Hirdetés
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz Tsebacsi #44494 üzenetére
Mikor volt vezérlés cserélve?
Anno az astránál volt olyan gondom, hogy elugrott egy fogat a szíj. Ez független volt a szíj cserétől, mert akkor tuti jól raktuk össze, utána kb 2 hónappal ugrott át. Alapjárat ingadozott, néha leállt a motor.
Nézzetek rá a jelekre, hogy áll most!
(Nem tudom, hogy milyen kocsi is pontosan, lehet nem is szíjas )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
Láncos a vezérlés (köszi BBD ), és volt tavaly (vagy idén?) Iminél szelephézag állítás is.
Nemtudom mi lehet ez, de látom, hogy nagy talánynak nézek elébe.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #44503 üzenetére
"Egyszer volt csak igazi pánik az autóval, amikor nagyon durván pörgő bankókat vizionáltam: néha menet közben, rázós úthibákon áthajtva elment az áram. Leírva nem hangzik olyan szörnyen, de ez minden alkalommal azzal járt, hogy leállt a motor, elfeküdtek a műszerek mutatói, kialudt a fényszóró, vagyis minden meghalt, aminek köze van az autó elektromos rendszeréhez. Az állapot jó, ha fél másodpercig tartott, de se szervó, se világításom nem volt, ami azért meg tudott lepni. Mivel már harmadszor fordult elő, ismét elvittem a kocsit Lalee-hoz és hosszas keresgélés után kiderült, hogy az akku lefogatója a ludas."
Vmi ilyen is lehet nálad. De akár egy sérült vezeték amit kicsit megrágott pl egy nyest és letestel időnként...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Nem megy el az áram, villany van, mutató elfekszik, mert leáll a motor, de semmi sem sötétül el, főleg nem a műszerfal (szerintem a rádió sem, de ugye az indításnál elveszi az áramot, hogy ne terheljen). Szóval itt nem nyestrágás lesz, hanem valami sejtelmesebb.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kispal87
aktív tag
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget.
Kerék tőcsavart honnan lehetne vadászni?
98-as Civic 1.4i S EJ9/D14A4 -
nagyúr
Kulcsos buli:
Megjött a tok, elvittem lemásolni, bele az elektronika (majdnem elhagytam a jeladót a kocsin belül mert leesett ). És nem megy bele teljesen a kulcs. Vissza minithez, reszelt még rajta és már okés volt. De! Hiába van hely neki, nem látja az immot. Felhoztam és oda tettem ahol eddig volt, holnap kipróbálom. 9k a másolás (drága...) és 4k a kulcsház. De az érzés szuper. És megdícsérte a kulcsot mert jó minőségű a toll, a kínai darabokat leszólta.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
zsole84
senior tag
válasz Bandi18 #44491 üzenetére
Számít az "atléta" ha esetleg durran a légzsák? Szerintem mintha ott se lenne... Én pont most varratom újra, egyik nap nem épp könnyűsúlyú rokon beült az UFO-ba, hogy kipróbálja, rögtön szakadt a varrás... Én innen rendeltem: triko , a minőség tűrhető ( szerintem eléggé műszálas ), de bármilyen jelzést, feliratot választhatsz, pár napon belül küldik.
Mod: a kuplungrecsegésre viszont jó lenne már valami tuti megoldás, létezik, hogy nincs rá biztos gyógymód??
[ Szerkesztve ]
-
zsole84
senior tag
válasz BlacKSouL #44514 üzenetére
Mert hideg van... Én azt vettem észre, hogy hideg időben csend van és ilyenkor a váltás is finomabban működik. Tehát, ha "ropog", olyankor mintha kicsit ugrana a gép, kuplungolás nem annyira sima. Szerintem ( bár fullra nem értek hozzá ) tuti, hogy valamilyen mechanikai ( pedál, vagy munkahenger ) gond, hiába fújjuk bármivel, az csak ideiglenesen segít.
-
Bibby
addikt
Azért aki ezt az ablaktörlő gumit kitalálta... Már az a rohadt műanyag védőkupak is alig jön le, utána meg a gumit még nehezebb kihúzni.
Még szenvedek vele, van erre valami tuti tipp? A manualban egyszerűnek tűnt.Ελευθερια η θανατος
-
BigBlackDog
veterán
válasz Snoop-y #43938 üzenetére
Na szóval. Azt a nőgyógyász családból származó jóembert, aki kitalálta....
Tehát, ha jól látom, nálunk (8gen UFO hatchback) is megvan az a kis henger, ami a linkelt oldalon látható sedanoknál. Csak jobban el van dugva. Kicsit feljebb lakozik és nem előrefelé néz, ahogy a videóban, hanem hátra-felfelé. Tehát pont úgy mozog benne az a rúd, hogy sokkal nehezebb már nem lenne hozzáférni. Most benéztem alá endoszkóppal, ugyanúgy néz ki az eleje, mint a videóban láthatónak. Szóval már csak ki kéne találni, hogy hogyan juttatom be az anyagot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Kulcs update: A rohadék persze nem akar működni, nem alszik ki a kulcs jel. Most hirtelen nincs ötletem, majd ismerősnek odaadom, aztán meglátjuk. Lehet hogy a dolog bonyolultabb mint hittem, csak nem tudom mi a hiba...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
demars
addikt
válasz BigBlackDog #44520 üzenetére
Fecskendőbe töltsd a cuccot, rá gumi cső (vagy műanyag, merev falú festo levegő cső). Kívül nyomd addig míg a cső végénél lesz az anyag. Utána cső végét dugd be a lukba
Aztán nyomd neki!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #44520 üzenetére
Megpróbáltam megfelelően dokumentálni, de olyan szr helyen van, hogy fényképezni sem egyszerű. Szóval a bekarikázott területen lehet látni azt a fémes rudat. Az csúszik bele a hengerbe.
Itt pedig látható egy kép magáról a célobjektumról, meg alatt egy a képkészítés módjáról (a bekarikázott területben található az endoszkóp feje).
Most éppen pár hete éppen nem recseg, gondolom megfázott és elment a hangja. Kapott egy kicsi hőálló zsírt (végül hurkapálca végére tett zsírcsomóval nyúltam oda, talán sikerült is belevinnem), kíváncsi leszek, hogy meddig lesz csend. Aztán keresek valami fecskendőt, meg vékony szilikoncsövet, hogy normálisabban is meg tudjam csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #44518 üzenetére
Nem. Csak egyik naprol a masikra abbahagyta. Probaltam labteret futeni, nyomkodni sokat hogy melegedjen, de nem jott elo ujra.
Nekem most nagyobb bajom a motornal azota se szuno nyuszoges, nyiszogas, nyenyeges, hutyutyuzas. Eddig 6 szerelo latta, hallotta, mindenki tippelt, egyelore semmi nem jott be. Most meg fuggoben van hogy vizpumpa, de azt meghallgattuk vibracios szondaval, ahogy a generatort is, es azok csendben vannak. Gorgok es bordaszij is ma lecserelve, ugyhogy felek ez blokkon belulrol jon. Mar menet kozben utasterben is hhallani, es zavaro.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
czirok000
csendes tag
válasz BigBlackDog #44524 üzenetére
Sajnos túl sok pozitívumról én sem tudok beszámolni kuplung pedál nyikorgás ügyében.
3 napig csend honolt. Semmi sem működik az én esetemben.
Lithiumos zsírt is próbáltam, Silorett átlátszó szilikon zsírt ( ezeket mind fecskendővel be is nyomtam a munkahengerhez amennyire tudtam) és a jó öreg wd-40 ( hozzáteszem hogy tartósabb mint az előbb felsorolt zsírok )Kuplung munkahenger csere orvosolja a problémát? Ha egy évig kussban van akkor nekem már megéri, rettentően idegesít ez a nyikergés
Vagy csak kidobott pénz? Meguntam a pedálok alatt való mókerolást meg hideg is van már odakint
-
Bandi18
tag
Sikerült beműteni (szó szerint) az új Nightbreaker izzókat, de megérte, nagyon jól bevilágít mindent
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #44525 üzenetére
Dehogy nincs. A Kulcsban van az immo chip, anélkül soha nem fog beindulni. Vagy klónozol egy meglévő chippet vagy megy bele egy új chip de akkor fel kell tanítani a kocsinak hogy felisemrje és ne blokkolja az indítást. Vagy átoperálod a gyári kulcsból a másoltba (de ha sérül a chip kiszedéskor akkor megint marad a klónozás vagy egy új feltanítása).
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Értem, de merre van ez a chip? A kulcs csak pár darabból áll. A ház 2 darabból, az egyik a "kagylóhéj" felső, a másik az alsó fele, abban van a fém toll is. Más nincs. Belül meg az elektronika a 2 gombbal. Merre van az immo chip? Ami nekem ez a hengeres szar volt, az szerintem más lesz, vagy pedig nemtudom. A régi üres kulcsházat ha bedugom, arra sem alszik ki az immo jele.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zsole84
senior tag
Ha valaki dízel UFO-t keresne:
- makulátlan, karcmentes állapot
- követhető előélet, összes szervizszámla megvan, még az utolsó izzóról is
- magyarországiAz autó egyik ismerősé, így a hahu-s számon lehet érdeklődni.
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #44535 üzenetére
Arra jutottam, hogy valószínűleg a távirányító nyákon lehet az immo chip is, vagy pedig passz (de tuti ott van...), ellenben az istennek sem akar menni a bicskással, a gyárival meg simán.
Írni fogok holnap a kulcsos cégnek, hogy vagy találnak megoldást a problémára, vagy kérem vissza a kulcsház árát, plusz esélyes lesz egy fogyasztóvédelmi bejelentés megtévesztés címén.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #44539 üzenetére
Próbáltam, nem ment (de holnap reggel én is megejtem még1x). Bosszantó, hogy egy ilyen (piti) dolgot nem lehet megoldani...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
JoolsNOS
veterán
Ti mit csináltok a külső jegesedéssel, mikor reggel elindultok? Volt fent takaró az ablakon éjszaka. Levettem elindultam, de kb 100 méter után meg kellett állnom, mert kívülről jegesedett kapásból...
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
nagyúr
válasz JoolsNOS #44544 üzenetére
Levakarom, közben már fújom belül a szélvédőt 4-5ös fokozaton. Kívül nekem nem szokott visszajegesedni.
Vízzel nem locsolom, anno se jött be
Karácsonytól meg remélem garázs lesz és akkor bekaphatja a hajnali fagyásMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz JoolsNOS #44544 üzenetére
Téli szélvédőmosó folyadékkal lefújom (lakásban van tartva, a melegben), várok 1-2 percet (addig mással szöszölök), majd ablakmosóval áttörlöm és lehúzom.
-
BlacKSouL
addikt
Van az a hideg (általában -8 fok alatt), amikor bármivel lelocsolod, az utána vékony rétegben ráfagy. Ugyanis a jégoldó, ablakmosó alkoholja gyorsan elpárolog, és az ottmaradó vékony vízréteg azonnal megfagy. Tehát igazán szárazra semmivel nem lehet törölni, míg át nem melegszik.
Erre annyiban jó megoldás a langyos víz, hogy nem egyből fagy rá vissza, vagyis vélhetően előbb elpárolog róla az a vékony vízréteg, mielőtt visszahűlne az egész ablak. Persze ehhez állni kell, mert ha a menetszél elkapja, az másodpercek alatt ráhúzza a jeget.
Én inkább csaphideg vizet mondanék (az kb. +10, +15 fokos) amiből mondjuk egy 2 literes flakonnal rálocsolva eléggé átmelegíti a leolvadáshoz, de nincs akkora hőkülönbség, ami esetleges feszültséges repedést okozna. Mindazonáltal akkor is jelentős hőkülönbség van az ablakfelületen, amikor már meleget fúj rá a rendszer, mert a befúvónál már meleg az üveg, attól távolodva meg egyre hidegebb.
Az viszont kemény, mikor a rálocsolt víz a leeresztő rácsból visszapárolog menet közben, és az a pára fagy rá alul
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen