- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Mobil flották
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz yodamastah #144048 üzenetére
Pont most csalódtam egy pozitívat ilyen téren. Mikor vettem a motort az öregtől, látszott rajta hogy mennyire szereti és jó gazdája volt, így normális szerviz dokumentáció nélkül megvettem tőle. (Nagyon bejött élőben a színe és hogy van 3 gyári doboz hozzá azonos színben)
Mivel egyszer csak kéne egy szelephézag ellenőrzés és injektorszinkron, megadta a szervizt ahová vitték és megkérdeztem ott hogy miket csináltak vele.
Motorom típushibája hogy random leéghet a generátor, ezeket orvosolták generátorfelújítással és fesz.szabályzó cserével. Volt láncszettcsere és gyertyacsere is nem olyan régen, szóval tényleg jól karban volt tartva. Injektorszinkronra meg majd én elviszem.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #144051 üzenetére
Injektor szinkron? Marmint karbi szinkronra gondolsz? Injektort szerintem nem szokás piszkalni.
Szelephezag ellenorzest javaslom, nekem a hondan 24e km alatt elmaszott a hezag elegge.
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144051 üzenetére
Nem az a kérdés hogy jól karban volt e tartva, vagy hogy szerették-e. Hanem hogy mennyit és mekkorákat estek vele. Ez utóbbi témában általános a sunnyogás amikor a motor eladásra kerül.
-
veterán
válasz tboy93 #144052 üzenetére
Nem, nem karbis. Szervizesek telefonban is injektorszinkronnak hívják, én is így fogom.
Meg itt is: [link]
Lehet hogy az injektorokat nem szinkronizálják, hanem csak ellenőrzik és tisztítják, de a köznyelvben így nevezik és én ennél mélyebben nem akarok belemenni.Jaja, mindenképp viszem majd szelephézagra. Akkor szokták az üldözött injektorszinkront is csinálni.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz yodamastah #144053 üzenetére
Írtam hogy szerette. Azóta is bánja hogy eladta
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144055 üzenetére
Én is nagyon szeretem a gsxr-t! Imádom. Ha egyszer talán eladom be is vallok majd 4-5 esést a 15ből
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144054 üzenetére
Nem tisztitjak az injektort es nem igy hivjak a szinkront. Ellenorizni akkor fogjak a befecs rendszert, ha barmilyen jele van, h rossz. Ha ezeket, amit gondolsz, megcsinalnak, 3-4 ora ki lenne neked szamlazva a semmire. Aminek te is nagyon orulnel.
Jobb lenne pedig melyebben belemenni, mert nem pontosan erted, h mirol is beszelsz, es felreerted az ehhez kapcsolodo hsz eket: azt gondolod, h az injektorszinkron nem javasolt. Vagy uldozve van.
Nem ez van uldozve. hanem a "szakemberek" eloadasmodja, ahogy ezt kommunikaljak injektor- karbiszinkronkent, a mukodesre gyakorolt hatasat hogyan hatarozzak meg, es hogyan generalnak ra igenyt. A vilagon ennyi fojtoszelepszinkront nem csinalnak, mint mo-on. Mivel kis penzbefektetesbol veszel egy piezoelektronikus vakuummerot, amit ossze tudsz kotni egy laptoppal, es mutogatod az ugyfelednek, hogy odanezz, milyen szar az egyik hengernel ez a kepernyon piros szinu szegmens, nade jovok egy csavarhuzoval es most figyelj, beszarsz. Megjavitottam!
Zold lett a szegmens mindenhol. Harmincezer lesz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144057 üzenetére
Köszi
-
veterán
válasz Topiccsendőr #144058 üzenetére
"Jobb lenne pedig melyebben belemenni, mert nem pontosan erted, h mirol is beszelsz, es felreerted az ehhez kapcsolodo hsz eket: azt gondolod, h az injektorszinkron nem javasolt. Vagy uldozve van."
Félreértetted, én a kifejezést látom üldözve, mindig ha valaki leírja jön egyből a válasz hogy csak a karbit lehet szinkronizálni. Én mindenképp el akarom vinni mert kiderült a szerviz-előéletből hogy még nem volt, és már több mint 60k km van benne. De igazából elsődlegesen a szelephézag ellenőrzés lenne fontos, viszont ha ennyire szétszedik, az injektoroknál szétnézni már nem nagy meló (így tájékoztattak).
Viszont köszi hogy a technikai részét kifejtetted
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz yodamastah #144061 üzenetére
Sajnálom, jobbulást neki, az autósnak meg forgalomból eltiltást örökre
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Oppenheimer #144062 üzenetére
Szerintem nem autó, valami nagyobb....
Motor helyett lesz, vagy megcsináltatja, legalább sérülés nem történt. -
HoaryFox
őstag
válasz Zoli bácsi #144063 üzenetére
Első képen látszódik, tippre valami SUV vagy kisteher
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
fattyu
veterán
válasz csongi #144065 üzenetére
szerintem meg a világtalan majomnak mindegy mibe ül.
Volt SUV-om is... abban sem ütöttem el senkit és nem okoztam balesetet meg nem szegtem szabályokat.
ahogy most a kombiban sem.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
veterán
Egyébként kb annyira defenzíven kell menni forgalomban motorral hogyha látsz egy kereszteződést ahol benne van a pakliban hogy nem adják meg az elsőbbséget, dudálva kell végigmenni. Én ki fogom próbálni...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Debilon
addikt
válasz Oppenheimer #144067 üzenetére
attól még simán elütnek maximum mindenki nézi majd
inkább normálisan figyelve kell, a duda semmit sem, ér a megkülönböztetős jármű elé is simán kijönnek, pedig az hangosabb mint bármilyen duda
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
pepucs
tag
Miért reklámozza az egyik kereskedés az GSX-S 950-et 152LE-s opcióval? Szoftveres tiltásnak még értem a 49 - 92 Le verziókat de konkrétan hogy lesz belőle 152? Nyílván 3.7m -ért jobb deal mint az ezres 4.6m-ért
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
csongi
veterán
válasz pepucs #144071 üzenetére
Ugye van benne 92Le, ehez hozza adod a letiltott 42, es maris megvan a szukseges ertek az eladashoz
Vagy ilyesmi.
De komolyan, az a blokk mar 95Le-re visssza van fojtva, es onnan megblejebb. Valahol a 150Le benne van a blokkban.
Ezt kaphatod meg, mondjuk ugy, teljes ertekben. -
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #144067 üzenetére
Piros lámpánál enyhe lejtőn kb 3 métert gurult rám az előttem lévő, miközben nyomta a dudát.
Sajnos ami működne, az törvénytelen.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
Nagy lelkesedéssel álltam neki a cikknek, a tesztnek, ami most került fel a Totalbike oldalra: [link]
3 hónapja, 1500km-t belerakva használom a típust. Na, azért ennél többet vártam. (A teszttől)
Nekem pont azért kellett ez a motor, mert nem mindennapi. Erős, masszív az ember úgy érzi, szembe megy a mai világgal. Bár erősen kínai, de úgy tűnik nem arra tervezték, hogy pár év, és 30e. km után blokkfelújítás legyen. Vannak a neten 70 ezret futott példányok, olajfogyasztás nélkül. A váz is masszívnak tűnik. Sárvédő is fém, vastag, masszív. Na meg a küllős kerekek.... A robogóm után furcsa, hogy semmi speciális csavar, minden szerelhető egy otthoni alap szerszámkészlettel. Egyértelmű hogy nem nekünk, európaiaknak tervezték, de szerintem rájöttek, hogy azért itt is lenne rá igény.
Nem, nem szerettem bele a típusba, de ha azt látom hogyan zuhan megint a forint, nem sajnálom hogy 2m ft alatt lett egy 3 év garis motorom konzollal, dobozzal, áfával, regadóval. Kollégám egy Honda cb500-ast vett ennyiért 3 évesen. Megtörte most szívja a fogát, mennyibe kerül rá egy idom. (Állítólag 750e, bár nem hittem el)
Egy 125-áös robogót cseréltem le, egy Piaggio Liberty-t erre. Alig használtam. Induláskor szinte meg kellett lökni a hídon felfele hogy elinduljon a bojler testem alatt. A forgalomban villanybiciklinek nézték, sokszor nem kaptam elsőbbséget. A térdeimbe beleért a kormány...Ezzel a döggel nem kellett vészfékeznem, mert látják, és motornak nézik. Tökmindegy milyen emelkedő van, elindul szinte alapjáraton.
80-nál, ahol egy 125-ös elkezd üvölteni, 3500-as fordulaton pöfög. És visszakapcsolni sem kell, igaz hogy kissé lomhán, de megindul. Szembeszél, emelkedő nem ellenség, mint a 125-ösnek, azért nagyobb emelkedőn vissza kell kapcsolni, de 4. fokozatban nekem mindenhova felment eddig. Igen, a pörgés. Világéletemben nem szerettem a visító sportgépeket. Az Imperiale kb 80km/h sebességig kényelmesen "rotyog" meg lehet számolni a gyújtások számát két utcasarok között. Felette sincs pörgés, visítás, szépen megy 5 ezres fordulaton is, ez órája szerint 115- 120km/h körül van, szerintem ezt tartósan, napokig bírná. Ha olyan bogaram van, indulás után szinte 10m-rel lehet kapcsolni a 3. fokozatot, kis fordulaton is van ereje, ötödik fokozat 55km/h-tól használható, ezen a városi sebességen iszonyú retrós rotyogással megy, és lehet gyorsítani is.Gázelvételkor fickósan dörmög, és bele-bele pukkan a kipufogóba, a hang nagyobb gépet sejtet.
Én hobbi motornak használom, kisebb túrákra, kb 150 km sugarú körben a lakhelyemhez. Az a baj, annyira kezdem élvezni vele a városi rotyogtatást, hogy hamar belevágok a kisvárosunkban is 30 km-t, csak úgy......
Látom ki a motoros (Akár lélekben csak) a gyalogosok között, főleg az idősebb korosztály odafordul a hangra. Bár rajta ülve tohonya érzés, gyanítom hogy amiatt érzem így mert ugye nem pörög. Városban senkit nem tartok föl, kereszteződés után azonnal utolérem aki után kifordulok, pedig finoman gyorsítok, és hamar felkapcsolok.
A másik kinézett, amikor vettem, a TRK 251 volt. Nem tudom azzal mi lenne a helyzet, egyenlőre úgy érzem jól döntöttem, sokszor kedvem támad egyet rotyogtatni vele.
Ha az árát nézem, azt mondom jó döntés volt. Ugyan autópályán két személlyel nem mennék le vele a tengerpartra, de nem is erre vettem. Jó ráülni a különleges, rugós nyeregre, kényelmes. Jó a lámpánál megállni, rátenni a kezem a tankra, és érezni az egy szem dugattyú minden ütését. Tényleg, olyan érzés, hogy elmegy mindenhova. És el lehetne vele húzatni egy autót......
Egy stílus, ami passzol hozzám. 20 évesen persze nem ezt venném...Akkor ETZ-t vettem. (Újonnan azt is). De 50 felett más a prioritás...... Az ember kiszáguldozta magát. Nem mondom hogy nem jó elkapni valami sportgépet egy körre, de az emberhez közelebb áll ez a nagypapás gép. -
neutron23
csendes tag
válasz Zoli bácsi #144076 üzenetére
Inkább egy érzést próbál átadni ez a cikk, mint inkább egy rendes motortesztet. Nekem baromira bejön ez a stílus egyébként, nagyon tetszenek
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #144076 üzenetére
Azt azért tudod, hogy egy CVT váltós robogót hasonlítasz egy manuális váltós motorhoz?
Emelkedőn, ellenszélben, meg úgy általában a manuális váltóval van befolyásod a nyomatékra, ami egy alapvető eltérés a menetdinamikában.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #144076 üzenetére
Orulok, hogy sikerult olyan motort venned, ami szamodra telitalalat, de sracok, azt a mennyisegu reszrehajlo kritikat, ertelmetlen szempontok egymassal szembeallitasat, amit az utobbi idoben itt olvastam gumi vagy motor temaban...
Szedjuk ossze magunkat.
Kulonben kenytelen leszek zsandárkodni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz yodamastah #144073 üzenetére
Az RS ötletet csak támogatni tudom... Alig vagyok elfogult...
De jól emlékszem, hogy volt neked is? Vagy tévedek?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz yodamastah #144081 üzenetére
Akkor tévedtem, egy másik kollégának volt, vagy még van is talán, sorry
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz bajnokpityu #144083 üzenetére
Az sem rossz, az egyik szomszédomnak is az van, de ő valami csúnyán elb.szta, mert az ikerlámpákat átcserélte egy KTM projektoros fejidomra. Hihetetlenül gnóm kinézete lett, de neki így tetszik...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz Topiccsendőr #144079 üzenetére
Neeee, erzelmi elvakultsag nelkul ki fogja megvenni 50 ezerert a 3 filleres muanyag mobiltartot
Everybody lies.
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144062 üzenetére
Na haver lebukott, itt bizony ő volt a hunyó [link] Nekem nem így mesélte
Szegény kivan, még a híradóba is berakták a balfaszkodásátMázlista nem lett semmi baja senkinek. Biztosítók majd fizetnek, az internet népe meg csámcsoghat megint a szabálytalan motorosokon. (itt épp jogosan)
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz yodamastah #144087 üzenetére
A nagy busz mögött a fene figyeli a lámpát.
Szar ügy. -
yodamastah
őstag
válasz csongi #144088 üzenetére
Érhető a szitu valamelyest. Én is gyakran szoktam más járművet "védelemként" használni. Ebben a szituban előtted a jármű balra elkezd kanyarodni, akkor arra számítasz hogy véd téged, szemből már nem jöhet senki. Csakhogy a busz előtt még kanyarodás előtt még befért egy autó, és közben a busz teljesen ki is takarta. Ráadásul még el sem kezdett kanyarodni a busz, már el akart slisszolni mellette... ááh ezt rondán elk*rta....
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz yodamastah #144089 üzenetére
Nagyon nagy szerencséje volt szerintem, hogy minimális gear-be megúszta komolyabb sérülés nélkül.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
VFR 2009-esről van szó, azt figyeltem ma egy autó mögött ebben a borús időben, hogy ahogy a fékkart elengedtem, "villant" egyet a fényszóró erőssége, mintha egy pillanatra lassan szabályzott volna az elmúló terhelésre.
Itthon nekiálltam mérni, alapjáraton és fordulaton is csak fényszóróval 14,7V körül van a fesz, viszonylag stabilan. Nem sok egy picit? Fullra töltött akksival.
Vészvillogóval kicsit ugrál a fesz, nyilván a terhelésre, de 14V felett van még.
Ha kapcsoltam távolságit, vészvillogót, féket, kieg ledes lámpát (tehát kb mindent), akkor esett 13-13,5V körülre alapjáraton, nyilván ekkor minden terhelés rajta volt.
Ami viszont egy kicsit zavar, ha volt terhelés rajta, akkor fordulaton (~4-5k) simán 15V fölé töltött pár tizeddel.Tudom, japán és fesz szabályzó, nem jó ómen, (a generátor már át van alakítva olajosra) de itt kell már kezdeni aggódni rajta, vagy ez még így rendben van?
-
JoinR
senior tag
válasz yodamastah #144089 üzenetére
Hát a kibújást elrontotta, de amúgy ez benne van a pakliban. A busz szinte elkezdett kanyarodni, ilyet bárki hibázhat, kár ezen pörgetnie magát.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz yodamastah #144087 üzenetére
Szerencséje volt hogy egyben van.
Mellesleg nem tudom ki vezette az autót de úgy tűnik mintha az ütközés után sem nyomott volna padlóféket. Mintha bambán gurulna tovább....
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
A Zéé
addikt
válasz JoinR #144093 üzenetére
Szerintem nincs benne a pakliban, ilyent nem lenne szabad hibáznia senkinek sem. Nem akarok álszent lenni, én sem tartok be mindig minden szabályt, mert nem lehet. De az ilyen kerszteződésekben, pláne takarásból mindig különösen figyelni kell szerintem. Én legalábbis ilyen buszok, kamioknok mögött mindig attól fosok, hogy valaki nem vesz észre, és kilöki alólam a motort.
Ez egy nagyon hülye manőver volt a pilótától, ami egy teljesen elkerülhető balesetet okozott, szóval nem árt ha pörög rajta egy kicsit.Just a simple Lineman...
-
pepucs
tag
válasz Shadowbull #144095 üzenetére
0.25x sebességgel jól látszik, hogy 0:31-nél tehát 1mp-en belül történt az egész, 0:32-nél a motoros már a földön. Nem bántanám az autóst, amint kikerült a takarásból már csattantak, valószínűleg megijedt és nem tudta kezelni a helyzetet ezért gurult tovább. A kollégát se bántanám, kap eleget a facebook csoportokban
Kíváncsi lennék DanDanTheFireman, mit mondana a szitura.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
LógaGéza
addikt
Sok lesz, csere
Mecseki-féle ajánlott, ha jól rémlik 5 vezetékes kell, és jó az IC nélküli is, de csörögj rájuk, és megmondják mi kell. Beszerelésnél meg engedd el a saruzást, forraszd közvetlen mindet.
Nekem is ideje lenni megcsinálni a generátor-átalakítással együtt..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Mentolka
senior tag
válasz yodamastah #144087 üzenetére
Én biztos nem kezdtem volna ilyen manőverbe a motoros helyében - a busztól semmit nem lehetett látni a szembeforgalomból.
-
vihartigris
őstag
válasz yodamastah #144087 üzenetére
Meg kellene szüntetni az "engedjünk össze mindenkit" forgalom irányítást.
Egyszerre csak egy irányból lehessen elindulni, akkor az ilyen balesetek nem történnének meg. Picit hosszabb lenne a csomópontokban a várakozási idő, de megérné.bármi reciproka a semmi
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Opel topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Politika
- Bestbuy játékok
- Max
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest