- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyáliSanyi
őstag
válasz DigitXT #33893 üzenetére
Köszi!
K&H-nál a legolcsóbb éves szinten 5-6 ezer, a többinél átlagban 12-15.
Ha most más típust írnék be hasonló adatokkal, szerintem az is ugyanennyi lenne, hozzávetőlegesen most legalább tudni.Csak rendszámosat érdemes nézni, annyival nem drágábbak, mint a rendszám nélküli társai és igen annak már legalább volt magyar gazdája, aki tud róla mondani valamit. Ha esetleg meg hiányozna valami papír, akkor könnyen bele lehet futni 150-200 ezerbe is míg megkapja a rendszámot. Reg. adó egyből 100 ezer.
[ Szerkesztve ]
Live poor, die ritch.
-
citkar
addikt
válasz fattyu #33855 üzenetére
Te is a sisakodra erősítetted?
Érdekelne, hogyan, mert valami ipari ragasztót mondtak, ami elég stabil nagy sebességnél is, majd megkérdeztem, hogy szedhető le, erre azt mondták nagy hővel (pl hajszárító) leszedhető. Elég furán hangzik, mert nyáron is elég nagy hő tud lenni a napon egy hajszárítóhoz képest
Egyelőre még nincs kiszemelt kamerám, de a sisakon szeretném használni. -
-
KoVee84
senior tag
Eredménye:
- vizsga neve: MAMS Gyorsasági minimumvizsga kérdések 2014 - Hobbi pályamotorosok
- vizsga dátuma: 19-03-2014
- elért pontszám: 22 helyes a 30-ból.
- elért eredmény százalékban: 73.3%
- eredmény: SikertelenNab@zdmeg!
-
válasz gyáliSanyi #33902 üzenetére
Fapados, olcsó fenntartani, elvan 4.5l-ből, igénytelen. Kb ennyi. Nem egy erőgép, de én jól érzem magam a forgalomban. Autópályán is járok vele, nem gond a 130. Mivel naked ezért itt már igen igen tol lefelé a szél. 160-nál már kissé féltem rajta. kb ennyi.
Ha a forgalmiban 25Kw van akkor meg olcsó átírni meg olcsó minden rá. Az szokott lenne, hogy gyárilag 25Kw, de kiveszik belőle a fojtást és harminc valamennyire módosul. 2002-ig japánban gyártották, 2003-tól spanyolok, de japán alkatrészekből. Mire vagy még kíváncsi?Két személlyel elég lomha (140km/h - bnőmmel tesztelve). Szoktam mondani, hogy ha már halad akkor nagyon jó,csak ne kelljen fékezni. Erősen bólint. Igáslóként is emlegetik.
Megnézted az első HSZ-t?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz menyko #33908 üzenetére
Először is elkérné a kutya jogosítványát... (Ha már bérlete lehet neki...)
-
csongi
veterán
Sikerult a feket rendbe tenni! A fastes maradt vegre
Szerkezetileg menet kesz , fel kell kabatolni -
gyáliSanyi
őstag
válasz Kolondrum #33910 üzenetére
Én azt hittem, hogy 34kW, mert ezzel az adattal is írják.
A GS-500 mellett egy Kawasaki ER-5 vagy valami ilyesmi van, hasonlítanak is egymásra.
Szerinted melyiket érdemes választani tanuló/oktató motornak? Bár ez nem a legjobb kérdés.A GS-nél könnyű visszaváltani üresbe? Elindulásnál mennyire kell nagy gázt adni a motornak, hogy elinduljon? Én+Motor gyári súlya majdnem 300 lenne. Gondolom alapjárathoz közelivel is elindulna, ez nem 50-es Simpson.
+Igen néztem az első HSZ.-t, csak még nem olvastam végig.
[ Szerkesztve ]
Live poor, die ritch.
-
válasz gyáliSanyi #33918 üzenetére
Van gyárilag 34-es és gyárilag 25-ös amiket később 34-re alakítanak.
ER-5n igen, hátul dobfékes. A kawáról több rosszat hallottam mint jót, de nem ismerem a típust. A GS olyan amihez mindenhol van kb alkatrész és mint írtam igénytelen.
Kezelni és menni vele nagyon egyszerű, ha már gurul nem érezni azt a közel 200kilót. Könnyen terelgethető autók között is. Ezt most mondom, az elején azért más volt.
Hát hogy könnyű e váltani azt nem tudom, csak a sajátom van példának. Az elején nem ment és meg mertem volna rá esküdni, hogy rossz a váltó, aztán ráéreztem és már megy, de néha erősebben lépek rá és átugrik az üresen. Jellemzően 1-ből üresbe nehezen vált, de 2-ből üresbe már könnyen. Ez sztem az enyém egyedisége. Már nem foglalkozok vele, mert ráéreztem.
Én meg a motor ha van benne 10l benya akkor közel 300kg vagyunk, már azt is megérzi ha tele van tankolva. Üressel és telivel teljesen máshogy viselkedik, pl fékezésnél.
Az enyém 1200-at forog alapjáraton ha nem rendesen meleg. Ha már mentem 20km-t akkor 1500-ra módosul, de még ekkor sem tud gáz nélkül haladni 1-esbe. Amikor még hideg és rajta van a szívató akkor szoktam vele 1-esbe pöfögni akkor már magától is halad. A tanulómotorokat fel szokták pörgetni, nekem is így volt. Ez az elindulás dolog, olyan, hogy rá kell érezni, ma már nem gond, akkor sem volt az, de más stílusban indultam el. Én azt mondom játék vele elindulni, de a kawa ER-6n-el is az volt.
Az elején teljesen máshogy kezeltem mint most. Ma már nem figyelek olyan dolgokra amikre régen sokat.[ Szerkesztve ]
-
gyáliSanyi
őstag
válasz Kolondrum #33919 üzenetére
Ha egyesből kicsit nehezen vált üresbe az nem olyan nagy gond, mert akkor amúgy is megállnál vele. Illetve gondolom 1-ből 2-be attól még könnyen felváltani.
Elindulásnál mennyire pörgeted fel a motort egy normál sebességű kuplunghasználatnál?Még megy a találgatás nálam, de ha majd a rutinon lennék akkor többet tapasztalok.
A GS szimpibb tanulómotornak.Live poor, die ritch.
-
addikt
válasz DigitXT #33884 üzenetére
30 éves de még felismerhető mi volt eredetileg Mai dolgokról ez kevésbé mondható el.Nem mindig rosszak a régi dolgok.Csak a motor lehet az Fogyasztói társadalom van sajna.De mennyire utálom
Volt munkatásam nagy motoros,neki volt régi motorja és mindig mesélte,hogy nyáron merre volt túrázni.Sajna nem tartom vele a kapcsolatot.
De azt hogy ennyire megbízhatatlan lenne azt nem mesélte.Családnak is egy 24 éves fiesta-ja van és naponta használják.Osztrákból hoztuk,110k+papírok.Ehhez képest a motor drágább.mf: Jó,de azt magam építettem.MT alapon,de csak 12kg körül van Ja és új.
-
Dexar007
veterán
Na ezt ki fogom probalni .: [link]
Give me your cum,bull!
-
DigitXT
félisten
válasz grabber #33923 üzenetére
Mondtam én, hogy rossz? Azt mondtam nem értek hozzá, s
én nem venném meg. Te attól megveheted, nem engem kell
meggyőzni... Mész vele, majd beszámolsz, mennyire volt jó.Ki lehet fogni öregből is megbízhatót... De mondjuk sem a
teljesítménye, sem a futóműve, sem az egész motor nem a
mai kornak felel meg: 30 év alatt picit felgyorsult a világ, és
a közlekedés is... A régi csúcstechnika ma eleve hátrányból
indul. Hát ha még a korában sem volt csúcs: nem tudom.Btw. semmi gond: ha bringát építettél, motort is menni fog,
ha neadjisten a 30 éves technika összesz*rná magát.Azért nem kell ideológiát gyártani amögé, hogy 150K-d van
motorra, de feltétlen 250 ccm fölötti kell, így 30 évest kapsz.Szerk: veteránnal túrázásról dicsekedő nagy motoros haver
lehet, hogy nem azt tartotta fontosnak, hogy ecsetelje, hány
lerohadása volt. (De ha pöpec gépe volt, odaadta 150 alatt?)[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
Ma reggel C kat elmelet vizsga 3 baromsagbol,remelem legalabb az egyik meglesz.
Give me your cum,bull!
-
válasz gyáliSanyi #33920 üzenetére
Ma megnézem neked mindet.
2000nél már haladok 1be. De jellemzően 3000től nem rángat 2től felfelé. -
csongi
veterán
válasz gyáliSanyi #33922 üzenetére
Tul misztifikalod ezt a fordulat dolgot.
Ez a motor nem fogja magat jol erezni 1-2ezres fordulaton.Nezd meg a nyomatek gorbejet es megerted. Ha nyugodt Tempos alapjaraton is elindulos motort akarsz, akkor V blokk. Vagy vegyel egyhengeres 5-650 vasat.
BMW650GS Vagy a Kawa vagy a Suzuki.
Az5oogs nem ilyen motor. 7200 adja le a max Nm -t. Tehat kozel ehhez de legalabb a felen jaratni kell, hogy jol hasznalhazo legyen . Legyen motor fek ki lehessen gyursitani. A 300 Kg feletti ossz sulyrol nem is beszelve.
A kisebb KW- meg ertelmetlen . -
gyáliSanyi
őstag
válasz csongi #33928 üzenetére
Nem venni akarok, csak ilyen az egyik lehetséges oktató motor nálunk, meg egy Kawasaki A2-re.
Inkább csak azért érdekel, hogy az oktató ne mondja, hogy túlpörgetem a motort, meg elbírna még egy sebességet. Jó talán erre azért rá is érez az ember, de jó lenne tudni, hogy gyakorlatban tényleg mi az ami jó sebesség fordulat arány lehet a leírt sebességhatároknál.Live poor, die ritch.
-
fattyu
veterán
válasz gyáliSanyi #33929 üzenetére
kicist túlagyalod ezt... így előre meg pláne
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ferdzsoo
addikt
válasz gyáliSanyi #33929 üzenetére
Szerintem is túlspirázod, ülj rá, menj vele, tök logikus lesz minden.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Polemius
aktív tag
válasz gyáliSanyi #33929 üzenetére
"csak azért érdekel, hogy az oktató ne mondja, hogy túlpörgetem a motort, meg elbírna még egy sebességet."
Miért ne mondja? Azért (is) van ott. Annak örülj, ha mondja a különféle tanácsokat, mert azt jelenti, hogy figyel rátok, foglalkozik veletek. Bár iskolának hívják őket, és a végén vizsgázni kell, ez egy szolgáltatás amiért fizetsz. Nem fognak megszidni (jó, ha nagy hülyeséget csinálsz akkor lehet), meg sarokba állítani, vagy az üzenőfüzetbe írni.
Én is most csinálom a rutint, ráadásul 0km motoros előélettel (nem, még robogó sem), de ennyire nem agyalok rajta. Az ilyen jellegű, készségen alapuló tudásnál, leginkább a gyakorlás, gyakorlat számít. Majd meglátod, megtapasztalod. Úgysem a fordulatszámmérőt meg a kilométerórát fogod nézni közben.
Meg elsőre úgysem GS500-ra meg ER5-re ültetnek. Itt is vannak, de egyelőre én is egy 125-ösön gurulgatok.
Ha valamin agyalni akarsz akkor szerintem jobban jársz, ha a rutinpálya rajzát nézegeted, meg arról videókat.
Jól sejtem, hogy autóra sincs jogsid? -
Grillo
senior tag
Jó ez a fordulatszám para, túlpörgöd.
A Suzuki TuX-on ez a faszaság, nincs fordulatszámmérő. -
Xaels
félisten
-
citkar
addikt
Ez ilyen korong alakú (vagy vágható) két oldalú ragasztó és tényleg nincs gond vele nyáron a közel 40 fokban napon? Olyan hihetetlen, már a mobilom is csipogott, hogy az akku túlhevült
Korábbi hozzászólóknak: a Bandit izzója tényleg H4-es volt és a lámpában, a foglalaton nagyon jól látszott minden infó valóban (szétszerelés nélkül), köszi a tippet.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
A SOS jogsinál laza volt a srác, miután a kezdeti beszélgetés 5 percében kiderült, hogy 50-es robogóval közlekedek folyamatosan, és nem használtam még váltós motort, röviden vázolta a váltó működését, a felmerülő kérdéseket elmagyarázta, aztán mehettem is gyakorolni.
A tapasztalt hibákért (kanyarban első fék, stb) szólt, de amúgy nem loholt mögöttem feleslegesen. Mondjuk nem is igényeltem.Majd a forgalomra kíváncsi leszek.
A vizsgaútvonalak tényleg mindig adottak? Az oldalukon van fent egy pdf, ez a 3 lenne mindössze? Mert akkor ezt robogóval bejárom párszor előtte. -
Polemius
aktív tag
AIdiban vannak még motoros cuccok, vagy már vége az akciónak?
-
.mf
veterán
válasz Grillo #33941 üzenetére
Ádám vagy Sanyi? Mindkettő jó arc amúgy. Már kétszer beugrottam volna üdvözölni őket, de egyik alkalommal sem voltak ott (épp más iskolák voltak).
Az útvonalakat a biztosok is diktálhatják, megváltoztathatják. Nálunk legalábbis anno még ez volt, egy ideig az egyik begyakorolt útvonalon mentünk, utána teljesen másfelé. Ha tudod, akkor járd be a környéket, alaposan nézd meg a táblákat, gondold végig a helyzeteket. Elsőre én is megbuktam egy olyanon, hogy a biztos ismeretlen helyre küldött, zöldsávval elválasztott egy-egyirányú kisutcán az irányok közötti átjárón kellett megfordulni, ahol én besoroltam balra, pedig az a rész kétirányú...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
citkar
addikt
Jól hangzik. A ragasztót adták a kamerához, vagy külön szerezted be?
Felnyitható bukóra raktad? Az enyém az s még ez is bonyolítja, hogy a mozgó/felnyitható része ne legyen útban...
Praktikusabb lenne kormányra, de alapvetően jobban tetszene, ha minél közelebb állna a kamera képe ahhoz, amit én látok. -
TommyGun
őstag
Nálunk se lacafacáztak sokat, mondjuk legalább annyi volt hogy először SR125-re aztán vmi 250es suzukira ültette fel az embereket, lehetett menni egy 5-10 percet cirkálni a tanpályán ami elég nagy volt, aztán kis rutin velük, ha már megyegetett akkor rátolt a CB400-asra. Végülis korrekt volt de nem nagyon szólt senkinek ha vmit nem jól csinált. A totál kezdőknek én meg az egyik pacák akivel jóba voltam mutogattunk hogy kis sebességnél eltolással próbáljanak inkább kanyarodni hátha úgy jobban megy nekik a kis sebességű kanyarodás ne döntögessék a gépet.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
citkar
addikt
válasz PoLizei #33949 üzenetére
Láttam (kínai) napszemüveget, amibe beépített kamera van, olcsó volt, de a tesztvideó tükrözte is az árát, poénnak jó, de pl az autók rendszámait (pedig közel voltak) alig vagy nem lehetett elolvasni.
Így egyelőre tájékozódom, mifélét kéne venni, ami jó is és "pénztárcabarát" is (már ha lehet annak nevezni , nem olcsóak).
De egy felnyitható sisakra nehezebb feltenni ahogy nézem. Illetve a rostély mögött-oldalt még van hely, de kérdés, hogy a sisakra illesztendő idom mennyire állítható, ne oldalra-ferdén lásson a kamera, hanem előre.Frankó napszemcsis kamera lenne a király...
(#33951) fattyu :
Hát igen, de nem szívesen buherálnám a sisakom[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Házimozi belépő szinten
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kés topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest