- iPhone topik
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz DigitXT #35016 üzenetére
nem, dehogy lesz városba első gondolat hogy sportmotor, szerintem is ez egyértelmű, hogy nem én is azt mondom, hogy első nagymotornak sosem sportmotort kell venni. (annak ellenére, hogy a legjobb ha pusztán a motorozás minőségéről van szó.)
mivel lakást, autót, motort tartok fenn, ezért nem lehet még 2 másik motorom sem. sajnos.. :-/ tehát azt választottam, amit és ahogy a legtöbbet használok. aztán idővel úgy hozta, hogy városban is egyre többet kezdtem el közlekedni vele és volt szerencsém még fél tucat másik motort is kipróbáln és a sportmotor maradt a legjobb számomra. ehhez értek a legjobban és ennek a méretei és tulajdonságai azok, amivel összességében a legjobb eredményt is tudom elérni. sokat agyaltam egy kisebb sm-en is második motornak, de nincsen értelme, meg nem tudom sajnos hova tenni. apám tehenével is átmegyek a városon, de jóval macerásabb, mert jó nagy dög, széles kormány és blokkot védő csövezés, nem egy cikk-cakk bajnok, még ha kezes bárány is.aki hatszázas vagy ezres motort tart és gondot okoz az -5-7-8 liters fogyasztás, az ne tartson ilyen motort szerintem, de ez a része absz nem érdekel. az meg, hogy nehéz terelgetni az ezrest kis sebességnél? mióta? ugyanakkora, mint a hatszázas és ugyanolyan kezes. ezeket a megállapításokat sosem értettem..
lehet, elkerülte a figyelmed, nem azt mondtam, hogy más motor nem jó városi közlekedésre, azt mondtam, hogy nekem mi jó és mi nem. és igen, én nem ülök fel robogóra ha nem muszáj, mindegy, hogy 50-vagy 500 cc, mert számomra nem gyorsul, nem kanyarodik, nem fékez és nem kezelhető úgy, mint egy sportmotor. és számomra ez a kezelhetőség az alap. nehéz innen tovább lépni, max a supermoto lehet még alternatíva erre a célra, ahogy kovee is mondja, jogosan. az én véleményem a legkevésbé sem reprezentálja a többség véleményét, ennek megfelelően kell fenntartásokkal kezelni
hangos kipu, refi, ezek dolgok, segíthetnek, de nem ez a lényeg, hanem a fellépés, a határozottság, a tudás, hogy a többi forgalomban résztvevő tisztán lássa, hogy itt most én jövök. azt hiszem ezt nem tudom rendesen elmagyarázni, de az ember megérzi a másikon, hogy milyen a forgalomban. ez nem arrogancia vagy beképzeltség, ez a kisugárzás, ami valós, reális tudásra, gyakorlatra épül. nincsen üvöltő nyitott kpuffom, csak a gyári. halk? visszarúgok egyet, vagy netán kettőt és máris hallatszom. de a városi cikkcakkhoz amúgy sem nyomaték, hanem fordulatszám kell, hogy a motor mindig azonnal ugrásra készen álljon. én vagyok az utakon és én irányítok, én gondolkodom mások helyett is és én látom meg a veszélyforrásokat másokban is, a többin pedig nem sopánkodok, ez utobbi nagyon nem kenyerem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen