- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz Hyder11 #139294 üzenetére
SEMMI
ismétlem.
SEMMI amin ültem van volt (600 1-4hngertől 1200 4 hengerig )
nem kapkodja fel csak úgy az elejét ha nem provokálod.Kuplongolás nélkül, nettó gázra pedig eleve oltári kevés motor van ami megcsinálja.
egy 600 naked ( na azokkal nem sok a tapasztalatom szóval ERŐSEN SZERINTEM ) szerintem nettó képtelen erre. max 1esben de még azt is kétlem.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
válasz fattyu #139301 üzenetére
Sok múlik a körülményeken. Krétán béreltünk motorokat. Cimborámnak vmi 250 -es négyütemű jutott (talán NTV). Felültek rá a 180 centis barátnőjével, plusz némi cucc hátul. Szegény mocit már az elinduláshoz is kövér gázzal kellett ösztökélni. Egy emelkedőn elstartoltak a lámpánál, mi meg kíváncsian figyeltük, hogy lesz-e perec az egykeréken kacsázásból. A 125 -ös Scarabeon is oda kellett figyelni, ha vásárlásnál megpakoltam a három dobozt és még felült a barátnőm. Mondtam neki, hogy ne pöffeszkedjen, hanem dőljön rám, mert nagyon könnyű az eleje.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pepucs
tag
válasz Hyder11 #139299 üzenetére
Mivel hosszútávra nincs viszonyítási alapom ezért a kérdésre csak így tudok válaszolni:
~1.5 óra után már jól esik egy nyújtózás de egyáltalán nem mondanám kényelmetlennek.
Egésznapos motorozás (~500km) után autópályán már alig vártam hogy hazaérjek, de akkor se kimondottan azért mert nyomta volna a seggem. Inkább a lábam kellett nyújtogatni menetközben.Én is olvastam, hogy ülést cserélgetnek rajta. Előbb vennék egy kiput rá mint másik ülést.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
fattyu
veterán
válasz Somatom #139302 üzenetére
jogos termászetesen minden amit írtam solo egyedül ülök a motoron scenarióra igaz,
asszonnyal hátul már nyilván más lenne a fekvése a dolognak ha ugyanazt nyúlnám a gázhoz mint egyedül. De utassal ugye senki nem úgy megy
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
fattyu
veterán
válasz Somatom #139306 üzenetére
akkor azért ehhez tegyük már hozzá.
kisköbcentis NAGYON könnyű motorokat hoztál fel ahol volt gond ebból.
amikor 120 kiló az egész a motorblokk 10 kiló és mondjuk nem is ott van ahol egy rendes motoron,érted. nem mindegy amikor a fizikáról beszélünk hogy nagyköbös sor4 blokk van e az első villától 15 centire ami lent tartja az elejét,
vagy gyakorlatilag a hátsó keréknél van a blokk ami amugyis pehelykönnyű.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bacus
őstag
válasz pepucs #139303 üzenetére
Szerintem minden motorról jó 1,5 óra után leszállni. Sőt. Egész napos motorozás - nem írom, hogy mennyi km, mert ez lehet 300-900 km is - meg különösen jó már leszállni róla
Sok motoron, főleg a túra endúrókon lehet állva is motorozni, meg kifordulva, meg lábat lógatva, meg a hátsó ülésen, stb. de egy idő után már nem segít semmi, csak ha megállhat az ember és kinyújtózhat.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz fattyu #139308 üzenetére
Nem ilyen egyszerű ez. Túra, sok cucc, utas. Mindhárom doboz/táska a hátuljára tolja a súlyt. Ha emelkedik a hátulja, ezáltal az utasülés magasabban van, az utassal a súlypontot is feljebb viszi. Egy 150 centis, 45 kilós utasnál ez kb. mindegy. De, 175/65 -nél már érezhető. Ehhez jön, hogy túrán az ember igyekszik kényelmet adni az utasnak. Pl. azzal, hogy úgy pakol, hogy az utas hátra tudjon dőlni a csomagra. Ettől a CBX 1000 -nek is labilis lett az eleje, pedig szólóban képtelenség volt kiemelni az elejét, úgy húzta lefelé a sor hatos blokk. De, túrára még a HD -t is "kisúlyozom" úgy, hogy a nehezebb cuccokat a tanktáskába pakolom. Plusz kanyargós, gyorsítós szakaszokon jelzem a szöszinek, hogy most dőljön rám.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hyder11
csendes tag
válasz Somatom #139311 üzenetére
Én első körben szeretnék annyi tapasztalatot gyűjteni hogy egyáltalán felültessek magam mögé bárkit, meg szeretnék M.o.-n belül túrázni pár közeli barátommal, 2-400km-eket is akár, ezért kérdeztem az SV650 kényelmét
Egyénként gondolkoztam azon is, hogy a félidomos változatot nézem meg a hornetnek, fazernek, utassal hosszabb távra talán komfortosabb lehet (gondolom) -
Somatom
veterán
válasz Hyder11 #139312 üzenetére
Ezt (is) ki kell tapasztalni. A HD -ra raktam egy pici fejidomot. Ilyesmit. Semmi extra, ha egy kicsit összébb húztam magam, akkor elcsapta fölöttem a menetszelet, nem kellett nyakból ellentartanom. Aztán szöszi mondta, hogy nagyon nem jó, mert mögöttem csapódott le a levegő és rázta a fejét.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
pepucs
tag
Akik eltették a motort és a most karácsonyi időben se vették elő:
Tavasszal mekkora átlaghőmérséklettől szoktátok elővenni a motort?"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
3800+
őstag
válasz Hyder11 #139294 üzenetére
Én is most raktam le a nagymotoros jogsit, hosszas szenvedés után CBR650F lett az első nagymotorom, én is ugyanúgy tartottam a teljesítménytől mint te, de azt kell mondjam bőven megszokható és kezelhető egy sor4 80-90 ló. Annyi a trükk hogy nem tiltáson jársz vele. Persze a huplis körforgalmakban figyelni kell hogy ne adj véletlen gázfröccsöt, de nagyon baráti még ez a típusú teljesítménygörbe.
Viszont ha tempózni akarsz és túrázni akkor szerintem a naked vonalat engedd el, elég zavaró akár fél óra után is a pusztulat menetszél (én ER6-on tanultam). Komfortra rengeteget dob egy jó plexi. Meg hogy ebbe a 8 fokban is szétdobja az idomzat a szelet pl a lábaimról. Persze ezek már nagyon szubjektív dolgok hogy kinek mi és mennyire zavaró.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Laraxior
titán
A VZR1800-at csak 2015-ig gyártották? Nem nagyon találtam újabbat
#139315pepucs: Majd májusban előveszem, megyek vele októberig vagy 600km-t, aztán megy vissza a garázsba[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
bardi
aktív tag
válasz 3800+ #139316 üzenetére
Volt ez előtt motoros tapasztalatod? Én még csak nézelődök, és valami megmagyarázhatatlan okból a VFR750 meg GSX 750 F tetszik nagyon, de elsőre lehet kicsit sokak lennének. Autónál a kinézet nem érdekel igazán, legyen jó futómű, motor, váltó, meg könnyű, viszont mondjuk az idomos SV650 hiába lenne akár jó, annyira ortopéd kinézete van számomra, hogy nem igazán kerül szóba
'92 Honda VFR 750
-
Apophis
őstag
válasz pepucs #139315 üzenetére
Én általában március elején, vagy mikor már tartósan nem megy 5-10 fok alá a hőmérséklet, de ilyen időben csak közlekedek vele (munkába) és lassú, rövid túrákat megyek, ugyanis 5 fok alatt nagyon durván elkezd nyúlni a fékút. De a téli elvonás után ez is jó . Valójában 15-20 foktól kezdődik a normális tapadás, így innentől szoktam érdemben menni.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
3800+
őstag
válasz bardi #139319 üzenetére
Hát ha a pár év robogózás és az egy szezon 125 ccm tapasztalatnak számít akkor igen. Bár nagyon más a nagymotor, nekem is fura volt mert azt hittem van azért rutinom, de a súlykülönbség miatt egész más.
A VFR elég súlyos kezdésnek és a V4 az szerintem is erős lenne, hamarabb okoz meglepetést alacsonyabb fordulaton plusz nem tudom ebben is benne van-e a változó szelepvezérlés mint a VFR800-ban, ami 6800-as fordulatnál teszi rá hirtelen a löketet. A GSX sor4 220 kg, kb mint az enyém, szerintem ha ésszel mész teljesen jó. Ezeket csak papírból mondtam, saját tapasztalatom egyiken sincs.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Apophis
őstag
válasz Hyder11 #139312 üzenetére
Napi 200-400 km-t bármilyen motorral meg lehet tenni, abban úgyis lesz egy vagy két tankolás, amikor megmozgatod magad. Nyilván egy nakeden vagy supermoton utána minden jobban zsibbad és fáj (hozzá lehet szokni), vagy sportmotoron beáll a derék, de ezekkel sosem mennék napi 500-600 felett, míg egy rendes túramotorral ez nem táv.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Laraxior
titán
válasz bardi #139319 üzenetére
Nekem az első motorom GSX750F volt, úgy, hogy előtte sosem ültem motoron.
Szerintem nagyon jó kezdőmotor, könnyű kezelni, nem igényel túl sok törődést, faék egyszerű."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
bardi
aktív tag
válasz 3800+ #139321 üzenetére
Igen, a VFR nagyon nehéz, csak az autóm is Honda, ami miatt van egy kis Honda buzériám, meg a fogaskerekes vezérléses motorja nagyon tetszik. Azt hiszem ebben nincsen VTEC, TypeR tapasztalat alapján motorra kezdésnek az nagyon nem is kéne.
Laraxior: Köszönöm, nagy hibákról én sem olvastam azzal a motorral kapcsolatban. GS 500-ason meg GSF 650-en ültem eddig oktatás alatt, és a 184 centivel a nagyobbik valahogy sokkal kényelmesebb. Súlyra, méretre hasonló lehet, mint a 750-es.
'92 Honda VFR 750
-
3800+
őstag
válasz bardi #139324 üzenetére
Minden megszokás és felfogás kérdése. Ha a VFR tetszik azt kell venni. Előbb vagy utóbb úgyis annál a típusnál kötsz ki amelyikre először vágytál. Én először úgy voltam vele elég lesz nekem a CBR125, 1 hónap után már csináltam a nagymotorost. CBR500R volt az első kiszemelt, aztán Z650 (de az meg nem Honda és nem is a sportosabb irány) aztán a mindig is nézegetett, de ár és teljesítmény miatt elvetett CBR650F lett. Nem bántam meg. Van olyan kollégám akinek a Civic, Prelude és VFR800 mellett még a fűnyírója is Honda…
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #139324 üzenetére
Es 3800+ nak is.
Mielott a hengerelrendezestol varnank teljesitmenybeli kulonbseget, vagy erositenenk ezt a tevhitet, hogy ha valaminek a hengerelrendezese V, az ugy viselkedik, mint egy v2- sor4 keverek: mondjuk alul tobb a nyomateka egy sornegyhez kepest, gondoljuk at, miert vannak hengerelrendezesek, mire talaltak azokat ki. Csupan a kiegyensulyozasra.Attol, hogy v4, nem lesz eros, vagy erosebb mint egy ugyanannyi hengerrel rendelkezo ugyanolyan loketterfogatu sor4.
A 750 esben nincs vtec, az a 800 masodik generaciojatol van.
A vtec autokban a karosanyag kibocsatas miatt volt, addig a motoroknal a jobb hengertoltottseg miatt. Parhuzamot vonnek a power szeleppel a 2 utemu motoroknal. Ugy latom a hire is ugyanaz a ket megoldasnak, azaz a tevhit ugyanaz: ha ez kinyit, akkor kapaszkodnod kell mindenbe, es egy eles valtas miatt iranyithatatlanul sok erod lesz.
Itt is ugyanaz van, mint a 2T power szelepnel. Ha ez nem volna, alul lenne gyengebb a motor, es nem ettol lesz felul erosebb.
Erezni a valtast, de nem egy turbo kezdi el fujni a motort.En inkabb a vfr 800 nal a hatalmas sulyban latom a hatranyat egy kezdo motorosnal. Mondjuk a 750 sem konnyu.
A blokkja jo, a futomuve nagyon puha, a fek pedig gyenge.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139326 üzenetére
Nem onnan ered a hátbavég a vtec elv, hogy az első genes Vtec Viffer még nagyon paraszti módon kezelte a váltást? Azt hiszem ezen ráncfelvarrást követően a Honda finomított is mert sok volt rá a panasz vevő oldalról.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #139326 üzenetére
Most nem tudom, hogy ironikusan vagy komolyan mondtad a power szelep témát. A Cagiva hátbavág (az erejéhez képest, nyilván) mikor kinyit a power szelep. Előtte szinte alig megy, mint egy 125 4T szinte. Aztán mikor nyit, akkor legalább kétszer annyi ereje lesz, és nagyon hirtelen.
Most akkor ez így jó vagy nem? -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #139330 üzenetére
A power szelep alul hoz erot, nem felul. Nem a power nyitasa miatt vag hatba. Ha az nem lenne, meg szrabb lenne. Nem a nyitas miatt lesz erosebb, hanem a fordulatszam miatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #139331 üzenetére
A mezei felhasználónak teljesen mindegy. "Ez hátbavágja az meg nem" Azt hiszem Hanula Barna az egyik égéstérben mesélt erről, hogy a "hátbavágás" a vásárlónak nagyon jó marketing.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
3800+
őstag
Persze, azért írtam hogy minden felfogás és megszokás kérdése alapvetően. Aki az én ismerettségi körömben hajt VFR800-at annyit mondott rá, hogy érezhető a szelepvezérlés váltása kigyorsításoknál, amit van aki nem szeret. Visszatérve az eredeti kérdésre, a teljesítményt hamar meg lehet szokni szerintem, de kezdőként célszerű lehetőleg könnyebb motort választani, mint a VFR széria, de nem ismerjük a kolléga képességeit, lehet hogy egy VFR750-el is hamar összebarátkoznak.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #139329 üzenetére
Próbáld meg 100 kg alatti utassal is
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
kriszti21
csendes tag
válasz Hyder11 #139299 üzenetére
Nekem is 2.gen SV650N van, megjártuk már Boszniát, Csehországot is. Ami a tapasztalatom volt vele: az elején elég kényelmetlen volt az ülés és hamar éreztem, hogy most jól esne leszállni, de ahogy egyre többet mentem vele úgy megszokta a fenekem. Egy tankolás az ülésben sima liba, ott meg úgyis megállsz. Nekem mostmár a lábam a szűk keresztmetszet SV-n, az szokott begörcsölni, ha egész nap motoron ülök.
Mindenkinek más és más a kényelmes, sok múlik a teljes ergonómián. Pl.: 600-as naked Bandit, cbf600s is kényelmetlen nekem, hiába másnak kényelmes az ülés (és nekem is az), de a hátam/derekam ezen a 2 motoron meghal, pedig egyik se csutka kormányos. A 3.gen SV-t meg csak kipróbáltam, de 10 perc után sikítva menekültem róla, hogy nekem ez túl kicsi és sehogy se "férek el rajta" (180cm vagyok).
Nakedek/szélvédelemre egy kis megjegyzés: engem a menetszél egyáltalán nem zavar, sokszor pont a túra plexik zavarnak. Az a tapasztalatom, hogy az nagyobb küzdelem tud lenni. Eléggé zavaró, ha a te magasságodhoz a turbulens szelet kapod, ami jobb esetben lehet plusz szélzajban nyilvánul meg, rosszabbik esetben rázza a sisakod. Bandit amikor kapott egy túraplexit, onnantól számomra borzasztó lett az élmény a leírt problémák miatt.
SV-re visszakanyarodva: az ülésnél nagyobb gond tud lenni, hogy a 2.gen-t a kis súlyú japókra tervezték, ergo az első telóba a gyári rugó borzalmasan puha és még alulcsillapított is, ez még megfejelve egy régi/sokat futott telóolajjal igazán "vicces" élmény tud lenni. Úgyhogy én első tuningnak/szervíznek mindenképpen a te súlyodhoz megfelelő rugót és egy teló fejújítást javaslok.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #139330 üzenetére
Amennyiben a power nem mukodik, akkor lesz eles a hatbavagas. Lehet nalatok nem mukodik.
En vettem egy dt200 ast nem mukodo powerrel, majd megjavitottam. Nagyon sokat hoz alul. Erezhetoen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
JoinR
senior tag
válasz Topiccsendőr #139338 üzenetére
Mondjuk az ábra egy 4t kipufogó szelepét mutatja.
Mérés, hogy a beállítás hogyan befolyásolja a csúcsteljesítményt. Az látszik, hogy a zöld vonalnál (magas turn in) megvan a beesés, ami rúgásként érezhető. Viszont ha a másik irányba van állítva (turn out, oliva vonal), akkor az kihat a csúcsteljesítményre is.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #139339 üzenetére
Az abra, amit linkeltem a rotax max RAVE szelep beallitasait mutatja. Nem 4T.
Csucsteljesitmenyre nem tud kihatni, mivel ha nyitva van, olyan vezerlesi idoket kapsz, amit nem tudsz jobban kinyitni. Ha becsukod, alacsony fordulaton csak a blowdown-od lesz nagyobb, ami alacsonyabb fordulaton nagyobb nyomatekot fog hozni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
JoinR
senior tag
válasz Topiccsendőr #139340 üzenetére
Érdekes, nálam eddig 2t-nél "exhaust port" és "power valve" voltak az ismert kifejezések.
Az ábrán, amit linkeltem, ott a pv magasságát állították, itt meg az időzítést. Nem tudom, melyiket szokták érteni alatta, amikor "állítják", nekem csak KIPSes Kawa volt, azon az időzítést max alkatrész cserével lehetett volna megtenni (talán alátétekkel variálnak).
Most kíváncsiságból megnéztem a DT200-at, és az elektronikusan vezérli, ott gondolom akkor az időzítést is lehet (el)állítani.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #139341 üzenetére
Hiaba allitod a magassagat, a kipufogores felso éle meghatarozza a blowdown-t. Csak akkor van hatassal a csucsteljesitmenyre az allitas, ha sosem volt kinyitva rendesen, es az allitassal ki lett nyitva. A DT nel semmit nem tudsz allitani, ahogy az elektromos szervokon altalaban. A rotaxhoz van szolenoidos nyitas-teljesen allithatatlan. Csak zeeltronik gyujtassal allithatod, aminek van rave kimenete.
es van pneumatikus, ami a kipufogoban levo nyomassal tolja fel a szelepet. Ennek nyitasi idopontjat fokozatmentesen allithatod egy rugonak az elofeszitesevel. Ilyen szokott lenni a gokartokon is, ezert van az abra a rotax max nal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #139338 üzenetére
Az biztos, hogy nyit és zár is, az időzítés már kérdéses sajnos, valamint az is, hogy jól zár-e. Bele kéne mászni, milyen fordulatszámhoz tartozó nyitó vezérlő van benne, az jól működik-e, meg azt is persze, hogy mikor kéne ideálisan nyitnia. És utána lehetne megnézni, hogy valójában mikor nyit ki.
[ Szerkesztve ]
-
Hyder11
csendes tag
Egy kicsit talán az aktuális témához tartozik,
egy karbis motor esetén a nem gyári kipufogó (leo vince, arrow, akrapovics, sc és társai) akár e-jeles akár nem, gyengíthetik/károsíthatják a motort?
Sajnos fizikából nincs PhD-m de számomra az lenne logikus, hogy ha változik a kipu ellenállása akkor más benzin/levegő és kompresszió arány kellene (?)
Kérdésem lényege, hogy kell-e tartani a nem gyári kipus hírdetésektől? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Hyder11 #139344 üzenetére
Hiaba lenne fizikabol PhD-d, vannak dolgok, amiket nem lehet kitalalni, barmilyen tanult vagy. Ezeket csak tesztelessel lehet megtudni.
Alapvetoen karositani nem hinnem, hogy karositja a motort, vagy csak extrem esetben, amikor annyira agyonvag mindent a gyaritol teljesen eltero kipufogo.
Az E jeles kipufogoktol egyaltalan nem odzkodnek, ezek kozel megegyeznek a gyari kipufogo ellennyomassal, hangnyomassal, kulonben nem kapnanak E jelet. Ezek szolnak bele a legkevesbe a gazreakcioba. Nem kell hozzajuk masik map.
Az E jel nelkuli kipufogokat hanyagolnam, plane a hamisitvanyokat, vagy olcso replikakat. Lehetoleg legyen meg a gyari dob az elado motorhoz az E jeles kipu mellett.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Hyder11
csendes tag
válasz Topiccsendőr #139345 üzenetére
Értem, köszönöm!
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139345 üzenetére
Azert vegeselemmel ki lehet szamolni ezt-azt ha nagyon megfeszul az ember, de en csak soroztem a gepesz haverokkal, szoval csak ugatom a dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- Diablo IV
- Linux kezdőknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen