- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #69896 üzenetére
Mások is mennek sokat, akár több száz/ezer kilométeres etapokat, ez szerintem nem lehet az oka.
HGabor89!
Te is bagózol? Azt hittem bogyóbával csak ketten vagyunk a brigádban akik füstölögnek...
Symbi ha jól emlékszem teljesen zárt cordurát vett, az ilyenkor halál egy perforált bőrhöz képest. Még ha van rajta szellőző akkor is.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #69900 üzenetére
Volt az már sokkal jobb is... de elég sokat kihagytam (éveket), nem vártam hogy 35 fokban ott fog menni ahol abbahagytam
-
Something_
őstag
Ez fajhatott
-
-Mike-
addikt
válasz Something_ #69900 üzenetére
De ő a 45-ös kört kecsóringre értette, te meg kakucsra. (?) Vagy rosszul dekódolok valamit...
-
yodamastah
őstag
válasz -Mike- #69905 üzenetére
Én kecsón voltam ma. Szóval arra értettem. kakucson nemtom milyen idők vannak ott nem is voltam még Mindegy 2012 óta nem voltam pályán, és ez a 4 év semmittevés mély nyomot hagyott Az első 3 menetben összevissza kóvályogtam, aztán még 2-3 etap és kezdett jobb lenni, de ekkor lett elegem a hőguta közeli állapotból Majd legközelebb remélem 25 fok lesz
-
emre
veterán
Baboss, meg elment és feljelentette magát a videó alapján és le is üli a büntetést, mert még az is sokkal kellemesebb mint amit itt tőletek kapott.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
pityaa23
senior tag
válasz yodamastah #69912 üzenetére
Lehet, mert korábban is láttam, hogy minimálisan kezd elválni, de tegnap hirtelen mindkettő sarka oda lett.
-
haddent
addikt
sziasztok
szeretnék elkezdeni tanulni motorozni, 22 éves vagyok B jogsival. Úgy látom A2 -es jogsit csinálhatod. Úgy gondolom nekem elég is lenne a kategóriát kimaxoló 35kW. Most 85kW -ot hajtok 1200 kg -os kasztniban, ha ezt az érzést, netán többet, sikerült átültetni 2 kerékre már vigyorogni fogok, szerintem erre bőven sok a 35kW.
Tudnátok ajánlani sulit ahol érdemes? (Budapest, 18. került)
Gépsárkányban Kawa Z800 E kinéztem, megörültem, hogy A2 -vel lehet, puff 2 milka, na jó Mennyiért lehet valami értelmes gépet venni?köszi üdv
-
tboldi
nagyúr
Na, akkor jöjjön a várva várt szöveg. Vigyázat, hosszú lesz!
Szóval, 4 órányi rendelőben várakozás után (kontroll) végre indulhattam a szalonhoz. Előzetesen jelezni kell, hogy mikor és mit szeretnél tesztelni, én kb. azelőtt egy héttel odaszóltam telefonon. Odaérve már csak annyit mondtam, hogy jöttem a megbeszélt időpontra tesztelni. Mondták, hogy rendben, itt egy papír, ezt kellene kitölteni, illetve kérnék szépen a személyit, a lakcímkártyát és a jogsit. Amíg irkáltam, a kártyákat lefénymásolta az eladó. Miután végeztünk ezzel, visszamentem az autóhoz beöltözni, a srác közben odahozta az R1200GS Adventure-t. Elmondott róla pár infót, főképp a gyorsváltó működését ecsetelte, meg hogy ilyen-olyan üzemmód van, stb. Én csak bólogattam szorgalmasan.
Felültem, konstatáltam, hogy nem kicsi (főleg a legutóbb vezetett oktatói Hornethez képest), és elindultam. Első észrevétel: egy picivel több gáz kell elinduláskor, mint azt elsőre gondoltam volna, de pillanatok alatt hozzá lehet szokni. A kereszteződésből kikanyarodva rögtön jön a második: az indexkapcsoló kicsit messzebb van, hála a GPS tekerentyűjének. Végül is ez sem probléma, csak eleinte oda kell rá figyelni. Végigmentem a korábban linkelt körön, közben próbáltam kicsit kacsázgatni, hogy érezzem, milyen vele, direkt belementem egyes úthibákba szintén tesztelés céljából, illetve a tempomattal szórakoztam (qrva jó ). 1-2 piros lámpánál, és az egyik vasúti átjárónál meg kellett állnom, ilyenkor mindig hozzáért a vádlim a bukócsőhöz letételkor, talán mégsem olyan nagy ez a motor. A blokk karaktere nekem nagyon bejött, teljesen kiszámíthatóan viselkedik, és még 6-osban is úgy húz, mint egy mozdony. A gyorsváltó is tetszett, de alacsonyabb fordulaton kicsit rángatósnak bizonyult a kapcsolás, inkább kuplungoltam. 4-5k-es fordulat felett viszont pazar, röccenés nélkül vált a következő fokozatba. A kezelőszervek nagyon puhán/finoman működnek. Végig olyan érzésem volt, mintha egy nagy hajót terelgetnék. Semmit nem éreztem az úthibákból. Annyira kényelmes az egész, a futómű is olyan lágyan ringató volt (Dynamic ESA normál, utcai módban), hogy hihetetlen. Számomra talán túlságosan is. Egy kis plusz feszesség úgy mindenben jó lett volna, bár gondolom, valamennyire javítható a különböző elektronikai kütyük beállításával. Ennek ellenére annyira magától értetődően csinál mindent, és annyira kezes... Nem ezt várná az ember egy ekkora batártól. Amit még észrevettem, hogy gázadáskor van egy pici, de érezhető spät, mire felpörög a motor, hála az elektromos gázkarnak.
Visszaértem, össze-vissza dicsértem az eladóknak és a szüleimnek, majd kitöltöttem megint egy papírt, és jöhetett az R1200RS. Mondták, hogy egy percen belül odahozzák a bejárathoz. Hozták volna, de kiderült, hogy valaki rajtahagyta a gyújtást és lemerült az aksi. Sebaj, addig a bárban ittam egy hideg üdítőt. ~20 perc után indítható lett, úgyhogy oda is adták. Első blikkre is már jobban tetszett, mint a GS, a hangja főleg. Az RS dobjának sokkal markánsabb dörgése van. Most is elmondta a srác, hogy ezen is van minden, ami az előzőn, ugyanúgy nem kell kuplungolni váltáskor, stb. Ugyanazt a kört tettem meg ezzel is. Sajnos pont kifogtam 3-4 turistabuszt, amik végig előttem szütymörögtek, ráadásul egymás mellett a belső és a külső sávban... Az összes lámpánál meg kellett állnom. Miután megszabadultam ezektől (lekanyarodtam Ménfőcsanakra), egyből előzhettem egy traktort. Ekkor lett egy jó nagy vigyor az arcomon, ami végig megmaradt. A blokk ugyanaz a nyomatékgyár ebben is, ugyanolyan jól kezelhető és kiszámítható. A váltó szintén. Viszont a gázreakció itt sokkal közvetlenebb volt. Később vettem csak észre, hogy DYNAMIC módban volt a motor, nem kizárt, hogy emiatt éreztem jobbnak. A kezelőszervek finom működése ugyanúgy megvan az RS-nél is. A futómű és a fékek feszesebbek, határozottabbak a GS-énél, sokkal közvetlenebb is a kapcsolat az úttal. Pont annyival jobb, mint amennyit hiányoltam előtte. Mondjuk nem is meglepő, hiszen ez egy sportosabb modell. Kicsit alacsonyabb, jobban előre kell dőlni, a láb is jobban be van hajlítva (nem is értem hozzá a hengerhez), de egyáltalán nem kényelmetlen, sőt! A második kör után is elmeséltem a tapasztalataimat mindenkinek, beszélgettünk még egy kicsit a hogyan továbbról, aztán elköszöntünk.
A GS is nagyon tetszett, de az RS vitte a pálmát nálam. Pontosan olyan, amilyennek képzelem a következő paripámat.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Hasznal valaki otthon magasnyomasu mosot? Az erdekelne, hogy a 30.000 Ft-os moso jo lehet vagy nagyk egypalcas?
Amugy az utca vegen van a moso, de melo elott nincs kedvem lecsapatni, melo utan pedig ugye forr az egesz motor. -
emre
veterán
válasz Something_ #69920 üzenetére
A szomszédét használtam, az 16k körül volt akciós talán a tescóban, és teljesen jó.
Gondolkodtam is rajta hogy veszek egyet magamnak is, de még nem került rá sor.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
válasz Something_ #69920 üzenetére
Én tegnap este csapattam 10 felé. Van aki akkor áll oda és várja, hogy hűljön, zárás előtt lemossa.
Amúgy tegnap a régi ford piramis előtt vertek telibe egy choppert. Autó kanyarodott volna a lidlibe csak jött a csopi. Az autó igen igen összetört. Motoros mellette állt. 9 után.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #69920 üzenetére
Én egy igazi egypálcás, búcsús magasnyomásút vettem még 10-11 évvel ezelőtt a Penny Marketben (!), ha jól emléxem, kb. 13-14 ezer forintért. Évi 3-4 kocsimosás (alváz és motortér), ugyanennyi motorkerékpár mosás, plusz évente egyszer a ház körül az összes betonjárdát. Jelentem, még csont nélkül működik! Valami kék színű izé, még márkaneve sincs.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #69918 üzenetére
Levegős Bonneville T100 Arrow kipufogóval.
(#69920) HGabor89 van egy Karcher márkájú, meg nem mondom melyik típus, de én azt vettem észre, hogy magában kevés. Olajos réteg nem megy le azt le kell valami szerrel tisztítani.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #69926 üzenetére
A magasnyomású mosóknál a Karcher kb akkora név, mint a motorkerékpároknál a Honda. Szóval ők gyártják az "igazit"....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #69930 üzenetére
Jaj, tényleg! Ez nem Honda, hogy még tankolni sem kell!
-
tboldi
nagyúr
Apropó,
mategnap volt pont egy éve a balesetem. -
Archer
őstag
válasz Something_ #69926 üzenetére
Ezek az olcsóbb Karcher-ek szerintem ugyanolyan gagyik mint a többi hasonló árú cucc (viszont van rendes szerviz háttér) a B&D meg már régóta lement a kínai kacat kategóriába (nem a tiedét akartam leszólni), pedig régen ha nem is profi, de egy bőven jó minőségű gépeket gyártó cég volt -amíg Európában gyártottak, nem Xianhuanghung tartományban-. Szóval szerintem kb. mindegy, melyiket veszed.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Something_
őstag
válasz Archer #69936 üzenetére
Hasonlót olvastam/hallottam én is, hogy az alsó árkategóriában, legyen az bosch, black and decker, stb, mind ugyanazt a kategóriát képviselik. Gondolom én rá vannak kényszerítve, hogy csináljanak olcsó termékeket, mivel az átlag otthoni felhasználásra azt veszik az emberek és ez a piac is hatalmas, nem csak az ipari. Amikor vettem itthonra pl a flexet és a fúrót, akkor próbáltam nem a legolcsóbbat venni, viszont magasnyomású mosónál nem igazán akarnék 50.000-et elkölteni. Szerintem bevállalok egy 25e-es black and deckert, aztán majd kiderül.
-
laccczka
tag
Tisztelt Nagyérdemű!
Az utóbbi időben nagyon-nagyon kacérkodom, hogy nem kívánok élni a MÁV által nyújtott élvezetekkel.
Az egyik alternatíva a motor általi munkába járás.
Mivel csak B kategóriájú jogsim van és robogót nem szeretnék ezért az A1-es jogsiban gondolkodom.
A számomra tetszetős motor a SUZUKI RV 125 VAN VAN.
(szerény személyem 178 cm/100 kg és soha nem volt motorom így első motornak szerintem tökéletes)A kérdéseim a következőek lennének:
- az említett motor képes lenne kiszolgálni napi 120 km munkába járást
- mivel havonta közel 3000 km lenne a megtett táv milyen fenntartási költségekkel keljen számolnom?Ha esetleg a közösségnek más motorválasztása lenne azt is szívesen megfontolnám.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
doc
nagyúr
válasz laccczka #69939 üzenetére
a VanVan nagyon jo kis motor, de azert napi 120km-re mast valasztanek
megfelelo motorvalasztas eseten a koltsegek minimalisak
en jo idoben motorral jarok melozni (kb. 90km/nap), es a kopoalkatreszeken kivul nem nagyon van koltseg: gumik, olaj, legszuro, fekbetet evente csere, lancszett 1-2 evente attol fuggoen mennyit jarsz vele
egy atlagos fogyasztasu autohoz kepest szerintem olcsobbra ki lehet hozni, es _sokkal_ elvezetesebbviszont a helyedben en azert elgondolkodnek egy korlatlan A jogsin (vagy ha a korhatar problema akkor legalabb A2-n)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz laccczka #69939 üzenetére
Országútra, nagy forgalomban nem javasolt a 125-ös kategória, mert a kamionok gyorsabbak lesznek nálad. Talán a CBF 125 meg a kis Varadero a kivétel, a többinél csak (valós) 80-85 km/h utazó sebességgel számolhatsz, ami kevés. 2 és fél évig 125-ösöztem, Erdélyt is kétszer megjártam vele, így van ilyen irányú tapasztalatom. Muszáj a nagyobb vas, ha más nem, legalább egy 250-es. Ahhoz viszont már A2 jogsi kell legalább.
(#69940) doc: ellentmondanék neked: a VanVan - bár nagyon jól néz ki - az még külön a sánta tetű esete, az én kis hajdani csopperkám sokkalta jobban gyorsult annál, mégis kevés volt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
laccczka
tag
doc, bogyo112:
Köszönöm az észrevételeket.
Nagyobb vasnak milyet ajánlnátok ami külsőleg és karakterisztikában is hasonlít a VAN VAN-ra?A nagyobb jogsi nem akadály az életkor miatt (42 éves vagyok) csak nem szeretnék egy olyan motort amit úgy se használnám ki.
-Mike-:
Összegben még nem gondolkodtam. Legyen először olyan motor ami tetszik és jó aztán valahogy csak lesz rá anyagi fedezet.[ Szerkesztve ]
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
Xaels
félisten
válasz laccczka #69943 üzenetére
Hasonló motor mint a Van Van a Yamaha Trailway lenne de azt egy ideje nem forgalmazzák. Csatlakoznék a többiekhez, szerintem sem érdemes A1-el szenvedned. Csinálj A2-t és kinyílik a világ. 300ccm-400ccm gépkategóriával még vátosban is nagyon jól el lehet cikázni, de ha kimész akkor sem kell a belük kitaposni a 90-hez. Nekem pl 650ccm-es motorom van amit lehet A2-vel is vezetni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Geresics
addikt
válasz laccczka #69943 üzenetére
Csatlakoznék az előttem szólókhoz: 42 évesen öreg vagy Te már bohócnak, hogy egy 125-ösön teszteld az őrangyalod!
Ha sokat mész városon belül, nagy forgalomban, akkor a 300-400ccm lesz a nyerő, mert azokkal könnyű lavírozni (még kezdőnek is), és városon kívül sem öl meg a román kamionos.
Ha inkább városon kívül mész, akkor pedig A2-vel mehetsz 35kW-os motorig, és abba már sok 600 feletti is belefér!A rendelkezésre álló összeg (és hogy hány éves legyen a motor) viszont sok mindent meghatároz!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
laccczka
tag
Köszönöm az észrevételeket illetve a tanácsokat.
Ezek szerint újra kell gondolni a motor választást.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
vlevi
nagyúr
válasz laccczka #69943 üzenetére
Akkor is érdemes megcsináltatni a korlátlan A-t. Nem néztem utána, de szerintem ugyanannyiba kerül mint egy A1, vagy A2, és nehogymár azért ne tudd megvenni a számodra tökéletes motort, mert 1kw-al erősebb az A2-nél. Vagy 1-2 év múlva elkap a gépszíj, és vennél egy nagyobbat, mert túrázni is szeretnél, akkor megint gond az A2.
-
Archer
őstag
válasz laccczka #69939 üzenetére
Tavasztól őszig működik az ötlet, tegyük hozzá. Bár biztos lesz ellenvélemény, de szerintem napi 120km-re kb. a novembertől márciusig, áprilisig tartó időszak kiesik. Persze vehetsz százezrekért mindenféle szélálló, minden álló, fűthető cuccokat, de a motornak akkor is csak két kereke van. Ha ezt belekalkuláltad és addig kibírod a Magyar Királyi Államvasutak szolgáltatásával, akkor nem szóltam, de ha nem, akkor inkább néznék valami keveset fogyasztó benzines kisautót erre.
HGabor89: az összes ilyen régi nagyobb névre igaz, a zöld Bosch is gagyi lett. Ott ugye a kék a profi de régen a zöld is teljesen jó minőség volt ilyen otthoni barkács célra. B&D flexünk még mindig megy, pedig már lett nyektetve elég sokat, csak az még Made in England, meg ~10 éve volt 25k, akkor ilyen 7-8k-s pálcás cuccaik nem is voltak.
Vedd amelyik szimpatikus, amire neked kell jó lesz, de nagy csodát nem kell várni tőlük. Mondjuk én pl. sosem estem neki a motornak ilyen nagynyomású ketyerékkel, járdát lemosni meg hasonlókra jó, de egy finom szőrű kefe, egy slag meg egy jó pisztoly szerintem sokkal "humánusabb".[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mercedes topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs