- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Vége a Swype billentyűzet támogatásának
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #22013 üzenetére
Sajnos megszoktam hogy 1 vagy 2 ujjal fékezek. De nem is ez a lényeg. Minden motoromon sokat gyakoroltam a vészfékezést minden tempónál. Robogó a súlyelosztás és tengelytáv miatt nem stopizik, hanem blokkolni fogja az elsőt/hátsót is. Xmaxon van ABS. Ha nem tudsz akkora fékrőt adni, hogy ABS bekapcsoljon akkor még nem érted el a tapadást határt. A lucas betéttel tudok 1 ujjal akkorát fékezni 100 feletti tempóról is, hogy be-bekapcsolgat az első ABS. Gyakorolni kell ezt sokat, és kb érzi az ember mekkora féket kell húzni ha baj van.
ABS azért jó mert bármekkora tempónál tök nyugodtan lehet vészfék tesztet csinálni szárazon és vizen is. Pofára esni nem fogsz. Folyamatosan daráló ABSel nagyobb a féktáv, de ez egy másik téma.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs