- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz teppik_amon #34094 üzenetére
Így igaz, vannak erre jó utak Tapolca-Veszprém, Tapolca-Sümeg, Zánka-Tapolca, most a Zánka-Nagyvázsony szakaszt is felújították egy hosszú részen.
Ha jártok Szombathely felé, érdemes kiugrani Rohonc-ra, na az még egy más világ. Viszont első alkalommal nagyon oda kell figyelni az éles kanyar táblákra mert egy-két kanyar tényleg elég veszélyes, aztán ott sok minden nincs az út mellett, csak a hegyoldal vagy a sziklafal.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #34100 üzenetére
A motor tolta el? Ez is csak ilyen beleképzelés. Lehet, hogy úgy járt
a bömbis, hogy "eldobta" a technikát, s közben elsodorta a motorost.
De ez is csak találgatás. Mindenesetre érdekes pozícióban vannak...
Remélem a motoros felépül, ha vétlen volt, ha vétkes... szomorú eset.Szerk: láttam én már bömbit körforgalomban driftelni... Mondjuk nem
csinálta rosszul, csak ha egy picit is elnézi, akkor villanyoszlop.[ Szerkesztve ]
-
Muahahaaaaa most értem haza a zuhé előtt! A Váci úton vumm a motors rendőrök mellett, de sikerült időben hazaérni.
-
canniball
nagyúr
válasz csongi #34100 üzenetére
Való igaz velvet, de ekkorát csak nem lódítanának.
Viszont a képeket nézegetve nekem most esett le hogy nem az autós sodródott át a sínek túlfelére, hanem a motor röpült át rajtuk, szép élmény lehetett...reméljük nem az utolsó.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
polimorf
tag
Tud valaki ajánlani egy olyan útvonal tervezőt amin több pontot is be lehet jelölni nem csak a start és a célt?
Mert ez az új Google térkép nekem nemigazán jön be, lehet én vagyok hülye hozzá.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Integra
titán
válasz canniball #34099 üzenetére
azon a szakaszon teljesen jó a hungária aszfaltja. hogy ezt hogyan hozták össze..... sosem gyorsulok autókkal, vagy kergetőzöm, életveszélyes, különösen az autósok agresszivitása miatt. inkább lefékezek, menjen, következő lámpánál úgyis elmegyek a sorok között. tényleg kíváncsi lennék mi történt.
azt látom egyedül, hogy a bmw-t véletlenül sem sztereotíp férfi vezette..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
válasz polimorf #34107 üzenetére
Pedig elég egyértelmű az Új célállomás hozzáadása opció.
zedok!
Ha nem felejtem el majd PC előtt megnézem, olyan k@ka módon van megcsinálva a galériájuk hogy tableten semmilyen részletet nem lehet megnézni.Integra!
Igen, közben megvilágosodtam hogy nem az autó van rossz oldalon, először azt hittem az pördült át a síneken.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #34112 üzenetére
Ez az Tudtam, hogy rád számíthatok Hálás köszönet
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
gyáliSanyi
őstag
Miből adódik a legtöbb motoros baleset?
Mire kel vigyázni, ha nem a forgalom többi résztvevője miatt van gond.Live poor, die ritch.
-
DigitXT
félisten
válasz gyáliSanyi #34114 üzenetére
Sebesség helyes megválasztása, motorkezelés, beleértve helyes
fékezési technika, figyelem, menekülési útvonal keresése, stb.
A forgalom többi résztvevője helyett is neked kell figyelned: ennyi.Egyébként úgy tudom, hogy a legtöbb baleset abból adódik, hogy
a motorost egyszerűen nem veszik észre, és mondjuk keresztbe
befordulnak előtte. (Ilyenkor nagyon fontos a jó helyzetfelismerés.) -
gyáliSanyi
őstag
Igen lehet több pontot beírni.
Kérdőjelre katt a jobb alsó saroknál és visszatérés a régi Google Térképhez.
Itt A, B pont alatt van olyan, hogy Új célállomás hozzáadása, arra kattints és beírsz egy másik helyet. Ha nem elég akkor megint új célállomás hozzáadása van vagy 25 lehetőséged.
Nem rakja távolság szerint sorrendbe, ABC... pontok szerint halad végig, de ha ránézel a térképre akkor a közelebbi célállomásokat növekvő sorrendbe írod be a pontokhoz, így lesz egybefüggő.
Ha nem beírod hanem csak odahúzod, akkor valamennyire rendezi távolság szerint.Ennyit így szájbarágósan.
Live poor, die ritch.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
csongi
veterán
Én nagyon pártolom ezt a javítási módszert. Sokkal környezet barátabb megoldás mint az új gyártása.
-
BoB
veterán
Már megint az állatkodó chopperesek
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
dellfanboy
őstag
használ vki perforált bőrruhát csizmát? hány fok felett nem fagysz bele?
épp egy sidi csizmát nézegetek és bár van szellőző rajta gondolom nem segít annyit mint a perforáció, viszont ha a perforált dolgok csak 30fok felett szuperálnak (az év jelentéktelen hányada) akkor maradnék a hagyományos megoldásnál.a másik pedig supermotozik itt vki? ha szeretném úgy lapond dönteni mint a nagyok akkor ahhoz spéci motor+gumi+pálya kell
vagy kivitelezhető egy régebbi géppel utcai gumin is csak megfelelő tudás és gyakorlás kell?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
polimorf
tag
válasz Kolondrum #34124 üzenetére
Akinek sok a pénze az rendel újat ami persze sokkal jobb, viszont az enyém is forrasztva lett aztán festettem és nem lett sokkal rosszabb mintha újat rendeltem volna.
Arról nem beszélve, hogy a forrasztást 50 euróból megúsztam az új meg csak az egyik oldal idom 300 euró és nekem szinte minden rész törött volt így ha új elemeket vettem volna többe került volna mint az egész motor.
Az enyémen is le volt törve egy rakás fül, darabok hiányoztak, de minden hiányzó részt, fület pótolt a szaki.
Ha profi szakember forrasztja akkor van olyan tartós mint ami nem sérült.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #34124 üzenetére
Nem lehet ilyen feketén-fehéren kijelenteni, hogy márpedig mégse. Mert milyen az az idom sérülés? Mekkora, és milyen drága idomokról van szó? Mert, ha, ahogy a cikkben is írják, úgy kell összelegózni a néhány négyzetcentiméteres darabokból az idomot, akkor azt már azért tényleg mégse. Viszont, nekem a kocsim első lökhárítója totál műanyag, és csak annyi baja volt, hogy a sok magas padka közül egyszerkétszer az egyik magasabb volt, mint kellett volna, és az hosszában kettéhasadt. Anyag nem is hiányzott belőle, csak normáisan össze kellett ragasztani a darabokat.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #34123 üzenetére
Én végül nem perforált bőrcuccot vettem, mert én is úgy gondolom az év jelentősebb hányadában (motoros szezont tekintve) van 25 fok körül vagy alatt a hőmérséklet, mint 30 fok felett.
Ill. külföldön, vagyha elmész túrázni inkább a 20-25 fok lesz még nyáron is a jellemzőbb mint a 35. (alpok, hegyek, stb.) Én amúgy is inkább fázós vagyok, meg nemtudom itt a többiek miről beszéltek de én a bőrruha alá egy aláöltözőn kívül (az is full feszülős) az égvilágon SEMMIT nem tudok felhúzni annyira passzentos.
Aztán igy teljesen kilőném a 25 fok alatt hőmérsékleti skálát a bőrszerkómban, ha perforált lenne.
Term. nyáron 35+-ban biztosan nem fogok benne fázni. De én városnban nem is közlekedek.
Ez egyéni vélemény, szóval cselekedj belátásod szerint.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
DigitXT
félisten
Nem beszélve arról, hogy egy új színrefújt lökős árából kijön egy kisebb motor...
Szóval ha mondjuk 10K a javítás (de akár ha 20 akkor is), még mindig nem 200+.
(Nyilván, ha ripityára tört, akkor macerás a történet, és ha mondjuk 5-10K egy új,
akkor nem fog az ember javítgatni. De ez nagyon soktényezős dolog, valóban.)Szerk: nővérem saját hibás lökős "amortizációját", saját zsebből értelemszerűen
műanyaghegesztéssel javíttattuk (fülek törtek, nem vészes). De amikor pár hétre
rá egy nőci ledurrantotta az egész lökőst, és utána a biztosító kifizette az új árát,
nem mondtuk, hogy bocsi, jó lesz nekünk, ha meghegesztgetik a régit 20K-ból...[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #34127 üzenetére
Már bocs, de honnan veszed ezt a rakás hülyeséget? Még hogy perforált csak 25-30 fok felett jó... mondod ezt úgy, hogy nem is volt olyanod. A kabátot meg most vetted és még tapasztalatod sincs vele nyári hőségben, amikor igazán éreznéd, hogy miért nem jó... Ha már valamit nem tudsz, legalább ne adj másoknak tanácsot.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
fattyu
veterán
válasz Ferdzsoo #34130 üzenetére
a perforált bőr azért nagyon messze van a buzifelvonuláson látható hálós trikóktól.
attól még az 20 fok felett kurva meleg ám...
idén egy 17-8 fokos napon egy hosszu ujju pólóval alatta volt cefet melegem a perforált bőrben. Szóval valóban nem igazán tudod miről beszélsz.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
polimorf
tag
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #34127 üzenetére
Pont most mentem vasárnap, 16 fok volt, egy vékony aláöltöző volt alatta (mindig hordom, mindegy milyen idő van), teljesen jó volt, nem fáztam. Kb. 20 fok felett meg már kezdek beleizzadni ha nincs menetszél, szóval szerintem is hülyeség, hogy 25 fok alatt használhatatlan. 30 fok felett meg rohadt meleg ácsorogni, el sem tudom képzelni, milyen lehet egy full zárt.
Ha az elmúlt évek tendenciáját nézzük, kb. május közepe-végétől szeptemberig simán lehetnek 30+ fokok, az meg mondjuk 4 hónap, kb. a motoros szezon fele, azért nem mindegy.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
ALI_G
veterán
válasz dellfanboy #34123 üzenetére
Bar nincs supermotom, szerintem lehet egy regebbivel utcai gumival terden fordulni de kizarolag versenypalyan.
-
zsolt19900
őstag
válasz Dexar007 #34139 üzenetére
majd az leszel, ha egy esés után csak az marad belőled ami köré a zsarut is építették
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Dexar007
veterán
-
kcsa
veterán
-
Xaels
félisten
válasz Dexar007 #34141 üzenetére
Gondolom azért ezt te sem gondoltad komolyan. Vagy legalább is valami protektoros motoros farmerre gondoltál.
Nem állszenteskedem, mert jelenleg én is abban motorozom amim van, mert a vásárlás teljesen lenullázott. Farmer, munkagatya, de nem is tekerek 100-al. Amint tudom pótolom a hiányosságokat, legalább is egy alap szinten.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Dexar007 #34141 üzenetére
Hehe. Looool.
A Farmer eséskor valami 0.4sec -ig nem szakad ki.
1milliós kérdés: vajon mi kopik a maradék 4 másodpercben?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz fattyu #34147 üzenetére
Ez a Levi's már nem az igazi. Nekem is van kettő 501-esem amik szétkoptak a varrásnál a lábam között relatív rövid idő alatt. Ha szabad ilyet mondani kiábrándítóan gyenge minőségű. Régen volt amit 8évig hordtam és még a színe sem kopott vészesen ki.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
Ha tudsz németül ajánlom ezt a tesztet figyelmedbe.
LINK
A lényeg: Még a 350- eurós bőr is jobban teljesített mint az 1000 eurós cordura kombi.
100km/h-nál az 1000 eurós cordura kombiban is legalább bőr és könnyű szövetsérülések állnak fent.
Szerinted egy levis bírja eddig?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz Ferdzsoo #34149 üzenetére
Nem igazán tudok ezzel mit kezdeni mert csak telefonról vagyok. Na meg németül sem tudok. A PC-m áldoztam be, hogy a motorra legyen pénz.
A farmer minősége nem egyenesen arányos az árával. A divat már csak ilyen. A Levi's meg beáldozta a minőséget a divat oltárán. A mostani cuccaik fele annyit nem bírnak mint a régiek, nem az anyag vastagsága a gond hanem maga a minősége, a szövése... Állítom ezeket simán szétkapná két ló.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Spórolós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest