- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pttypang #144547 üzenetére
Alapjárat közelében nem használtam, csak a rutinpályán. Azért 2k rpm megvolt, a dinamikus közlekedés pedig nem volt kívánatos az oktatási órákon.
Személy szerint nem szeretem, ha hangos egy motor, vagy autó.
Viszont megkérdeztem az oktatót, hogy kell használni a motort, milyen fordulatszámtartományra törekedjek, de nem mondott semmit.Csak eszemben volt az intelem, hogy dízel autó + kettős tömegű kuplung 1500 rpm alatt még motorfék üzemben sem.
Aztán majd ha elkezdek aktívan motorozni, kialakul majd az én stílusom is. Szerintem egy nyugodt krúzolgatásnál alsó harmadban fogom használni, olyankor, amikor dinamika kell(het), középső harmadban. De nem is olyat keresek, ami 15 ezerig elforog. Nekem már a fele is elég. A termetem amúgy sem ideális egy seggrakétához.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
dellfanboy
őstag
válasz Harcipocok84 #144549 üzenetére
heyho
igeneladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
válasz macilaci78 #144551 üzenetére
Motorfuggo, ezert irtam fordulatszammero harmadot, nem konkret szamjegyet foleg.
Hornet csoportban is kerdezte nemreg egy srac, hogy 3000 alatt valami baja van a motornak, de csak annyit irtak neki, hogy hasznalja magasabb fordulaton, mert ez alacsony a motornak, ha megy is vele.Everybody lies.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #144553 üzenetére
Ez leginkabb sebessegi fokozat fuggo, mert nagyon nem mindegy, melyikben van az ember. most raneztem egy korai cbf 600 fokozathoz tartozo gps sebessegertekekre.
1500 nal 1 ben 11.3 km/h 2 ben 16 km/h
2500 nal 18.8- 26.7 km/hNem tudok elkepzelni olyan korforgalmat, ahol 18.8 km/h val mennek. 26.7 is necces. Vagy 3-4-5-6. sebessegi fokozatban hasznaljatok 1500 fordulaton?
Legutoljara 6. ban probaltam egy z 1000- t 1500 fordulatrol mindenfele rangatas nelkul kigyorsitott. Gyenge volt, mint a szar, es itt ember nem hasznalja, csak kivancsi voltam ra.Szoval ezek nem is azert furcsa fordulatszamok, mert itt a motor nem mukodik jol, hanem mert igy nem eletszeru hasznalni egy motort.
Egyertelmu, hogy a motor itt rettenetesen gyenge, sebessegfokoztattol fuggoen. 1 ben talan nem veszes.
Mar az ujabb sv650, ami egy v2, az sem rangat 1500 fordulattol, pedig annak szabadna. 3000 kornyeke mar nem tul alacsony fordulatszam.De itt tobb dolog is furcsa. Miert hasznal vki egy kis sor4 et 1500 nal egyaltalan. A gazreakcio motorfek utan akkor szokott keslekedni, es durrogni a kipufogoba, vagy bizonytalan lenni, ha egy kis membran nem mukodik altalaban a mikuni karbikon, ami azert felelos, hogy motorfeken eldusitsa a kevereket, es amit vakuum vezerel. Fogalmam sincs nalatok milyen karbi van rajta, csak egy lehetoseget mondtam.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
hroberto
veterán
válasz Zsírkrétamen #144550 üzenetére
Nullázd minden tankoláskor a napi számlálót, és máris előrébb leszel. Pontosan nem tudom milyen műszerfal van a 390 - en, de gyanítom, hogy a napi számláló nullázás ott is nullázza a fogyasztás mérőt is.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #144554 üzenetére
Ezt én sem értem, hogy miért ilyen alacsony fordulaton használják. A 600-as Banditot ritkán használtam 5000 alatt, max városban kis tempónál. De nem is lett volna értelme, mert 6000-ig semmit sem csinál. Ha nem kapcsoltam vissza, 50-ről a fiam kocsival simán legyorsult. Na ekkor kellett legalább 3-at visszarúgni...
A Triumph más téma, az már 4000-től úgy húz, mint egy sor4 6-7000től, de azt sem engedem túl sokszor 4000 alá. Ki van fizetve az egész fordulatszám tartomány, de mi értelme van nem kihasználni..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Biqci
aktív tag
válasz Pttypang #144557 üzenetére
+1
Lehet sokan attól tartanak, hogy magasabb fordulaton hamarabb hanyatb.sz a motor. Pedig nem, sőt ha nagyon hülye az ember, egy 600as akkor sem. Lehet egy 1000-1200es már igen, de itt nem ezekről volt szó.
Ja, és attól nem fog tönkremenni, ha 8-9, netalán 10-12000-ig is ki van húzatva..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
macilaci78
nagyúr
válasz Biqci #144559 üzenetére
Más dolog kihúzatni és más ott járni vele. Van, aki közlekedni veszi a motort, más pusztán a motorozásért ül nyeregbe. Én az előbbi vagyok.
150-nél, ami kis hazánkban az a legmagasabb sebesség, amikor még autópályán nem villan a trafi, mennyit forog egy 600-as a legnagyobb sebességfokozatban? És melyik fokozatban van tiltás közelében ennél a sebességnél?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vihartigris
őstag
válasz macilaci78 #144560 üzenetére
Honda CBR 600 F4i esetében:
"150-nél (óra szerint) mennyit forog egy 600-as a legnagyobb sebességfokozatban?" 7.500
"És melyik fokozatban van tiltás közelében ennél a sebességnél?" második fokozatbármi reciproka a semmi
-
macilaci78
nagyúr
válasz vihartigris #144561 üzenetére
És melyiknek van realitása? 2.-ban csapatni autópályán, vagy 6.-ban? Gondolom, 6.-ban 150-nél foroghat 4-5 ezret. Csak nem fullad le.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144562 üzenetére
6. ban sem ennyire keveset forog. 131.7 nel forog 6500 at.
Szoval 1500 nal nyektetni valamit, annak nincs inkabb realitasa. Vagy ott, ahol erzed, hogy remeg a motor, es rangat, annyira alacsony a fordulat. Ott nincs ertelme egy jarmuvet hasznalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
Egyhengeres 650pega, 2500 fordulaton 4. fokozatban rángatás mentesen prüszkölés nélkül megy, gyári áttétellel.
Nah a Tenere 660 nem szerette, de az F650strada sem.
Injektor vs karbi. -
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144563 üzenetére
Nem is. Már korábban leváltok, minthogy remegne. Lehet hallani a hangján, mikor erőlködik. Persze, kétszer akkora fordulaton fickósabb, de mindenkinek kell ekkora tartalék a hétköznapokra. Mondjuk, az említett Honda CBR 600 F4i is 110 lovas, ha jól olvasom, ennek a felével is sokan elvannak.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144565 üzenetére
Ez a loero adat megint olyan dolog, hogy egy kevesebbhengeres kevesebb loerovel fog rendelkezni, de erosebb lesz alacsony fordulaton, mint a loeroben nagyobb motorok. Ugyhogy csak a loerot nem erdemes nezni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
teleahocipöm
senior tag
Tudtok olyan motorszervízt vagy szerelő, aki elmegy az eladó motorhoz segíteni az állapotfelmérésben? Pár éve még volt, de most nem találtam egyet sem.
-
macilaci78
nagyúr
válasz teleahocipöm #144567 üzenetére
Azért azt hasznos lenne tudni, hogy hol van a kiszemelt motort. Nehogy a záhonyi szerelőt ajánljuk a zalaegerszegi motorhoz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
Nem feltetlenul a rangatast kotnem ossze az alacsony fordulattal, a fordulatszammero nelkuli twingoban megtanulhattam, hogy boven a rangatashoz sok fordulat is keves neki igazabol, mert az olajfogyasztas ki is lott sajnos az egbe a kezdo jogsis rangatas felett kicsivel nyektetestol
(Anekdotikus erveles, de kinda erre emlekszem tobb forrasbol, amikor utananeztem, csak mar par eve volt. )Everybody lies.
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #144558 üzenetére
Pedig a napi számláló nullázása nullázza a fogyasztás mérőt is a KTM - eken. Sőt, az autómon is.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
teleahocipöm
senior tag
válasz macilaci78 #144568 üzenetére
Igazad van, Budapest.
-
Biqci
aktív tag
válasz macilaci78 #144560 üzenetére
Itt nem a kihúzatásra gondolok. Gondolj bele, legyen mondjuk a leszabályási fordulatszám 11000. Ha 5000 környéken jársz vele, az még mindig csak a fele sincs ennek a fordulatszámnak, viszont ha van valami, amikor meg kellene hirtelen indulni, már majdnem van annyi, hogy meg is tudsz. Ezek a sor4 értékek, természetesen egy 3 hengeres, vagy egy 2 hengeres mindegy milyen henger elrendezéssel sokkal alacsonyabbról jobban húz. Tehát ha te egy 600-as sor4-el csak krúzolgatsz 2000 környéken, az minden, csak nem jó, sem neked, sem a motornak...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bajnokpityu
félisten
válasz Harcipocok84 #144549 üzenetére
ma mesélték, hogy a mátrában leszarják az E betűt. (emiatt hiába vennél tipushoz valót). mérnek db mérővel, és ha több, mint ami a kormánynyakon be van ütve, akkor dádá.
ennyi.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
veterán
-
senior tag
-
bardi
aktív tag
válasz bajnokpityu #144574 üzenetére
Viszont ha már kipufogó, nekem valami E jel nélküli van a motoron, hangosnak nem hangos, azzal nincsen gond, de külföldön nem épp legális így.
VFR750-ről van szó, mit lenne érdemes venni rá, ami nem paraszt hangos, a gyárihoz leginkább hasonlító? Gyárit értelemszerűen nem igazán találni, 92-es motor. Esetleg lehet van olyan CBR, aminek a dobja jó lenne rá?[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144578 üzenetére
Milyen autóról van szó?
Nálunk a családi flottában még nem volt olyan jármű, ami ne úgy működött volna, ahogy hroberto írja. A két Honda, CB500X (2013) és Jazz (2006), Lancia Ypsilon (2007), Alfa Romeo MiTo (2009) - mind nullázza a fogyit a napi számlálóval együtt. Annyi csak, hogy a digóknál bekapcsolható a menüből egy “Trip B” is, ami külön resetelhető,
és akkor az A mint főszámláló megmarad, de az A-t nullázva a B is megy vele.
Rosszul emlékeztem, teljesen függetlenül működik az A és a B.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #144580 üzenetére
párom toyotája nem nullázza, az én fordom nullázza.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #144582 üzenetére
Akárcsak a WagonR-ünk vagy az ex ETZ-m.
Topiccsendőr: 👍 -
Topiccsendőr
addikt
Elgondolkodtam, hogy kiveszem a litium akkut az r1 bol, mert eddig videon lattam mit csinal, de most a valo eletben is szembejott.
Jott ma egy ficko egy s4rs-el, akinek utkozben elkezdett egni a litium akku. Nagy szerencse, h a monsternek gyorszáras tankrogzitese van, azonnal felreallt, es felemelte a tankot, igy nem gyulladt ki a motor, es egett porra. A kezein igy is egesi serulesek lettek, de nagyon szerencsesen meguszta, keves anyagi karral.
En mire az ulest leveszem 2 imbusz csavarral, mar reg leegett minden.Ennyi maradt a delo akkubol.
Ha nem a motor toltott tul, akkor ez akku hiba, a napokban meglatjuk[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vihartigris
őstag
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #144584 üzenetére
Én annak idején nagyon gondolkodtam, hogy lítium akkut veszek. Főleg a nagyobb indítóáram miatt gondoltam a nagy V2-eshez....
Mikor a képkeresési találatoknál az első 5 képből 3 képen egy-egy összeolvadt akku volt....erősen gondolkodóba estem...
Aztán találtam néhány videót is arról, hogy hidegebb időben a nagyobb lökettérfogatú motorokkal (Harley,BMW boxer...) nem igazán bír...
-
bajnokpityu
félisten
Ismertek 1100es monster tulajt? Aki esetleg járt már kakucson?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144584 üzenetére
Az kemény. Mit értessz túltöltés alatt? Túl magas töltő feszt?
Nekem a bmw-s csoportban írták, hogy az RT-nél ha 14.3 alatt van a töltő fesz, akkor már szar a generátor. Merthogy 14.3-14.8 között normális. Ehhez képest az usb csati meg 13.6-13.8 -at ír folyamatosan. Ami szerintem meg teljesen jó. De majd műszerrel csekkolom, hogy mennyit csal az az usb vacak.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
palfitom
félisten
válasz Topiccsendőr #144584 üzenetére
Durva.
2 éve én is elgondolkodtam egy ilyen beszerzésén, de végül maradt a hagyományos akksi.Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
macilaci78
nagyúr
Alapvetően a lítium akkuval nincs gond, de a töltésre nagyon érzékeny, a hideg időben pedig durván csökken a kapacitása. Az utóbbi egy tulajdonság, szokták is pl hőszigetelő tasakba tenni. Az előbbinél oda kell figyelni. Ha a motor lítium akku töltésére is fel van készítve, akkor oké, de ha nincs, akkor lehet, egy töltőelektronikát érdemes beépíteni a generátor és az akku közé.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144590 üzenetére
Az osszesben van elektronika, amit motorba szannak.
De sokszor toltes nelkul is elkezd elegni. Nem feltetlen a toltessel van baj.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #144584 üzenetére
Mennyi Kg-ot spórolhatnak egy AGM akkuhoz képest?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #144584 üzenetére
Sajnos nem is mindegyik fesszabbal szabad litiumos akksit hasznalni.
Nem talalok motor aksiba spiral cellasat.
Regen vettem egyet a rotyogoba.Az teljsen jo volt. -
Topiccsendőr
addikt
-
macilaci78
nagyúr
válasz -Mosquito- #144593 üzenetére
Szerintem nem releváns. A lipo akku energiasűrűsége nagyobb, adott térfogatból nagyobb indítóáram jön ki, vagy adott indítóáramhoz kisebb térfogat is elég. Inkább ez az értelme.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #144597 üzenetére
Nem fognak tipust felsorolni.
A mukodesi ertekeket irjak le. Finnyas a tulfeszre.
Nem lehet minden toltovel litiumos akksit tolteni.
A regi fesszab tultoltest tud. 15.5V F650 gyari erteken.A mosfetes megoldas ez alol vedve van.
Soltvart oldalon valahol ir rolla.Sztem a regi motorok elektronikai rendszerhez tul erzekeny a litiumos akku. Kezdo cipoben jar, a piac sincs letisztulva.
En nem rakok bele.
Isminek is felpuposodott, es eppen nem gyulladt ki.
Kettobol egy tonkre ment.
Fenntartasaim vannak veluk. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #144598 üzenetére
Minden motor fesszabja 14.4 ig egeszseges, efelett gazkepzodes lesz az olomakkuban is, tehat tonkre fogja azt is tenni. Ezert 14.4V a hatar. Efelett nem mukodik jol a feszultsegszabalyzo. 15V tul sok. Barmi, ami 14.4 felett van, tul sok.
Efelett es ez alatt is csak a smart toltes rendszerek toltenek, mert minden homersekletben es toltottsegi allapotban mas feszultsegen kellene tolteni az akkut.
De ezek a rendszerek csak autokban vannak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144599 üzenetére
Azért másként reagál egy ólomsavas akku a magas feszültségre, mint egy lítium akku.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen