- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #21994 üzenetére
Amúgy a Madison is pont ilyen, csak ugye ABS mint opció nincs: kár!
Szerintem erősebb lesz ettől a fékezés, hiszen a kezdetén nagy súly van
hátul (nehéz a blokk, meg a pilóta is inkább oda terhel), szóval nagyon is
számít, hogy hátsó fékkel kezdj fékezni, viszont az első rögtön besegít...
(Bár nem eszeveszetten, meg lehet csúsztatni a hátsó kereket simán.)Majesty-ken semmi ilyen úri huncutság nem volt. Azoknál ha rámarkoltál
a hátsó fékre, rögtön csúsztatta a seggét, értékelhető fékhatás nélkül.
Azoknál esélytelen egy komolyabb lassítás csak hátsóval. Ehhez képest
a Madison nagyon szépen lassítható így. (Azon vagyok fékkészenlétben.)Egyébként az egy tárcsa hátránya szerintem "egyszeri" fékezésnél nem
jön elő, inkább akkor lehet gond, ha huzamosabb ideig van terhelve a fék,
mondjuk szerpentinen lefelé (robinál harmatosabb a motorfék, mint bármi
máson), és elkezd melegedni. Dupla tárcsával fele a terhelés, így később
következik be, sőt ketten nagyobb felületen jobban le is tudják adni a hőt.Ezt nem is neked írom, hiszen tudod, csak beírtam, mint véleményt.
Normál esetben nem gond az egy tárcsa: az ABS hiányából inkább baj...
(Tudom, ez is örök vita, mert "normál esetben" nincs arra se szükség. De
ha meg kéne, akkor nagyon jó, hogy van, szinte pótolhatatlan segítség...)Szerk: viszont pont szerpentinezésnél nem szeretem a kombi féket: ugye
az ember pl. kicsit elmérheti a kanyart, aztán kicsit próbálhat rásegíteni a
fordulóban a hátsó fékkel, erre a szuper kombinált fék befogja az elejét IS,
amitől elkezd felegyenesedni az egész hóbelevanc. Nem olyan jó móka.
(Minden más szituban tök jó találmány, de ilyenkor ellenkező hatása van.)Szerk2: előző HSZ-ben a fordulatszámértékeket emlékezetből írtam, lehet,
hogy nem pont úgy volt, de nagyságrendileg ilyesmi rémlik. A Burgihoz elő
kéne túrni az adatokat, és megnézni, hogy mi várható könnyebb görgőkkel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos fejegységek
- Nagyrobogósok baráti topikja
- OTP Bank topic
- BestBuy topik
- A svájci nemzeti bank szerint rossz ötlet a jegybanki digitális pénz
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A használt VGA piac kincsei - 23/Július I
- Vezetékes FÜLhallgatók
- LEGO klub
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen