Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz Andras6800 #10016 üzenetére

    leírtam miért. De leírom megint
    más a töltőelektronika, és elengedi 14.8V-ig sokszor az akkut, nem 14.4V-ra, és ezt nem szereti
    plusz abban is más, hogy nem folyamatosan tölt a generátor, hanem 10perces ciklusokat tölt nagyobb árammal, és ha 10 töltési ciklus után is alacsony a fesz, akkor dob egy hibát.

    nem minden EV, a hyundai/kia mind ilyen, az i3-ban nem is lehet akárhogy akkut cserélni, mert programozni kell, teslába megint más kell. Ez nem általános, ez egy nagy családot érint, de majdnem mindenhova jobb ez, mint a tiszta indítóakku

    leaf pl folyamatosan tölt, nem egy gyújtota fel magát amiatt, hogy zárlatos cella miatt leesett a feszültség, erre elkezdett tölteni, és addig töltött míg fel nem forrt a maradék cella, és ha nem ment ki a bizti, akkor kigyulladt a kisaku. itthon talán kettő ilyen volt eddig

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák