- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
válasz Jakab66[hun] #144399 üzenetére
Csak kíváncsiságból megnéztem, az inflációval korrigálva pont annyiba került anno újonnan a VFR, mint most a
KTMHusky.[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Jakab66[hun] #144399 üzenetére
Milyen sok VFR van itt ahhoz képest, hogy szar
184 magasság körüli ember próbált már rá másik plexit a szélvédelem miatt? Országúton pont az arcomba csapja a levegőt a gyári plexi, a sisakom is gagyi (HJC CS15), így a kettő együtt elég durva szélzajt generál. Oktatós naked motor csendesebb volt ilyen szempontból 90-nél. Alpin füldugót használok, a piros egész jól tompítja, de az meg mintha a mély hangokat erősítené fel.'92 Honda VFR 750
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz JoinR #144404 üzenetére
Szerintem elég jó motornak számított abban az időben, bár emlékezni nem emlékezhetek, még gyerek voltam a 90-es években.
A 750-en nekem gyári kormány van gyári plexivel, az teljesen jól elvezeti a sisakom tetejére a szelet, viszont a 800-ason túra kormány van, túra plexivel, és az összes bogár a szememnél landol a sisakon. 182 magas vagyok.
Gipsz Jakab
-
bardi
aktív tag
válasz Jakab66[hun] #144406 üzenetére
Nekem a 750es gyári, és a plexire vezet rengeteg bogarat.
Topiccsendőr: az lehet, nekem mondjuk nem nagyon van viszonyítási alapom, meg szerintem jó ideig túl sok nem is lesz. Ha 4-5k között nem vibrálna (valószínű) a bal index, nem nagyon lenne panaszom. Csak annak a fixálásához le kéne szednem az összes burkolatot szinte, majd télen nekiállok.
'92 Honda VFR 750
-
static00
csendes tag
Sziasztok!
2007-es egyhengeres G650x-be a szerelőm motul 300v 10w40et (szintetikus) szokott tölteni, de a márkaszervizben 15w50 szintetikust javasoltak.
Szűrők már megvannak, az olajon vacillálok, van valami ötletetek melyik lenne az ideálisabb?
Keveset megyek vele, leginkább nyáron, ősszel, 10 fok alatt már nem szoktam hajtani, ha ez segít.Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #144408 üzenetére
Ha raulsz egy manapsag jonak mondott sportturara, es ugyanakkora feket huzol, mint a viffernek, akkor azonnal beleharapsz a plexibe. Egy modernebb motornal nem erzed azt a himbilimbit kanyaroknal, vagy szitalast nagy sebessegnel. Ha ennyire igenytelen minden, akkor a fek sosem kopik el, sem a fektarcsa. A futomu meg rossz uton sem vag hatba. Valamit valamiert termeszetesen.
ettol en meg szeretem birtokolni, csak en nem tudok megfeledkezni arrol, hogy manapsag milyenek a motorok. ha benezel a markahoz tartozo kisegyhazhoz, barmelyik markacsopiba, ott termeszetesen ez a vilag legjobb motorja.
A szelvedelme jobb egy szupersportmotornak, mivel a kormany helyzete miatt ott lejjebb van a felsotested. Ezt is erdekesnek talalom. Es azok a nyikorgo baszok, hogy a plexi belsejet is teleraktak takaro idomokkal, amik egyfolytaban nyígnak. a kvarcora... kiborit. Ha a 90 es eveket kellene egy targyban megjeleniteni vhogy, az valoszinuleg a kvarcora lenne.
A blokkja az jo. Mondjuk en azzal a tervvel vettem, hogy atepitsem, normalis futomu-fek, es 90 es evek retro fenyezese. Rc30 vagy rc45 replikanak.
Erdekes, hogy ugyanabbol az evbol valo a ducatim. mindig kivancsi voltam a kulonbsegre, hogy akkoriban hogyan kepzeltek el a motorozast a ket gyartonal. Orulok, hogy mindkettot lehetosegem van kiprobalni. A vfr kremes a ducati szarazkuplungos blokkjahoz kepest. Az a 944 kobos v2- es egy nyers szar ahhoz a v4 hez kepest, hangban legalabbis a szarazkuplung miatt. A tobbit (vibracio) a v2 hengerelrendezes rovasara irnam, ezzel nem lehet mit csinalni. Tehat hogy 4000 nel simul teljesen ki, stb. A gazt nagyon finoman tudja a v2 is venni, a befecs tokeletesen tud mukodni, de valahogy nem jut az ember eszebe egy 90 es evek fejlesztese, inkabb 1960-70. Az a hemiszferikus egester, hatalmas 2 db szeleppel. Ennek ellenere 10 ezret elforog a desmo vezerles miatt. Kulonben sztm tul nehezek lennenek azok a hatalmas vasszelepek.
Ha vmi ennyire szar, arra mondjak a tesztekben, hogy ferfias. Ha valami annyira jol mukodik, mint az a v4, arra meg azt, hogy unalmas. Sosem ertettem ezt a tulzast.
De. Hogy lehet, hogy nem er le a kozepsztender sosem az olaszon? Es usd villa van rajta, 320 as tarcsakkal, brembokkal, az akkori superbike-on levo fekekkel, minden fele allithato futomuvel. Emelle befecskendezeses. 90 es evek kozepen. Ha vettel egy sportdobot, ahhoz adtak egy masik epromot, amit beraktal a vezerlobe, es kesz a tuning. Az eleg menő.
Megneztem volna a ket motor kozotti arkulonbseget akkoriban, mert ha a ducati duplaannyiba kerult akkoriban, akkor nem biztos, hogy a legjobb valasztas ar/ertek aranyban. Mindegyik mashogy szar, vagy mindegyik maskepp szeretheto.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
Dodoros erdekkepviseletre ment vki visegrad fele?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #144414 üzenetére
Végignézem a felvételeket
-
alapz@j
tag
válasz Topiccsendőr #144414 üzenetére
Aha Nagyon sok motoros volt, több tucat szlovák és pár román rendszámot is láttam. Jó volt a hangulat.
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #144411 üzenetére
Na, ez egy tök jó objektív leírás ezekről, kár, hogy nem mindenki így vélekedik a saját gépéről.
Az első fék tényleg lehetne egy ujjas. Nem tudom mikor volt utoljára olyan biciklim, amin két ujjal kellett volna tépni az első féket Tudom, más súly, de akor is szokatlan volt a minimum 1 évtizedni egy ujjas fékezés után.
A kanyarban himbilimbit eddig betudtam annak, hogy szar az út, de akkor ez nem feltétlen annak a hibája, inkább a futómű. A kvarcórát vicces, hogy említed, én imádom, volt egy békalámpás civic vti-m, abban ugyan ilyen volt, arra emlékeztet.'92 Honda VFR 750
-
bacus
őstag
válasz alapz@j #144416 üzenetére
Most már nem csak lefestették, hanem ki is döntötte vki a táblát. Lehet pont az önkormányzat megbízásából, de így tüntetés után legalább van kire fogni bárki is tette.
Ezek után nem csodálkoznék, ha a tábla "lejjebb" kerülne, illetve a kieg tábla is eltünne.
Sok videót láttam, de mindben közös volt, hogy volt pár tiltásig bőgetett motor, hiába a motorosok 1-5% hülye, de azok most mind ott voltak tegnap.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
static00
csendes tag
válasz csongi #144413 üzenetére
Igen, 10w40 vagy 15w40 az előírt a manualban.
Megvettem a gyári szűrőket, még veszek 15w50et bele, a márkaszerviz is azt ajánlja, de gondolkodom, hogy spórolás címén beletegyem-e még idén erre az 1500 km-re amit max még beletekerek a gépbe ősszel, vagy ráér tavasszal majd, a szezon elején.
Tavaly tavasszal volt utoljára olajcsere szűrővel meg levegőszűrő csere, azóta van benne 2000 km.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Szerdán megyünk Krétára nyaralni, lesz bérautó, viszont azon gondolkodtam, jó lenne egy motort is kivenni. Találtam egy céget, akinél 3 féle motor lenne, amire azt mondanám, egyefene, megnézzük, milyen.
Reggel kilenctől reggel kilencg venném ki, aznapra nemigazán van nekik semmi a weboldal kalkulátora szerint.Honda CB-X500, 66 euro
Aprilia Shiver és F800GS 118 euro
Esetleg egy másik cégnél láttam 650 Versys-t 70 euroértMelyikre mennétek ti a helyemben? Eddig kis GS-t akartam megnézni, meg a Shiver most nagyon felkeltette az érdeklődést, ellenben a CBX meg árban kellemes
Már csak azért is akérdés, mert eléggé luxi a bérautót lerakni és motort bérelni mellé párhuzamosan.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144423 üzenetére
Shiver.
Elol kisse puha, de nagyonjo fek, 3 mód, alul tol. Nagyon jol motorozhato.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #144423 üzenetére
Az nem opcio h ugy idoziteni a motorberlest h addig nincs autoberles?
Hozzaertes nelkul en inkabb a gst probalnam ki.
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
norbert1998
veterán
válasz Pfiucska #144425 üzenetére
Próbáltuk úgy szervezni, hogy ne legyen végig bérautó, de igazából 200 euróért egész hétre lett autónk, nem igazán tudtam volna érdemben spórolni vele. A hotel nem ad transzfert, a taxi ki tudja mennyi, a busz meg szintén kérdéses, ha például késik a gép és éjjel érünk oda, mint pl júniusban Törökországba. A bérautó ott van mindig és a miénk.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #144424 üzenetére
Az az izgi, hogy nem is hallottam még róla. Azonban valóban tetszetős a gép így képek meg videók alapján, amit most gyorsban találtam.
Esetleg még egy Versys 650 is bekerült a sorba 70 euróért, T7 120 euróért, a különlegesség kedvéért még 135-öt egy Moto Guzzi V85TT ADV-re lehet beáldoznék.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem vagyok egy tehetséges motoros, egész nap szinte nem fejlődtem semmit. 1:05-ről 1:02-re sikerült lemenni, de azt is még délelőtt, utána semmi.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144428 üzenetére
Jelenleg 38 fok van kakucson, az is csoda hogy nem szédültél le a motorról nemhogy még fejlődj
-
bardi
aktív tag
válasz Oppenheimer #144428 üzenetére
Ott adnak valami eszközt, amivel mérik az idődet, vagy saját eszköz kell hozzá?
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok,
Shark Spartan sisakomnak eltört a plexije a csuklópontnál, ez típushiba ennél a sisaknál. Mivel még garanciális, ezért intézem a cserét. Korábban már a felső szellőzője eltört, mivel UK webáruházból vettem, először nekik írtam, akik elküldtek a gyártóhoz, akik elküldtek a magyar forgalmazóhoz, akik elküldtek az UK webáruházhoz, akik utána adtak egy kontaktot egy másik UK forgalmazóhoz, akik aztán végre tudtak segíteni, és küldtek egy cserealkatrészt. Most megint velük vettem fel a kapcsolatot.Küldtem képeket nekik, kérdezték, hogy mivel tisztítom a sisakot? Én mikroszálas ronggyal és sima vízzel, nem tudom, ha ezt megírom, lehet belőle hátrányom, bele köthetnek, hogy nem azzal kell és biztos ezért törött el?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamastah #144429 üzenetére
Hát én nem fognám a melegre, ha hűvösebb lenne se tudnám hogy kell gyorsabban kanyarodni. 35 fokos döntés a max amit merek, lejjebb elkezd leérni a lábtartó ami megijeszt. Ha jobban kidőlök testtel akkor meg a motort nem döntöm annyira.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
macilaci78
nagyúr
válasz RAiN91 #144434 üzenetére
A tiszta víz és mikroszálas rongy rendben van. Az ilyen-olyan vegyszerre tudnák ráfogni, hogy az anyagot károsította.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144435 üzenetére
Megnéztem a délelőtti fotóidat a lábtartó a kanyarokban 10 centire van a földtől. A lábtartód olyan 45 foknál kéne leérjen. Az meg hogy esetleg néha a 13ból 1 kanyar közepén leér egy pillanatra, attól még az összes többi kanyarba befele/kifele még mehetsz tempósabban.
Másik hogy úgy ülsz a motoron mint egy lovon (középen). Ha nincs elég szabadmagasság, ki kell ülni. Egy srác jár ki olyan motorral mint a tied és kb 50eket megy (utcai gumival persze). Szóval ne fogd a motorra, bőven van ebben még. Gyakorlás és gyakorlás. Menni fog, de a munkát bele kell rakni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamastah #144438 üzenetére
Nem fogtam a motorra sehol.
Ha egyszer már leér úgy meglep hogy nem merem újra annyira dönteni annyira. Bátorságot kell növelni de az nem megy könnyen[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144439 üzenetére
Majd megszokod hogy leér Llekopik a vége, és később ér le.
Középsztender nem ér le?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamastah #144440 üzenetére
Nem er le miota megvolt a elso-hatso rugo upgrade es lengescsillapito felujitas.
Amit irtam azt jelenti hogy en vagyok gyava es bena, nem a motor hibaja semmi.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
norbert1998
veterán
válasz yodamastah #144440 üzenetére
Nekem nem ér le, én letörtem
-
veterán
válasz yodamastah #144438 üzenetére
Meg a kepekre nem reagaltam. Ha igy bedontenem, beszarnek. Ennel jobban feltem a motort hogy ilyet csinaljak
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144443 üzenetére
Lényeg hogy motorod és a gumid simán tudja ezt is. Majd gyakorolsz sokat, és nem fogsz beszarni lapra dönteni a motort.
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamastah #144444 üzenetére
Oppenheimer: cél a laposabb dőlésszög? Vagy csak ki akartad tapasztalni, meddig nem lesz fékcsík a gatyán?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz macilaci78 #144445 üzenetére
A cél hogy fejlődjek
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #144438 üzenetére
Ezen a motoron meg a jövő hét is rajta van. Hsztkrva
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vihartigris
őstag
Honda CBR 600 F4i
A problémám, hogy alacsony fordulaton, kb: 1300-2500 között (főleg amikor magasabb fordulatszám után éppen gurulok) szakadozik, mintha kihagyna a gyújtás vagy kockabenzin lenne benne.
Levegőszűrő kb 2 hete lett cserélve, tegnap mértem feszültséget, ingadozást nem láttam, 14,1-14,2 Volt között mutatta a műszer a feszültséget.
Nagyobb fordulatra elmúlik a jelenség.
Mi lehet a gond?bármi reciproka a semmi
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #144448 üzenetére
Jo kerdes, de ennyi informaciobol, forumon keresztul nem fogjuk tudni megmondani.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vihartigris
őstag
válasz Topiccsendőr #144449 üzenetére
Az információ nem túl sok, talán ha másnál is volt hasonló jelenség.
bármi reciproka a semmi
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Milyen notebookot vegyek?
- Parfüm topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Macska topik
- Arena Breakout: Infinite
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Csak nekem ilyen lassú a PH?
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen