- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Honor 90 - modellalkat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19600 üzenetére
Köszi, ezt, hogy tudnánk tesztelni?
Alapjárat már gyak egyáltalán nincs ma reggel meloból faternak minden lámpánál leállt gyak, aztán alig indult.
Gyertya, légszűrő, benzin szűrő új.
Szívató is új.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #19601 üzenetére
Egyszerű!
Középen az alagútnál a borítás leszed és a tank oldalán ott a pumpa.
benya cső leszed és megnéz mennyi naftát pumpál át x idő alatt.
Ennek az értéke benne van a manuálba, ha jól emlékszem ez meg nektek.Attól mert új a gyerty, még lehet hibás, ne zárjuk ki mint lehetőséget.
Megjöttek a pulik, beépítem, kíváncsi vagyok nagyon
Csak a hézagolást el ne csesszem. -
DigitXT
félisten
Na, ma volt egy köröm Érden. Hát nem felborult a Puli? A részeges disznaja!
A délelőtti rajt kerek egy másodpercet romlott, csak erőlködik szegény vas...De már meg sem lepődök. Viszont! Megjött a fesszab potom +17K tréfával!
Ui: a kisplexi mögött az hittem, hogy viharos szembeszél van. Erre nézem a
fákat, teljesen mozdulatlanok. Valahogy nem kellemes kilóhúsznál így. Pech.
Kisplexi max. a városban, a meleg ellen. De ha már országútra kell menni:[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Bent a Puli.
Érdekes cseréltem a variátor tárcsát és varitátor kosarat is a msáik setupra. A görgő útja sajnos kicsit oxidált már az alu, ezt a görgőnek kell leszedni. A 8. km körül már éreztem a javulást. ez szó szerint vált.
Indulásnál engedi pörögni a motort, aztán egyszercsak mélyebb lesz a blokk hangja picit a fordulat csökken valamennyit de a gyorsulás nem szűnik meg, húz tovább. Olyan mint ha 4-5-be váltana az ember egy manuális váltóval.
A szíj csapkodás sokat javult, de azt a hátsó tárcsa csere oldja meg teljesen.
Tetszik a dolog, gondolom ahogy felkeni a görgő a fémet úgy áll helyre és lesz egyre jobb.Micsurin: Az Yss telót honnan vettétek és mennyi volt?
-
DigitXT
félisten
-
Hauptmann
addikt
Kerékpársávra vigyázzatok, a patkány kerékpárosok megint csinálták a cirkuszt, a rendőröknek rá kellett állniuk, a kollégámat most baszták meg 5 ezerre a Kiskörúton.
A kerékpárosokat mikor büntetik meg bármiért is?
-
nyogo83
senior tag
válasz Hauptmann #19608 üzenetére
Az nagyon olcso volt, mert kb 1 honapja engem is megfogtak a Hosok terenel.
Akkor valami 30 rugo korul magyarazott minimum a rendor plusz buntetopont, allitolag most aprilisban valtozott meg a buntetesi tetel. Mivel nem volt egyertelmu hogy a bringasavon mentem elore a kocsisorok mellett es nem ismertem el, a vege az lett hogy kenytelen volt elengedni.Azota rengeteg helyen latom oket ellenorizni. A legdurvabb amit eddig lattam az a Fo utcaban volt, ott ket fiatal rendor deltol este 6-ig szedte ki sorban a motorosokat, volt olyan hogy egyszerre 5 allt a rendorok mellett, alig gyoztek irni a buntetest. Szerintem aznap csak ott boven millios nagysagrend lehetett a kiosztott buntetes.
Pedig sokszor en is hasznalom, ha all az egesz sor es nincs mas lehetoseg mashol eloremenni. Lasd a fenti pelda: Fo utcaban delutan a Batyitol a Clark Adam terig all a sor, 1 sav van es nem tudsz balrol elmenni mellettuk, csak jobbrol a bringasavon
-
#31733248
törölt tag
-
yodamastah
őstag
válasz Hauptmann #19608 üzenetére
Ultra geciség az utólag leválasztott csíkon megbüntetni a robogóst, de azért ne patkányozzuk már le a kerékpárosokat. Vannak patkányok mindenféle járművel, de erről nem a járművet használó közösség többi tagja tehet. (nincs kerépkárom).
Egyébként kösz az infót, én továbbra is használni fogom a kerékpársávot. Leszarom ha néha megbüntetnek. Közlekedni szeretnék, nem sz*pni a kocsik között.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Hauptmann #19608 üzenetére
Akkor én meg rászokók megint arra, hogy megkocogtatom a vállát és megkérdezem átb*am e a sávjába, vagy a bico útra mikor egy méterrel bentebb az úton teker. Jaj de nagyon rühellem őket..
Érdekes bicoval mindent lehet... ki se nyílna a bicska a zsebembe ha nem látnám nap mint nap több előadó versenyzőtől, hogy körül néz a vácin, majd a piroson átteker....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Hauptmann
addikt
válasz yodamastah #19612 üzenetére
De, a kerékpárosok többsége patkány, tisztelet a kivételnek. Ők elvárják, hogy a kerékpársáv kizárólag az övék legyen, de semmiféle szabályt nem tart be a többségük. A kedvencem, amikor átmegy a piroson, bele a gyalogosokkal teli zebrába.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Micsurin #19613 üzenetére
Mintha a motoros nem lenne olyan kivételes esetben. Én is néha elgondolkozom, hogy milyen érzéketlen módon megyek előre rutinból, fáj minden másodperc, amit 0 km/h-val töltök, így nem is állok meg soha.
Biciklivel is lehet a sávon beljebb menni, ha szar az út és ez az egyetlen olyan közlekedési eszköz a városban, amivel időben el lehet érni A-ból B-be és közben tényleg nem szennyezel, nincs zaj sem.
Attól függetlenül, hogy én a biciklizést csak sportként űzöm (ennek nagyrészét ráadásul erdőben), előzékeny vagyok azokkal, akik közlekedésre használják. Mi már így is nagyon jól járunk a motorral az autósokkal szemben.
Én inkább a motorosokat/robogósokat patkányoznám le , persze mindenkinél máshol van a határ, biztos én is fasznak tűnök sokak szemében, de nálam is vannak bőven durvábbak, olyanok, akik elvárják, hogy mindenki elengedje őket, mindezt veszélyes sebességgel, ész nélkül.És persze tudom, már többször felszólaltam a biciklisek mellett, ti meg úgyis utáljátok őket, szóval ennek nincs semmi értelme
"A kedvencem, amikor átmegy a piroson, bele a gyalogosokkal teli zebrába." - Igen, ez már a túlzás kategória, őt megleckéztetheted, én is szólnék neki, de egy üres piroson átmenéstől nem fogok falnak menni.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #19615 üzenetére
Pont tegnap megkaptam hogy "Budos bunko paraszt" vagyok.
Az Andrassyn kb 4 piroson ment at a csaj lassitas es korulnezes nelkul , aztan mikor az egyik lampanal melle ertem (pont nem tudott eloremenni a savban keresztben allo auto miatt, ez is meger egy miset), akkor odaszoltam neki, hogy : "Cica, 9 eleted van, hogy neked nem kell megallni a pirosnal?". Na akkor megkaptam a fent emlitett dicseretet -
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #19616 üzenetére
Óvatosan cicázzál, mert lassan nemi erőszakká nyilvánítják az ilyet... Mondjuk
attól függetlenül, hogy mi van a lába között, ritka nagy gyökerek bringáznak.Ui: természetesen ahogy a motorosok is tudnak érdekes dolgokat művelni. DE
pl. ez a piroson át a zebrán gyalogosokat kerülgetve ez kerékpáros specialitás.
Szembe az egyirányúval szintén. Ahol ugye nem lehet. És oka van. Nem baj...
Én csak beszólok neki, a busz meg majd kivasalja ugyanott. Eggyel kevesebb!
(Én se szólok be neki, amikor nem takarásból tűnik fel a parkoló autó mellett a
kanyarban. Ott, ahol rohadtul nem számítok rá. És épp egy jó irányban haladót
kerülve a bal szélére húzódtam. Persze, kár mérgelődni. Tisztelet a kivételnek!) -
Burt1793
veterán
válasz nyogo83 #19619 üzenetére
Na ezaz, frissíts, a "modern parasztok" gucci vödrökkel járnak! Azok mögé fel is fért volna.
Én mostanában nagyrészt autópályán járok amúgy, el is felejtettem, hogy milyen a bicikliseket kerülgetni. Az autók kerülgetnek engem, ezért se zavar annyira a dolog és még mindig úgy vagyok vele, hogy a rendszám nélküli, büdös robik jobban idegesítenek a belvárosban.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #19615 üzenetére
Nincs értelme ezért nem is akartam írni.
Szerintem én bőven a nagyon toleránsak közé tartozom a forgalomban már csak azért is mivel motorral igen paréj módon közlekedek néha, ha van hely kicentizem*.... de azért amit a bicosok java Pesten belül megenged magának az már nagyon sok, azt sajnálom reggelente nincs rajta a kamera újabban a sisakon. Annyira kikopott a bélés, a napszemüveg vágja az orrom ahogy lehúzza a sisakot a kamera.
Pedig szép montázst tudnék belőlük csinálni, na meg a Kassákon, ott tudnak valami nagy rodeót levágni.
*pont itt tud felb*ni némelyik amikor előre megy a SÁVBAN bicoval, megáll a busz és a kocsi közt pl a DunaPlázánál és le sem szarja, hogy állsz mögötte a két kocsi között, véletlen se tudna aréb menni, hogy kiférj a kocsik elé a lámpánál... nembaj a zenehallgatós országút közepén lévőre mind a herélt gyári dobbal mind a bodissal rálehet hozni az ötpercest.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Plero
tag
Scarabeo 500-on van lambda szonda? Aprilia Atlantic 500-on nincs.
Bocsánat, hogy ennyit kérdezősködök, de csak itt kapok mindig információt.
[ Szerkesztve ]
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Micsurin
nagyúr
Na srácok, megint FES250 - leállás. Kicseréltük a szívatót... gyertyát, állítottunk alapjárati keveréket, kínunkban már lelúgoztuk a szívatót egy régivel....
Terhelésen nincs gond a mocival, ment mint a golyó, könnyebb görgőkkel is 120-at kényelmesen kipörög és még van benne.
Hidegen semmi gondunk, olyankor szépen ketyeg, szívató nélkül kicsit lassabban ketyeg, de két gáz fröccs után magához tér és beáll.Ellenben melegen (Van gyertya kép most @Digit):
Na és jönnek a gondok, ha meleg a motor, alapjáraton elkezd véletlenszerűen (egyre gyakrabban... 2 lámpánál az egyiknél tuti...) beszaggatni az idle, bedadog és szép lassan, leáll, már már hallani a végén az ütemeket.
Ezt csak melegen, ha ilyenkor elkapod és ráhúzod a gázt észhez tér de csak átmenetileg, pl kövi lámpánál megint leakar dadogni.Írtam feljebb alapjárati keverék nem segít... szívató (kínai) de több mint fél centit tágul az tuti lezárja a fészket.
Ha magától áll le akkor közel mission impossible újra életre kelteni hosszú percekig. Ellenben ha te leállítod utána indul egész szépen.Itt a gyertyakép közvetlen a ledadogás után: Fekete mint a c..ány gyerek segge.
Hasonlítás képpen, ez a tavaszi, gyertya csere előtti kép, itt még nem voltak gondjaink:
A két állapot közt mi semmit nem állítottunk, magától kezdte a hülyeségeket.
+ info: Mielőtt bekapcsolna a venti, elkezd "lassulni" a motor, lassabban csendesebben jár, mintha esne egy 1-200-at az alapjárata.
Merre induljunk? Kezd minket nagyon felbni a kis moci.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Brogyi
senior tag
DigitXT
Engem azért érdekelne mi a tapasztalat az új VR-rel. Köszi.Kerékpársávról
Ha használtam mindig, és kizárólag az Ő tempójukban. Az az övék. Soha nem előzgettem, kerülgettem őket.
Ha tele volt, ki se mentem. Ott nekik van elsőbbségük. Sajnos néhány rendszám nélküli magasról tesz erre.
Ha volt bicajos nem álltam előre. Szerintem pofátlanság. Talán a korom miatt van ez. Ilyen használat mellett nem kellene kitiltani a robogókat, de látom ez még nem megy. -
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #19627 üzenetére
Nem lehet, hogy a karbi agyon van kopva? Csak mert elég fura, hogy azt írod,
nem segít a dolgon az alapjárati keverék állítása. Pedig épp az lenne a dolga.A jelenséget értjük: bedúsul. Az oka ugye a kérdés. Ha nem szívató, akkor az
alapjárati rendszer lesz, mert más nem lehet. Benzinszint rendben van?Brogyi: persze, majd megírom, ha odajutottam. Fogyasztás is aggasztó.
Még tegnap mértem egy vicces 0-100-at: rajt vacak, oka ismert, de utána?
Szerk: ja és hazafelé elkezdett a KOSO mérő is diszkózni... Sosem csinált ilyet.
Zavart érzek az erőben. Vagy KH, vagy valami zavarjel a gyújtótrafónál.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Remelem szerencsed lesz vele.
Ha nem talal lambdaszondat, akkor nyilvan azt mindig hibanak be fogja irni, valamint a keverekkepzesben ilyenkor egy fix kozepertekkel helyettesiti a lambda jelet. Elvileg mennie kell, de nem fogja 100%-ra a teljesitmenyet kihasznalni, mivel beleszol az aktiv keverekkepzesbe a szonda.
Nem lepodnek meg ha esetleg hirtelen gazra torpanna, esetleg komotosabb lenne a gyorsulasa vagy gazt elzarva mas tuneteket produkalna.
Ezt csak teszt soran lehet kideriteni, mennyire jol irtak meg a befecskendezesi tablat gyarilag a szonda nelkuli uzemhez. -
nyogo83
senior tag
Gyanus, hogy nem Alapjaban nem a gyujtas es befecskendezesi terkepekekkel van a problema, hanem a firmware-el.
Valamint kerdes, hogy mennyire ter el belso felepitesben (EEPROM tipusa es memoriameret, valamint memoriacim kiosztas) mert lehet hogy a G0-as tartalommal brickkelned es nem lehetne mar diag kabellel ujrairni a regi tartalmat vissza bele.
Auto ECU-nal elofordult, hogy eltereo alverzios vezerlobe toltottem mas tipust, de nagyon keves esetben mukodott normalisan, valami anomalia mindig volt. Pedig azok egy fokkal "okosabbak" mint ezek az ECU-k. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #19637 üzenetére
En gephez kotnem ha megoldhato, hogy mit lat eloadatokban (pl szivocso nyomas) hogy nem-e az van, hogy melegen valahol falsol a map szenzornal.
Igazabol ha megjegyzed a csavar allasat, hogy vissza tudd allitani ha gond van, akkor megprobalhatod utanaallitani, mert ugye ezt gyari allapotban uj koraban belovik, de az evek alatt azert mind a henger kopik (kisebb kompresszio->kisebb szivocso depresszio-> alacsonyabb alapjarat) illetve a fojtoszelephazban is az alapjarati rendszer reszei.
Szoval azert boven benne van, hogy sok evesen utana lehet allitani az alapjaratnak.Majd ranezek hogy milyen fojtoszelephaza, illetve milyen alapjarati rendszere van. Ez PGM-FI-s, ugye? Mert abbol van vagy 5-6 kulonbozo alapjarati rendszeres megoldas es van olyan aminel hiaba tekered, nem tudsz mechanikusan alapjaratot allitani(viszont azoknal ha nem jo az alapjarat, akkor ott annak valami okozoja van, mechanikus vagy szenzor problema).
-
Micsurin
nagyúr
Nagy a gáz. Állítottunk rajta, gyertya szép őz / kávé barna. Szívató tuti lezár. Tegnap mentünk is egy jót két mocival. De ma reggel megint szarakodott... és egyre rosszabb.
Hidegen indul a motor.
Melegen néha egyáltalán nem indul ha igen csak marha kín keservesen, aztán jár, jár majd egy 5-10 perc után leáll, de mindig akkor mikor a venti bekapcsol, onnantól kezdve fél - egy perc elkezd egyenetlen lenni, majd lassúl az alapjárat és leáll, ilyenkor mint korábban írtam alig lehet beröffenteni ellenben ha leállítod utána indul. . Gyertya ilyenkor is barna, nincs leköpve, nem kormos.Ennek a pfosnak annyi hőérzékelő van a karbiban, ha valamelyik elment esélytelen, hogy rájöjjünk melyik.
Bármi ötlet ?
Keverék beállítás megvolt egy napig mint írtam szépen is ment, jót is gurultunk két mocival. De most mintha még rosszabb lenne.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19643 üzenetére
Az van.
Most itt tartunk:
Ha dúsra tesszük (Alsó benzin pilotja teljesen be, és egy 3/4-ed tekerés ki) akkor jár, zokszó nélkül, de torpan hirtelen gázra.
Ha szegényebbet adunk neki, és szép lenne a gyertya kép, akkor leállunk melegen, és nehezen indul hidegen.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #19644 üzenetére
A 2001 manualban a csavart jobban ki kell tekerni.
2 egesz es negyed vagy 2.5.A tieteknel az a jo, hogy van utangyartott gy6, nincs rajta a folytoszelep allas szenzor.
Konnyen cserelheto.Melegen ha van rendesen szikra, es megmarad az ereje akkor benzin baj lesz.
Vegig kell nezni a benzin utjat. tegyetek be egy atlatszo szurot.
Akkor lathato jut e benzin a karbiba. Ha odaig eljut, akkor ellenorzni kell a karbin atmegy e.
Huzzatok le a gyertya kabelt es inditozzatok a motort.
Ha benzines lesz a gyertya akkor gyujtas baj lesz.
Egyszeruen nincs kello szikra inditozas alatt.Van hofok gomba a karbin?
Illetve biztos az? Nem futoszal?
Ha tulmelegiti a benzint, vagyis nem old le melegen akkor egyszeruen elparolog a benzin.Ellenorizzetek a benzin csovet, nem melelegszik e tul es lapul ossze.
Ha melegen befeszul a tuszelep akkor nem kap benzint.
Szeleppel egyutt a feszket is erdemes cserelni.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19645 üzenetére
Igen van hőfokgomba a karbin.
Futószál?
Ereje lenne, ha ráhúzod nem áll le, terhelésen menetközben pedig jó erőben van.
Update: De speciel az úszóház leeresztőből nem jön egy cl benzin se, ellenben a csavart ahogy tekered ki, gyönyörűen kezd ömleni. Ott tuti van valami dugulás speciel, lehet máshol is?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19647 üzenetére
Szikra van, nem lapul egyetlen cső se, karbiban van benya. Ha lehűl akkor van kedve indulni rendesen.
Fűtőszálat, hogy lehetne ellenőrizni?
Ilyen csatik vannak a karbin. (Gyanúsan nem tűnik amúgy gyárinak, már maga a karbi. )
Azzal a pilot állással amit írtál azzal is hidegen jó, melegen mikor kapcsolna a venti leáll.
Update, karbiba menő vízcső meleg, kering is rendesen.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #19648 üzenetére
Leállás után, pipát levéve, indítózás után a gyertya holt száraz, egy csepp benzin nincs rajta.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs