Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #21994 üzenetére

    Amúgy a Madison is pont ilyen, csak ugye ABS mint opció nincs: kár!:(
    Szerintem erősebb lesz ettől a fékezés, hiszen a kezdetén nagy súly van
    hátul (nehéz a blokk, meg a pilóta is inkább oda terhel), szóval nagyon is
    számít, hogy hátsó fékkel kezdj fékezni, viszont az első rögtön besegít...
    (Bár nem eszeveszetten, meg lehet csúsztatni a hátsó kereket simán.:D)

    Majesty-ken semmi ilyen úri huncutság nem volt. Azoknál ha rámarkoltál
    a hátsó fékre, rögtön csúsztatta a seggét, értékelhető fékhatás nélkül.:B
    Azoknál esélytelen egy komolyabb lassítás csak hátsóval. Ehhez képest
    a Madison nagyon szépen lassítható így. (Azon vagyok fékkészenlétben.)

    Egyébként az egy tárcsa hátránya szerintem "egyszeri" fékezésnél nem
    jön elő, inkább akkor lehet gond, ha huzamosabb ideig van terhelve a fék,
    mondjuk szerpentinen lefelé (robinál harmatosabb a motorfék, mint bármi
    máson), és elkezd melegedni. Dupla tárcsával fele a terhelés, így később
    következik be, sőt ketten nagyobb felületen jobban le is tudják adni a hőt.

    Ezt nem is neked írom, hiszen tudod, csak beírtam, mint véleményt.:R
    Normál esetben nem gond az egy tárcsa: az ABS hiányából inkább baj...
    (Tudom, ez is örök vita, mert "normál esetben" nincs arra se szükség. De
    ha meg kéne, akkor nagyon jó, hogy van, szinte pótolhatatlan segítség...)

    Szerk: viszont pont szerpentinezésnél nem szeretem a kombi féket: ugye
    az ember pl. kicsit elmérheti a kanyart, aztán kicsit próbálhat rásegíteni a
    fordulóban a hátsó fékkel, erre a szuper kombinált fék befogja az elejét IS,
    amitől elkezd felegyenesedni az egész hóbelevanc. Nem olyan jó móka.:D
    (Minden más szituban tök jó találmány, de ilyenkor ellenkező hatása van.)

    Szerk2: előző HSZ-ben a fordulatszámértékeket emlékezetből írtam, lehet,
    hogy nem pont úgy volt, de nagyságrendileg ilyesmi rémlik. A Burgihoz elő
    kéne túrni az adatokat, és megnézni, hogy mi várható könnyebb görgőkkel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák