Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
ph A Steel Nomad egy Light verziót is kap az igazi platformfüggetlenség jegyében.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #44098 üzenetére
Na igen, csutkára kicsit másabb a helyzet... Úgy rémlik (nem kifejezetten a linkelt Givihez, hanem úgy általában) lehet venni olyan rögzítőt, amit a kormány közepén lévő csavarra lehet fixálni; aztán majd a tapasztaltabb kollégák megerősítik vagy cáfolják.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Czimby
addikt
válasz HUNNIA1920 #44097 üzenetére
Ha nem vagy száguldozós akkor Michelin Pilot Road 2 v. 3 árban is jók tapadnak is és sokat elmennek.
Amit a kolléga írt Brigi S20 inkább már kicsit kanyarvadász gumi, szóval 7e alatt lekopik kb.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
-Mosquito-
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #44098 üzenetére
Jobb oldalt a féktartály csavarjaira vagy bal oldali villa csavarjához rögziteném. Gps,telefon tartók.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #44106 üzenetére
Uhh, köszi. Ez nagyon jó. Van xxl-es méret note 3-hoz, el sem hiszem
Remélem nem fog leesni, régi telefonomon átmentem a futógéppel, azóta féltem őket az eséstől
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #44091 üzenetére
Imádok zenét hallgatni, de motorozás közben nem hiányzik. Szeretem a gép hangját hallani. A telefon meg olyan, hogy egész nap baszogatnak telefonon vagy rádión, ha motorozok csak akkor állok meg felvenni ha fontos hívást várok, minden mást elintézek pihikor.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #44109 üzenetére
Hosszú útra nem is mennék a Varjúval, kicsi a hatótáv egy tankolással. Ha meg megyünk majd több napos/hetes kiruccanásra akkor páromat is vinni kell és akkor lesz aki jujgat a fülembe
Egyébként vegyesen vagyunk, nem nagyon megyünk a csapattal egyszerre 100-150km-nél többet, nem mintha én tudnék.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
pityaa23
senior tag
válasz Something_ #44107 üzenetére
Háhá, arra azt hiszem emlékszem is, még talán képet is töltöttél fel a prohardverre. Milyen telefon is volt? S3-S4?
-
Valaki nekem azt mondta, hogy olaj-levegős gépnél 6000km alatt 1l még belefér olajba. Mit gondoltok? Sztem az baromira sok.
-
Czimby
addikt
válasz Kolondrum #44112 üzenetére
Belefér, amiatt nem kell felújítani, de igazából ilyen 5 deci ami még egészségesnek mondható.
Aki télen nem használja a mocit annak kis érdekesség!
Leengedtem az olajat 1 napot állt a kitekert leeresztővel, majd fel az új szűrő a leeresztő meg vissza a helyére.
De az új olajat nem töltöttem be, azóta eltelt kb 1 hónap, kitekertem a leeresztőt és kb 1.5 deci piszkosul fekete olaj folyt ki még a blokkból!
Szóval aki teheti hagyja így állni, hagy folyjon ki a legpiszkosabb olaj is!
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Magamhoz is nyúlnék ha 1l/6000km lenn a fogyi.
Amit írsz az így van, én kb 1 órát hagyom csöpögni, de gondolhatod, hogy akkor is marad benne.
-
Xaels
félisten
[link] jópofa cucc.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz Something_ #44098 üzenetére
Egy ilyesmi konzolt csinálnék laposvasból. A villahídnál két csavar van, tehát masszívan oda lehet fogatni csak ne legyen túl vastag az anyag, hogy fogjanak eleget a csavarok. Széleit lekerekíteni, feketére lefesteni aztán kész. Kb. 20 perces munka ha vannak hozzá gépeid.
Czimby: szervizkönyvben 3 érték van megadva az olajmennyiségre (legalább is az enyémnél): leengedés után, olajszűrő csere után, motor szétszerelés után. Az utóbbi 7 decivel több mint a sima olajcserénél, nyilván nem úgy kalkulálják az olajcserét, hogy hetekig csorog ki az olaj, még úgy is maradhatott valamennyi a blokkodban, hogy másfél hónapig volt ideje visszafolyni a teknőbe.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
V.Stryker
nagyúr
Ez k.rva jó.
Belegondolva azért annyira nem egyszerű a szerkezet, mint elsőre látszik. Nem ismerem a japán motorok elektronikáját, de gondolom nem olyan egyszerű relés elektronika, mint apám Mobra-jáé volt, amin motorozni tanultam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
sqpp
őstag
Kezdek félni skacok... És sürgősen döntenem kellene, mert jogsit csináltatok és vagy ez vagy az...
Na már most korábban ajánlották ezt a motort, de sokan ismerősök meg azzal vannak, hogy sok a 400cc kezdésnek...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_e-8596186
De itt a legtöbben meg azt ajánlották, hogy kezdőknek is jó motor..
Most akkor mi van? 125-ös DR-Z meg alig található... plusz 190cm-el eltűnne alattam a motor...
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
A DRZ400 nem az a négyszázas, amire sokan gondolnak. Általában ha 400-asról akkor esik szó, akkor az japán belpiacos, többhengeres, máshol inkább 600-as gépként ismert motorokat értünk alatta.
A DRZ400 egy egyhengeres enduro, vagy supermoto, felépítéstől függően. Van belőle sport és utcai változat.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Suzuki_DR-Z_400[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
-
Archer
őstag
Ez a motor így ebben a formában szerintem nem alkalmas a forgalomban való részvételre (már ha az a cél). Amennyire látszik, se index, hátul sincs semmi ami kéne (index, féklámpa, prizma, rendszám világítás) meg akkor már lőhetett volna a másik oldaláról is egy képet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
sqpp
őstag
válasz Archer #44125 üzenetére
Na ez igaz, most látom.. Csak nekem ilyen ár-kategóriában kellene.. Viszont nem tudom, hogy akkor most kezdőknek túl nagy motor-e vagy sem?!
- Ráadásul most nézem wikin, hogy ez E az 37kW-os tehát A2-re esélytelen, max ha gyengítve van...
- Az S lenne a jó nekem, de abból meg nem igazán találtam..főleg olyat, ami forgalmomban is van és még jó állapotú is..[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Én mentem ilyen géppel pl idén nyáron is.
Ez egy krossgép, terepre való de oda nagyon. Aszfaltra nem használnám, még road szettel sem.
Egyszerűen nem oda találták ki.
Aki meg azt mondja hogy kezdőnek sok az el van kicsit havazva.
Persze az egy henger miatt viszonylag nyomatékos meg a krosszléte miatt hajlamos emelgetni az elejét ha rákuplungozol, de hogy egy kezdőnek sok lenne az hülyeség.
Én kezdőknek még mindig a sornégy haccá-t ajánlom. Ezt nem unja meg 1 év alatt, mert az ennél gyengébbekkel ez a jellemző.
125-ös drz-t 1 szezon alatt kinövöd. (bár szerintem a 400-ast is)"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
Nemhinném, hogy sok lenne.
Inkább az, hogy a DRZ alapvetően enduró, tehát valóban sportcélra készített motor, amiből van rendszámozható változat.
Nem ismerem a típusváltozatait, de mintha a DRZ400S lenne a "rendes" utcai változat, indexxel, önindítóval, és peszre gyengébb blokkal.
Például : [link] -
sqpp
őstag
válasz -Mike- #44130 üzenetére
Nem tervezek sokáig cc-t növelni.. max ha 26 30 körül leszek
Meg sajnos idén nem hiszem, hogy ez összejönne, max télire mert még A2-es jogsit meg kell szereznem.. kövi hónaptól tervezem kezdeni.. plusz felszerelés sem árt... meg hát a motor.. és 120havi fizetésem van kb...
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
-
vlevi
nagyúr
Nem pont ezt a motort ajánlom, csak példaképpen írtam a DRZ400S-t.
Egyébként a kezdőmotor jó téma, rendszeresen felmerül, és sokat lehet rajta csámcsogni
600-asból is sok van.
pl. 600-as, levegős Bandit, vagy pl. Honda CBF600 (nem a Hornet!), a 80 ló körüli teljesítménnyel, alul erőtlenebb, pörgetve több, mint elégséges teljesítménnyel.
Következő szint a 100 ló körüli 600-as nakedek (Yamaha FZ6, Honda Hornet), és persze a másik véglet a 600-as sportmotorok, 120-130lóerő körül. -
-Mike-
addikt
Autóból sem mindenki ezrest vesz mert kezdő. De ez nem is olyan dolog, hogy kezdésnek milyet, vegyél 125ccm-est, de honnan tudja neked innen bárki is hogy neked mi az elég? Mennyire érzed magát a motorozást, mennyire van hozzá affinitásod? Elég a 40le vagy kevés lenne a 80le?
Sokan Suzuki gs500ast vesznek kezdőnek. Vagy arra van pénze vagy még nem tudja eldönteni milyen ez az egész két keréken száguldás és majd utána eldönti kell e neki nagyobb vagy hagyja az egészet.. de sokan 600ast vesznek elsőre, hornet, bandit és tsai. De valaki ezrest... khm.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #44132 üzenetére
Én is szélesen mosolyogtam mikor a földesúton csapattam vele, volt rajta egy akra kipuff, szerinted?
Szétesett körülöttem a természet.
Csak nyeleztem és vigyorogtam miközben csapkodta a seggét ide-oda..., motorfék ugyanez.
Teljesen más világ..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
Lehet, hogy hülye kérdés, de magasabb fokozatokban a normal motorokon kell kuplungolni váltáskor?
Régebb mentem egy krossz géppel és akkor direkt mondták, hogy eggyesnél kuplung, utána meg nem kell, mert nagyon visszaesne a fordulat. Hogy van ez normál körülmények között utcai gépeknel?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
sznorbert86
csendes tag
Ha már kezdő motorok volt a téma akkor erről a mociról mi a véleményetek? Mennyire gáz, hogy 1 hengeres?
Yamaha MT-03 -
Pocee
senior tag
válasz V.Stryker #44141 üzenetére
Pont most cserélünk váltót,a haverom 450es krosszban,felénk elég mély a homok és ez nem igazán teremt ideális körülményeket a kuplung nélküli váltáshoz,de csinálja,namármost a váltókörmök sarkai úgy le voltak kerekedve,hogy egyes fokozatokban nagy gázra kilökte az adott fokozatot.
szóval ha nem vagy rákényszerülve a versenytempóra szerintem ki lehet bírni azt a kuplungkar behúzástMr.Brightside
-
Pocee
senior tag
Amúgy nem igazán értem a topikot,néha a kezdőkkel meg akarja vetetni mindenki a 600as sor4et 80-120 lóval mondván,hogy ha ésszel használod nem lesz baj,de a 40lóerős egyhengerestől meg eltanácsolják,mert az egyhengeres.
Mr.Brightside
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #44141 üzenetére
Nem kell kettő felett kuplungolni, a mehanikának még jobb is elvileg ha nincs kuplungolva. Azonban ez csak akkor tesz jót és csak akkor jobb ha megfelelően tudod alkalmazni a kuplung élküli váltást. Különben szétbarmolod az egészet... Visszafele pedig mindig kell kuplungolni...
Én a CBF600-ba szerintem több mint a fele km-ert amit én mentem vele úgy tettem bele hogy az esetek 80%-ban nem kuplungoltam felfele. Ott anynira szépen lehetett ezt csinálni, mint kés a vajba úgy hullottak bele a magasabb fokozatok a helyükre.
A VFR-ről ezt már sajna nem mondhatom el, mivel több mint 2x annyi ló, meg nyomaték ezért sokkal keményebbre van tervezve a váltója (nagyobb az ellenállása stb.), nem eszi meg olyan finoman kuplung nélkül a sebességeket mint a cbf.
Ezért inkább kuplungolok. Mondjuk egy kihuzatásnál itt sem kuplungolok, egy rendes gyorsításnál és szabályzásig pörgetésnél kizárólag kuplung nélkül megy a váltás. Ilyenkor az idő a lényeg...
Mondjuk ezt meg egykezemen megtudom számolni hányszor huzatom ki a VFr-t egy hónapban...
Egyszerűen semmi értelme nincs, lent is megy mint egy gőzmozdony...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs