- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iOS alkalmazások
- Redmi 13C - C-terv
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
Hirdetés
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horel77
tag
válasz Napfénysüti #44049 üzenetére
Bringával?!...tényleg rossz topikban vagy.
Egyébként elismerésem! -
nagyúr
válasz Horel77 #44051 üzenetére
Köszi, nem volt egy sétagalopp de a látványért minden szenvedést megért.
Ha érdekel itt van egy cikkem a tavalyi Stelviós útról: [link]
Ez pedig az ideiról készült: [link]Idén még sikerült at előző évit túlszárnyalni, túlzás nélkül mondhatom hogy még szebb helyre felmentem ami az autósoknak is kánaán lehet. Ha mást nem magukért az utakért érdemes a képeket végignézni. Érdemes lehet még négy keréken is ezekre elmenni, rengeteg sportautóval találkoztam a hegyeken.
Ez volt szerintem eddig a csúcs látványra. Éppen teszteltek is itt valami vadiúj Audi sportkocsit.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
honda23
aktív tag
válasz z123456789 #44033 üzenetére
Bsd plusz yellow...
Vagy tízezerszer elmondtam már a crxen is...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz Napfénysüti #44052 üzenetére
Mekkora élmény lehet ott motorozni egy jót
Talán jövő nyáron összejön egy nagyobb karika.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
-
Jaffa75
őstag
válasz Napfénysüti #44052 üzenetére
alakulnak a lehetséges helyszínek!
Qru: nem mindig azon múlik hogy beleférne-e anyagilag (ha nagyon kellene akkor bele is férhetne, de ugye nem söprünk ki minden pénzt magunk alól! )... Egyébként meg jó érzés nézegetni, meg utánaolvasgatni annak amit szeretnél, így megértem Kornélkát is! Ha meglesz, majd éjjel felkelek ránézni hogy milyen zsííííííííííír!!!
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz bbubby00 #44043 üzenetére
(#44043) bbubby00
De akkor ez csak Hondásoknak ugye?
Az véletlen lesz, hogy az autós topicból is ott lesznek páran.(#44044) Horel77
Remélem nem.(#44052) Napfénysüti
Durvák vagytok ti bringások. A szomszéd faluba (4 km) utálok áttekerni.(#44053) honda23
Felfogtam, de más meg green-nel mondta. Érted? Téged sem ismerlek, mást sem, meg az EBC-t sem. Úgy gondolom az én használatomra elég lesz a BSD+Green. Nem rallizom, vagy annyival többet nyújt a sárga, hogy utcára is inkább azt vennéd? (Sorry, hogy ha már leírtad valahol, de a napokban pár hsz-t el kellett olvasnom fékkel kapcsolatban, és majd midnenki mást mondott.)[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz z123456789 #44057 üzenetére
Én azt mondom, h jöhetnek bármivel IS.
Nem a márka lenne a lényeg, hanem egy kiadós "kirándulós" nap után összeülünk egy nagy asztalnál zabálunk egy jót és koccittunk pár csíki sörrel meg áfonyapálinkával
Tehát egy jó kis kikapcsolódás kéne, amit autós örömökkel fűszereznénkEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Jaffa75
őstag
válasz z123456789 #44057 üzenetére
jó társaságban repül az idő... kell a 3 nap!! Innentől majdnem mindegy is, ilyen szív dobog a motorháztető alatt!
bbubby: ez így van, ha gondoljátok főzök is (remélem sokan leszünk, így egy üstre is be kell ruházni... ) mindenkinek 1-2 ebédet! Szerk: no legyen, feladom a séfes vénákat... inkább igyunk helyette valamit!
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz Jaffa75 #44059 üzenetére
En azt mondom, hogy ne mi fozznk ott!
Tudnak ott finom kajakat osszedobni! Fozesre majd maskor sort keritunk!
Lehet nem lenne mar energiad sem 6ora hegyben kanyargas utan meg fozocskezni, inkabb leguritani par jeghideg sort![ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Winner_hun
félisten
vagy a biztosító értékesíti. Ez utóbbi esetben licitoldalra kerül ki és a legmagasabb ajánlattevőé a roncs.
Ahogy agyalok rajta: mégis milyen jogon adja el azt, ami nem az övé? A biztosító a bontóstól kap valamennyi pénzt vagy ezzel a húzással csak a saját kiadásait csökkenti, kibújva fizetési kötelezettsége alól?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
BigBlackDog
veterán
válasz Winner_hun #44061 üzenetére
Nem a biztosító üzletel a bontóssal szerintem. Nálunk legalábbis úgy volt, hogy mondtak egy roncsértéket, amit az ajánlatok alapján kalkuláltak ki. Ha Te ezt elfogadtuk volna, akkor jött volna a bontós és vitte volna a kocsit, illetve valahogy rendezve lett volna a roncsérték is.
A roncsértéken felüli összeget így is, úgy is kifizették.
-
honda23
aktív tag
válasz z123456789 #44057 üzenetére
Bsd megeszi reggelire a greent. Nem is értem, miért írja az ebc oldala. Sok embernek hajszálrepedt. 250 fok hőtűrés van a 2 termék között.
Yellow ugyanúgy működik, de sokkal jobban fog és sokkal több jőt bír. Mivel a hondák fékerőelosztása 70-30% körül lehet, előre sárga, hátra inkább zöld. Azon a pár ezer fton nem xarakodnék.Vtin bsd yellow volt elől, hátul teljes ferodo premier, rbf 660 folyadék. Gyilkos volt. Akik akkor greent raktak fel, nem ajánlották utána.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Horel77
tag
válasz honda23 #44063 üzenetére
Nem vitatkozni akarok veled, nem is használtam még EBC fékeket, tehát nincs saját tapasztalatom velük, én is csak informálódom, mint z1-9 kolléga. Viszont az EBC oldalán a következőket olvastam: Bármely EBC tárcsa használható bármely betéttel, ez nem jelent problémát...nem célszerű, de semiképp sem káros.
És még egy: Az EBC gyár csak azonos színű betétek egyidejű használatát tartja elfogadhatónak az első és hátsó tengelyen! Amit te javasolsz, azzal az autó gyárilag beállított fékegyensúlyát változtatod meg, ami veszélyes lehet. -
honda23
aktív tag
válasz Horel77 #44064 üzenetére
Mivel hátra gyengébb betétet rakok, így nem változik meg.
Az lenne a gáz, ha előre zöld, hátra sárga menne.
Az osztás miatt soha sem lesz akkora hő a hátsókon, mint az elsőkön.
Az országban ha jól emlékszem, nekem volt meg másodiknak a bsd tárcsa yellow betét kombó Boon keresztül, még nem is volt kapható. Tg tárcsa továbbfejlesztett változata. Ő is mondta nekem, felejtsem el a greent ezzel.
Bejáratás után szétküldve 95 százalékosan adtam el pályázni, agyondícsérték utána.
Már tizen nem tom hány fékkombit kipróbáltam. Bsd plusz yellow magasan a legjobb volt eddig.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Horel77
tag
válasz honda23 #44065 üzenetére
Már mért ne változna meg? A betétek közt nem csak hőtűrésben van különbség, hanem fékhatásban is. Ha hátul gyengébb betét van, azzal az első tegely felé tolod a fékerőt. Nem vitatom, hogy ez azon az adott autón pont jó irányba változtatott, ha te így tapasztaltad, de nem biztos, hogy más autón is pont jó irányba billenne a mérleg. Ezt csak a józan paraszti eszemre hagyatkozva mondom, hangsúlyozom, nem tapasztalat. De az elgondolkodtató, hogy a gyártó is ezt írja az oldalán. Ha neked mégis ez vált be, használd egészséggel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #44061 üzenetére
A biztosító csak közvetít, te leszel a szerződő. A biztosító csak a bontós elérhetőségét adja oda meg a garanciát, hogy a licitált áron beveszi tőled a verdát. Persze a szállítási költség is a tiéd (nálad nem gáz mert lábon jár az autó).
#nincsbennetarcsi
-
honda23
aktív tag
válasz Horel77 #44066 üzenetére
Tapasztalat. Bár én sem vitatémának szántam.
Bármikor el lehet térni a hátsó fékkel, fékerőelosztás mindig elől lesz. És az nem is változik, ahhoz változnia kellene sokmindennek, folyadéknyomás stb.
Nem fog az első tengely felé menni ezzel a fékerő. Ha igen, az annyira minimális, hogy észre sem veszed.Azt fogod majd észrevenni, ha a hátsók befognak pl. Dugattyúk vagy nyereghiba miatt. Olyankor kimegy a verda segge.
A 4 verdára ment már minden nekem eddig: mintex, brembo, textar, ferodo, ferodo premier, gyári, ebck stb.Kíváncsi vagyok, másnak milyen tapasztalatai vannak.
Ferodo ds2500-at közúti engedély hiánya miatt nem próbáltam ki.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
mrsmart
csendes tag
Sziasztok Hondások!
Jövőre megérkezik a harmadik gyerkőcöm, emiatt sokat agyalok, milyen kocsi volna az ideális. Jelenleg egy Avensis kombit vezetek, imádom, sajnálom lecserélni, de sajna nem fér el benne három gyerekülés (kivéve, ha előre teszek egyet, de akkor meg anyucit kell otthon hagyni...). Sokáig Verso volt a befutó, oda próbát követően sikerült is betennem, és be is kötnöm a három ülést, de sajna a középső ülésnél nincs isofix (ráadásul kicsi a csomagetere). Ma olvastam egy cikket, hogy a CR-V elvileg 3 isofix-szel rendelkezik a hátsó üléssoron, és gyors utánaolvasást követően eddig úgy tűnik, szívesebben váltanék erre. Sajnos nem találtam hivatalos infót arról, hogy tényleg van-e benne 3 fix pont, vagy sem. Illetve ha igen, akkor beférhet-e a három gyerekülés?
Ha tudsz arról, hogy 2010 ráncfelvarrott CR-V rendelkezik-e 3 isofix ponttal, kérlek, jelezd nekem, akár pirvátban is. Köszönöm előre is
Üdv. Robi
-
BlacKSouL
addikt
Na. Aki egyáltalán az Ebc fékeken gondolkodik, és eljut oda hogy Blade tárcsa, az tegye meg magának és az autójának azt a szívességet, hogy előre is és hátra is felteszi a yellow betétet. Ha már a tárcsára elb.sz jó értelemben annyi pénzt, akkor ne múljon azon a párezer plusz forinton. A yellow betét fékhatása hidegen is olyan, de inkább jobb mint a gyári, de folyamatos fékezés közben hatványozottan javul. Én ma direkt kipróbáltam hogy hidegen, esőben első fékezés milyen, és a friss 0 km-es téligumival úgy orra állt a kocsi, hogy minden a nyakamba hullt hátulról.
Továbbá a PC5 sajnos egy rakás kaka. Elkopik, majd kiegyensúlyozhatatlanná és búgóssá válik fele id ő alatt mint a többi gumi. Ez most tűnik fel a télire váltás során ami szégyen a pc5re nézve...
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
mrsmart
csendes tag
válasz honda23 #44071 üzenetére
Köszi, ez jó hír. A kérdés első sorban az Isofix csatlakozók számosságát firtatja, ez továbbra is nagyon érdekel Egy manual szerint 5 rögzítési pont van, és nem is Isofix a neve, hanem LATCH, de max. 2 ülés rögzíthető ezzel a módszerrel. Természetesen a kereskedés meglesz, csak már nagyon izgulok, jó irányba indultam-e el
-
zolynet
addikt
válasz honda23 #44071 üzenetére
Kicsi lesz az accord 3gyereknek, ziher!
CRV lesz a befutó.#44072 BlacKSouL: Félig adom.
1. Nincs hideg!
2. Vti-men hátul zöld betét van blueprint trácsával, teljesen jó megoldás. Nem azért ment hátra zöld mert drágább volt a sárga.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz zolynet #44074 üzenetére
Ahhoz képest, hogy mindenki szerint melegíteni kell őket, a 4 fokos az hideg.
Ha igaz lenne, hogy melegíteni kell, akkor az minimum 150-200 fokot jelentene. Vagyis arányosan nézve akkor a 4 és a 30 fokban is hideg van neki. Ergo nem kell melegíteni. Nálam legalábbis eddig soha nem kellett, bár az is igaz, hogy én mindig a városban indulok el vele, tehát sosem volt még olyanom, hogy a boxból kilőve 200-ra felugrott a gép, és a célegyenes végén az első kanyarban nem fogott rendesen
Tehát igen. Ha pályán az első dolgunk egy mért körös satufék, akkor ahhoz lehet, hogy melegíteni kell. Utcára nem.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Bandi18
tag
Sziasztok
Valakinek volt már olyna gondja hogy hidegen amikor mondjuk 1-ből váltok 2-be és gyorsítanék akkor egy pillanatra megtorpan az aitó ? ugyanez van minden fokozatban. Ha bemelegszik a motor akkor nincs gond. Reggel könnyen indul nincs csúnya hangja fogyasztás jó, gyertyák most lettek cserélve. Eddig nem volt ilyen gond, most hogy hűvösebbek a reggelek kezdte el csinálni.
Ja igen 1.8 Civic 8 gen
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zolynet #44082 üzenetére
Egyebkent a zold meg a sarga kozott arban alig van difi, de ha tenyleg erezhetoen gyengebb hidegben akkor en magamnak semmikepp nem vennem meg.
Nekem a legnagyobb gondom a fekemmel annyi, hogy 140-150 korul 4-5 fovel, full csomival erezhetoen keves a fek, mondhatni ijesztően.
[ Szerkesztve ]
-
szesa
senior tag
Üdv,
Eddig nem volt ilyen gondom azonban ma sikeresen belőttem 1500 rpm-re az alapjáratot, sajnos nem volt szándékos nagyon jól megvoltam eddig a 900-al másrészt fingom sincs mi okozta.
A helyzet annyi volt, hogy levettem kipucoltam a légszűrő házat, de az egészet a csatlakozokkal
mindennel így az ox szenzor is lekerült, viszont marha nehezen jött ki nem is emlékeztem, hogy
a csatlakozót kellett -e leszedni vagy az egész szenzort kivenni ígyhát utóbbi lett,
közben még sikerült elmozgatnom egy csatlakozót ami a légbeőmlő fémháza tetján van a pillangószelep előtt(felette). Miután minden visszakerült, kb 20 perc utan észrevettem hogy 1500 lett az alap pedig korábban még hidegben is viszonylag gyorsan helyrejött viszont most így ennyi idő után már ez sok, úgy is maradt...
ha kicsit üresbe gazra leptem, majd elvettem leesett 900-ra majd egyből visszament ss tartja az 1500-öt.
Ez egy 97'es d15z6-os.
Van tippetek hogy mit cseszhettem el?
És hogyan lehetne orvosolni?Thx
-
-
szesa
senior tag
-
BigBlackDog
veterán
Na, hétvégén felkerültek a dísztárcsák. Értem, hogy csak 16-os kerekek vannak rajta, meg ez "babakocsi kerék" méret, meg hogy néz ki ez, meg nincs igényem, de kövezzetek meg, nekem tetszik ebben az összeállításban. Egyébként ki mit gondol róla, mennyire vállalható a kinézete?
Esélyes, hogy marad nyárra is ez a méret (alacsonyabb fogyasztás, végre nem akar lefulladni, ha emberi mértékben pörgetem a motort induláskor és csendesebb, kevésbé rázósabb is). Első körben megpróbálom elcserélni 17-es alufelni garnitúrát, egy szintén Honda 16-os alu garnitúrára, vagy ha nem megy, akkor eladom és beszerzek 16-os nyári papucsokat.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #44090 üzenetére
nem jók a linkek.. Hja, így könnyen alkotok véleményt!
következő talin megsassantom a 17-eseket, én meg pont azt szeretnék! Van egy gyári 16-os szettem...
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #44090 üzenetére
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #44092 üzenetére
Nekem így se jó
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #44094 üzenetére
Így már jó!
Majd teszek fel az enyémről is képet Ezek nekem valahogy nem adják ki. Túl sűrű, cserébe csak 16-os.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
z123456789
addikt
válasz BigBlackDog #44094 üzenetére
MIlyen a 17"-os felnid?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #44094 üzenetére
17" jobban mutat de ez praktikusabb az tény.
mod:
Jah ás olcsóbban is gumizható...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
Horel77
tag
válasz BigBlackDog #44090 üzenetére
Szerintem vállalható, de egyébként is neked kell, hogy tetszen.
Én a magam részéről nem mondanék le a 17-esekről, nekem pont tetszik a feszessége. Dehát kinek a pap, kinek a paplan. -
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #44098 üzenetére
A hétvégén gurultam úgy 70 km-t az új UG9-en. Korábban a nyáriakhoz képest az UG7+ olyan téliesen hangosabb volt mindig. Namost jelenleg a sokat szidott PC5 egy Niva terepkerék zajosságú ehhez képest. Régóta először hallom a motorhangot bizonyos szakaszokon. De nagyságrendekkel halkabb, mint a nyári Conti. És az a Contira nézve gáz. És az azzal folyamatosan érezhető vibráció, kiegyensúlyozatlanság, morgás is megszűnt. Vagyis nem futómű, nem csapágy, ahogy mindig félek mikor hallgatom. Pusztán gumi probléma. És a kétszer is ellenőrzött kiegyensúlyozott kerekek ellenére vibrált amaz, tehát nem is az volt a gond.
És egyelőre vízen tudtam próbálni, 110-nél hosszanti nyomvályúban megült vízre futva is megtartotta magát, szóval eddig hozza amit egy új guminak kell. Meglátjuk hidegben, esetleg hóban mit tud.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- iPad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Amazon Kindle
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Horgász topik
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs