Hirdetés
-
Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
ph Nem tudták lenyomni a gyártási költségeket, kevés fogyott belőle, drága maradt.
-
Ghost of Tsushima technikai teszt
gp A Ghost of Tsushima a Sony eddigi legnépszerűbb PC-s átirata, mely megelőzte még a God of Wart és a Spider-Mant is. De vajon maga a port is hozza az ehhez illő technikai minőséget?
-
Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
it Egészen elképesztő mértékben csökkentik a kínai cégek a felhő, az LLM-ek és az AI árait, van, ahol a kedvezmény 99,3 százalékos.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
válasz #48525824 #39100 üzenetére
városban előzékeny vagyok buszokkal szemben, mert úgysem fog feltartani: pillanatok alatt eléri a 40-50km/h-s sebességet, vagy lemegy a következő öbölbe... oké, nem állok bele azért a fékbe, ha 10méterrel előttem kiteszi az indexet, de ha megvan a kellő távolság, inkább lelépek a gázról és villantok neki... városon kívül már kicsit más a helyzet: nem szeretem, ha elém kerül és beáll a 70es tempójára, mert 1.4-es 60lovas astrával necces átugrani pl a 44es főúton...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz Cathfaern #39102 üzenetére
mégis van, hogy mögöttem senki és kijön elém, lelassít kb 30-as tempóra, aztán komótosan felgyorsít 60-70-re...
#39103: olyan dolog ez, mint forgalmi vizsgán a zebra... amikor vizsgáztam belefutottunk buszba, jelzett, kényelmesen ki tudtam engedni, aztán vizsga után amikor már csak ketten voltunk az oktatóval, megjegyezte, hogy jól tettem, mert az a vizsgabiztos ezért tuti elvág... azóta is, ha féktávolságon kívül vagyok és jelez a busz, szeretem kiengedni... őt köti a menetidő, van több tucat utasa is, hadd haladjanak... pár másodpercet veszítek csak az egészen
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
raczger
őstag
Ha nem jár hirtelen fékezéssel, akkor kell.
" Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékot jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak, trolibusznak, az iskolabusznak és a gyermekeket szállító autóbusznak a megállóhelyről való elindulását (a jobb szélső forgalmi sávba való besorolását) – ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető – lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. Az autóbusz, az iskolabusz, a gyermekeket szállító autóbusz, valamint a trolibusz vezetője azonban ilyen esetben is csak akkor indulhat el, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről."
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Cathfaern
nagyúr
"„(3) Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékot jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak, trolibusznak, az iskolabusznak és a gyermekeket szállító autóbusznak a megállóhelyről való elindulását (a jobb szélső forgalmi sávba való besorolását) – ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető –lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. Az autóbusz, az iskolabusz, a gyermekeket szállító autóbusz, valamint a trolibusz vezetője azonban ilyen esetben is csak akkor indulhat el, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről."
Ami tulajdonképpen tény, hogy nem klasszikus elsőbbség adás, de valahol mégis -
kerxy
senior tag
-
Byk01
senior tag
Az elsőbbség a továbbhaladási jog a kresz szerint. Valószínűleg a jogalkotó úgy értelmezi, hogy továbbhaladni az tud, aki a szituáció elején is haladt, tehát aki elindul, annak nem elsőbbsége van. Ettől függetlenül ugyanazt kell tenned az elinduló busszal, mint ha elsőbbséget adnál neki a jogszabály szerinti értelemben.
Egyébként a gyalogosnak és az elinduló busznak annyiban hasonló a helyzete, hogy mindkettőnek meg kell győződnie arról, hogy veszély okozás nélkül el tud-e indulni/le tud-e lépni az útra.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
félisten
Ettől függetlenül ugyanazt kell tenned az elinduló busszal, mint ha elsőbbséget adnál neki a jogszabály szerinti értelemben.
Nem kell azt tennem, mert nincs elsobbsege. Eleve semmi sem kotelez ra, hogy elsobbseget adjak neki. Masod sorban nem vesz reszt a forgalomban, mivel uttest szelerol elindulo jarmunek tekintheto, harmadreszt a beidezett fogalmaknal is megtalalhato, hogy ha ez hirtelen fekezes nelkul megteheto. Ez utobbibol is egyertelmunek kellene lenni, hogy nem lehet elsobbsege.
Engem mondjuk nem zavar, ha tevesen ertelmezitek a kreszt, csak ne terjesszetek.
[ Szerkesztve ]
-
"Ettől függetlenül ugyanazt kell tenned az elinduló busszal, mint ha elsőbbséget adnál neki a jogszabály szerinti értelemben."
"Nem kell azt tennem, mert nincs elsobbsege. Eleve semmi sem kotelez ra, hogy elsobbseget adjak neki."
1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól
24. § (3)181 Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékot jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak, trolibusznak, az iskolabusznak és a gyermekeket szállító autóbusznak a megállóhelyről való elindulását (a jobb szélső forgalmi sávba való besorolását) - ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető - lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. Az autóbusz, az iskolabusz, a gyermekeket szállító autóbusz, valamint a trolibusz vezetője azonban ilyen esetben is csak akkor indulhat el, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről.
Tényleg nem értem, hogy mit nem értesz... Ha indexel, hogy elindulna, el kell engedned. Hívhatod ezt, ahogy akarod, akkor is ez a szabály. Persze ha nem engeded el, nem mehet neked, de ugyanez érvényes arra is, akinek pl nem adod meg a jobbkézszabály alapján járó elsőbbséget. Attól még téged fognak hátsóbaszexuálni, ha elkapnak, vagy balesetet okozol, mindenki más szerint pedig szimplán csak egy szabálytalan köcsög leszel, ha nem így teszel - bár ez bizonyos körökben elég menő dolog.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Byk01
senior tag
Nem is mondtam, hogy elsőbbséget kell adnod neki, egyszerűen lehetővé kell tenned az elindulását (még megállással is adott esetben), ha ezt a szándékát jelezte, és hirtelen fékezés nélkül meg tudod tenni. A hirtelen fékezéses rész nyilván nem értelmezhető az elsőbbségadás esetében, mert ott eleve tudod, hogy elsőbbséget kell adnod adott esetben, így fel kell rá készülnöd, tehát nem kerülhetsz olyan helyzetbe, hogy hirtelen kelljen fékezned.
Azaz egyik esetben sem kell hirtelen fékezned, és a fennmaradó esetekben el kell engedned a másikat, akár megállással is. Szóval a cselekménysor ugyanaz, csak más a neve a gyereknek.És persze nyilván lakott területen belüli autóbusz megállóhelyről történő elindulásról beszélünk.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Pontosan hogyan tervezed lehetővé tenni az elindulását, ha nem engeded ki a buszmegállóból? Nyilván azért nem használja a jogszabály az elsőbbéget adni kifejezést, mert itt nem továbbhaladásról, hanem elindulásról van szó, de attól még ugyanúgy akár megállásig le kell lassítanod, hogy el tudjon indulni, ha egyszer jelezte az elindulási szándékát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Egyvalamit azért tisztázzunk:
- Te most azt mondod, hogy nem kell kiengedni a buszt (egyéb ide sorolt járművet) a megállóból, akkor sem ha kifelé irányjelzőzik lakott területen belül?
vagy
- Azon pörögsz, hogy ezt elsőbbségadásnak hívták korábban?
Mert igazából nem tudom eldönteni, hogy most trollkodni akarsz, nyelvtannáculsz,vagy őszintén értetlenkedsz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mezis
nagyúr
válasz parandroid #39115 üzenetére
Én úgy szoktam tervezni, hogy nagyon figyelek. Ha még vannak fel/le szállók, akkor inkább a tovább haladást tervezem, de lassítva, mert akadhat öngyilkos jelölt, aki a busz elejénél próbál átszaladni. Meg figyelem a bal indexét és folyamatosan saccolom a távolságot, hogy normális lassítással ki tudom-é engedni, ha el kezdene villogni. Meg sasolom a visszapillantómat, hogy a mögöttem jövő tartja a megfelelő követési távolságot. Aztán ha fékezek, hogy kiengedjem, akkor meg villantással biztatom a buszsofőrt.
Egyébként célszerűnek tartanám az autóbusz részéről jobb index működtetését addig, amíg nincsenek zárva az ajtói. Ez az elősegítésre (és nem elsőbbségadásra !) kötelezettnek hasznos információ lenne....
(Nem dicsekvésből írom, de többször mondtam már le elsőbbségemről autóbusz, egyéb közösséget szolgálók, illetve az előtte állók javára, ha ezt a közlekedési helyzet lehetővé tette. (Pl. mögöttem még nincs feltorlódott forgalom.)
[ Szerkesztve ]
mezis
-
Pickit3
aktív tag
"Egyébként célszerűnek tartanám az autóbusz részéről jobb index működtetését addig, amíg nincsenek zárva az ajtói. Ez az elősegítésre (és nem elsőbbségadásra !) kötelezettnek hasznos információ lenne...."
Ez felénk már régóta így működik, ha jobbra indexel akkor nem valószínű, hogy elindul bár ahogy mondtad a busz elejénél átszaladó emberekre azért figyelni kell. Ha semerre nem indexel akkor arra vár, hogy elmenj mellette, mert nem akar akadályozni. És ha balra indexel az egyértelmű. Ezeket egy buszos ismerős mondta. Lehetőség szerint én mindig segítem a busz kifordulását, lassítok vagy ha lehetőségem van akkor áthúzódok a másik sávba.Mellesleg ami még eszembe jutott, nyíl egyenes úton villant kettőt jobbra a busz akkor meg lehet előzni, ez köztudott. De ilyenkor nem mindegyik buszsofőr kalkulálja bele a felkanyarodó járműveket. Pl autócska gurul az alárendelt úton és amikor odaér a főúthoz elnéz balra, de jobbra nem, mert nem számít szembe forgalomra. Ilyenkor kifordul, de sajnos jön szembe rá egy autó akinek a busz adta meg a jelet, hogy előzhet. Sajnos volt rá eset, de szerencsére nem volt baleset. Ha nagy kocc lett volna akkor a buszos a hibás, ezért nem alkalmazza ezt a egyik buszos ismerős.
-
philoxenia
MODERÁTOR
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
brd
nagyúr
válasz Pickit3 #39119 üzenetére
Nem a buszos lenne a hibás. Az a jelzés legfeljebb segítség, hogy akkor egyáltalán érdemes előzéssel próbálkozni (legalábbis a buszsofőr szerint).
Cathfaern: Miért ne lehetne előzni kereszteződésben? Legfeljebb jól oda kell figyelni, mert az előzött jármű takarásában lehet másik jármű, ami vicces helyzeteket tud teremteni.
The only real valuable thing is intuition.
-
deicide
veterán
válasz parandroid #39117 üzenetére
Szerintem a második, úgy vettem észre hosszú évek alatt, hogy szeret kötekedni.
Úgy van ezzel, mint én a nyelvtannácizmussal.Egyébként itt most veletek értek egyet. Meg a 100-ból a többi 99 emberrel, aki ezt a szituációt elsőbbség adásának mondja. Mert egy kifejezésnek nem csak egyfajta megvalósulási formája lehet. Hívhatnánk (megjegyzem tévesen) előzékenységnek is, mert nem is az, hisz' köteles vagyok kiengedni az öbölből, azaz nem én teszek szívességet.
Amin ő most lovagol az az, hogy egy macisajt nem egyenlő egy kötelességgel, ami nem mindig kötelesség.
brd: pedig a KRESZ szerint tilos kereszteződésben és közvetlenül előtte előzni, kivéve, ha táblával jelzett főúton haladsz, vagy más táblával jelzett elsőbbséged van az adott útszakaszon.
Persze még ekkor is tud vidám lenni a dolog, ha 2 autót akarsz átugrani és az első balra kanyarodna.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
félisten
válasz deicide #39123 üzenetére
Az miert kotekedes, ha felhivom a figyelmet egy teves szabalyertelmezesre?
Ez a gond, hogy valaki probalja kijavitani a tevedeseket es az ilyet kotekedesnek gondoljatok. Teszem hozza engem egyik sem zavar.
Elo kell segitenem az elindulasat a megallobol, ennyi, semmi mas "elonye" nincs a tobbi jarmuvel szemben. Javaslom elolvasasra es ertelmezesre az elsobbseget, mint fogalmat elso korben.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz deicide #39125 üzenetére
Nem csak betu szerint. Ha az elindulo buszos figyelmetlen, belemegyek oldalrol, o lesz a hibas. Ha a vedett uton haladoba megyek bele, en leszek. es meg sorolhatnam. Ezert irtam, hogy keverik a szezont a fazonnal. Az elsobbsegnek semmi koze a megallobol elindulo buszhoz. Ezert is irtam, hogy
Javaslom elolvasasra es ertelmezesre az elsobbseget, mint fogalmat elso korben.
Ha ez sikerult es hozza olvassuk es ertelmezzuk ezt:
Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékot jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak, trolibusznak, az iskolabusznak és a gyermekeket szállító autóbusznak a megállóhelyről való elindulását (a jobb szélső forgalmi sávba való besorolását) – ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető –lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. Az autóbusz, az iskolabusz, a gyermekeket szállító autóbusz, valamint a trolibusz vezetője azonban ilyen esetben is csak akkor indulhat el, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről."
Akkor maris latni fogjuk mirol beszelek.
[ Szerkesztve ]
-
negroo
aktív tag
Az attól függ? Ha a megálló tábla fele busz elhaggyta akkor is te leszel a hibás, mert te sem tettél meg mindent a kressz betartására. 1 pontban köteles vagy elhárítani a balesetett még akkor is ha a busz vezető a középső ujját mutogatja.
ui: Kiegészítéssel ez most jöt be: megállásal köteles vagy. és nem szükség esetén. Ez nem roham mentő.
[ Szerkesztve ]
-
negroo
aktív tag
Nem tévedés. Több kollega emiatt nyerte meg a pert, hogy megálló tábla felén túl jött. Kressz nem ismer olyan fogalmakat, ami vagy igen vagy nem ez a szükség esetén két értelmü.
ui: Ha tankal jössz egyértelmű, hogy nem szükség esetén állsz meg.
Ez olyan dolog, hogy ha lelép egy figyelmetlenül egy gyalogos, akkor vész fékezel. Ha egy tömött busz indul ki akkor még retorzíót is alkalmaznak. Tisztelet a kivételnek.
1 Esett leírás.
Busz öbölből kihaladtam, mert 1 sávos volt az út mögöttem csúklós fara az úton maradt. Szembe forgalom erős volt gondoltam rá csürőm, de látomm a szembe lévőt is letolják, ne hogy már bengedjen. A sor vége piros miatt a busz elejémnél volt álló. Nem tom, de a kék kocsika padló gázzal jött és nem tom direkt csinálta, vagy ennyire nem tod vezetni. A sor végében padló fék és a gyerek pofa zacsija csatant a müszer falon. Nő vezette. Erre mögöttte pepitában ugyan ez csak furgon volt és bele csattant. Ki száll a nő ordít rendőrért kiabál, de nem hogy a büdös kőlkét nézzegetné fenyeget. erre ki kiabáltam, hogy ha a furgonos lenne az igen csak szörnyű vége lenne és nem az eleje vérezne. Viszont amit tett a saját gyerekével az egy dolog, mert nem tudsz vezetni, de hogy még elsősegélyben se részesíted ez 5 évtől fegyházzal dicsérendő. Azt elpucolt. Peddig az ilyen miért vezet kocsit ha béna. Nem azt moondom nem tartja fel a sort a busz, de a kövi megállóban úgy is megáll, de mert ő siett szopjon le másik száz ember és így nem csoda, hogy a bill clinton felesége meg bocsátott a férjének, mert Ő csak a titkárát szopatta meg és nem úgy mint a merkel az egész európát szopatta meg.
[ Szerkesztve ]
-
negroo
aktív tag
-
szebe
őstag
-
Byk01
senior tag
"Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékot jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak, trolibusznak, az iskolabusznak és a gyermekeket szállító autóbusznak a megállóhelyről való elindulását (a jobb szélső forgalmi sávba való besorolását) – ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető –lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. Az autóbusz, az iskolabusz, a gyermekeket szállító autóbusz, valamint a trolibusz vezetője azonban ilyen esetben is csak akkor indulhat el, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről."
Ezt hogy hozod össze ezzel: "((6) A gyalogos az úttestre akkor léphet, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről. Az úttestre váratlanul nem léphet, köteles az úttesten késedelem nélkül átmenni és tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a járművek vezetőit megzavarhatja vagy megtévesztheti.
(7) A kijelölt gyalogosátkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van. Ugyancsak elsőbbsége van - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - az útkereszteződésnél áthaladó gyalogosnak azokkal a járművekkel szemben, amelyek arra az útra kanyarodnak be, amelyen a gyalogos áthalad. A megkülönböztető jelzéseket használó gépjárművekkel szemben azonban a gyalogosnak elsőbbsége ezeken a helyeken sincs."
Ugyanaz a szituáció. Elsőbbsége van, de nem élhet vele, amíg meg nem győződött a veszélytelenségéről.Egyébként még mindig tudom, hogy a buszmegállóból induló busznak nem elsőbbsége van, csak valamilye, ami pont olyan magatartást követel meg tőlem, mint ha az lenne. A jogi csűrés csavarás nem érdekel, mert nem a bíróságon közlekedem, hanem az utakon.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
mezis
nagyúr
Az elsőbbség nem abszolút elsőbbséget jelent. Olyan csak a vonatnak van. Az összes többi esetben van egy tájékozódási, mérlegelési kötelezettség. Különben tényleg ki kellene tenni a stop táblát minden zebra elé. Mert a gyalogos a járdáról akár más gyalogosok takarásából egy pillanat alatt a zebrán teremhet.
mezis
-
brd
nagyúr
válasz deicide #39123 üzenetére
...vagy más táblával jelzett elsőbbséged van az adott útszakaszon
Igen, és az eredeti hozzászólásban alárendelt útról van szó:
De ilyenkor nem mindegyik buszsofőr kalkulálja bele a felkanyarodó járműveket. Pl autócska gurul az alárendelt úton és amikor odaér a főúthoz elnéz balra, de jobbra nem, mert nem számít szembe forgalomra. Ilyenkor kifordul, de sajnos jön szembe rá egy autó akinek a busz adta meg a jelet, hogy előzhet.
The only real valuable thing is intuition.
-
deicide
veterán
Ilyenem több volt már nekem is, simán nem foglalkoznak vele, hogy táblás főúton a kereszteződésben mindkét sávban jöhetnek szembe.
Legjobb példa Érd, ez a kereszteződés. Jövünk a körforgalom felől, az előttem levő indexel, lekanyarodik majd jobbra. Erre én elkezdem előzni, mert szemből senki sem jön. Viszont az utcából kikanyarodásra váró is érzékeli, hogy az első autó le fog kanyarodni, ezért kihajt. Én meg satuzhatok és megpróbálhatok visszaférni az előttem levő mögé, mert attól, hogy nekem lenne elsőbbségem, még nem szeretném összetöretni magam.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
mephi666
nagyúr
válasz deicide #39137 üzenetére
tegnap hasonló helyzet: 44esen beakadtunk egy 80al haladó kocsi mögé, mögöttünk kamion, seggünkben, erős a szembeforgalom... egyszer lekanyarodás miatt jelez jobbra az előttünk levő, ahonnan ki akar kanyarodni jobbra egy másik autó... (előzni tilos, záróvonal) szembeforgalom épp megszűnt, kamion vág ki azonnal előzni mindkettőnket ha a jobbról kikanyarodni szándékozó netán balra akar kanyarodni és úgy ítéli meg, hogy biztonságosan meg tudja tenni, míg az előttünk levő lassít és lefordul?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
félisten
válasz deicide #39137 üzenetére
Ez egy nagy problema. Aki rakanyarodik egy masik utra, eleve nem is szabadna ezzel a kerdessel foglalkoznia (szerintem eszebe sem jut), hogy ott lehet-e elozni vagy sem. Mert legtobbszor csak akkor tudja meg, hogy foutvonal vagy sem, mikor mar rahajtott es jelzik neki (persze ha csak nem ismeri a szakaszt). A betorkollo utakon nincs ez jelezve, nem is szukseges, kiveve a kanyarodo foutvonal eseten tudod, hogy az foutvonal amire rakanyarodsz. Lehet van meg ilyen, most nem jut eszembe mas. Szoval annak kellene lennie az alap esetnek, hogy mindket iranyban meggyozodom a keresztezo forgalomrol.
-
-
Zozzant
addikt
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
Avicularia
veterán
Amit te írtál arról meg nekem az, hogy fiatal koromban a 80-as években volt egy boncmester ismerősöm. Az meg olyat mesélt, hogy a tartálykocsi sofőrje a nap végén üres tanknál lement megmeríteni a benzines öngyújtóját a tartálykocsi aljáról, mert mindig maradt egy kicsi az alján. Aztán valszeg ugyanazzal a mozdulattal ki is próbálta, hogy működik-e
-
mephi666
nagyúr
én csak azt nem tudom minek indexelt? az ilyen nagy dögökkel ritkán szoktak az emberek... az is lehet hogy utolsó utáni pillanatban találta ki, hogy 2 sávot is akar váltani, majd jobbra lemenni és nem mérte fel, hogy mellette, vagy mögötte van a dacia?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- MIUI / HyperOS topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Eredeti játékok OFF topik
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Dell XPS 9315 13.4" FHD+ IPS i7-1250U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Aokzoe A1 Pro AMD Ryzen 7 7840U - 32GB+512GB
- LENOVO IDEAPAD Y700 INTEL CORE i5-6300HQ 2.3 GHz 8 GB 256 GB SSD GTX 960M 3 óra AKKU IDŐ
- Precision 7520 15.6" FHD IPS i7-7700HQ M1200 16GB 512GB + 1TB magyar vbill új akku gar
- Dell Latitude 5400, 14" FHD IPS, I5-8365U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10/11, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen