- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #22037 üzenetére
Lehet. Azert irtam, hogy jo viszonyok kozott, nem blokkolt nalam. Igaz uj fekpofakkal meg tarcsaval kell par km mire bekopik Es egyszerre fekezek mimdkettovel. Az elsot mindig melle adagolom a kombifeknek. Nem tudom, hogy fog menni ugyan ez labfekkel. :). ?
En inkabb ovatos duhaj vagyok motoron. Tavolsagot tartok az autoktol.
Tulsagosan vonzom az idiotakat. :)
Poros huplis uton meg biztos van olyan pont ahol megcsuszik. De meg igy is fenyevekkel jobb mintha nem lenne. :DNem tudom milyen Ha jol tudom szlovak gyartmany, CE minositessel.
Haveromnak leveheto allreszes van. Egyik plexi csavar laza volt. Ezen kivul mas baja nincs vele. Szereti. Nyilvan mem nolan, vagy efele :)
Ugy vagyok vele, ha a kotelezot tudja es eszre vesznek, es megeleozi a bajt, akkor sokkal jobb, mint ha megvedene :).
[link]
Vol olcsobban, 27k.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Sziasztok, kellene egy kis segítség!
Ma kiszedtem a gyertyát ellenőrzésre a 4t madisonból. Fekete, kormos színe van. A felújítás előtt világos barna és szürkés árnyalatú volt. Tegnap állítottam be a karbit ahogy én gondoltam. Csak a keverék képző csavart és az alapjáratot piszkáltam.
Lehet hogy azért lett kormos, mert frissen lett összerakva a blokk és a hengert és a dugattyút is jól megkentem motorolajjal? Vagy nem így kell beállítani a 4t karbit?
Így csináltam:
- amikor már meleg a motor, beállítottam 1500-ra az alapjáratot.
- A keverék képző csavart elkezdtem befelé csavarni, amíg elkezdett csökkenni az alapjárat. (Ha beljebb tekertem le is állt volna, szóval reagál a csavarra. Cseréltem rajta tömítést)
- Utána elkezdtem kitekerni és megkerestem a legnagyobb fordulatot, amikor már nem nő tovább az alapjárat. Innen visszafordítottam egy nyolcad fordulatot.
- Beállítottam megint az alapjáratot 1500-ra. -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #22041 üzenetére
Az edisön kivitelek gyengébb anyagminőségűek. Pl a belső párnák,szivacsok,plexi,fényezés is egyszerűbb,hangosabb mint az eredeti kivitel. Tavaly raktam le az N104-et 100eKm-t használtam. Vettem ebay-en egy vadi új N104 Absulute kivitelt,szállítással 62eFt volt. Itthon akkor 100eFt lett volna. Cimbi sisak vásárlás közben belefutott egy ilyenbe C3 pro copy : [link]
C4 copy: [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
nyogo83
senior tag
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22045 üzenetére
Dobogókő felé a futóműszilentedet tudod koptatni, nem a gumi szélét, olyan szar az út.
A mostani sisakodhoz nincs "felújító"' szett (szivacsokkal, tömítésekkel)? Nekem C3 pro sisakom van, ehhez van. Szeretem, jó sisak, csendes, praktikus, a C4 pro ugyanezt tudja, csak szűkebb fejre van méretezve a tömése, viszont robogóhoz, nagyplexi mögé felesleges egy ilyen sisakot a mindennapokban koptatni (bár neked nincs ekkora plexid fent), motoron viszont tökéletes. Értelmet nyer a sok helyzetbe állítható szellőzése, vagy hogy egy karral azonnal lejön a plexije tisztításhoz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #22050 üzenetére
Sajnos nem úgy alakult a napom, ahogy gondoltam. Be kellett jönnöm dolgozni.
Érdekesség: 11:5 a robogók aránya, úgy tűnik a nagymotorosok túrázni mentek.Burt: nem rossz ötlet! De sajnos ez egy "műanyag sisak", amire mondják, hogy
önmagában az öregedés miatt cserélni kell x év után: jelenleg a 7. évét tapossa.
(Teszem hozzá, hogy 35.000 km-nél nincs benne több, így a nap se érte annyit.)Szerk: nem szeretem a (nagyon) nagyplexit, de még a gyári nagyplexi se akkora
a Madisonra, mint a tiéd az SH-n. Átlátok fölötte! Viszont turbulens levegőt kap
a sisak mögötte, szóval sokkal hangosabb, mint a kisplexivel, ami pedig továbbra
is sokkal hangosabb, mint teljesen plexi nélkül...csak úgy hülyén mutat a gép.
Amúgy ez a Nolan sem a leghalkabb sisak, az tuti (talán azért, amit Moszkító írt,
hogy budget verzió): amikor vettem a kis Majám volt, kisplexivel. Viszont az előző
Biefe (zárt) sisakom jóval halkabb volt. (És könnyebb. Viszont nem is nyitható.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #22053 üzenetére
Köszi a részletes választ! Ezt nem tudtam. Gondolhattam volna, hogy oka van, hogy olcsóbb, de nem gondoltam, hogy emiatt... (Szerencsére még így is nagy előrelépés volt a korábbi 11 éves sisakomhoz képest.) Meglehet, hogy a gyengébb belsőt most* szívom meg, hogy alig 35000 km után szétmegy... Mondjuk más ez a 35000, mint a túra, ahol felveszed és egy ültő helyedben belecsavarsz 350-et... Lehet, túl extrém a példa, de akkor 100 ilyen szakasz, és kész. Így csak 200x nyektetted ez idő alatt: nekem a napi 12 km-es átlagommal sokezer felvesz-lerak ciklust kapott... Szerintem a mikrofon is ezért tört meg idő közben. (Cseréltem.) Nem beszélve a pleximechanikáról... (Azt is.) Szerk: plexi is volt rajta cserélve párszor, egyszer csúnyán összekarcoltam, egyszer jött az ezüst, közben vettem bele pinlockot is, aztán a pinlockot megmarta a plexi tisztító folyadék, egy időben volt egy "tartalék" N103-am (eladtam), szintén pinlockkal, stb.
*: azt, hogy hangosabb, már mindjárt az elején elkönyveltem. De azt hittem azért, mert felnyitható, és hát az ilyen. Tesztek alapján halkabb kellett volna legyen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #22056 üzenetére
Na, gyorsan rákerestem, és találtam is. 33 ojró nem is olyan vészes.
(Ettől még a korábbi kifogásaim állnak, miszerint a műanyag is öregszik.)Szállítással együtt 52 EUR: még kutakodom, hátha nálunk is kapható.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22059 üzenetére
Természetesen nem én vettem egy 500 euros sisakot, apám régi sisakja volt ez a schubert, amikor kijött a típus, akkor megvette (még nem volt basic és pro variáns, szóval ez a mai pro-nak felel meg). Tehát ez egy 8-9 éves sisak sztem (kb.). Vettem bele ilyen felújító szettet, de azt is már 4 éve, éppen ausztriában voltam, a bécsi Louis-ban. Ennél olcsóbb volt és megérte. Lehet, hogy nem olyan biztonságos ez a sisak már, de talán még így is jobb, mint egy low budget (csendességre biztosan). Amúgy apám túrázásra használta csak, szóval a sok km, de viszonylag gyorsan ment bele.
Ma itt maradtam a városban, a motor meg a mélygarázsban. Szóval tegnap a tádéval jöttem be, délután megyek vele haza. Reggel megnéztem, hogy megvan-e még. Itt most egy sh150, egy piaggio beverly 500, egy ducati, egy aprilia tuono és egy dl650 van, plusz az enyém. Szóval le vannak maradva a robogók.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #22058 üzenetére
Abból kb 1 év Burgi használat volt,többi már a Varával.
N104-en a 100eKm alatt ezeket cseréltem:
2db gyári pin lock ,1db Raleri beragasztós pin lock azóta nem kellett.
1db külső plexi
1db plexi mechanika
1db nyak pántDigit (#22061) :
Kb 3éve egy túrán történt. Gs kormány/tükör magasságából leesett egy vadi új C3 pro Fluo Europe. Akkor az volt a legdrágább kb 250eFt. Tarkó részén koppant,nos be is nyomódott/horpadt. Nem tudom milyen anyagból van,de ott nekem az csalódás volt.
Ui. Nagy túra/motorokon nem is olyan csendes,panaszkodnak is rá. Sőt a C4-re még Mackó is azt mondta,hogy jó jó de az sem igazán csendes.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
Tré szilentek okozhatják, hogy a motor nagyon remeg rezonál induláskor? Csak álló helyzetből indulva, de olyan szinten remeg ráz mintha szétesni akarna néha. Nem kihajtás mivel szépen egyenletesen indul stb. Nem tudom, érthető vagyok e.
Köszi!The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Frissen tisztított ház.
Új Polini nyitott kuplung új Dr Pulley görgők, új Malossi szíj és varriátor, új pár hetes kuplunggal.Ezért vagyunk tanácstalanok... Végre öröm és bodottág volt... Nem új jelenség de mióta rendben a hajtás nincs ami elfedje.
Hátsó ülés alatt van egy tartónk, kotyog kézzel mozgatva bő 2mm-t ráhúzni nem tudunk.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #22068 üzenetére
Föl-le kotyog igazából* hülyén 45 fokban van a helyén ahogy előre hátra picit mozog föl le kottyan.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#50433536
törölt tag
Srácok!
A szélvédő plexit mivel lehet tisztogatni? Van hozzá valami ápoló szer? Vagy csakis sima víz és törlőruha, mint a bukósisak plexinél?
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #21976 üzenetére
(#21976) Burt1793
"Én a 90 kilómmal és 202 centimmel úgy tologatom az sh-t, mint egy biciklit és az időjárásállóság mellett ez a második érv a robogó mellett."
Ne is mondd, én is odavagyok érte. Nemrég új helyre költöztünk, a Hidegkúti út külső felén lakunk, onnan járok át a Margit hídon keresztül a pesti oldalra. Ma lezárta a katasztrófavédelem a Hidegkúti utat, a forgalom ötletszerűen a Nagyrét utca felé ment, ahol viszont éppen útfelújítás volt és az egyik sáv megszűnt... Ne tudjátok meg. Arra az egy sávra rámentek mindkét irányból okosan, a forgalom pedig teljesen leállt, mert egymással szemben álltak az autók, mögöttük a tömeg... Az SH-val egy perc alatt átlibbentem az egészen, jó érzés volt.
(#21977) Gaboman
"Eddig csak váltós motorjaim voltak, de felüdülés a közlekedés vele azt kell hogy mondjam."
Azt el is hiszem, isteni dolog az automata váltó, az biztos.
(#22023) DigitXT
A Nolan N44 nem jönne be? Annyiból jobb, mint az itt emlegetett sisakok, hogy lefelé is (és oldalra is) nagy a látómezője., a robogón egyenes testtartással ülő embernek nagyon kellemes érzést nyújt. A szellőzése is nagyon jó, de zajkomfortra a túrasisakok biztos jobbak nála. A meglévő kommunikációs szetted egy az egyben jo lenne bele.
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #22063 üzenetére
Nem próbáltam más jó sisakot a c3on kívűl, csak sokkal szarabbakat, de persze biztos van konkurenciája, viszont azt tényként kezeli nagyjából mindenki, hogy nagyon csendesek. Mackó se szidta, nekem nem rémlik. Nagyjából az összes túrázó fele ilyen sisakot használ, a bmw-seknek szinte kötelező. 😃 Apám be szokott tenni füldugót, de ő napi 800 km-nél nem sokszor megy kevesebbet (és nem autópályán, szóval az 10 óra motorozás!), ő sok sisakot próbált és a c3 után is c3 pro-t vett, a c4 neki nem volt kényelmes.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #22073 üzenetére
Túra motorosokat érdemes kérdezni/nézni.. Nálunk a csapatban van két Bmw-s,valamit biztos rosszul csinálnak,Nolant használnak. Állítólag az X-Lite X-1004 jobb. Cimbi most vett Shark Spartan Carbon Priona zárt bilit,nagyon jónak/csendesnek mondja,mellesleg mégy gyönyörű is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #22075 üzenetére
Pont a túramotorosokról beszéltem az előbb, de hagyjuk. Zárt sisakot igazi túrázó nem vesz magának, sztem.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #22076 üzenetére
Össze ne vesszetek azon, hogy Moszkítóék "igazi" túrázók-e, vagy sem!
Én annyit szeretnék baromi gyorsan leszögezni, hogy én nagyon nem!300 km fölé szerintem azon az egy napon mentem. Ilyen szempontból talán
nem is a legfontosabb szempont nekem, hogy nagyon csendes legyen... És
amúgy, ha országutazom, be szoktam rakni a füldugót (a legelső Madisonos
karikán is nálam volt), mert fülfájós/fülzúgós vége lehet akár 200 km-nek is...
Balatonra jellemzően (2x voltam!) nyitott dobbal, füldugóval, kényelmesen.Mindenesetre tényként megállapítottam, hogy hangosabb az N103 "szpesül",
mint a korábbi ezer éves zárt Bieffe bukóm volt... Mondjuk az 2001-ben került
valami 40K-ba, szóval nem volt olcsó: a nyári diák-keresetem felét elvitte, bár
akkor még motorom sem volt, csak unokatesómmal csapattunk (50-esekkel). -
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #22076 üzenetére
Van két kamu túrás ismerősöm, akik zárt biliben nyomják.
BIKE-R (Zárt Nolan) [link] A másik Dakart is megjárt Kárpáti Péter (Arai Tour-X4 Detour) [link] Mind a kettő Afrika Twint használ az életben.
Szerintem is gyagyjuk.Digit:
Helyedben néznek egy új bilit 60-100eft között. Akár Ebay-ről is.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #22073 üzenetére
Nem elvitatva a Schuberth sisakok előnyeit, fel kell tenni a kérdést, hogy egy alapvetően városi robogósnak tényleg hasonló kialakítású túrasisakra van szüksége? Számomra a minden irányban széles látómező fontosabb. Például nem kell lehajtanom a fejem, hogy lássam a műszerfalat, vagy az oda tett GPS-t, mert nem jön fel magasra az állrész. Az említett Schuberth sisakoknál viszont garantáltan nem így menne, gyakran le kellene néznem...
Ha már szóba került az SH és a pályázás: plexivel szerintem egészen komfortos (magasságra és testsúlyra gyakorlatilag megegyezem az onroados Mackoval), legalábbis a menetszél szempontjából. Mostanában plexi nélkül, hálós dzsekiben járok, akkor kb. 100-110-ig jó úgy, utána a menetszél már kezd kellemetlenné válni a gyakorlatilag függőleges testtartás miatt.
-
huszi.gyb
senior tag
Ezer éve Read-only módban követem a topikot, de most aktivizálom magam... Aki emlékszik még, van egy Majestym, ami ~2 éve szerelőnél áll (na nem mintha annyira nagy baja lett volna, csak lassan készült el)... Képzeljétek, kapott új akkut, beindul, jön-megy megáll. Kedden hozom el.
szerk.: Műszaki 2017.07.23.-án járt le, akkor augusztusban került szerelőhöz.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #22082 üzenetére
Ha még megvan a főtengely, esetleg elhozhatnád... Azért hagytam ott,
mert meggyőzött, hogy nincs értelme felújítgatni ha ilyen olcsó az új is.
Ez akkor és ott igaz is volt, de azóta nem lehet főtengelyt kapni, s ki tudja,
lesz-e még rá szükség? Ne legyen! Egy kérdést megér: ha nincs hát nincs. -
-
#50433536
törölt tag
Voltam motorozni rendesen felöltözve... a városban szétégett a testem... farmer, sportcipő, motoros kabát bélés nélkül és sisak...
Mi a tapasztalatotok, mennyire harapnak a rendőrök, ha rövidnadrágban, szandálban és pólóban motorozok? Persze tudom, nem az a lényeg hogy a rendőr megbüntet-e, hanem a saját biztonságunk. Ez nem a rossz reklám helye, de lássuk be, mostanában trópusi időjárás van Magyarországon, árnyékban 35-40 simán van. Motoros ruhában nem lehet kibírni a városban meg máshol sem.
Kb 25 éve, ha 29 fok volt, már ájuldoztunk hogy micsoda kánikula van, most meg örülünk ha csak annyi.
Nektek szóltak már ha nem motoros ruhában toltátok, hanem "lenge" öltözetben?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #22087 üzenetére
A rendőrök pont leszarják, miben motorozol, csak sisak legyen a fejeden.
Én mondjuk munkavédelmi cipőben nyomom, szandálban nem ülnék fel rá, és
nem a rendőr miatt. Safety Hungary-nál rövidnadrágban sem engedtek felülni,
hiába volt nálam külső térdvédő, követelményük volt a hosszú nadrág. Persze,
ez akkor volt, amikor gokartozni voltam, nem volt nagy érvágás... tanfolyamon
végig izzadtam a hosszú, protektoros motoros nadrágban és persze kabátban.De közúton csak a sisak kötelező, a többi csak ajánlás: melegben protektoring.
Szerk: próbáld ki plexi nélkül, a menetszél tetszeni fog, és segít nem megfőni...[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz #31733248 #22089 üzenetére
Köszi a válaszokat!
A szandál ténylég túlzás, ezt elismerem, semmi védelmet nem ad. )Bár ma abban voltam egy 80km-es túrán.)
Még nem vagyok túl gyakorlott ezzel a motorral. Egy részről azért is vettem, mert jó nagy a plexije. Amikor este megyek munkába, a faluból kiérve borzasztóan sok a bogár, a melegben rajzanak...A régi mocimmal és a feleségem kisebb robogójával, amin nincs plexi, mire beérek a melóba, tiszta bogár a sisakom. Állandóan takarítani kell, meg gusztustalan is. Ezért örülök a plexinek, bár élesben még nem volt alkalmam kipróbálni. Remélem a plexi sok bogarat felfog és eltereli őket a sisakomtól.A protektor ingről még nem hallottam, de azonnal utána nézek.
-
#50433536
törölt tag
Ezek a protektor ingek nagyon futurisztikusak, olyanok mint a számítógépes játékokban az űrruhák, vagy páncél öltözékek.
Igazából a kabátommal nincs baj, ha kiveszem mindkét bélést, elég jól hűt. A hosszú nadrág és a zokni meg a cipő melegít igazán. Rövid nacival meg hogy néz ki a motoros kabát. -
#50433536
törölt tag
válasz yodamastah #22091 üzenetére
Igazad van, biztonság szempontjából hiányosan voltam felöltözve... sajna csak sisakom és protektoros kabátom van, nadrágom még nincsen. Elég drága cuccok. Meg kicsit félek is, hogy egy motoros nyári nadrág melegebb lesz, mint egy farmer. Bár az is igaz, hogy ezen csak addig akadok fel, amíg el nem esek igazán és a farmer bele nem ég a bőrömbe. Lehet hogy utána már annak is örülnék, ha egyáltalán motorra ülhetek megint és a ruha meg a meleg lesz a legkisebb gondom.
Eddig csak kicsiket estem. Kétszer 10-el borultam egyszer meg 40-el, 25 év alatt. Szerencsére! Amikor elindulok motorral és autóval, mindig elmondok egy gyors imát. Ez nem vicc, tényleg így van.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz #50433536 #22093 üzenetére
Vegyél kezdetnek egy Assesso térdvédőt (http://asesso.hu/termekkategoria/terdvedo/), olcsó és hasznos lehet. Nekem kevlár szálas és betétes farmerom van, az sajnos valóban kétszer olyan meleg, mint a sima farmer. Motoros cipőből 35-40 ezerért már normális minőségűeket lehet kapni. Ha belegondolsz a baj
esetén ellátott funkciójába, ez egyáltalán nem sok. Az utcai ruhához képest ég és föld a különbség. Rendes kesztyűt ugye hordasz?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #22092 üzenetére
Rövid nacival meg hogy néz ki a motoros kabát.
És a kórházi kötözés után hogy néz ki az ember? Na ugye... Engem soha nem
az érdekelt, hogy adott cucc hogy néz ki, hanem, hogy megvéd-e, ha kell.Amúgy ahogy öregszik a protektoringem, egyre kevésbé vagyok benne biztos!
Nyúlik az anyaga, volt már javítva is, simán el tudom képzelni, hogy ha helyzet
van, elforognak a projektorok. Térdvédő dettó: 2, mostanra laza tépőzár tartja.
De felveszem, mert a semminél biztos jobb. Gerincvédő nélkül meg sehova.
Annak is szarrá nyúlt már a pántja, megtűztem a legrövidebb állásban, pont jó.
(De nyilván cserélni kellene, az lenne az igazi. Idestova 10 éve megvan már.)Ui: amikor kiesett alólam a motor, könyököm lekoppant, a hátamon csúsztam.
Egyiknek se lett semmi baja, mert rajtam volt a cucc, rendes protektorokkal.Sajnos nyári melegben én sem bírom a kabátot elviselni: bizonyos értelemben
balesetveszélyesnek tartom, ha az embernek annyira melege van... Persze, az
lenne az igazi, ha az ember tudja, hogy eldobja a motort, előtte jól beöltözik.
Lásd versenyzők, full bőr felszerelés: azaz nem mennék 120-at lenge ruhában. -
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #22086 üzenetére
Tavalyi hirdetés, de ki tudja. Látszik, hogy olaszból lehet behozni a romokat.
Egy a baj a donoros történettel, a típushibák mindegyiken meglesznek. -
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #22094 üzenetére
Én inkább javaslonék egyből egy duplacsuklós nagy térdvédőt. Robogón óriási ziccer hogy lehet ilyen batár térdvédőket hordani. Ezekben az a jó hogy a térdet oldalról is védik. 2 éve ugyebár sikerült pofára esnem a 250es xmax-al rövidgatyában (39 fok volt) úgy 60al. Egy dupla csuklós Leatt Dual Axis volt rajtam. A térdem érintetlen maradt, a protektor oldala rendesen kopott....
Érdemes olyat venni, ami 3 ponton rögzít, és a ki be csatolás nem tépőzáras, hanem iyen bekattintós. A pántok így évek alatt sem mennek szarrá.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #22097 üzenetére
Ez jó cucc. Nekem csak egy egyszerű típusom van, de már régóta nem ezt hordom.
-
FeniX-
aktív tag
válasz #31733248 #22094 üzenetére
Jó ez az Asesso térdvédő, de a tépőzár abban is pár év alatt teljesen kiszálasodik, nekem pl. menet közben szinte mindig kienged valamelyik alul. A másik fajtát meg, ha motorhoz felveszem, akkor a tank oldalát összekaristolja. Pedig abban legalább kicseréltem a tépőzárat gumipántra, és csak belebújok. Kicsit macerás volt az is.
-
#31733248
törölt tag
válasz FeniX- #22099 üzenetére
Ha pár évig bírja, én már elégedett leszek vele. Utána úgyis eladom. Az autógumival is úgy vagyok, hogy mivel sokat megyek, ezért évente cserélem, úgy még el tudom adni (egész jó áron) és mindig szinte új gumikkal járhatok.
Egy Honda Super Cub C125-vel lement a Totalcar újságírója Budváig. Na most értem én, hogy az önszopatás érdekes dolog és jókat lehet írni róla (lásd Csikós bontószökevényeit), de ez még a szokásosnál is nagyobb hülyeség. A tudásához képest drága, városon kívülre gyenge, a tankja mindössze 4 literes és még pakolni sem lehet rá. Egyébként nagyon stílusos kis gép (ezt kell megfizetni), de nem véletlenül nem vesznek Európában ilyeneket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs