- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Yettel topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-cobra-
aktív tag
válasz z123456789 #44848 üzenetére
NBU szerintem jó izzó, persze autó és használat függő az élettartama. (Ősök Avensisében 2 évet bírt, de a fejükbe véstem, hogy ne használják nappal és indítózás közben véletlenül se legyen felkapcsolva).
Ultra Life-ot felejtsd el, még a sima izzónál is rosszabb fénye van. Én megpróbálkoznék egy Silverstar 2.0-val, az egy jó kompromisszum fényerő/tartósság mentén. -
BigBlackDog
veterán
válasz Aladdin #44845 üzenetére
Ezer bocsánat, valahogy elkerülte a figyelmemet, most már sikerült elolvasnom.
NBU nálam augusztus, illetve szeptember óta van a kocsiban tompítottban, távolságiban meg október közepe óta. Eddig még nem volt gond (október közepéig heti 3-4 alkalommal használtam 2*20-25 km-re, azóta heti 6 alkalommal). És nappal is fel vannak kapcsolva, de motorindításnál, leállításnál már nem.
[ Szerkesztve ]
-
Bandi18
tag
NBU-t én is most raktam be 1 hete kíváncsi vagyok meddig bírja, de 1-1.5 év jó lenne hogy ne kelljen annyit szívni a cserével mert az valami borzalom....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #44846 üzenetére
De ott van lentebb, hogy 300 óra az NBU-nál. Tartósabb mint NBL.
"Tc szerint: A Tc mérési módszer szerinti élettartama 300 óra, ami átlagos 50 km/h átlagsebesség mellett 15 000 világítással levezetett kilométert jelent." - [link]
Nekem is NBU van de még nem szereltem be. Még a gyári izzóm nem égett ki egyelőre csak a szekrényben pihen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
honda23
aktív tag
válasz Segnior_Barthez #44829 üzenetére
Az gáz, ott a hiba.
Munkahenger nem enged vhol?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Aladdin
senior tag
válasz z123456789 #44848 üzenetére
Az ultralife valoban tartosabb, egy kollegam Mazdajaba ajanlottam, ahol mindig megy a tompitott, es valoban hosszabb ideig birta neki. Cserebe egy hangyafasznyit gyengebb, 1500 lm helyett kb 1300 lm es picit"sargasabb". Hozzaszokik a szem, egy probat meger!
-
BlacKSouL
addikt
Kb. 5 éve úgy 10 másodpercig elgondokodtam valamilyen emelt fényerejű izzón. Aztán mégis sikerült lebeszélnem magam róla. A 8G4D-nek nagyon jó a lámpageometriája szerintem, így a normál izzóból is jó eredményt hoz ki. Ezt a korábbi összes céges autóval összehasonlítva is megállapítottam, amikben volt elég sokféle. Xenonostól kezdve sima lencsésen át minden.
Aztán mikor hallottam, hogy 5-6 havonta cserélik azok akik olyat vettek, meggyőzött, hogy biztos hogy nem teszek bele olyat. Pláne nem a normál izzó árának esetleg akár kétszereséért. Pláne hogy a gyári 7 év után égett ki.
Aztán kollégámnak az egyik emelt fényű megégette maga fölött a foncsort, mindkét oldalon, mindkét lámpában, így már kifejezetten ellenzem az ilyeneket. Persze lehet, hogy simán csak a D Corsa foncsora szar. Mert B Corsában másik ismerősnek már legalább egy éve van bent valami ilyen ívfény színhőmérsékletű csodaizzó, és még nem látni nyomát.Körülöttem persze mindenki valami ilyennel jár, aztán cserélgetik max félévente. De mindenki másra költ. Ha valaki bagózik, arra is elmegy, ha iszik, arra is, ha többet autózgat hobbiból akkor benzinre is. És persze van az is, hogy szar a lámpa, és muszáj ilyet beletenni hogy használható legyen.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BigBlackDog
veterán
#csakahonda (kicsit már unalmas nekem is)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #44856 üzenetére
Lehet mert tavasz óta ott pihen a polcon. Amúgy szimplán csak lusta vagyok neki állni a szerelésnek. Éjjel keveset megyek, téli időszakban meg eleve alig van használva.
#nincsbennetarcsi
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz BigBlackDog #44859 üzenetére
Jó, hogy nincsenek nagy igényei...
24 évesen épphogy csak minimum 200 lóerős autó kell, mert azzal felelősségteljesen lehet közlekedni, hiszen azt a lóerők száma határozza meg... Miért nem kér mindjárt 500 lóerőset? Minimum...Aztán majd utána jön az, hogy rutinos volt, meg szerette is a sebességet, csak éppen 200-ról nem tudott megállni 130 méter alatt, és a távolsági busz meg útban volt délután fél 5-kor a csúcsforgalom közepén.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #44859 üzenetére
Sosem romlik el Meg termeli is a benzint, és előreengedik a sorban és...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
z123456789
addikt
válasz Gabesz84 #44849 üzenetére
(#44849) Gabesz84
A következő kísérlet az lesz úgy is.
A baj az, hogy reggel sötétben megyek, este meg sötétben jövök. Szóval nem árt a plusz fény. De ilyen áron nem érdekel. Nem akarok félévente izzót cserélni.(#44850) tboy93
Te piszok! Húzd még az agyam!(#44851) -cobra-
Na majd legközelebb megpróbálom. A sima hosszú élettartamú is 3200 K-es.
Én mindig felkapcsolom. Jobban észre vesznek. Én sem szeretem, ha valaki anélkül közlekedik. Indítás után kapcsolom be.(#44854) Qru
Ja, már látom.(#44857) Aladdin
Betankolok silverből, meg ultra life-ból, és majd eldöntöm magamnak. Azt hiszem, ezt mindekinek magának kell kikísárletezgetnie. Azért bassza a csőrömet, hogy fél évet sem bírnak ki. Mondjuk éves szinten megyek vagy 25 000 km-t. Az átlagsebességre lebontva kb 250 km lehet. Szóval ki kéne bírnia az egy évet szerintem.(#44858) BlacKSouL
Így van. Ha szar a lámpa, valamivel javítani kell rajta.[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
senior tag
válasz z123456789 #44865 üzenetére
A Silverstar 2.0 egy jo kompromisszum, majdnekmannyit tud mint egy NBU, csak tovabb birja. Amikor meg Civicem volt, abba H1 kellett, volt, amelyik 1 honap utan foladta. De a jellemzo a 3-4 honap volt, kb 2-3 ezer km-rel. Aztan kapott az autom DRL-t, akkor kitolodott mindez 8-9 honapra.
-
nagyúr
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #44863 üzenetére
Nemnem.
A buszos nem adta meg az elsobbseget
Volt ilyen comment isKomolyra forditva:
Ha 200-al vagy tobbel tepertek (szerintem felette mivel a masiknak a csatt pillanataban volt 200 a sebessege ott akadt meg az ora) akkor a buszos a keresztezodesbol egy kurvanagy semmit latott beloluk max valami tavoli delibabnak lathatta oket
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz Napfénysüti #44867 üzenetére
Legalabb nem kell neki draga koporso elfer majd egy ciposdobozban
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Segnior_Barthez
senior tag
válasz honda23 #44855 üzenetére
Bízom benne hogy egy banális történt lesz, de egy szerviz 200e-re készített fel kuplung tekintetében, plusz akkor már a 120ekm-es szerviz (tévesen írtam 180at az előbb )... Jól fog jönni karácsony előtt, mint 3 éve a lendkerék.
https://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #44871 üzenetére
200k eleg soknak hangzik kuplungra Benyas vagy dizel?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #44873 üzenetére
Exedy kuplung keszlet kosarba rakva 65.000Ft fn2-hoz a fekmester.hu-n.
Sachs 108k, Luk 85k.
Innen nezve kicsit soknak tunik a 200k huf.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Segnior_Barthez #44873 üzenetére
erre írtam, hogy FD7-re 70 körül van.. oké, abban erősebb kell, de nem ennyivel!
-
Segnior_Barthez
senior tag
válasz Jaffa75 #44875 üzenetére
Kösz az infót, néhány szerelovel beszélek mielőtt betoljuk a mutobe. Akár letorhetettt egy lemez darab és egyéb dolgokat sorolt fel, amivel alá támasztotta az árát. Persze nem esik olyan forrón, de bízok abban hogy nem kell szetrobbantani a kocsit.
ishttps://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
JoolsNOS
veterán
Hát nem a sima sárgát raktam bele. Kék az üvege, és inkább fehér fényt ad. 250nél biztos többet tud, mert pár évet már szolgált a régebben a ford fiestámban. Azt gubertam elő most, hogy ez kiégett, és emiatt cseréltem végül mindkettőt. Remélem nem adja meg magát pont emiatt egy hónap alatt
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JoolsNOS #44877 üzenetére
Jó de 250 óra világítva értendő nem pusztán beszerelt állapotban.
Amúgy sok függ az autó elektromos rendszerétől is, nem véletlenül írják, a honlapjukon hogy:
"nem ajánljuk olyan autókba, melyek instabil feszültségszintje, vagy más ok miatt a normál autóizzókat is rendszeresen (például havonta) tönkreteszi. Ilyen autótípusok lehetnek a régebbi típusú Ford Focus esetleg Renault Megane típusok. Azoknál az autótípusoknál, melyek havi szinten tönkreteszik az izzókat, az Osram Ultra Life család izzót ajánljuk, melyek ugyan szerényebb, sárgásabb fényt biztosítanak, de gyakorlatilag tönkretehetlek, melyet a 4 év garancia is jól bizonyít."
Rááadásul a Tc értéke 250 tehát 250 óra elteltével az izzók 36,8% még világít.
mod:
hülyegyerek: Elég ritka az ET55-ös felni, tök sokáig kerestem mire találtam használtan épkézláb darabot ilyen ET számmal.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #44881 üzenetére
Régebbi típust ír, szóval nem úszod meg, hogy egy normális autót vegyél
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
BlacKSouL
addikt
Az miért lehet, hogy hideg motornál (0-5°C) indítózáskor fordít kb. 2-3-t a főtengelyen, majd mintha fél másodpercre megakadna, és utána hirtelen, szinte lökésszerűen indul be a motor? Az akksi 1 éves, rendszeresen karbantartó töltést kap, az olaj 0W20, tehát dermedt állapotról nem beszélhetünk. Az önindító tökéletesen működik, és a benzinszivattyú is jól teszi a dolgát (gyújtáskor mindig megvárom míg abbahagyja a szivattyúzást, és beáll minden kis lámpa, mutató, stb., utána indítózok) Benzinszűrő másfél éve lett cserélve. Maximum 1 hét állás fordul elő, vagy rövidebb.
Más autóknál, vagy akár a Citynél is, folyamatosan teker az önindító, és 2-4 fordulat után ugyanolyan tempóval forogva egyszerűen beindul. Ez meg megforgatja normál tempóval, és van egy pillanatnyi megtorpanás, amiből majdhogynem egy rúgással indul be az égés.
Illetve dízeleseknek külön kérdés: az 1.6-os ctdi opel motor ami start-stopos, az dízelhez képest meglepően fürgén, zökkenőmentesen indul be, a legfinomabb motorindítással, amivel eddig találkoztam. Ez azért lehet, mert a start-stop rendszer pillanatnyi működésétől függetlenül a kapacitorja mindig tárol annyi plusz töltést, ami rásegít az akksinak az indításra? Ez más dízelekénél is jellemző?
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
-
z123456789
addikt
Mivel vannak, akik nem járnak az autós topicba, bedobom ide is.
Olajcsere.
És itt is kérném a nagyérdeműt, hogy ha talál hibát benne, akkor szívesen fogadom az ötletelést jobb megoldásra.
Köszi.u.i.: még fogtok vele találkozni crx-en is.
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz z123456789 #44886 üzenetére
elvégézsét
Természetsen
célbavehetjük
olajszűrönket
könnybben
megtegt
arréb
csiszolópapíral
disznólat
Céllszerű► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
z123456789
addikt
válasz Winner_hun #44887 üzenetére
Jézus úristen, ennyire nem szoktam trehány lenni. Köszi, javítottam...remélem. Rég írtam, azt hittem ez is át megy valamiféle korrekción.
-
yodamester10
őstag
válasz z123456789 #44886 üzenetére
Klassz lett az iromány,de én inkább adok 2 ezret a szerelőnek és nem kell összekennem magam
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #44885 üzenetére
Soha nem vennék Fordot de több ismerősnek van és szeretik. Nem csak Fóka hanem pl Fusion is. Mondeo-t (mk3) 2x vezettem csereautóként (az egyik az 1.8i másik 2,5 V6). Kellemes benyomást keltett de vhogy kötődést nem tudott kiváltani belőlem. Olyan a viszonyom vele mint a VAG-al. Korrekt 'iparos munka' de semmi több a szememben.
Zsokszám: Jó lett, grat!
mod:
BlacKSouL: Opelben nem tudom ilyen van-e de az új Mazdákban igen.
Fura indulás: Főtengely jeladó? Csak tipp...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz yodamester10 #44889 üzenetére
(#44889) yodamester10
Kösz.
Na jó, de te azt a 2000-et sokszorosan megspórolod az 5 literes fogyasztásoddal.(#44890) Qru
-
nagyúr
válasz yodamester10 #44889 üzenetére
+1, nincs aknam, macera a hasznalt olaj eltuntetese, nyomatekkulcsom sincs meg, inkabb rabizom en is a szakira, evente 1x kibirom
-
nagyúr
válasz z123456789 #44893 üzenetére
Felreertes ne essek, korrekt leiras Ha mar elmegyek leadni, akkor el tudok menni a szerelomig arra a 20 percre is amig kicsereli nekem. Izlesek es pofonok, van aki feket vagy kuplungot, gatlokat is kicserel otthon, en neki nem allnek meg egy full reszletes tutoriallal se
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz tboy93 #44894 üzenetére
Persze persze, köszi, nem is gondoltam, hogy azzal van bajod, és el is fogadom a másik véleményét. Sajna nekem nem 20 perces ez a művelet, hanem ilyen "leteszem egy napra a verdát". Mondjuk azt én sem cserélnék otthon.
Bezzeg a Yatourt azt beszereltem. Következő írás abból lesz. -
nagyúr
válasz z123456789 #44895 üzenetére
Wtf, kihez jarsz te hogy egy olajcserere ott kell hagyni a vasat?!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #44896 üzenetére
Eleve nem mennék olyan szerelőhöz akinél ott kell hagyni a kocsit egy sima olajcserére. Egyszer hagytam ott anno aztán kiderült, hogy 1 napig az enyémmel furikázott anyagért meg kitudja még hova.
Amúgy meg a nincs hol szerelnem már nem lehet kifogás: [link]
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
Mi terveztük, hogy a Civicen az olajat cseréljük házilag aknás garázsban, de a szűrőhöz vásárolt fémszalagos leszedő sajnos nem fér hozzá, mert majdnem félkörben takarja a blokk. Leszedőfejet meg akkor nem tudtam keríteni. De ráhúzni az újat még macerásabb, kézzel egyáltalán nem férni oda. Amúgy viszont simán megcsinálnánk egy kölcsön nyomatékkulccsal a cserét. Nem űrtechnika, csak ésszel kell csinálni, és otthon jobban odafigyelünk a gépre mint a szerelők 95%-a.
Ehhez képest a féktárcsa és fékbetét cserét simán megcsináltuk. Igaz, a tárcsafogó csavarok némelyike úgy volt meghúzva/berohadva, hogy egy kulcsbitet szilánkosra törtünk. De végül simán ment. Sőt pucoltuk, festettük is, és garantáltan a szerelőktől alaposabban odafigyelve.Én már őszintén szólva félek a szerelőktől. Az az egyeteln nagy előnyük, hogy vannak bonyolult szereléseket igénylő részek is, amikhez nem árt az általános tapasztalat, szakismeret, de utóbbi néha hiányzik, amit mi odafigyeléssel tudunk pótolni. Meg a szerszámok.
(Volt kollégám a Thalián már rutinból tud olajcserét, szíj+görgőcserét csinálni magának, míg utóbbit pl. a Civicnél meg se kísérelném)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs