- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 90 - modellalkat
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Na de ez egyszerű: Eco módtól függetlenül, te vagy sietsz, vagy nem. Ha sietsz, beállsz 150-re a belsőbe a sorba, szarsz az eco módra. Ha meg nem sietsz, akkor mindegy, hogy 120-al, vagy 110-el nem sietsz a külsőben, és akkor mehet a spórolás. Egyébként 3-400 km-nél rövidebb autópályázásnál 10-20 percekben mérhető a végállomáson az érkezések közti különbség 150-el vagy 120-al haladva, tehát ha pont csak ennyi időd van, vagy ennyivel később indultál el, akkor úgyis taposni fogod, ha meg nem sietsz, majdnem mindegy, hogy 20 perccel később érsz-e le az ország másik végébe, vagy előbb. De a légellenállás különbség miatt kisebb tempóval eco módtól függetlenül is spórolni fogsz.
Konklúzió: ne akarj spórolni is, meg sietni is egyszerre Vagy venni kell egy 530d-t. Az 140-nél kb. 1800-at forog eco pro módban
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen