- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
Hirdetés
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Ismét mozgásban a Kingmakers
gp Továbbra is izgatottan várjuk a játékot, amelyben a középkorba utazunk modern fegyverekkel.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz csongi #139600 üzenetére
De ha nincs hópihe mód, akkor nagyon fontos, hogy a töltőre felteszed az akut pálcika-pálcika-kis szék-hóember -kor, akkor vedd majd le pálcika-kigyó-kis szék - kis szék -nél, ez elegendő idő egy frissítő töltéshez.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbeerto #139599 üzenetére
Tedd ra a toltore egy napra, vedd le, es legkozelebb akkor rakd be a motorba, ha hasznalni fogod. Addig ne nyulj hozza, lehetoleg ne ott tarold, ahol tartozkodsz, pl lakasban. Nyugodtan lehet hidegben, megfagyni egy feltoltott akku kb -40 ben fog.
Teljesen lemerult akku -10~ -15 kornyeken tud.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nehany hszt elolvasva ugy latom mem tiszta mi az a hideg es melegoldali viszkozitas.
A hidegoldali valamilyen szam meg a W betujel.
Mint korabban irtam, ez a szivattyuzhatosagi hatarhomerseklet.
Ezzel nekunk semmi dolgunk nincs uzemmeleg motornal. Ettol a szamtol nem fogja enni az olajat semmi. A melegoldali viszkozitas adja meg a folyossagat az olajnak 100 fokon. Ez a lenyeges. Az olaj folyossagat a siklocsapagyak hezagjai alapjan adjak meg. Olyan nincs, hogy egy vastagabb olajjal jobban fog mukodni egy motor, mivel ha 150 fokra hevitesz egy 30 as es 60 as olajat, mindketto ugyanolyan folyos lesz (vagy elhanyagolhato lesz a kulonbseg mar). Tehat ha utve van valami, hogyan tudna megvedeni, ha ugyanolyan folyos, mint a higabb?
A siklocsapagyaknal aramlasra van szukseg, ami egy vastagabb olajnal kisebb lesz, nagyobb olajnyomassal kiserve. Ez a siklocsapagyaktol nem fog annyi hot elvinni. Lehet, hogy mas, szoroolajozott alkatreszeknek jobb lesz a vastagabb olaj, de a csapagyaknak biztos nem. Tehat megint ott vagyunk, hogy ez nem egy egyszeru ezzel jobb-ezzel rosszabb, ha utom-vagom a motoromat hosegben kerdes.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Azért esz a fene motorért. Jöttem kicsit b.szni az ideget.
Teljesen idegen volt eddig tőlem az úttalan utakon való motorozás. Most elkezdett vonzani.
Az első dolog, amiben a véleményeteket kérném, hogy ilyen vegyes, de leginkább sz@r murvás útra vagy néhol még útra sem, kizárólag a küllős kerekű gépek jók a rugalmasság miatt?
Olyan környezetre gondolok, mint alább a képen:Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
JoinR
senior tag
válasz V.Stryker #139606 üzenetére
Szerintem nem, ilyen földutakra megteszi a sima könnyűfém felni. Főleg, ha túrázásról van szó, ahol nem a határok feszegetése a lényeg. Ha csapatásról van szó, vagy megvan a veszélye, hogy tempóból odavered szikláknak, köveknek, akkor lehet értelme a küllősnek.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz JoinR #139607 üzenetére
Azért itt ott csak belefut az ember egy vízmosásba vagy valami patak átkelésen, ami köves, mint az állat. Ott is bírják?
Amúgy most nézegettem endurókat... Hááát, nem olyan nagy a választék vagy nem is tudom. Olyan 200kg alatti gépeket néztem. 300-400ccm körül. Alíg van pár...azok is olyan drágák, hogy csak nyeltem.
Nagy szerelem a Royal Enfield meg minden, de kértem ajánlatot egy új Himalayan-ra.... bakker, 2,45 mire nevemre írva elhozom. Azért az durca. Annyiért már elhozok egy Honda CRF300L-t is.... Igaz, abból meg a Rally kéne, de az meg már 2,9 körül van.
Találtam használtan 2 misiért egy Kawa Versys-X 300 -at.... egyetlen egy darab van belőle. Rémisztő.
Mik lehetnek még, ami küllős, 200kg alatti, injektoros, esetleg még ABS-es is és jól pakolható?
Nem kell erős!!!! Legalábbis nem szempont.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
JoinR
senior tag
válasz V.Stryker #139608 üzenetére
Szerintem bírja, de biztos meg lehet hajlítani, különben nem lennének minden alufelnis túraendurós videó alatt az ügyeletes küllős kerekeket követelő kommentelők.
A CRF-nél a Rally +20% árban, szerintem nem éri meg. Ha az ABS-t és injektort elengeded, NX500-ból árulnak egy újabbat, az nem is annyira nehéz, jobbat nem tudok, nincs kínálat.[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
Ebben a videóban kivételesen igaza van a tasinak. Az autószerelők 85%-a is pontosan ezt csinálja a "kedvezményes áron adom az alkatrészt" mosolygás mellé. ( tisztelet a kivételnek )
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139611 üzenetére
Nincs igaza.
Szelepfedel tomitest nem pasztazol, csak a veztengely furatok sarkaiban. Ha olajpara van vegig a hengereden, vagy folyik az olaj, azt le kell cserelni. Hiaba takaritod, az ereszteni fog. Ilyenkor jon a szarrapasztazas azoknal, akiknek nincs penze egy motort fenntartani, es harommal nagyobb motort vett annal, amekkorat a penztarcaja alapjan kellett volna venni.Amit megint feleslegesen hoz elo, az az utangyartott tomitesek a japan motorokhoz
Komolyan? Bardi, unix? 20 meg 30 eves motorokhoz? Mindenbol oem et kell rendelj altalaban, kulonben megszopatod magad. Csak a plusz munka lesz vele, amire megcsinalod az uj alkatreszt olyanra, hogy mukodjon. Szelepfedel tomitest en meg nem lattam utangyartottban, dekli tomitest annal tobbet, vagy tuszelep szett, tuszelepfeszekkel, ami rendszerint olcso, cserebe egy kalap szar, mert semmi nem stimmel azutan a karburatorban. Dekli tomitesrol pedig legutoljara karbis sv650 jut eszembe ahol vett a tulaj ilyet, ami egyebkent folyik a mai napig.
Epp mult heten szedtem szet egy zxr 400 karbisort , ahol a karbi felujito utangyartott keszlet kb 5 mm-el tolta el az uszoszintet.
Most rendeltetem meg a sraccal az eredetit, 70€/ karburator, mert az utangyartottal nem tudsz mit kezdeni. Ertem en, hogy olcso, meg beindul a motor vele, de fullad nagygazra. El lehet vele motorozni ugy is, kicsit szegenyebb a keverek, kevesebbet eszik legalabb nem? Ha mar ruppotlan az ember.Egyebkent meg egy 20-30 eves motoron sosem 15 perc semmi. Ott minden el van bszva altalaban, minden uszok regi, meg van szorulva, be van rohadva. Szoval ugy latom kezd beigazolodni, hogy tenyleg olcson dolgozik, sokat, hatekonytalanul. Errol a piszmogasrol jut eszembe, az a videoja, amikor a szekunderlevego membranjat szedi szet teljesen feleslegesen, es mossa el. A legnagyobb parasztvakitasa meg a karbi es injektorszinkron. Azt ha kered, ha nem, megcsinalja.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #139614 üzenetére
Igazad volt, tényleg olcsón dolgozik és sokat
Próbáltam utalni rá, hogy nem a technikai részére gondolok, hanem a "mindent cserélek ha már itt van ,meg még azt is cserélem" és alkatrészeket dupla áron mosolyogva adom témakörrel a szerelők egy részénél.
Tapasztalat... Vizsgabázis - műhely: 1 hónapos számlás vezérlésre "életveszély, repedezett, sürgős csere, még ma megcsináljuk"...odamentünk hogy mutassa meg... "Jajj csak javasolni szoktuk"... Neves 3 beállós szerviz: gömbfej cseréből pötty hegesztés miatt két lengőkar aztán telefon hogy "Mindent cserélni kell, életveszély sokszázezer lesz, keresztben áll a kerék... addig nem engedem ki a műhelyből.. blablabla" (Határozott ijesztgetés után beállították és tökéletes értékek lettek). És ezeket a laikusoknak mosolyogva kedvesen, akik persze fizetnek mert a szerelő kedves és csak jót akar.
Márkaszervíz, motor felújítás számlával. Számlán rajta a munkaórák. Több hetes küzdés, szakember segítségével, hogy ha a márkaszervíznek megvan szabva hogy egy adott folyamat hány munkaóra akkor miért a dupláját számlázod ki rá... sorolhatnám[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139614 üzenetére
Athena.
Eleg sok tipushoz gyart.Kishazankba, mas gazdasagi emelkedes.
Muszaki oldalon is mehvannak a szintek.
"Ertem en, hogy olcso, meg beindul a motor vele, de fullad nagygazra. El lehet vele motorozni ugy is, kicsit szegenyebb a keverek, kevesebbet eszik legalabb nem? Ha mar ruppotlan az ember."
Es a legtobb esetben ez boven elegendo.Azt latom, hogy o a kisebb penztarcaval rendelkezoket szolgalja ki. Igy szerel, alcsonyan tartva a koltseget. Ilyen.
Van nala roaazabb, es sokkal jobb.
Egy Afrikai Indiai muhely felszereltsege kb 1% sem eri el az ovenek.Nekem a vilagmegmondo modja, a vilag kozepe latasmodja amitol rosszul vagyok.
Ha valaki nala alacsonyabb szinten szerel az hulye kokler, aki nala magasabb szinten van, az meg lehuzza motorost.A tusko stilusa meg kegyetlen. Oszintenek vallja magat, a megszokott sarok szavakkal, jelzokkel.Nem tudom milyen lehet a garancias hozza allasa.
pepucs:
Megint magat hazzutolja meg.
Csak a gyarit szabad megvenni, mert minden mas szar. Szamtalanszor elmomdta. Most meg uber rendes, mert utangyartottat olcson beszerez, es beteszi.
Inkabb ne is beszelne ezekrol. Hallatszik a csusztatas, nagy lobbal belekezd, aztan mar zakatol az agya, hogy mit is mondjon.
Minden videojaban resz igazsag van, amit o teljes igazsagnak allit be. -
zgospel
őstag
válasz pepucs #139615 üzenetére
Apósom volt szervizvezető több helyen is, rosszabb és jobb minőségű szervizekben, budai és olcsóbb környékeken egyaránt. Azt mondta a fékeken megy a legnagyobb kaszálás. 100-ból 1x ha indokolt volt a féktárcsák cseréje, a fékbetéteket meg úgy cserélték mintha nem lenne holnap.
Iszonyú pazarlás és hulladékmennyiség...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #139618 üzenetére
ha már pazarlás, és környezetszennyezés, benne vagyok itt 1-2 autos topicban tegnap említette egy topictars, hogy auto olajcsere során 1-1,5 flakon féktisztitót használ el. nekem ez igy wtf kategoria (megha konkretan az auto motor/ váltót mosnám le akkor se tudnék sztem egy fél flakon ellőni, dehát nem vagyunk 1formák)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #139619 üzenetére
Ez a lelekmelengeto szereles kovetkezmenye, akarcsak az ertelmetlenul suru olajcsere, a teljesen felesleges irridium gyertya olyan modellekbe, amibe nem az valo, az ertelmetlenul suru legszurocsere, vagy hogy olajcserenel atobliti valaki a motorjat egy olcsobb olajjal. Komolyan. Van ilyen. Mert utana nyugodt lesz. Ezek a brutal pazarlasok a hobbistaknal, ami a sajat penztarcajukbol vesz el, es kornyezetszennyezo is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #139618 üzenetére
De ehhez kell egy tróger kornyezet. ahol dolgozok pl, ott inkabb a legszuksegesebbeket tudjuk csak megcsinalni, annyi melo van. Egy csomo dolgot el kell tolnunk a kovetkezo nagyszervizig, mert nincs ra ido, szezonban. Ez teljesen ismeretlen, hogy vmit nem kell cserelni, de cserelunk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
Hali!
Hosszú állás után kis 10 perces járatás után elkezdett nyikorogni vmi a blokkban. Gázfröccs utáni fordulatszám eséskor csúnyán hallani. Olyan rendes olajozatlan fém a fémen nyikordulás, mint mondjuk egy csille kocsi. Nem folyamatos így hirtelen, igaz le is állítottam nem sokra rá, de már a főtengely is épp nyikorduló pozícióban állt meg.
A motor nagyrészt használhaton kívül van. Talán ültem háromszor tavaly előtt, meg nincs egy ezres ami belekerült az elmúlt három évben. Tavaly április óta ki van vonva a forgalomból.
A full szinti olaj nem lett cserélve időközben, bár elvileg nem teljesen fáradtan lett eltéve.
Pár havonta be szoktam indítani kicsit, friss jelenség. Amúgy nem észleltem rajta különösebb hibát. Pöcc röff, stb.
Ez nagyon fog fájni anyagilag?[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
Attól függ hova viszed, most írják a többiek, hogy simán cserélhetik a fékbetéteket, de még a tárcsákat is, teleszkóp felújítás egyébként is indokolt, ja, meg most akkor a motorblokk, aminek szerves része a kormánymarkolat csere is..., bowdenek, csapágyak és láncszett , de legalább új lesz.
Ha már ennyire szét lesz kapva, érdemes lenne átfényezni a vázat is.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139621 üzenetére
Most visszaolvasva látom, hogy nem voltam egyértelmű. Autószervizről van szó. Amennyire én látom (elég kicsi a merítés ) a motorszervizek és a felhasználók motorokhoz való hozzáállása is más úgy alapból, mint mezei autósoké, lévén ez inkább hobbi, szezonális, kevesebben is vagyunk, ráadásul hamar híre megy a közösségekben ha valaki átbaszkodja az ügyfeleit.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139625 üzenetére
Ugyanaz még mindig. CBR600 F4i.
Nem világít a lámpa. (Igen, jó a lámpa. )
Most megnéztem azért megint. Azonnal elalszik a nyomásjelző ahogy kell az LCD-n is. Szépen indul, szépen is jár. Most ez alatt a fél perc alatt nem volt hang. De csak alapjárat volt, nem adtam gázt. Felteszem ha nagy a baj akkor mindegy, hogy üzemmeleg vagy hideg?
Nem állt túl sokat - mármint azt leszámítva, hogy sztenderről nem jött le már egy éve. Utoljára a tél előtt volt beindítva. Akkor még nem volt gond.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139627 üzenetére
Ha csapágynak volt ilyen hangja, akkor:
1. Miért nem volt kenése? Pláne 10 perc járás után? Elvileg elégséges olajnyomással.
2. Motorolaj degradálódik állásában? Felteszem max némi vizet tud felvenni; de nem gondolnám, hogy csak emiatt megszűnik végezni a dolgát.
Régen a suliban említették, hogy sok állás után illő kézzel átforgatni a főtengelyt. Na de úgy rémlik az ilyen fészer mélyén porosodó gépekre mondták, nem egy két-három hónapot állt motorra. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #139628 üzenetére
- nem tudom, de nyikorogni semmi mas nem tud, csak a csapagy
- igen, foleg, ha sok párát juttatsz bele inditasokkal. Hogy ez ne tortenjen meg, fel kell melegitened az olajat, de az legalabb 1 ora jaratas. Ezert nincs ertelme inditani allasnal. A csapagyaknal mindegy mi van, akar tiszta viz is lehetne, az is kenne, ezt a reszet en sem tudom hova rakni.
- vmi nagy versenyszerelo mondta, hogy fel ev utan csak az oninditora aramot szokott kotni, hogy atforgassa a motort es az olajpumpaval mindenhova olajat juttasson.
De ha ezt nem tenned meg, akkor is 1-2 mp en belul a nyikorgasnak meg kell szunnie.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Fattyu, nemreg neztem Dodor zx12 tesztjet. Hat azonnal menjunk mar oda trollkodni, mert azt mondja 5000 tol lenyelezed es meghalsz, annyira megy a motor.
Egy sor4. 5000 tol meg a 200 lovas zzr1400 esen is komaba esik az ember alul. Van kb 70 loerod ebben a fordszamtartomanyban.
Most megint azt fogom hallgatni minden jarokelotol hogy a zx 12 alapjaraton is egykerekezik es meghalsz rajtaNem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #139632 üzenetére
Tudtad hogy a zx 12 alapjáraton egykerekezik magától és úgy kell vele elindulni, hogy a hátsófékkel tartod?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139631 üzenetére
Indítani inkább a szupi E5 és E10 üzemanyag miatt szoktam, félő hogy bele ne ragadjon az injektorba. Vagy butaság? Van aki szerint ennyi idő után be tud állni.
[ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
válasz Teasüti #139634 üzenetére
Én feltöltöttem 100-assal és biztos nem indítom be tavaszig. Pedig karbis, legutoljára december elején röffentettem be, amikor volt tizen egy-két fok az egyik nap. Kicsit járattam mert hiányzott a hangja, megpucoltam mégegyszer, akksi ki, fólia rá és vár most ha minden igaz április-május környékéig.
Ja
-
goofy85
kezdő
válasz Teasüti #139634 üzenetére
Nekem októberben benne maradt a 95-ös, hirtelen jött a szar idő és elmaradt a stabi belerakás is. Múlt héten csomagtartó szerelés közben gondoltam beindítom járjon egy kicsit, meg kiderüljön hogy van az akku, karácsonykor pöccre indult. Faszán nem indult be, de az önindító ment szépen. Levettem az akkut, félig volt, feltöltöttem, visszaraktam, ugyanúgy semmi, bár néha mintha egyet-egyet röffent volna. Kb 10-15 próba után beröffent és befehérítette a garázst a hófehér füsttel... Ment vagy 15 percet mire rendbe jött az alapjárat.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #139632 üzenetére
ha végtelen pénzem lenne turbósítanám hogy tényleg féljek tőle. tök kiszámítható kontrollálható lineáris kedves motor.Amikor először ültem rajta és váltódiagnosztika miatt szati elküldött hogy leszek kedves kettesben lenyelezni na akkor tele volt a naci. Január hideg taknyos út...
de normális útviszonyok között ez is csak egy KORREKTEN erős sor4.
mondjuk az az első genes volt aminek 360ig hazudott az órája.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Shadowbull #139642 üzenetére
plusz husz lo. nem válcsa meg a világot.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
-
fattyu
veterán
válasz Shadowbull #139645 üzenetére
ne érts félre. nem mondom nem elég erős akár a 700as supermotom is huligánkodni.
de tök jó lenne valami ami tényleg meg akar ölnia hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #139645 üzenetére
Ami miatt nekem nem eleg: Alul semmi nincs a sor4 nel, ha meg van fujva kompresszorral, akkor sem, mert nagyon hosszu mar az 1 es is, es bar a zx12 nel nem volt semmilyen teljesitmenyelvetel a 4. fokozatig, addig manapsag ez mindenben van, plane RBW fojtoszeleppel, az mar nem azt csinalja, amit te a csukloddal. Akarhany lovas lehet, teljesen kezelheto marad emiatt a teljesitmenyleadas es valtoattetel is rasegit erre. Ami nem baj egy jarokelonek, mert legalabb nem szarja ossze magat a motoron. de amikor szerpentinen kanyarbol kifele mar azon gondolkodsz, hogy csusztatni kellene a kuplungot, mert 1. ben kb 80 km/h felett kezd ereje lenni egy ilyesmi sor4 nek. Hat az nekem ugy jon le, hogy szanalmas. Es nem a zabolatlan ero jut errol az eszembe. Es amikor visszagondolok, hogy emberek hogyan nyilatkoztak ezekrol a gepekrol. Masik dimenzioban vagyok valaszeg. Vagy ezek féltek a sajat motorjuktol?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
Ezek erzelmek. .
Azert meg mindig kozuton vagyunk.
Az embereknek mas a fontos. Es tokeletes nem letezik.
A motor verseny vilagabol jol kirajzolodik.VB versenyzok egy csapat valtas utan eltunnek a mezonyben. Es nem ugralnak minden nap masik fajta motorra.
Nem fog hetfon egy kioroegedett R1 vezetni aztan meg 300 kilos dogot.
Es meg nekik is vannak gondjaik.
A felelemek kozott is vannak diferenciak. Van benne kontrol is.
Nekem az a furcsa, hogy ha valaki beszel egy motorrol, akkor az erzest tapasztalast tenykent kozli. Pedig csak a sajat tenyeit mondja. De az minden felett van. .
Ha tenyszeru akkor sem ugyan ugy elik elik meg. .
Ha ez nem lenne akkor nem lenne ennyi fajta motor. -
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #139647 üzenetére
"Vagy ezek féltek a sajat motorjuktol?"
Nem árt amúgy félni tőle. Szerintem. Már ha az ember hosszú életű akar lenni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #139649 üzenetére
Szerintem ha vki fel a motorjatol, akkor nem azt kellett volna venni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen notebookot vegyek?
- Linux kezdőknek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Futás, futópályák
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen