelni kell egy atlagos variator szijhoz kepest. Annyiert birjon is ki 60-70k km-t.
Egyebkent Malossi gorgo meg a kevlar szij az tenyleg olyan. Ha lehet, akkor csak valami Gates/Dayco/Mitsuboshi szijat keresek, gorgobol meg akkor megy Malossi, ha eppen nincs csak valami RMS vagy egyeb gagyi raktaron.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz -Mosquito- #19365 üzenetére
Jó, de ezek papíradatok, attól még kopik.
Malossi kevlár szíj biztos, hogy nem fog nyúlni, egy párat már próbáltam. Azt meg nem tudom hogy honnan szeded, hogy eszi a varátort. Valamilyen szinten persze, hogy eszi, csak úgy mint a többi szíj. De a malossi pont, hogy a jobb tapadás miatt egy lágyabb típust képvisel, biztos hogy nem eszi jobban a variátort a többi szíjnál. A malossi görgők viszont meg nem 5-8, hanem akár 2-3 ezer kilométer után kockásra tudnak kopni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csongi
Topikgazda
Dowton 300 20k a szerviz csere idoszak.
Szemezgetek vele, 7-8 eves, es meg kedvezo az aruk is. ABS is van. -
yodamastah
őstag
válasz csongi #19368 üzenetére
DT én is nagyon nézegettem egy ideig. ABS-est pont tavaly nem találtam, de több DT tulajjal is beszéltem és kérdezgettem a motorról őket. Általában pozitív viszzajelzés jött. Egyetlen dolog volt amire panaszkodtak, hogy a DT 300 lábtere nagyon szűk. Ára tényleg nagyon kedvező.
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #19369 üzenetére
Pont emiatt nem vettem én sem olyat.
-
-Mosquito-
őstag
válasz sityupityu #19367 üzenetére
Aprilia 12ekm csere,valaki elment 36ekm-t és elszakadt. Vagy egy friss Sym 400, 10ekm kellett volna cserelni ott 24ekm-nél szakadt el.
Malossi kevlár szíjam volt nekem is meg Andrewnek is. Nyúlik az ha cibálod neki, mint minden szíj. Mivel kevlár az oldala egy idő után fel fog keményedni, az alu variátor tárcsa nem a legjobb barátja lesz. De nyugodtam meg lehet kérdezni Dunakeszi Aprilia szalont, Asztalos Ádámot vagy Eleven motornál Telegdy Zolit.
Görgőt ha figyelmesen olvasod, akkor írtam melyik típusra értettem.nyugo83:
A hűtés miatt lett bordás.
A Burgi szíj több féle fajta anyagból áll és külső műanyag "fogak" tartják össze. Vettem már, érdekes cucc.Malossi, ha valaki tuningolni szeretne és időt akar nyerni a gyorsuláson akkor ez elkerülhetetlen márka.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #19369 üzenetére
Mihez kepest kicsi?
Az Atlanticon sincs nagy, nekem elegendo volt.
Nem szeretrem pok pociciot,nem erszem a motor egyensulyat. -
veterán
válasz -Mosquito- #19371 üzenetére
Nem kérdezek én senkit és hagyhatjuk is ezt a szíj dolgot, mert csak egy meddő vita...
"Görgőt ha figyelmesen olvasod, akkor írtam melyik típusra értettem."
Miért, én melyikre írtam? A malossira írtam, hogy az még jóval hamarább is tud lapolódni mint amit írtál, valóban nagyon puha anyagból van.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19373 üzenetére
Nekem speciel a Nexus is elég kényelmetlen volt, noha az se kicsi motor...
Persze ott nem generálisan a lábtér volt kicsi, hanem csak a "lépcső" necc.
(DT esetében tehát nem elég a lépcső, még a térded se fér el? Aranyos.) -
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19376 üzenetére
Egyetértünk, ha tetszik, akkor rá kell ülni, csak az a biztos. A többi csak tipp.
Én is ezért zártam ki az X9-et, miután ráültem, nagyon nem tetszett. Ez van, lol!MÁS: mentem egy minikarikát a Madisonnal. A frászt hozta rám, amikor lefulladt
kb. 100 méter után. Mondom, már megint? De utána nem csinálta. Veszi a lapot,
ahogy kell. Motorféken se fullad meg, bár egyértelműen kicsit dús most, kell egy
finomhangolás neki, de remélem csak csavar/úszót nem kell hozzá hajtogatni.
31 fokos blokkal volt olyan pöcc-röff, hogy hozzáértem a gombhoz és indult. Első
főtengelyfordulatra gyakorlatilag. Viszont melegen már kellett neki adni levegőt.Szerk: az igazán tuti egy lambaszonda lenne, de arról már letettem, mikor ebben
az évben többet állt, mint ment, hogy még egy elektromos kütyüvel szívni: ugyan!
(Pedig csak az mondaná meg, teljesen pontosan, hogy mikor milyen a keverék...)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Lekameraztam a szijas durrogasom.
Az van, hogy gazelvetelnel alapjaraton a szij nem indul vissza.
"Sebessegbe" marad, majd eltelik par masodperc mire vissza mozdul alaphelyzetbe, ezen ido alatt berazza a szijat.
Megrendeltem hatso mozgotarcsat, kb azon a ponton erzekelek bekopast,ahol megall a folyamat.
A kontraszt rugo Malossi es erosebb mint a gyari.
Rendeltem egy ujat azt is, mert melegen elkezd a szij sirni, allando nyiszogo hangja van. Illetve megmertem kuplung harang hofokat, az meg 80fok korul lehet.
De a lud legyen kover. Johet a pully is.
Meglatjuk milyen lesz ez a setup. . -
bajnokpityu
félisten
válasz Burt1793 #19359 üzenetére
felültem pár 150kg+ robira, és nekem nagyon az az érzésem, hogy kell az abs.
cbrjeimet 1-2x elfektettem anno, mindig az volt, hogy túl poros, v csúszós volt a felület ahhoz képest, h megszokásból fékeztem. sose nagy sebességnél. ezek a robik meg gyakran nehezebbek, mint a cibber volt, miközben pont az lenne a poen a robeszben, hogy kevesebb figyelmet igényel, mint a nagymotor.
magamat ismerve képes lennék egész télen (akár massziv minuszban) robizni, imádok az időn spórolni. aeroxal képes voltam -10ben is menni. ott annyira nem volt para, ha megcsúszik, de ezek súlya kb duplája annak, ezt én nem hiszem, hogy ki tudnám mozogni. és érted, ha 1x megment egy fektetéstől, máris megérte.mikortól lett kötelező az abs robogóra? csomó hirdetésben csak a fényképekből derül ki, hogy abs-es.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #19380 üzenetére
Nemrég tehették kötelezővé, mert az előző sh-n még nem volt széria (2011-2015), de már elég sokan úgy vették. A 2015-ös változatnál már széria az abs.
Amúgy a robogók seggnehezebbek, ezért sem olyan nagyon fontos az abs, de igen, természetesen sokkal megnyugtatóbb az abs-es robesz, olyat vegyél.
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19380 üzenetére
EU-ban 2016-tól ABS-es minden motor 125ccm és felette.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Tegnapelőtt mentem egy kört a Keeway-jel. 4-5 km után megáll... Majd sok indítózásra pöffen, majd beindul, jár pár mp-et, aztán megáll. Gombnyomás, pöffen, megáll. Gombnyomás, ketyeg, gázra megáll... Gombnyomás, pici gázra megy. Gombnyomás, minden oké. 4-5km megint megáll... Gondolom elfogy a karbiból a benzin... Szét kell kapni... Nemsokára megy majd műszakira is.
Szerk: Összerakás után mentem vele egy kb 30km-es kört, akkor hibátlan volt... Gondolom összeszedett a tankból valami retket...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Nah, tegnap megvolt az első ember aki hajlandó volt egyáltalán megnézni a robogót, nem csak a hirdetések számai alapján dönt,úgy, hogy előtte próbált már másik sh-t is.
Megnyugodtam, mert nagyon tetszett neki, mindene jobb volt szerinte mint a másik kipróbált (fiatalabb). Persze ma még elmegy kipróbálni egyet (fiatalabbat, lásd itt), aztán hív hogy mi legyen.
-
yodamastah
őstag
válasz huszi.gyb #19386 üzenetére
Jó de 500k-ért kb mindegy mennyi km van benne. Ebben az ársávban már állapotot kell venni nem km-t.
1.8millió az új SH. Abban kevés km van
500ért ajándék egy ilyen motor. Gyakorlatilag most kapsz ennyi pénzért a legtöbbet ha megveszed. Ha karban van tartva el fog menn még 30-50ezer km-t simán. (kérdés persze menynit tekertek korábban rajta, de 250es xmaxot az olasz fórumban nem egyet láttam 100e km környékén is hajtva)
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz yodamastah #19387 üzenetére
230k-ért nem mindegy a km? 2004-es gépről beszélünk. Rengeteget állt... inkább vennék egy normálisan karbatartott, több km-es gépet... De látod "újszerű" és kevés km, ezért rárepülnek mint légy... na érted.
www.dongosofor.hu
-
yodamastah
őstag
válasz huszi.gyb #19388 üzenetére
Én az 500ezres SH-ra írtam hogy mindegy mennyi a km. Az a motor ebben az állapotban ennyiért el kéne menjen napok alatt. Persze ez a "mindegy" is túlzás. Mert ilyen 60-70 ezer km-el már én se szívesen venném meg.
De hány tekert lehet a piacon amiben 70k-80 van minimum.... Kollégám 500as X9-et 30ezerrel vette. Most vanbenne 40, semmi baja. Nemrég beszéltünk a sráccal akitől vette, és mondta hogy legalább 30k vissza volt tekerve amikor bejött az országba. Mondjuk úgy is néz ki a motor... de megy...
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz yodamastah #19389 üzenetére
A régi Majestymet (elég sok ráköltés után) kb 64k-val adtam el... Külföldi motor volt, ha 100 nincs benne, akkor új... És még mindig megy...
500k-ért tényleg ajándék az SH, de sokaknak még tényleg mindig a km számít.
Van egy ismerősöm, vett egy motort (50ccm 2T gyorsasági). Mindkét oldalára csúszott, első gumi kuka, hátsó új, fékek elkopva (betét+tárcsák off)... stb
Büszkén mondja, hogy csak 3000km van benne, jó üzlet volt...www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #19387 üzenetére
Japp, csak az állapot viszont tényleg túl jó ehhez az ársávhoz, és még így sem nézi meg a kutya sem.
Nem gond, még egy hetet húzódik és tényleg lerakom anyámékhoz a garázsba becsomagolva. Vegyék meg a svájci lelkész hétvégi boltbajárós autóját azok, akik ezt el is hiszik
-
huszi.gyb
senior tag
Ennyiért még el is gondolkodtam rajta, de jelenleg csökkenteni tervezem a járműparkot.
Jövő héten veszek egy Stilot...LPG-re átalakítva melós verda lesz.Colt megy tartós bérlésbe
Cygnus tartós bérlésbe kiadva
Suzuki Swift megy eladásra
Keeway megy eladásra, amibe úgy néz ki, be fogok számolni egy Yamaha Jog-ot.
A két Diora egyben volt érdeklődőm, nem tudom mi lesz velük, de már nem aktuális, amire használni akartam.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
bajnokpityu
félisten
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #19393 üzenetére
Konkrétan nem tudom, de csere biztos nem kell, ennyi alacsony futású óra biztos nincs, mint amennyire igény lenne.
-
nyogo83
senior tag
válasz bajnokpityu #19393 üzenetére
A muszerfalban egy EEPROM-ot vagy kiforrasztasz (vagy ha olyan a kialakitas, akkor raakasztasz par vezeteket) es a benne levo tartalmat modositva felulirod.
Nem bonyolultabb mint alaplapot flashelni kulso eszkozzel.
A nehezites altalaban, hogy a hexa tartalomban melyik cimen melyik bitet kell atirni es mire. Az autok es motorok 95%-ahoz van program amivel a tartalomban at tudod irni, vagy megvan hozza az algoritmus illetve a bit terkep.
Ha nincs, akkor az se nagy kaland aki ert hozza kicsit, a Madisonnal kb egy delutani piszmogas utan megtalaltam hogy hogyan es hol tarolja a km-t, illetve hol van hozza vedelem. -
nyogo83
senior tag
Igazabol a tartalom osszehasonlitassal sokra nem mesz onmagaban, legalabbis nem ertem mi lenne a celja. Maximum az derulne ki belole, hogy modositott tartalom(tuning) vagy eredeti van benne. De ahhoz egy ugyanolyan evjaratu, ugyanolyan date code-al es HW verzioszammal rendelkezo ECU tartalmaval kell osszehasonlitani. De igy latatlanban megmondom, hogy egyezne, nagyon kis szazalekban tuningoljak, mivel nincs nagy mozgaster azoknal a blokkoknal a gyari konfiggal.
Eloadatban mit neztel? Valami gond van a motorral vagy csak kivancsisag? -
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19397 üzenetére
Bővebben?
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #19399 üzenetére
Havernál volt teszten, véletlenül összefutottunk. Felajánlotta hogy próbáljam ki. Motort cseréltünk.
265 kiló a BMW, Xmax (179kg teletankolva) után nehéz mint a sár. Már állóhelyzetben is érezni, nem olyan alacsony a súlypont mint egy klasszikus robogón. Az egész motor nagyon feszes és merev. Semmi nyúlás, nyeklés. Nem csoda hiszen a robogó nagy része egy bazi nagy akku Induláskor iszonyat tol. Nincs az a késlekedés mint a variós robogónál, elcsavarod a gázt, azonnal meglódul. Dynamic módba volt rakva, itt maximális a teljesítmény, de elcsukott gáznál visszatölt durván, olyan mintha húznád kicsit a féket. Olyan 5-6 sec lehet a 0-100. De még gyorsabbnak tűnik, mivel gázra azonnal indul, nincs késés. 100 felett elkezd lassulni, és 120 felett letilt (ez utóbbit nem próbáltam ki) Ez kicsit gáz, mert 47 lóerős, simán tudna menni 170-180al. A motor is elég stabil a nagyobb tempóhoz. Egy bizonyos sebesség felett gondolom leszabályoz. Lehet mert lemerülne 30km alatt
Futómű meglepően jó. Az úthibákat jól veszi, alig érezni ütést, mindeközben mellettem gurulva az Xmaxot rendese megdobták a nagyobb huplik. Mondjuk lehet az a 90 kiló súlytöbblet sokat segített ebben De a futómű csillapítás rendben volt, komolyabb motoréra emlékeztet.
Könnyű vezetni, és pár perc megszokni a villanymotor feelinget. Ami fura hogy nem fordul. Stabil amikor ledöntöd, de olyan csopperesen széles íven fordulna. Próbáltam ide oda döntögetni, nagyon érezni a súlyát, nehézkesen vált irányt. Fékek furcsán voltak szarok. Amikor ráhúzol érezni hogy hirtelen harap, de nem lassul kellően a motor. Nyilván a súly miatt van ez is.
Csomagtartó 1 sisak. Hatótáv 100km. 265 kiló. 4.5 millió ft. Tök értelmetlennek tűnő úri mulatság ez, de nagyon futurisztikus élmény volt. Ja és a motor hulla csendes, halk nyivákolást hallani csak. Váci úton a kocsi közt kacsázva azért kicsit fostam a szinte teljesen zajtalan motoron
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs