Hirdetés
-
Élesíti a pokolpengét az új AMD Software
ph A 24.5.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag az AI-ra is rágyúr.
-
Hosszú üzemidőt ígér az új Oppo Enco Air4 Pro
ma Két színben, fejlett átviteli képességekkel mutatkozott be az Oppo új TWS fülese.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #44145 üzenetére
Köszi. Futólag átnéztem, de nem találtam. Eddig ebből a hozzászólásból indultam ki.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #44149 üzenetére
A nagyvasban nyaltam el. A Jazz-nek sose nyomom mert nincs ertelme.
90k lenne a gyári 2 tarcsa elore betétekkel együtt.
Ebc-ből csak a tárcsa 90k tehát ha úgy nézem csak az elso betétek ára a különbözet...Mod:
Horel77: Nálad sztem sem éri meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
czirok000
csendes tag
válasz yodamester10 #41552 üzenetére
Üdv!
http://www.liqui-moly.com/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3740.html?OpenDocument&land=GB
Ezt a fajta olajat használja esetleg valaki i-vtec motorba? Csak mert látom a 4200-at linkelte Yodamester hogy ezt használja, a 4300 -on pedig még Honda ajánlás is van. Létezhet hogy a 4300-as még jobb esetleg?
Igaz nekem az k20a6 accordom könyve még 5w40 és 10w40 shell helix-et ajánl a motorba (jelenleg 5w40 mobil 1 van benne és hibátlan véleményem szerint csendes járás nem fogy stb) de én ezen az olajon töröm a fejem hogy kipróbálom de kicseszni sem akarok a géppel nem tudom megéri e variálni . Nincs róla említés a könyvében hogy a1/b1 a5/b5 acea c2 stb norma kéne neki amiket a toptec 4300 tud[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
elmentem tankolni - vesztemre.... Beálltam az OMV-hez, de nem nyílt a tanksapka fedele a bowdennal . Csomit kinyitottam, erre az meg nem záródott le . Csak 20 percet játszottam a zárral, mire nagy nehezen be tudtam zárni , de ekkora meg kinyílt a tanksapka fedele, így legalább tankolni tudtam.
Na, most vihetem szerelőhöz, mert ahogy néztem a bolhás patentes/ csavar kombóból is minimum 3 hiányzik hátulról. -
honda23
aktív tag
válasz BigBlackDog #44143 üzenetére
Premierem van accordon, jó, kb mint a gyári.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Mbenyo97
aktív tag
Hali!
Lehet most egy oltári nagy hülye kérdést fogok feltenni de már az a baj hogy belegabalyodtam a dolgokba :/ és jó lenne tisztán látni, szóval ha valaki lenne olyan kedves és felvilágosítana azt megköszönöm
Honda Civic 6gen-ről lenne szó. Kérdés hogy most az 1.4-es motorokban van VTEC szelep vagy nincs vagy csak bizonyos típusokban van illetve ugyan ez a kérdés lenne az 1.5-el is kapcsolatban. -
Jaffa75
őstag
válasz Tsebacsi #44161 üzenetére
á , a bowdennal van valami, vagy csak meg kellene olajozni a zárat belül a nyelvnél.. Ha meghúzom bent, már kicsi erőnél is hallani hogy kattan hátul.
Nem volt még Hondám, lehet igényli, hogy átolajozzak rajta mindent! Na, hétvégén még egy utolsó mosás kíséretében megkapja a mocsok a magáét!BBD: elaludt az utolsó csík is az üzemanyagjelzőnél, szóval nem babra ment a játék...
[ Szerkesztve ]
-
Fkris
őstag
válasz Mbenyo97 #44159 üzenetére
1.5 nél től jön a vtec tartomány, és végig húzza tiltásig.6500 nál adja le a max 114 pacit a motor.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
SzalaiG
addikt
Üdv Urak!
A kis autóm ismét megjárta a zuglói Tóth Imi mester Gizella utcai műhelyét - sajna a szagot is bevette, mert nem volt könnyű hozzá alkatrészt találni: fékszervó+főfékmunkahenger, de megint tökéletes lett.
Fullszerviz és még a hiányzó patenteket is pótolta.
Csak ajánlani tudom.
Bármilyen Honda gonddal nyugodtan lehet hozzá fordulni, bár karácsonyra jó lenne időt szerezni neki.
Ami viszont még hiányzik az fűtésház. Az 5. vagyok a sorban aki erre vár.
Tudtok valami beszerzési lehetőséget 2001-2002es évjárat? -
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #44177 üzenetére
Még útba is esnél. Különben is, hogy hoznék haza 2 autót 1 magam...
#nincsbennetarcsi
-
Fkris
őstag
válasz Dashes #44168 üzenetére
Nekem D15Z8 van (MB3), ott 10Nm el kevesebb a nyomaték, pedig elvileg csak a motortér elrendezése más kicsit.Fura.
De biztos, hogy nem 5500rpm a VTEC, hanem négyfél, délutáni autó ez, ahogy szokták mondani.Ecoba meg 1800-2500rpm ig van kb, illetve 5ösben 3000 vagy 120km/h.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Fkris
őstag
válasz BigBlackDog #44181 üzenetére
Úgy értem, hogy pályán nem tudok 120fölé menni, Eco modban(nyilván a fordulatszám miatt).ez azért idegesítő, mert 120nál külső sávban gyors vagyok, és belsőben meg húznak el mellettem, ha bemegyek belsőbe, 140 körül "kell" menni, ott meg már nincs gazdaságos üzemmod :/
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
BlacKSouL
addikt
Na de ez egyszerű: Eco módtól függetlenül, te vagy sietsz, vagy nem. Ha sietsz, beállsz 150-re a belsőbe a sorba, szarsz az eco módra. Ha meg nem sietsz, akkor mindegy, hogy 120-al, vagy 110-el nem sietsz a külsőben, és akkor mehet a spórolás. Egyébként 3-400 km-nél rövidebb autópályázásnál 10-20 percekben mérhető a végállomáson az érkezések közti különbség 150-el vagy 120-al haladva, tehát ha pont csak ennyi időd van, vagy ennyivel később indultál el, akkor úgyis taposni fogod, ha meg nem sietsz, majdnem mindegy, hogy 20 perccel később érsz-e le az ország másik végébe, vagy előbb. De a légellenállás különbség miatt kisebb tempóval eco módtól függetlenül is spórolni fogsz.
Konklúzió: ne akarj spórolni is, meg sietni is egyszerre Vagy venni kell egy 530d-t. Az 140-nél kb. 1800-at forog eco pro módban
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Fkris
őstag
Ecoban amúgy "12 szelepes módban" van a gép? Csak mert miután kiugrott belőle, jön egy "lökés", megjön az ereje, dinamikusabb lesz. Itt vált 16V be?
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Fkris
őstag
válasz BlacKSouL #44184 üzenetére
Amúgy ezt nem is tudtam, hogy ilyen szinten elenyésző a különbség.
Csak hát kellemetlen ugye, hogy balról folyamatosan előznek.
Ezek szerint megszokást igényel a "spórolás".Most megnézem, hogy városban, 2000 felett kicsivel váltok el (illetve a nagy áttét miatt 60nál 4ben megyek, akkor pörög pont 2000t, ha 5ben van, akkor 1500ön van,de nagyon nem szereti), akkor milyen az átlag.
Mondjuk csak decikről beszélünk, mert 6,1-6,9 voltak 100as fogyik, ez már szvsz nem oszt nem szoroz, 18éves verdánál nagyon jo eredmény.Amugymeg fater azt mondja nekem mindig, igaza is van, hogy előbb vezetni tanuljak meg, ráérek utána a fogyasztásra figyelni.
Kövi auto ugyis egy hibrid CRX lesz, vagy egy NSX
Videót köszi, majd megnézem!
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
tag
válasz BlacKSouL #44145 üzenetére
Nem tudom hogy csinálod, hogy 6 lityivel elmegy, a használat körülményeit sem ismerem, de ez számomra egyelőre erősen elérhetetlen....
Másfél hónapos a Civic-em, alig 2000km van még csak benne, kímélve az átlagom 7,3.
Vidéken, városon belül illetve két közeli város közt autózom sokat, 1-10km-es távokon megyek, illetve néha autópálya Bp.ig. Ahol eddig remekül fogyasztott, az a M0-ás 90-110 körüli tempónál, de ott se ugrott le 6,1 alá.
Nem hiszek nagyon benne, hogy még nyers a motor és később csökkenne a fogyi....Eddig 1.6-os 110le-s Corollám volt, igaz az könnyebb is volt (1155kg vs 1275kg), ugyanilyen körülmények között használva, nem kímélve 6-7l között mozgott.
Az eco módot is próbálgattam, de a pesti csúcsban csordogáláson kívül alkalmatlannak találtam normális haladásra, és a fogyim se lett kevesebb.
-
Fkris
őstag
Nem a versenyszellem hajt, ne értsetek félre.
Inkább a tudat, hogy elsüvítenek mögülem, az a kellemetlen érzés.Yodamester:
130 nál 140et menni nem para, annál jobban nem is nyomom neki, ha sietek se.Csekk ezért nem fenyeget.
De ha én a 110re állok be, amit a legtöbben külsőn mennek, és belsőben meg 140el húz el valaki, na akkor jön képbe az előbb taglalt kellemetlen érzés.
Viszont ha 120 a sebesség, akkor ki be ingázok, mint valami jojo, mert külsön a 110 körüli sebesség jellemző, és a 120al sűrűn beérem őket, akkor jön a hely keresés, ha nincs kis fék, utána kigyorsít, beelőz, visszasorol.
Rengeteg, szerintem fölösleges manőver.
Akkor inkább maradok bent 130-40 el, vagy kint 110.BlackSoul->
Tényleg, erre a HSZre még emlékszem is, csak azt nem tudtam ki írta[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Fkris
őstag
válasz demars #44195 üzenetére
Sajnos igen :/
Na mind1, megtudtam, hogy nem éri meg sietni, azon a 10percen semmi nem múlik."...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Jaffa75
őstag
válasz Winner_hun #44138 üzenetére
Van valami hír Winner?
-
Winner_hun
félisten
válasz Jaffa75 #44197 üzenetére
A héten talán lesz a szerelőktől. Pénteken vagy hétfőn majd hívom a biztosítót hogy mennyi az annyi.
Hátsó lökös ma lett, bbubbynál (itt is köszönet neki az értemenésért) van, gyári, színrefújt, törésmentes, 6000 Ft-ért. Remélem mire odáig jutok meglesz minden (első, ezüst színű lökös kéne még nagyon, ha lehet akkor gyári fényezéssel).
Illetve kell még más is de hátsó lámpát majdnem minden bontóban kapni, szóval az ilyen apróságok jelenleg nem érdekelnek.[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Bandi18
tag
Sziasztok
Megpróbáltam ma csekkolni a szintet a kiegyenlítőben (Ufo Civic), de igazából olyan rossz helyen van hogy semmit nem látok, valamint eléggé nagy koszréteg van rajta. A vízhőfok nem ingadozik, beáll rendesen. Esetleg van más módszer hogy leolvassam ? Ki kell emelni esetleg ?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen