- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iPhone topik
Hirdetés
-
Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
ph A 114 hüvelykes képátlóval bíró 4K Mini LED QLED tévé árából egy egész korrekt autót lehet venni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Aki gyakran szokta elrugdosni, az nézegesse kicsit ezeket a képeket [link]
Ők is csak elrugdosták, aztán 200-nál nem úgy gyűrődik a vas mint az ncap-s 60-nál...és ettől a 130 méteres féknyom se ment meg. A busz meg ki fog jönni eléd, ha meg tudsz állni 200-ról, ha nem.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #44302 üzenetére
Egyébként ezt látja aki balra néz, mert ki akar kanyarodni mint a busz.
Ezt meg az aki 90-el jön onnan ahonnan ezek jöttek 200 körül vagy felette.
90-ről de még 100-ról is, meg lehet állni...Ugyanakkor az is kétségtelen, hogy egyre nagyobb divat a bizonytalan helyzetben is inkább kikanyarodás. Nem csak buszokra, kamionokra, furgonokra, de személyautókra is egyre gyakrabban. Ha egy Zillel közlekednék, és nem kellene nekem előre tudnom hogy a másik sofőr mit fog csinálni, akkor már biztos, hogy vagy 20 kocsit préseltem volna hulladékká, mert látja hogy jövök, mögöttem senki, kellene várni 3-4 másodpercet, és kijöhetne mögém, de nem, én jövök 55-el, kijön elém, lefékezek 20-ra, majd megyünk tovább 30-al... és akkor egyszercsak bakanyarodik balra. Ez annyira divatos lett, hogy meg is látni ilyenkor az eredményét. A gond az, hogy én egy 140 lovas Hondával ki tudok ugrani bizonyos helyzetekben, de egy mikrobusz, egy busz egy kamion nem fog tudni ugrani. Ő ott fog gyakorlatilag állni keresztben előtted. És az emberek azt sem fogják fel, hogy a lámpánál ha nem indulsz el csak mint a csiga, akkor nem halsz meg, csak ledudálnak, de egy kereszteződésben valaki elé kanyarodni csigamódra, az már veszélyeztetés. És ha folyamatos a kocsisor én is szoktam lassan engedni kifelé hátha valaki megáll és kienged az elsőbbsége ellenére, de csak városban 50-es tempónál. Lakotton kívül, de már 70-nél is inkább kivárom.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Jaffa75
őstag
-
BlacKSouL
addikt
válasz Jaffa75 #44305 üzenetére
Én is mentem már 195-el (többel még nem) saját autóval valahol Európában...
De az mindkétszer nyáron, kisforgalmú nyílegyenes autópálya volt, illetve egy kihalt nyílegyenes elkerülő út. Kereszteződések, buszmegállók, kanyarodósávok meg felüljárók közelében viszont épeszű ember nem. Pláne ha ez egyszerre egy helyen van. Amúgy kurvaszar az a kereszteződés, nem az első hasonló baleset ott, és hiába csábít, ha egyszer olyan mint egy oroszrulett tankokkal...
Meg hát na... én is öregszem.Bárhol máshol a világban az ilyen kereszteződések 70-re vannak korlátozva, és be vannak trafizva, kamerázva, ami még mindig nem akadályozza meg a hülyéket, de én simán betennék oda egy lámpát is.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #44308 üzenetére
Ott is be van korlátozva 70-re az a kereszteződés. Ért vmit? Látod...
Veszélyes még pályán is főleg itthon ahol nincs szokva az utazóközönség, hogy gyorsan érkezel hátulról.
Kint ha 200-al veretsz az még semmi itthon meg majdnem legyalultam a kalapos Suzukist aki a 90-el cammogó kamiont kijött előzni 95-el.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Srácok tudom, hogy volt már, de marha nehéz ilyenre visszakeresni.
Utolsó mentsvárként még kapaszkodok a kis szarosba (civic), de mondjuk jól esne egy bicskakulcs, hogy ne egy ilyen bazi nagy tolszár nyomja a zsebem.Tehát egy megoldás érdekelne. Másolással, ugrókóddal (ha kell, nem tudom), stb.
Köszi!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
bbubby00
őstag
Én a holnapi talit kihagyom, sajna más elfoglaltságaim lesznek.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Snoop-y
veterán
Eves szerviz pack megerkezett:
Motul 8100 Eco-Nergy 0W30 5L
Genuine Honda Air & Oil filters
Front & rear breakpadsMost mar csak el kene jutnom a szerelohoz
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BlacKSouL
addikt
Az a kereszteződés pont nincs. Pontosabban ha Tarján felől jössz, akkor még a körforgalom után a legelején a Mol kúttól gyakorlatilag 90, mert végetábla van, aztán persze jön a gyalogátkelő és a buszmegálló, nomeg a betorkolló út miatt a 60-as korlátozó, de onnantól elméletileg 90 (ha szigorúan vesszük, hogy a betorkolló út feloldja a 60-at 90-re)
Vagyis ettől a gyalogátkelőtől egészen az ipari parki balra kanyarodósávig 90 a limit, pontosabban a parkból kijövő "felhajtó sáv" végéig, és onnantól 110.
A kérdéses kereszteződés pedig nincs veszélyesnek minősítve, nincs 70-es korlátozás, "csak" 90-es, és azért nem 110, mert ugye felüljáró, buszmegálló, úttorkolat jobbról, balról, lehajtó és felhajtó balra és balról...
De kb. 3 éve nem láttam ott mérni trafit, ergo hozzászoknak az emberek, hogy a gyalogátkelőnél már 70 (azt még nem mérik), és onnantól padló 3-4 km-en keresztül Újlakig, ahol megint van 70-es tábla. Nem azért, mert én is 100-al megyek ott végig és aztán 110, tehát ott már mindenki haladna, csak 100-ról még ők is meg tudtak volna állni, vagy legalábbis túlélni.
Ha viszont rendszeresen kiállnának arra a részre mérni, számtalan hely van ahova meg lehetne tenni, akkor talán jobban visszavenne mindenki. Vagy legalábbis többen. Én pl. potenciális mérési pontnak tartom, ahogy a gyalogátkelőnél is, régen mértek is, tehát biztos nem ott jutna eszembe állatkodni.
Ugyanakkor 16:34 az bőven a délutáni csúcs eleje, jelentősebb forgalommal, ergo azért ebben az időben faszoskodni 200 fölött...friss infók alapján a 4-es golfnak 130 méteres ABS-es féknyoma volt, a másiknak meg valami 28 méteres folyamatos blokkoló. Mindkettő elkormányzás nélkül.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Jaffa75
őstag
válasz BlacKSouL #44320 üzenetére
mindig azt mondta az oktatóm, hogy elsődlegesen nem a fékre állunk rá, hanem kormányzással (oké, nem 200-nál) operálunk... mondjuk 130 méteres fékútnál csak volt lassulás - kikerülés segíthetett volna talán, vagy ha minden mindegy, megemeled a kézifékkart, aztán nosza hadd repüljön ! Mindegy hogy, csak ne frontálisan, mert ott nincs esély!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #44320 üzenetére
Mérni kéne mert a tábla önmagában kb fabatkát sem ér. Zagyvarékasnál van 70-es tábla de ott se lassít le senki...
Ezekben a papír autókban sztem 100-nál se élték volna túl a buszba csapódást. Az abs nélkülinek esélye sem volt a kerülésre vészfékezve a másiknak az abs miatt lett volna de ezek szerint csak diszkófelnire jutott lóvé vezetéstechnikai tréningre már nem.
#nincsbennetarcsi
-
futo001
senior tag
válasz Tsebacsi #44310 üzenetére
Én vettem egy bicskakulcsot Alin, a gyáriből kivettem az elektronikát, bevittem mindkettőt a helyi albán kulcsoshoz, megfaragta a nyers kulcsot, hazamentem, egy az egyben betettem az elektronikát, és nem működik.
Ok, tudtam hogy nem fog, a transzpondert alrébb kell tenni picit, ahhoz viszont le kell forrasztani a panelról amihez még lusta voltam.Más.
Láttam ezt a balesetet fészen és a sok együttérzőt, hogy ne ítélkezzünk mert csak egy hibás döntést hoztak, stb. Hibás döntés átmenni a piroson, de huzamosabb időt ámokfutni nem egy sima döntés. Mellesleg meg is ölhettek volna valakit, szerencsére csak pár ember került kórházba, de ez is az ő hibájukból. Nem értem miért védik őket és miért akarják egy csínytevés szintjére degradálni, amit tettek.Félreértés ne essék, nem akarok álszenteskedni, autóval rendszeresen gyorsabban hajtok a megengedettnél, de ésszel, a körülményeknek megfelelően.
Ha meg extrém sebességre vágyok, ismert terepen teszem, ahol se kereszteződés, se bokor vagy fa, nagy terepet belátok. Ha pedig folyamatában akarom élvezni a száguldást, esetleg versenyezni támad kedvünk, valamelyik ringen tesszük, vagy autópálya, többnyire németeknél (motorral természetesen), bárki által elérhetőek.Mindennek meg van a helye. Szerintem felelőtlenek voltak, halált nem érdemeltek, de a buszon utazók mégannyire sem azt, hogy korházba kerüljenek más hülyesége miatt. Ők döntöttek, volt idejük végiggondolni mit tesznek és mik lehetnek a következmények, balul sült el, nem érzek együtt, nem sajnálom őket, csak a hozzátartozóikat és a barátaikat.
[ Szerkesztve ]
I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
-
BlacKSouL
addikt
válasz Jaffa75 #44321 üzenetére
Sajnos még mindig nem tiszta mi hogy volt, verseny volt, valaki előrébb volt, az biztos hogy a piros volt a belsőben, abs nélkül, de túl rövid a fékcsík. Az kapta el a busz orrát, majdnem tökéletes félátfedéses ncap, csak nagyobb tempóval. A fekete meg a külső sávból értelemszerűen a tökéletesen keresztben álló busz bal hátsó felét kapta el, és kifordította 90 fokkal...a 15 tonnás Credot... 130 méteres fékút után...
Namost az a baj, hogy jobbra nem tudsz menni, mert kanyarodósáv ugyan van, de attól jobbra kurvanagy árok, oszlop, híd, vagyis ott tempónál biztos hogy szilánkokra hullik a kocsi. A kanyarodósáv és a külső sáv között a végén táblasziget, aminek a túloldalán a betorkollás mögött megintcsak kurvanagy árok, oda nem lehet befűzni... De ezt a busz részben még eltakarta keresztben, tehát ott nem nyílt szabad út. Az egyetlen lehetőség az lett volna, ha balról megkerülik a buszt, de mindketten nem fértek volna be, meg nem is az a reflex, hogy átellenes oldalra áthúzza az ember, ráadásul ott meg ott a két sávnyi szembeforgalom, ahol vagy szerencsés az ember, vagy nem. De még mindig ott vagyunk, hogy ezt kitudja milyen tempóról kellett volna megoldani, ha meg kidobja a farát, már megint rulett.
És mindezt úgy, hogy állítólag ők rutinosak voltak, és hozzá voltak szokva a sebességhez...Hát elég rutinosnak kell lenni ahhoz, hogy ne száguldozzunk 200-al, de ha már igen, akkor ne kizárólag a nyílegyenes kormány+satufék kombinációval játsszanak.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
Beszéltem a céggel Qru, az úr elszomorított. Szerinte a hülye Honda olyanra csinálta a kulcsot, hogy egyszerűen nem lehet betenni bicskakulcsosba, mert azoknak vékony a szára, ez pedig 2 oldalon kígyómart kulcs. Próbálkoztak vele többször is, de nem nagyon ment. Azt mondta az országban nem is nagyon van senki, aki tudna ilyet csinálni
Most megyek pityeregni a sarokba...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Winner_hun
félisten
Gépjárművének fenti kárügyével kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a helyreállítás költségének igazolása nélkül 393 928 Ft kártérítési összeget állapítottunk meg, mely összeg banki úton történő átutalásáról jelen levelünkkel egyidőben intézkedtünk.
Ha a sérült gépjármű helyreállításának költségét javítási számlával kívánná igazolni, akkor kérjük, hogy a javítás megkezdése előtt szíveskedjen részünkre javítói árajánlatot eljuttatni.
A javítási számla benyújtása előtt javasoljuk, hogy a fenti számon szíveskedjék egyeztetni munkatársainkkal, akik készséggel válaszolnak felmerülő kérdéseire.Jól értem, nem GTK lett? Licites eredményről a levélben szó sincs.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
BigBlackDog
veterán
válasz Winner_hun #44328 üzenetére
Hát, ő, nekem úgy tűnik ez alapján...
-
Dashes
őstag
válasz BlacKSouL #44324 üzenetére
szvsz felesleges elemezgetni, tény hogy nagyon elk*rták. ráadásul ami legjobban felb*sz... mást veszélyeztettek... , szerencsére a buszból "csak" a kórházig jutottak.
ahogy korábban leírták vannak erre lehetőségek, és azt is lehet úgy csinálni, hogy mást ne veszélyeztessünk.
a másik, hogy ebből megint elindult a japán vs német téma. -
Jaffa75
őstag
válasz BlacKSouL #44324 üzenetére
az utolsó mondatodban van az igazság...
Nem ott kell gammerkodni, ahol nincs menekülőút (én nem ismerem a helyszínt kicsit sem) . Csúsztam én is árokba télen olyan kanyarban 65-tel, amit szárazon 80-nal is bevettem... . Igaz, akkora jégfolt volt (ami nem látszott), hogy nem is igaz. A betonhidat megtaláltam, gtk lett a vége.
Dashes: szomorú hogy az indult el, ahelyett, hogy ne ész és fék nélkül...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #44328 üzenetére
Ezek szerint nem vették GTK-ra. Viszont korrektnek tűnik az ár így első olvasatban.
Szerelő mit mondott kb mennyiért tudná kipofozni?mod:
Dashes: Felesleges a japó vs német harcot idehozni. Az akkori autók ütközésvédelme gyenge, tökmindegy hogy Golf vagy Kuvik. Egyikben sem élték volna túl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Ispy
veterán
Sziasztok!
Csatlakoznék én is a honda klubhoz egy 2016-os civic-kel
Lenne is rögtön egy kérdésem: a km óra előtt lévő plexi gyűjti szorgalmasan a mikrò karcokat. Használ valaki valamilyen csodaszert ezek eltűntetésére?
Ispy
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #44337 üzenetére
Próbálj meg belőlük gyorsan egy árat kipréselni de valószínűleg konkrétumot csak megbontás után mondanak, akkor látszik majd mi mennyire ment el.
mod:
Ispy: Üdv. Képet kérünk a járgányról és akkor beteszlek a TIR-be.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #44340 üzenetére
"mely összeg banki úton történő átutalásáról jelen levelünkkel egyidőben intézkedtünk."
Vagy milyen idő limitre gondolsz?
mod:
Snoop-y: Igen, akkor még nem kapott ekkora teret ez a biztonsági kérdés.
De a balesethez még egy kis info: Kiderült, kik a salgótarjáni baleset áldozatai: ők versenyeztek egymással
2 kisgyereket hagyott hátra az egyikük. Külön gratulálok...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
válasz Winner_hun #44348 üzenetére
nem tudod... elfogadod az ajánlott összeget, vagy kérsz egy kalkulációt a karosszériásoktól+ a festőktől (ha magasabb a megajánlott összegnél a becsült jav. ktg). Nincs és opció, csak vagy-vagy...
-
Ispy
veterán
válasz Winner_hun #44348 üzenetére
Így van, nekem is volt már ilyenem, szóval vagy elfogadod a casht, vagy rábízod a javítást végző cégre, hogy intézzék el ők a dolgot. Én anno a 2. opciót választottam.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs