- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Netfone
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
De miért olyan furcsa, hogy én nem kizárólag a csúcs kategóriáról beszélek? Az EV vásárlók 90%-a ha vesz autót most vs. 4 éve, akkor azt látja, hogy fejlődött a kapacitás és töltés. Ennyit állítottam.
Az EX30 egy kívülről Golf méretű autó, nagyon nem Smart. Ugyan nem láttam élőben, de többen mondták már az első üléssor konkrétan tágasabb/szellősebb, mint az XC40-ben, mivel kevesebb dolog ölel körül. Ahol valóban szűkebb, az a hátsó sor és a csomagtér.
Néztem M3 HL-t is az ára miatt, de a szenzorok hiánya és az index gomb nekem nem volt elfogadható. Az Y meg csak most lett olcsóbb, korábban szóba sem jöhetett, a méretre sincs szükségem.
Amúgy valamiért nekem nem annyira tetszenek a Teslák, kis részben kívül, inkább belül, és ugyan próba nélkül nem akarok véleményt formálni, de mások szerint relatíve a menetkomfort és összeszerelési minőség azért nincs a topon. Az M3 HL-t pont azért néztem, mert elvileg nagyot fejlődött ebben, de a kizáró tényezők miatt elvetettem.
Azt teljesen adom én is, hogy nagyon jó a hajtáslánc és hatékonyság. Csak szerintem egy drága autónál már nem csak ez a lényeg.
[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #9501 üzenetére
Szóval azt mondod, hogy ami melegedés egy plaid 700kW-os teljesítmény leadásánál nem gond, az a töltés közbeni 270 kW-nál már gond lenne, ezért csak 250kW a max amit tud?
#9502 Mauzes
Az megvan, hogy a Smart egy márka, nem pedig típus?Y-t méret szempontból azért írtam, mert korábban írtad hogy mennétek haverokkal síelni
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #9504 üzenetére
pár másodperc vs 20 perc - LOL
Plaid a Nürburgringen 4 perc körül kezd visszavenni, akkor már tényleg nem ad le 700 kW-t, talán csak 500at...
Taycan meg mennyit is tud 250-270 kW körül tölteni? kb 7 percet?800V jó marketing szöveg, mint a fényképezőnél/mobilnál a megapixel.
Töltési görbe az akkun múlik leginkább, mit bír, mennyire akarják kínozni. Kell-e 3 évvel a megjelenés/bejelentés után az ígért 350kW-ról kussolni és a gyorsabb töltés helyett inkább egy akkukímélő 200kW kapcsolót berakni...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
"Plaid a Nürburgringen 4 perc körül kezd visszavenni, akkor már tényleg nem ad le 700 kW-t, talán csak 500at..."
Figyi, nézz már meg egy versenypályás videót, hogy legalább minimálisan tisztában legyél azzal hogy mi történik ott. A padlógázos szakaszok pár másodpercig tartanak, ráadásul a tapadás miatt erősen dolgoznak a kiporgesgátlós funkciók is, szó sincs arról hogy hosszabb ideig leadná a maximális teljesítményt. És így is túlmelegszik, a rekord körben már az elejétől fogva kimélték a hajtásláncot.
"Taycan meg mennyit is tud 250-270 kW körül tölteni? kb 7 percet?"
Pár másodperc vs. 7 perc....
"800V jó marketing szöveg"
Marhaság.
"Töltési görbe az akkun múlik leginkább"
A töltési görbe a teljes rendszer leggyengébb láncszemén múlik. Ha az az akku akkor azon, de nem mindig az akku az.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biga
senior tag
A Tesla is föleg emocionalis valsztas sok embernél, az a tapasztalatom. Mint anno az Alfa Romeo-knal, vagy akar egy idöben a volvo-knal is, de hogy mas példat is hozzak: mint pl az Apple ->bar a technologiai összképet tekintve sok tekintetben elmarad a konkurensektöl, egyes esetekben akar a minöség is olyan amilyen, vagy a teljesitmény nincs pariban a konkurensekkel stb, de van par olyan megoldasa, ami érdekessé teszi, vagy egyszerüen van egy olyan imazsa, hogy viszik, mint a cukrot. Föleg egy marketing orientalt vilagban ez tekinthetö "normalisnak". A Tesla sok tekintetben hozott forradalmat az autoiparba, sok gyarto nem gyözi lemasolni az ötleteit. Mindeközben a Tesla meg igyekszik behozni az autogyartasban lévö évszazados lemaradasat. Majd meglatjuk, melyik oldal gyöz: az autogyartok tanulnak meg "informatizalt" autot gyartani, vagy a Tesla tanul meg autoszerü autot gyartani. Egyelöre a Tesla sztem jobban all (bar én személy szerint ebben nem neki drukkolok, mert az elöbbi mindenkinek hasznosabb lenne..).
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
FIREBLADE78
addikt
Tudom bagatel,de biztos ami biztos. Átírás után milyen költségek merülnek fel ev-nél? Mivel 5 hónapig demó autó lenne és utána szerezzük meg a tulajdont
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #9456 üzenetére
Szövegértés? A bukón nem parázik senki, a bukó _mértékén_ van egy egészséges vita, hogy az mennyiben nagyobb EV esetén. (Aki nem ért valamit, az meg ne fórumozzon)
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz tuzpenge #9459 üzenetére
Általában pont a pénzesebbeket érdekli, mert ők tudatosabbak. Többségében azoknak van több pénze, akik értelemmel élik az életüket. A saját és környezetemből vettem a mintát. Menőjenő Gipsz Jakab esetére, aki hitelt vesz fel egy 20M-es kocsira csak hogy "megmutassa a szomszédnak", szerencsére nincs rálátásom. Sokkal inkább megnézik a gazdagok, hogy mire költenek...(persze "gazag" fogalmát előbb definiálni kéne, mert mindenkinek mást jelent, Magyarországon általában ha van egy jó kocsid és egy normálisabb családiházad, már gazdagnak számítasz, de szerencsésebb sorsú országokban valahol a magánrepülőnél és egy minimum 5-10 millió dolláros ingatlannál kezdik esetleg azt érezni, hogy alulról közelednek).
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #9512 üzenetére
El kell, hogy keserítselek, BMW pl igenis követi a TESLA eseményeket. Szalonban dolgozó eladással foglalkozó ezen volt kiakadva tavaly, hogy megkapták a célokat. Egyik fő újítás, hogy a TESLA, mint komoly vetélytárs került a látókörbe. És hozni kell a TESLA számait, mert egy kategória... fel kell Venn a kesztyűt. BMW központot nem hatotta meg, hogy TESLA elvileg nem prémium.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Andras6800 #9514 üzenetére
Mégsem enged egyik szalon sem a meglevő készletből.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Mauzes
őstag
válasz FIREBLADE78 #9516 üzenetére
Jó, hát az ár az maradjon, csak az értékesítők adjanak el többet.
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #9514 üzenetére
"És hozni kell a TESLA számait, mert egy kategória..."
LOL, dehogy kell. Természetesen a BMW nyomon követi mit csinál a Tesla, ahogy minden jelentősebb szereplőt nyomon követ. De ugyanúgy nem igazodik a célok meghatározásában a Teslához, ahogy a Dacia-hoz sem.
A Tesla nemcsak elvileg nem prémium, hanem gyakorlatilag sem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #9518 üzenetére
Nem engem kell meggyőznöd, hanem a BMW regionális retail felelősöket... vagy a magyarországi felelőst aki nem jól fordította le a feladatot
Bp-is szalon értékesítőjének ez így van kiadva. Hozni kell a Tesla számait mert vetélytárs. Értékesítők is ki vannak ezen, elhiheted.. főleg hogy a tesla más liga..
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
tuzpenge
őstag
"szerencsésebb sorsú országokban valahol a magánrepülőnél és egy minimum 5-10 millió dolláros ingatlannál kezdik esetleg azt érezni, hogy alulról közelednek" -> szerinted egy ilyen anyagi helyzettel rendelkező ember autóvásárláskor nézi, számolja, álmatlan éjszakái lesznek azon, hogy 3-5 év múlva mennyit fog érni az autója (függetlenül attól hogy 20 vs 100 milla)???
"Általában pont a pénzesebbeket érdekli, mert ők tudatosabbak" -> nagy részük igen, de autóvásárlásnál ők sem ezt számolgatják, hanem egyéb sokkal fontosabb befektetésekre koncentrálnak, és itt a BEFEKTETÉSEN van a hangsúly!!! Az autók jelentős része NEM AZ!!! Bíztam benne hogy ezzel tisztában vagy!ˣ
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #9512 üzenetére
Hogyne lenne hatással?
Azért a prémium kategória árazása az nagyon is összefügg a közvetlen alatta lévőkkel. Ott még bőven van átjárhatóság mind a 2 irányban, akár árazás akár műszaki tartalom miatt.
Feljebb kell lépni, hogy ezek elváljanak. Ferrari/RR/stb szinten már talán nagyrészt függetlennek mondhatóak, bár egy S osztály, vagy R8 vagy hasonló azért arra is lehet hatással, Koenigsegg/Pagani/stb meg 100% független.Műszaki szempontból meg nyilván méginkább hatnak egymásra.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #9519 üzenetére
Jelenleg a Teslának kell kapaszkodni hogy egyáltalán megközelítse a BMW magyarországi eladásait.
BMW Group vs. Tesla
5.925 vs. 1.316Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
robi-k
őstag
válasz Shadowbull #9522 üzenetére
Nem hinném, hogy valaha is elérné a Tesla a BMW-t akár idehaza is, sőt, van egy sejtésem, hogy ha beindul a hazai BYD gyártás, akkor a BYD-et se fogja utolérni.
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #9522 üzenetére
Az 5925 az csak elektromos autó, vagy még a bmw bicikli is benne van?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
cOxeR
Ármester
Engedd el… nem megy át neki, hogy Tesla árszegmensben vásároló emberek nem a swiftekből ülnek át abba, hanem német prémiumból, mert nem ad annyit az auto mint amennyivel többe kerül, vagy pusztán nem is tudja azt.
Esetleg simán elegük van, hogy 4-5 évente tudtak venni újat, most meg ezekkel az árakkal nem érdemes foglalkozni.
2-3 évente vesz egy új Teslát, kevesebb tőke áll benne, no meg pusztán itt ez a pályázat melyik BMW felel meg neki?
Egy basic Y 13M-ra jön ki ha van támogatás… miért venne bárki BMW-t, ami 23-24M inkább vagy nem is fér a keretbe. -
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #9522 üzenetére
BMW Group… jó, hogy nem az összes nemet auto gyártót beteszed egy kalap alá. Ez ilyen házaló ügynök hasonlat kb…
-
Shadowbull
addikt
"Azért a prémium kategória árazása az nagyon is összefügg a közvetlen alatta lévőkkel"
Van összefüggés, de nem úgy ahogy te elképzeled, nem viszi le a prémiumgyártó az árait csak azért mert egy másik gyártó leviszi, tök mindegy hogy az prémium vagy nem.
A prémiumkategória ebben is különbözik a kommersztől, nem az áron keresztül akar vevőket szerezni.
Nyilván van egy általános piaci helyzet, egy általános kínálati és keresleti szint, és ezt minden gyártó minden ajánlata befolyásolja, de nem közvetlenül és nem azonnal."Ferrari/RR/stb szinten már talán nagyrészt függetlennek mondhatóak"
Az már luxuskategória, megint egy másik kávéház.
Sokszor elmondtam már: a kategóriák határai nem élesek, a kommersz teteje átfedésben van a prémium aljával, a prémium teteje meg a luxus aljával. A kategóriákat nem csak az áron keresztül definiáljuk, még akkor sem ha sokan ezt teszik.
Ez kavarta meg egyébként az embereket, amikor megjött a Tesla (aki erre egyébként rá is játszott) a Teslák jó drágák voltak, akkor az biztos prémium.
Ma már kicsit tisztult a kép, egyértelműen látszik hogy a Tesla már az árazásán keresztül is kommersznek definiálja magát, minél olcsóbban akar minél többet eladni.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Simán elérheti, miért ne? A Tesla kommersz tömeggyártó, a Hyundai csoporttal, a Stellantissal, a VW olcsóbb márkáival meg a kínaiakkal versenyez. Ha sikerül neki szélesíteni a kínálatot, akkor akár 4-5 millió autót is eladhat évente.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
pityu8
tag
válasz Shadowbull #9471 üzenetére
Köszönjük a részletes beszámolót! Esetleg BYD vonalon nem nézelődtél?
-
Shadowbull
addikt
"Tesla árszegmensben vásároló emberek nem a swiftekből ülnek át abba, hanem német prémiumból"
Tételesen nem igaz. A Tesla vásárlók marginális kisebbsége volt korábban prémium vásárló. A túlnyomó többség Hondát, Toyotát, koreait stb. vett korábban.
"miért venne bárki BMW-t, ami 23-24M inkább vagy nem is fér a keretbe."
Amiért eddig is azt vett. A százezer eurós X5 vásárló is vehetett volna Dacia Sanderot korábban 15 ezerért, aztán mégsem azt vett.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Noukoum
veterán
Globális elektromos eladások:
Bmw (nem csoport) 330 000
Tesla: 1 800 000Persze nincs semmi gond, fel kell állítani egy dogmát hogy a bmw prémium a tesla nem és minden a legnagyobb rendben. Marmint az alternativ valosagukban nyilvan.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #9534 üzenetére
Pedig ez a megfelelő összevetés… egyedül megint Te vagy helikopter.
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #9531 üzenetére
Egy nagy túrót… bármilyen fórumon picit körbenézel a zöme Audi/BMW-t hagyott ott… vagy van mellette, de nem azt használják.
Tesla=Dacia köszönjük a szakértelmet már megint… -
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #9536 üzenetére
Micsoda? Az kettő gyártó elektromos auto eladását veted össze egymással? - te teljes zakkant vagy
-
Ezekiell
veterán
Bánccsátok a szegény BMW-t, miközben pontosan tudjátok, hogy ez triggereli a mérnök urat - a ti hibátok minden IS!
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #9530 üzenetére
A bicikli pedig szintén közlekedési eszköz, és szintén profitot termel.
Ha csak 1x érdemben arra válaszolnál, ami a téma, és nem mellébeszélnél...
Dehát ilyenek a trollok.Szóval nem tudtuk meg, hogy a számokban benne van-e a bicikli. Gondolom benne
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Ezekiell
veterán
Csak hogy a felesleges állóflameen kívül legyen valami értelmes is:
A Tesla a tegnapi árcsökkentés nyomán mindenkinek, aki az elmúlt 2 hétben rendelt Model Y-t, kérdés nélkül visszaadja a különbözetet. Ez tavaly is így volt a májusi árcsökkentésnél, de most a céges vásárlóknak/lízingelőknek is ugyanezt teszik! #szaratesla
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #9531 üzenetére
A Tesla vásárlók marginális kisebbsége volt korábban prémium vásárló.
Tételesen nem igaz.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Noukoum
veterán
válasz Shadowbull #9534 üzenetére
Az a baj hogy nem akarod megérteni a lényeget.
A BMW-t nem mi földi halandók teremtettük meg hanem ISTEN. Amit ő deklarál az úgy van. Tehát ha a BMW csődbe megy, ha már egy darab BMW sem lesz az utakon, a BMW akkor is egy PRÉMIUM autógyártó lesz.
Ezzel szemben a fostesla amit szaros halandók hoztak létre sosem lehet PRÉMIUM, mert nem ISTEN teremtette, ráadásul ISTEN deklarálta azt hogy a fostesla NEM PRÉMIUM és SOHA nem is lehet az.
Ezt kellene már megértenetek, aki mást állít az nem ért hozzá.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #9545 üzenetére
Ettől függetlenül szépen cáfol téged. Nagyot akartál mondani, rajta kaptak, semmi gond, jó esetben egy "hmm tévedtem" belférhetne.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Shadowbull
addikt
válasz Ezekiell #9547 üzenetére
Egyáltalán nem cáfol. Az eredeti kijelentés az volt hogy a Tesla vásárlók korábban német prémium vásárlók voltak. Ez még a te 3 évvel ezelőtti diagramodból sem következik, ráadásul az nem is vásárlókról szól, hanem arról hogy milyen autójuk volt korábban.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kupon kunyeráló
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Farming Simulator 2019
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- LEGO klub
- Diablo IV
- Farming Simulator 22
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen