- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz polimorf #34351 üzenetére
pedig nem. powerban minimális eltérés. utcain ugyanugy ott a powercommander meg a nyitott rendszer.
futóműben picit nemesebb dolgok vannak de erőben elhanyagolható.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Zin
senior tag
FB-on volt egy budapesti bolt nem tudom mi a nevük mindig kiposztolták hogy kik jártak náluk...Levolt fotózva a bolt elött aki náluk vásárolt, s vmi komoly géppel volt ott.Melyik üzlet is az?
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #34334 üzenetére
Tipp: ne menj egyszerre sokat, pl. egyszerre csak 1-órás szakaszok, köztük 5-10 perces pihenőkkel, amikor egy kis derékkörzést vagy mást beiktatsz. S időnként (3-4. megállónál) egy nagyobb pihenő (15-25 perc - közben enni-inni), bár ez most nem akkora táv. Ezekkel sokkal jobban lehet bírni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #34334 üzenetére
Én a tavalyi évet úgy fejeztem be, hogy október végén mentem egy Nyíreghyáza-Miskolc-Dédestapolcsány-Eger-Nyíregyháza karikát. Dédestapolcsánynál megálltam pár percre, és akkor sikerül úgy leszállni a motorról, hogy megrándult a derekam. És onnan még haza kellett jönni, majd 200km. Igazából a megállások, le-felszállás volt a legszarabb, főleg a vége felé. Itthon a benzinkúton már igencsak szenvedtem, és otthon a ház előtt már majdnem azon gondolkodtam, otthagyom a picsába, én nem bírok mégegyszer felmászni rá, hogy guruljak a garázsig 15 métert...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem biztos, hogy el merek indulni, mert eléggé meg vagyok fázva, a zárt bukóban tüsszentgetni meg nem egészséges... ...majd holnap reggel meglátom. Mivel erős dohányos vagyok, így 50-60 percenként mindenképpen meg szoktam állni cigizni / kinyújtózni, de ha látok valami szépet az út mentén, akár 10 km-enként is hajlandó vagyok megállni fotózgatni...
szerk: igazából arra vagyok kíváncsi, hogy a rossz derekammal 2 nap egymásután is meg tudom-e tenni a távot, mert ettől függ az erdélyi utam sorsa. Szombaton is 285 km-t motoroztam a Mecsekben, de másnap nem kívánkoztam a gépre, Erdélyben meg minden nap ekörüli lenne a táv.
Ez meg csak úgy (kezdem érteni, hogy egy motorkerékpárba miért kell 150 lóerő): [link]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #34358 üzenetére
Ez a derekadtól függ. Én a gönye csigolyáimmal is letolok napi 4-500at. de ebben az esetben az idő kérdéses nem a távolság. Ez nekem napi 12-13 óra motorozás. Persze nap végére én is kivagyok. Leginkább a lapocka alatti rész görcsöl be az állandó testtartás miatt. Szóval, ahogy mf is javasolta, sűrű megállás, és ha tudsz feküdj le hanyat, hogy hát, nyak és gerinc izmokat lehessen pihentetni, majd egy kis mozgás, hogy vérkeringés is meginduljon Mint derékfájós mondom ezt
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #34358 üzenetére
"de ha látok valami szépet az út mentén, akár 10 km-enként is hajlandó vagyok megállni fotózgatni... "
Amikor először voltam Ausztriában a 27-es úton, néhol 5-800 m-enként álltam meg fotózni
"igazából arra vagyok kíváncsi, hogy a rossz derekammal 2 nap egymásután is meg tudom-e tenni a távot, mert ettől függ az erdélyi utam sorsa. Szombaton is 285 km-t motoroztam a Mecsekben, de másnap nem kívánkoztam a gépre, Erdélyben meg minden nap ekörüli lenne a táv."
Ha jól el tudod osztani, akkor sztem igen. Pl. ebédig keléstől függően 2-3×1 óra motorozás, közte óránként 15 perc pihikkel (1 v 2). 1-1.5 óra ebédszünet és pihi. 3-4×1 óra motor, 15 perc pihivel (2 v 3). Ez így egy elég kímélős, ráérős 5-7 óra motorozás, tehát még egy 50-es átlagtempóval is megvan a napi tervezett.
Szerintem a múltkori azért készített ki, mert az is túl egybe volt, nem voltak nagyobb szünetek közte. Megállni cigizni akár 5 perc alatt is megvan, az még nem biztos, hogy elég. Plusz cigizés mellett nem biztos, hogy nyújtózol, megmozgatod a hátad, vállad, derekad, ami ugyanolyan fontos lenne.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
doc
nagyúr
FB-on volt egy budapesti bolt nem tudom mi a nevük mindig kiposztolták hogy kik jártak náluk...Levolt fotózva a bolt elött aki náluk vásárolt, s vmi komoly géppel volt ott.Melyik üzlet is az?
Amikor először voltam Ausztriában a 27-es úton, néhol 5-800 m-enként álltam meg fotózni
en ugyanigy voltam Ausztriaban a 69-es uton, eleinte minden kanyarban megalltam fotozni, utana is csak azert nem mert nagyon messze volt meg Horvatorszag
-
-Mosquito-
őstag
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
BoB
veterán
válasz -Mosquito- #34365 üzenetére
Ezekre kell előzetesen regisztrálni?
Plusz a Hondásra nem találom hol lesz. Nem hiszem hogy a belvárosban?
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-Mosquito-
őstag
Ne má.. Honda Dream. Kapcsolat.. Kb 20 -30 percre viheted el. Múltkor a Crosstourert vitte el érdig,ott fordultam vissza. Ki a városból azt gyijá. Nem kell regizni egyiknél sem,odamész alársz papirokat ráülsz mész. Hondásnál egyedül,Suzukinál csapatban tesztelsz.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Á mondom takarítsuk ki az első fogaskerék házát, hopp egy kuplungbovden köv hónapba. Pár szál szakadt. Marha jó!
-
BoB
veterán
válasz -Mosquito- #34367 üzenetére
Ja... Egyszer teszteltem, de az Hungaroring-en volt. Vezető után libasorban olyan lassan hogy kanyarban nem igazán dőlt a motor.
De az tök jó ha el lehet hozni és nem mennek előtted / seggedben hogy aztán nehogy esetleg bárhol 50 fölé gyorsulj vagy a 3000-et elérje a fordulatszámmutató.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Dexar007
veterán
Kotelezo-e a zoldkartya kulfoldon?
Nekem nem kuldtek ki,igy kenytelen leszek kivaltani.Give me your cum,bull!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Dexar007 #34370 üzenetére
5 perc alatt kiállítják a biztosítódnál, így ne habozz igényelni!
(#34372) canniball: nekem a Groupamánál mindig személyesen kellett bemenni érte, most a K&H-nál azt ígérték, hogy automatice kapni fogom postán.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Dexar007
veterán
Na,ha mar gumi.:
Egy hatso gumicsere + fekbetet cserenek mennyi altalaban a munkadija?Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz Kolondrum #34378 üzenetére
Mert ugy erzem a szerelom megint atb*sz.
Levittem az XT-t.Vettem tole egy hasznalt hatso gumit (Pirelli Diablo) 10ezerert,plusz vittem egy hatso fekbetet amit a neten rendeltem,erre most elker osszesen 20 ezret.Vagyis 10 ezer volt az ara egy hatso fekbetet+gumicserenek.Ja,es lefujta a lancomat is,kösz.
Give me your cum,bull!
-
.mf
veterán
Tudtok márkafüggetlen terepmotoros fórumról?
Mindenütt csak egy-egy adott márkára, típusra kihegyezettet találok.
Kéne valami tipp, továbbra is könnyebbféle dobálós terepmotor, amit aszfaltról letért túrázásra, kempingezéshez felpakolva is lehet használni:
- forgalmis
- 150 kg alatt
- autóút 90-es utazót elviselje
- enyhe terepes képesség (földút, ösvény; max domb, nem hegymászás)
- bírja a dobálást
- egyszerű, megbízható (természetesen üzemórás kizárva)
- lehetőleg 95-ös vagy fiatalabb
- van hozzá alkatrész
- 4-500k alatt125 4T kevés a 90 utazóhoz, 125 2T szinte nincs forgalmis csak "50"; 250 2T szinte csak üzemórás, 4T meg 80-as évekbeli; következő lépcső a 90-es évekbeli 600-650 ccm-esek, de azok 170-180 kg üresen; kettő között persze ott a DRZ400S, csak abból az okmányos 6-700k-nál kezdődik..
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
BoB
veterán
válasz Dexar007 #34379 üzenetére
A fékbetétet otthon is ki tudnád cserélni. 5 perc, nem nagy meló. Sokkal egyszerűbb mint olajat cserélni pl.
(#34380) .mf: Yamaha XT 250 ugrott be, de használtautón ránéztem csak 1 eladó példány van. Nemtom mennyi szaladgálhat itthon ha ilyen kicsi a kínálat.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Dexar007
veterán
Nem mertem belevagni,pedig olajat mar csereltem. De basszus akkor 5 percert ker el 10 ezret ? Persze mindig jon a szoveg - ahogy most is- hogy olyan nehezen tudta leszedni a hatso gumit,sot nem is tudta otthon megoldani,ezert elvitte gumishoz rarakatni az uj-hasznaltat.
Give me your cum,bull!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Dexar007 #34382 üzenetére
Lol. Egy gumis hátsó cseréért maxmaxmax 3k-t kér el, és neki van megfelelő eszköze 10perc alatt készvan.
Fékbetét csere ha nagyon pofátlan valaki elkér 2k-t. Mert 3 perc munka kb.
Tényleg egy kicsit átbasz."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Dexar007
veterán
válasz Dexar007 #34385 üzenetére
Elhoztam a mocit,annyi volt a valasz,hogy .: ,,hat ennyi az annyi sajnos".
Megegyszer.: Hasznalt hatso gumi - elore megallapodtunk,hogy 10-ert elhozom (Pirelli Diablo). Fekbetetet vittem-- beletette.Lefujta a lancot. Osszesen 20k,ebbol 10 a gumi,de akarhogy nezem ez nevetseges.Give me your cum,bull!
-
pr1mzejEE
addikt
Sziasztok, ne haragudjatok, ha hülyeséget kérdezek!
Egyenlőre még nagyon nem aktuális (csak jó pár év múlva lesz az), de beleszerelmesedtem ebbe a cbr600 rr konica minolta-ba és az érdekelne nagyon, hogy ilyen edition-ben hol lehet kapni? Esetleg külföldön? Nagyon megköszönöm a válaszokat, széles utat!
Football More Than Just a Game .. Calisthenic is way for life..
-
polimorf
tag
Nekem ma házhoz hozta a szerelőm a motoromat és nem is kért semmit sem a karbi újrahangolásért meg még pár apróság átnézéséért.
Mentem is vele egy 40km-es próbakört, úgy néz ki, hogy végre minden ok rajta.
Készen áll a szezonraMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Pocee
senior tag
válasz salieri. #34386 üzenetére
próba nélkül ne vegyél motort.nem kell vele 100 kmt menni,de gurulni kell vele,szitál e,csörög e,füstöl,ráz stb...akármilyen szép,próbáld ki,ha nem,tök mindegy mire hivatkozik,köszönd meg,a cikk alapján külföldről hord be motort majd megcsinálja.nem hiszem hogy a német vagy osztrák ilyen faszari lenne a szervízre...
Természetesen véletlenek vannak,nekem is volt konténeres cb400am de olyan embertől vettük,akiről tudtuk,hogy nem adja a nevét szarhoz...és nem is volt vele soha gond,de éppen meg is szorulhatott volna...Mr.Brightside
-
BoB
veterán
válasz pr1mzejEE #34388 üzenetére
Veszel egy CBR 600 RR-t, majd ebay-ről tudsz rendelni ilyen idom szettet, felnit lefesteted.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-Mosquito-
őstag
válasz salieri. #34386 üzenetére
Ezeket a motorokat külföldről Német,Osztrák,Svájból stb hozzák be fillérekért. Van köztük jó és rosszabb állapotú is amit inkább alkatrésznek szánnak. De a fillér b@xó nepper ezeket is értékesíti ki tudja milyen hibával. Szóval nagy a szórás,ki lehet fogni egy remek darabot is csekély ráfordítással viszont lehet,hogy egy pénznyelőt vettél.
Motorról.
Képen szép,de nem egy fiatal masina. Ezt látni/hallani kell,hogy müxik a vén róka.
Van ismerősöm aki ilyen régi motorokat hozz be,ha kell felújítja/rendbeteszi. Korrekt ember/szerelő,tanácsokat is tud adni,ő ezekhez jobban ért. Ha gondolod megadom az elérhetőségét. Mellesleg a Yamahákat keni vágja.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
salieri.
őstag
Nem próba nélkül szeretném, csak ugye autóznom kell a motorért 150km, és a cikk elolvasása vele kapcsolatban kicsit elbizonytalanított.
Erről a yamaháról azt olvasom ,ha karban van tartva örök élet plusz egy nap.Mosquito34: igen ,néztem 500 euróért már lehet kapni,igaz képek alapján jóval rosszabb állapotban mint ez.
megköszönném ha küldenél infót.A kompresszió mérése sok dolgot elárul a blokkról nem?
[ Szerkesztve ]
-
andree04
aktív tag
Sziasztok!
Aprilia Red Rose 125ccm,milyen gép,megbízhatóság,alkatrészek stb?
A srác el is cserélné,nekem van 2 db simson-om, egy nagyon jó és egy jó,amit Ö 120K beszámolná,plusz ráfizetek 30K.De lenne egy másik aki meg 130K megvenné mind a kettő simsont,szerintem akkor megvan a megoldás,de a kérdés még mindig az hogy megéri e a Red Rose?Jó gép e? -
Hm, érezni hogy jobb idő van mint korábban. Máshogy ketyeg a gép. Érdekes.
Hidegben nem elég 10Km a rendes alapjárathoz, most meg már félúton rendbe jött.11-esen kint vannak a jardok, egy autót kivesznek, ha végeztek jön a másik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen