Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
gp A jövő hét folyamán újabb meglepetésre számíthatunk a cégtől.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #144299 üzenetére
De ez a videó megvan?
A feltett képek mellett a google albumba ott volt a videó is, ahogy beleszúródik a lábába. Ez nem álló helyzetben volt, hanem kb 50-60 km/h-nál. Ne csak a mentőben ülő képet nézzétek meg. Persze ettől még lehet fake, de akkor jó sok energiát tettek bele...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
V.Stryker
nagyúr
válasz csongi #144297 üzenetére
Tudom ezeket, mert a motorszerelőm RT-s. Mindent is szerel, de neki is RT-je van. Kérdeztem is tőle, hogy mégis mennyibe kerül egy fékfolyadék csere, hogy 12 helyen kell légteleníteni,meg számítógépre tenni...Azt mondja, hogy ő 30-ért megcsinálja, anyaggal. Én meg mondtam is neki, hogy mi a f@sz , az emberek egy 30ezer forintos dolgon kockáztatnak fél millás javításokat? Mondta,hogy ja... ilyenek.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki látott már közelről Sena bukósisakot? Milyen lehet a minősége? A beépített kommunikáció miatt elég kecsegtető az ára.
A nolan n-com-ját gondoltam megvenni, de ahhoz képest, hogy egy vagyon az is, legalább ósdi is a BT 3.0-jával.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
macilaci78
nagyúr
-
senior tag
Kis beszámoló az új protektoring/kabátomról, hátha valaki hasonlót keres.
Alapvetően egy protektoringet vagy ahhoz hasonlót kerestem, amit könnyen fel lehet venni és nagyon szellős, hogy a nyári napokon is legyen rajtam védelem, amikor a kabát már túl meleg.
Hálós kabátot azért nem akartam, mert az olcsóbbak még rosszabb anyagból vannak, illetve nehezebbek, mint egy protektoring, nehezebb táskába-irodába elrakni.
Sajnos az xs is egy picit nagy lett, tehát póló alá nem fér be (mez alá mondjuk esélyes), de nem is baj, a cipzár miatt úgy is olyan inkább mint egy kabát, csak sokkal könnyebb és szellősebb.
Mindenhol teljesen átlátni rajta, kb 20km/h-tól érzem benne a szelet, a minősége tök jó, van rajta hátul egy kis zseb ahova telefon-kulcs befér, a protektorok pedig a ruganyosabb fajtából vannak. XLmoto vásárlás, kb 100 eur volt.
-
d@vee
őstag
-
senior tag
-
pepucs
tag
válasz d@vee #144308 üzenetére
Ha pénteken rendelsz BP-re akkor van esély rá, hogy kedd/szerdán már hozza a futár (volt már rá példa). Hétvégén is szállítják a csomagokat az elosztók között.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
V.Stryker
nagyúr
No srácok. Megvan az RT.
Olyan vegyes érzéseim vannak vele. Jó ránézni. Jó vele menni. Tegnap szétvetett az ideg az elején... 60-as táblás kanyargós részen 120-at mutató órával "szüttyögök". Mondom, basszus, ennek szar az órája. 70-nél ennyit nem csalhat normálisan, hogy 120-at mutat. Menet közben telefon elő...navi... 113km/h. Mondom, aaaz igen.
Ami durva, az a fék. Ez a bonyolult fékrásegítéses ABS-es izé... mintha az ekét kidobnád a betonra. Én nem hittem el,hogy motoron lehet ilyen fék, hogy így beleáll a betonba ha kell.
Szóval futómű pipa, fék pipa, szélvédelem pipa. Kaptam hozzá a gyári szélvédőt, de egy 5 centivel magasabbat is. Így a 185 centimmel pont fain.
Új, még szinte szőrős, 1500km-t futott Michelin Road 6 gumik.
4 doboz. A három színre fújt, bár karcos gyári dobozok, plusz belealkudtam egy 2 sisakos Kappa dobozt.Ami nem annyira jó. 77-ezernél a papírja szerint ki kellett cserélni a km -órát, mert beszart. Bekerült egy bontott 110ezeret futott szerkezet, Így most az mutat 130ezret. Szóval 100 körül van a gépben.
Első féktárcsákat a köv betétnél cserélni kell. Néztem, nem dráma. Már 30pár ezertől van hozzá új.
Illetve hiába jó a futómű, elől nagyon hirtelen vagy nagyobb szintkülönbségnél mintha olyan kottyos lenne. Nem hallani kopogást, de olyan, mint az autónál, hogy nem olyan feszesek a szilentek vagy ilyesmi. Mindegy, holnap a szerelő úgyis ránéz.Meg ez ahogy megrázkódva, csattogva, ahogy beindul...mint valami diesel tank. Hát nem egy vizes, zümmögő, japán sor4.
Amúgy az utolsó kapcsoló, minden működik rajta. Szimpatikus volt az eladó is. Tűzoltó kolléga, mint kiderült. Látszott,hogy adott a motorra...aksiból is gyárit vette. Tavaly szar kúton tankolt, hangos lett a benzinpumpa, azonnal cseréltette. Ezek is mind fel vannak vésve.
Aztán kiderül. Nem fiatal (2004) gép, de remélem nem lesz sok gond vele. Azt az évi 6000km-t csak kihúzom vele.A legfontosabb... a feleségemnek tetszik.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
veterán
-
V.Stryker
nagyúr
Köszönöm.
Más: Tudtok ajánlani vállalható minőségű, akár kínai sisakbeszélőt? A gyári BT3.0-ás N-Com-ot a nolantól nem vagyok hajlandó 130ezerért megvenni. Ha meg nem gyárit veszek, akkor szeretném sokkal olcsóbban megúszni.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
d@vee
őstag
válasz d@vee #142029 üzenetére
Nos, bejött a jóslatom. Pénteken lett végre kész a motor, aminél közrejátszott a szerelő kicsit lassabb munkája, meg előttem voltam is egy jó páran akiknek még javításra várt a motor, illetve én is zaklathattam volna gyakrabban mint a végén kiderült.
De hála az égnek mostmár jó a gép. Tegnap és ma is mentem vele, már fáj a hátsóm.
Észrevétel: új gumi, de tegnap fékezésnél kis tempónál megcsúszott az első kerék, még ki is fordult oldalra. Majd még kétszer megcsúszott másik kereszteződésnél. Mennyi idő bekoptatni egy új szettet? Ma már nem éreztem csúszást, igaz nem kellett sehol sem erősebbet fékezni + azóta egyszerre használom az első és hátsó féketJa
-
V.Stryker
nagyúr
válasz norbert1998 #144315 üzenetére
És ezeket Aliexpressről rendelem?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
veterán
-
d@vee
őstag
válasz Oppenheimer #144319 üzenetére
Érdekes. Megmostam a mocit délután, látszik hol van lekopva a cucc róla. Megmaradt a nedvesség egy darabig ahol már le van kopva, de két oldalt egy centis csíkban azonnal lepergett róla.
Ja
-
veterán
Nekem 1650 km körül lett a vége az ausztria-szlovánia körutamnak. A hornet nyugisan végigzümmmögte. Én pedig sok szépet láttam, jól éreztem magam és egész sokat fejlődtem érzésre.
Everybody lies.
-
Viktor8.
tag
Sziasztok! Jelenleg A2-es jogosítványom van. Jövőre kezdhetem el az A korlátlant. Tanácsot szeretnék tőletek kérni. Motor vásárláson töröm a fejem 2 millió forint a maximális keretem amit motorra tudok szánni. A2 korlátba milyen túraendúrók esnek bele ami kettő személlyel viszonylag kényelmes, illetve 2 méteres magassággal? 50-50%-ba lenne használva földúton illetve aszfalton. Igazából az a legnagyobb gondom,hogy ami szóba jöhetne az nem esik bele az A2 kategóriába. Jelenleg 650-700-as transalpokon 650-es v-stormon illetve xt660z tenerében gondolkodok. Egyedül a 660 teneré fér bele a 35kw-ba, viszont ő néz ki a legkényelmetlenebbnek. Nagy sebességre nem vágyok, 110-120 legyen kb az utazója, de ne kelljen minden szezonban szervízelni. Túl öreg motort nem szeretnék, egy 89-es Dr600-at váltanák le. Köszi előre a segítséget!
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
vendingo
veterán
válasz Pfiucska #144323 üzenetére
Ezt mondtam volna én is, vagy nc700x, vagy folytott dl650. Talán még a 390 adventure is beleférhet, bár ez kicsit gyengébb, kicsit drágább.
Kle500 már régi technika, de még ez is kategórián belül van.
Xt660z nagyon jó motor, de nem ér annyit, mint amennyit kérnek értük.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #144325 üzenetére
Ekkora magassághoz még egy tehén (aka BMW R1200GS Adventure) is éppen csak jó.
Nekem és a 194 centimnek amúgy nem volt különösebb baj a CB500X-szel, nem éreztem kényelmetlenül magam.
-
-
vendingo
veterán
válasz macilaci78 #144325 üzenetére
A 195 centimhez az afrika twin tökéletes volt. Nekem at-ből a nagyobbik rd04 kiadás volt. Nem sok embernek ért le róla kényelmesen a lába. Ami érdekes, hogy a kis cbf-en simán elférek, napi 2-3 órát még el is tudok üldögélni rajta.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
JoinR
senior tag
válasz Viktor8. #144322 üzenetére
Nincs ilyen motor, nekem is ez a bajom. A TRK502-n van esélyed elférni, de elég mazochista dolog lenne vele 50%-ban földúton menni...a 120-as utazó 1 hengerrel felejtős, 2 henger meg terepre nehéz ahhoz, hogy élvezetes is legyen (kivéve ha profi vagy valami promóvideóból). Egy új DR650/KLR650 áll a legközelebb az igényeidhez, sajna az EU-ban nincs ilyen.
Minek akarsz most motort venni, ha jövőre lesz A jogsid? -
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pttypang #144333 üzenetére
Ahol én csináltam, ott fillérre pontosan ugyanannyi. De Viktor8. már túlvan rajta.
Viktor8.: ess neki az A-nak, még ebben a szezonban meglehet. Az online kresztanfolyamot a próbavizsgával együtt 2 hét alatt meg lehet csinálni (tapasztalatból mondom. ), vizsgaidőpont is lesz 2-3 héten belül, addig meg csinálod a próbavizsgákat online.
Heti két alkalommal 6 hét alatt letolod a rutint, vizsgát, tanfolyamot és a forgalmi vizsgát.
Amit láttam, a gyakorlott vizsgázók, akik kategóriát léptek, a fele elbukott a rutinon. Nem saját motorral mentek, hanem az iskoláéval, a bukókeretben elakadt egy bója, vagy feleslegesen tettek egy tiszteletkört egy bója körül, vagy épp az elnyüstölt gép fulladt le a lassú menetben.
Úgy hallottam, forgalomban is hajlamosabbak megszokásból menni vizsgacentrikus helyett. A sáv széle helyett ott mennek, ahol kényelmesebb, sáv közepén, egyirányú utcából nem bal szélre húzódva kanyarodnak balra (a velem vizsgázó srác itt hibázott, kétszer is az adott alkalommal). Banális dolgok, de ha látja a vizsgabiztos, akkor sajnos behúzza az X-et.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
gonger
senior tag
válasz V.Stryker #144303 üzenetére
Pár hónapja fut ez a promóciójuk, készlet erejéig. A fehérből Karasnánál pl csak S-es van.
Egyébként az MT gyártja a sisakokat nekik, ezen lehet vitázni, hogy hova sorolandó a ranglétrán, de akcióban így szerintem is jó ajánlat. Egyébként meg próbálni kell, mert nagyon fejforma függő. -
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
Viktor8.
tag
válasz macilaci78 #144334 üzenetére
Az a baj,hogy csak jövő októberben kezdhetem el az A kategóriát, csak sajnos ahol letettem az A2-t elég hulladék motorok vannak szóval jobb lenne egy saját. Mert az er6n-nel is nehéz a manőverezés, olyan vagyok rajta mint majom a köszörűkövön
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz gonger #144335 üzenetére
Köszi, közben megrendeltem a Fodsportot, BT5.0-ás cucc... 45k volt a kettő.
Amúgy a Grex 9.3 bukókat vettem nekem is meg a feleségemnek is, ami ugye a Nolan N90-2 más matricával. Az előző Grex 9.2-es bukómat is nagyon szerettem és 10 év után is egy patent sityak.
Ez a BMW rohadék egy motor. Voltam ma vele szerelőnél, nem talált semmit rajta. Olajat, meg szűrőket cseréltük. Na, de azért rohadék, mert elhiteti,hogy g.cire tudsz motorozni... a 40-el kitáblázott kanyar minden stressz nélkül 100 felett úgy beveszi, hogy nagyjából se küzdés, se rákészülés, se semmi...csak úgy. A fékje miatt nagyon nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy jelenleg,hogy mást vegyek. Pedig a nyersessége annyira nem gyere be, de a futómű és a fék... a szélvédelem...Jah, mondták már, hogy kár ráülni, mert utána már nehéz másra.
De röviden… kurva nagy biztonságérzetet ad. És nem tudom,hogy ez jó vagy rossz. Mert azt érzem rajta, hogy ha béna fasz vagyok, ez nagyjából akkor is meg fog állni, bármit húzok, nyomok rajta.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Valakinél nem akad egy Givi monokey platni fölösben?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Új null kilométeres motornál normális, hogy hangosabb a blokk mint a kipufogó? Fog ez halkulni ahogy összekopik rendesen, vagy még hangosabb lesz? Az alany egy Norden 901 Expedition.Gipsz Jakab
-
hroberto
veterán
válasz Jakab66[hun] #144343 üzenetére
KTM blokknál ez természetes!
De a viccet félretéve, mikor az új 790 Duke - omat vettem, ott is feltűnően zajos volt a blokk.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
3800+
őstag
Hajdúnánásról merre jobb az út a Balaton felé? Autópálya nem játszik szóval a 3as vagy a 4es út a kellemesebb?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
vihartigris
őstag
válasz dellfanboy #144346 üzenetére
Hajnali, kora reggeli órákban nincs meleg.
bármi reciproka a semmi
-
fattyu
veterán
válasz Jakab66[hun] #144343 üzenetére
igen. a husky 701 a gyári kipufugóval is motorhang volt.
tegyél rá egy normális dobot azt elmulik
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
static00
csendes tag
Sziasztok!
Egy egyhengeres g650 xcountryba keresek olajat, a manual 10w40et vagy 15w40-et ír.
Félszintetikus kell bele, jól gondolom?
A 10 és 15ös között mi a különbség, vagy a pro és kontra?
A 15ös hidegebb időben jobb talán?Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest