- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
Ha ez mind együtt, akkor a visszaváltáskor kicsit jobban csúsztasd a kuplungot. Ha nagyot fékezel és elkönnyül a hátulja az teljesen rendben van, az azt jelenti hogy rendeltetésszerűen használod a féket Azt a kis himbálózást a hátulján amit ilyenkor érezni majd megszokod. Meglepődnél ha látnál róla kívülről egy felvételt, mert amit a motoron elsőre úgy érezni hogy "fúú most mi történik" az kívülről nem is látszik.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #145187 üzenetére
Ez a "tolni kell a járdán" ez le van írva valahol? Mert pl ott ahol az autók is parkolhatnak a járdán, ott akkor az autókat is tolni kell?
Nem stimmel ez. Ahol én lakom, ott a 10 emeletes aljában 1 db garázs van. Ezt bérlem. Az 1970-es társasházi okiratban is garázs. Na most azt autóval ha azzal állnék be, hogy közelítem meg? Tolva? Mert kb 30-40 m-re van az autófeljáró. Vagy úgy gondolják, hogy autóval lehet menni, de motorral nem?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #145200 üzenetére
Nemtudom, 26 os idonel akkorat kell ott fekezni? Olyan 20 alatt kezd az a sikan csuszos lenni. Ott vezetestechnika lehet a hatterben, mert a hatuljat nagyon megfogja a motorfek, az utcai csuszokuplungok semmit nem ernek, legalabb egy lemezrugot ki kell venni, hogy kevesebb legyen a motorfek, amennyiben van egyaltalan cszuszokuplung.
Az elejet ott blokkolasig tudod fekezni, euroringen eleg konnyeden. Kerdes, az abs mit csinal, vagy nem tud mit kezdeni a motorfekkel es a tul nagy elso fekkel?Az rs 125 ossel mentem ilyesmi idoket, ugy, hogy bennehagytam masodperceket meg, es nem igazan jol mentem.
Nem lefitymalva Xerot, mert nem rossz az az ido, csak igy tovabb!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
Kérnék egy kis segítséget/tanácsot az Adv-vel kapcsolatban:
Tegnap szépen hazajött vele a párom, "semmi baja" nem volt, beálltunk az udvarra mindkét motorral. Ma reggel indítjuk a gépeket, a Husky indult is, az Adv-nek a kijelzője felvillant, majd elaludt, azóta se kép, se hang.
Ez eléggé akksi gyanúsnak tűnik, tavaly augusztusi a motor, akksi még nem volt benne cserélve, mondjuk fogalmam sincs mi szívhatta le tegnaphoz képest, mert nincs rajta semmi fogyasztó, ilyen még nem volt.
Akksit egyébként hivatalosan a szervízben cserélnek egy garis motornál? 2 éve a Duke-hoz kaptam ingyé egy új akksit, de nem tudom, hogy csak a kereskedő volt jófej, vagy ez mindenhol így van. Ezt azért kéne tudnom, mert lenne közelebb szervíz, mint ahonnan már kaptam egyszer.
Ehhez kapcsolódik, hogy múltkor a szervízben, mikor rádugták a diagnosztikát észrevette a szevizes, hogy a +nál lévő kábel kókányolt, rövidebb is mint a másik oldali, gányul be volt szikszalagozva. Olyan, mintha valaki elcsípte volna a kábelt (mondjuk egy sérülés miatt), és összegányolta volna. Sosem vettem volna észre ha nem mutatják meg a Centrumban, nem vettem még le soha az ülést.
A kérdésem az volna, hogy ha tételezzük fel, megtört most az a kábel (amit kicserélni gondolom nem olyan egyszerű már), újonan vettem, nem én voltam, a két szakszervíz közül egyik sem vállalja fel, hogy ő volt, akkor ha ezzel/emiatt van baj, akkor engem terhelnek vele?A másik fő gondom még mindig a kuplunggal van. Múlthéten mentem vele hosszas kihagyás után, alig tudtam vele elindulni. Rohadtul fent fog a kuplung (ha mondjuk 5cm útja van, akkor az utolsó 1cm-en). A másik, hogy annyira puha a pedál, hogy ha berakom sebességbe azt se érzem, hogy eggyel kapcsoltam magasabb fokozatba vagy kettővel és ezen nem igazán segít az se, hogy a kiejlző meg random írja ki a sebességi fokozatokat, tehát annak hinni nem igazán lehet. Szóval baromi jó, hogy igazából váltás után fogalmad sincs hogy hanyadikba van a motor, játszanál a kuplunggal (ha mondjuk kettőt ment felfele) hogy be ne fulladjon, de igazából játszani se tudsz vele, meg a kijelző is tud fals adatot írni. Ja, kikapcsoltuk már a quickshiftert is, hátha attól bolondul meg. Hát, jobb nem lett, cserébe úgy, hogy ki van kapcsolva is megy a gyorsváltó, párom elfelejtette még az első úton, hogy kikapcsoltuk, de azt mondta simán vette kuplung nélkül is, mint eddig. Szétkopott volna a váltó?
Harmadik: Hátsófék konkrétan nincs a motoron. Ha tövig nyomom se történik az ég világon semmi. Ami azért balesetveszélyes, mert a Husky-n van és jól is működik, mikor ráültem erre meg szembesültem vele, hogy ezzel biztos nem állok meg, de még lassulni se fogok Újkora óta nincs rajta fék, nézettem már meg, azt mondták a betét még jó, nem cserélik. Hogy lehet ezen "tuningolni"?
-
JoinR
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145205 üzenetére
Ki tudja írni a feszültséget a műszerfalon, nem néztétek, nem volt mostanában alacsonyabb?
Én csodálkoznék, ha 1 éven túl is garis lenne az akksi, de hátha.
Azért eléggé össze kell hajtani egy motort, hogy az akksi kábel sérüljön, szerintem az látszana máshol is. Egyébként is tele van gány szigszalagozásokkal az a motor, ez nem mérvadó így távolról.
Ez a váltó fura.. hogy lehet egyszerre kettőt váltani? Ilyet én nem tudok, csak 1-esből.
Hátsó fékhatás nincs sok, ennyit tud a gumi. CB500X se jobb érdemben.[ Szerkesztve ]
-
Apophis
őstag
válasz Zsírkrétamen #145205 üzenetére
Blokkolni tudod a kereket hátul? Mert egy gagyi fékkel is simán meg kell tudnia fogni. Ha igen, onnantól max gumit cserélhetsz, de én nem foglalkoznék vele, használd az elsőt.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
pepucs
tag
válasz Zsírkrétamen #145205 üzenetére
SHOX-nál akciós a női bőrszett (99) a szezonvégi kiárusításban.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
senior tag
válasz JoinR #145206 üzenetére
Mikor én ültem rajta, akkor néztem (vagy inkább úgy mondom, hogy nekem feltűnt volna, ha kevés), nem volt semmi rendellenes.
MTC fail-t láttam a multkor a szevízben, ami szokott ennél az akksi hibára utalni, még beszéltük is, hogy lehet szar lesz lassan az akksi, de mondjuk akkor világított minden mint a karácsonyfa meg be sem indult bár akkor egyébként nem az akksinak volt baja.
A Duke-ba is 1 éven túl cserélték, az is augusztusi motor volt, és az tél közepén-végén kotlott le, akkor cserélték nekem. Felhívhatom ugyan azt a szervízt, aki már egyszer adott, hátha ad megint, csak azok postázni tudják csak mert messze van, hetek. Ezért kérdeztem, mert a Centrum közel van, de ők tuti nem adnak, ha nem jár.Úgy mondjuk simán sélülhet, hogy mivel rövid, alig ér oda, feszül, kidörzsölődik a rázkódástól, meg mivel hülye szögben is van, megtörhet idővel. (Hol van még szikszalag?! Én eskü nem látom)
Hát úgy, hogy mivel nagyon puha a váltókar, kicsit erősebben nyomom felfele (nem izomból rárugok, hanem pl akkora erőt fejtek ki, mint a Husky-n) akkor ő simán ugrik kettőt is felfele. Olyan szinten puha, hogy ha behúzom a kuplunggot, akkor ha lehajolok a kisujjammal is tudnék felfele váltani, pedig gyenge a kisujjam. De lehet ha csak erősen koncentrálva nézek rá is vált. Mondjuk, van otthon sűrített levegő, szerintem ha ráfújom, attól is vált, ezt majd kipróbálom
Szüleimnél van még egy hátsó emelőm, arra felrakom és megnézem hogy így alaphelyzetben mennyit fog a hátsó, ha megfogja, akkor elfogadom hogy ez ilyen.
pepucs: Kösz! Ezt szerintem el is megyek felpróbálni
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz Zsírkrétamen #145210 üzenetére
Ismerős használtan vette, nálad kicsit magasabb és bejött neki. Mindenhova ebbe megy motorozni.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
JoinR
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145210 üzenetére
Nekem kék szigszalag kandikált a kormány jobb oldali gombpanele mögött De a kormánynyaknál is voltak érdekes megoldások emlékeim szerint.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145205 üzenetére
Ez eleg alacsony feszultseg gyanus. Hidegebb kornyezetben az akku nem bir annyit nem leszivta valami, hanem eleve nem volt jo, amit a hideg kihozott szerintem, az mindenkepp cseres. A jarmuvel az akku is garancialis. Tehat a garancia miatt kellene szakszervizbe menni, hogy ingyen csereljek.
Akku + kabel nem tud megtorni, ez egrsz biztos. az nagyon vastag.
Teged nem fognak terhelni, de meg fogjak probalni. Sajnos hatarozoztnak kell lenni, es mindennel fenyegetozni, fogyasztovedelemmel, stb, amennyiben rad akarjak kenni a felelosseget. Tehat erre szamits.Kuplungnal a kuplungod levegos.
Legteleniteni kellene, illetve kerdezd meg, hogy volt-e visszahivas kuplungfofekhenger, vagy munkahenger eseten, vagy kuplungcso eseten.Pedallal nem tudsz mit csinalni, azt meg kell szoknod.
De kettot miert menne fel? Egyszer felhuzod hatarozottan, es kesz. Ha nem erzed is, benne lesz. Nem kell kettot kanalazni feleslegesen. Ez a resz itt sztm user error.Kuplung nelkul barmilyen motorral tudsz valtani, amennyiben a gazt elcsukod. Nem a valto van elkopva, de ha nem tudatosan csinalja a parod, akkor ezzel el fogja koptatni a valtovillakat es a kapcsolokormoket. Amennyiben valoban ki van kapcsolva a gyorsvalto.
Hatsofeknel megintcsak levegosodes van. Legteleniteni kell.
Ugyancsak visszahivasnak utanakerdezni, hogy ha brembo a fekcso, akkor van-e visszahivas, mert ez nagyon jellemzo a brembonal.
Tehat ezek apro hibak, es garancialisan oda lehet vinni legtelenitesre. Ismetelten, 2 even belul nem lenne fair kiszamlazni a legtelenitest sem a kuplungnal, sem a hatsofeknel.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #145213 üzenetére
Mielott hulyeseget irnek, az adv nek bovdenes vagy olajos a kuplunga? Amennyiben bovdenes, akkor nem tud levegos lenno termeszetesen, akkor ez megint olyan dolog, amit sajnos meg kell szokni, azzal nem tudsz mot csinalni.
Amennyiben hidraulikis, akkor levegos lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #145213 üzenetére
Köszönöm
Akkor felhívhatom a Centrumot, így hamarabb lesz akksim. Alacsony feszültség simán lehet, arra emlékszem hogy indításkor 11.9 köré esik le, menet közben 13.9-14.1 között van.Múltkor ugye cseréltek a váltóba szimeringet meg feltöltötték olajjal, mert a jelenség hasonló volt, meg láttam hogy olajos. Simán előfordulhat hogy levegős, de pont ugyan olyan szar amúgy most is mint előtte. Erre amúgy pont azt mondták, hogy ez egy gyakori hiba bizonyos havi gyártásúaknál.
Ő úgy váltott vele, mint a gyorsváltónál, tehát csak feljebb pöccintette a pedált. Anno velem is előfordult hogy kikapcsoltam, és fel akartam váltani, de mivel a “megszokott erővel nem ment” rá is eszméltem hamar, hogy kikapcsoltam. Szerintem már annyira kikopott, hogy ezért tudott így váltani. Persze nem csinálta többet, véletlen volt, mikor hazaértünk megnéztük és tényleg ki volt kapcsolva.
Úgy ment fel kettőt, hogy megemeltem a pedált de a vastag cipő miatt nem éreztem hogy bevette volna a sebességet (meg kettő közé is be tud menni), ezért úgy tartottam a lábam, így tettem 2-ből 4-be.
A kuplung miatt biztosan visszaviszem a télen amikor már nem motorozunk, akkor mondom nekik a fék légtelenítést is
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145215 üzenetére
A valto akkor van szetkopva, ha a sebessegeket kidobja gazra/terhelesre. Amennyiben be tudod rakni sebessegbe, az nem a kopas miatt van.
Nem tudom milyen adv rol van szo. 390?
Ha 390, akkor a kuplung bovdenes, es nem lehet vele mit tenni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #145216 üzenetére
Olyanom is volt már, 5-ben krúzolás közben, mikor kis gázt adtam neki akkor csak a fordulat ment fel, lassult a motor. Akkor teljesen elengedtem a gázkart, aztán helyrejött.
Meg egy időben az volt a gyakori, hogy 1-2-3-nál leállt a motor (mintha lefulladt volna, de ez behúzott kuplunggal, kuplungkarhoz hozzáérés nélkül is ment, 4 ezres fordulat felett), meg ugye egyszer "üresben" elindult. Ezért újraprogramozták a gyorsváltót (kétszer), ezek megszűntek.
Azóta annyi maradt meg, hogy bármelyik sebesség közé lehet üreset váltani, meg a műászerfalon ha mondjuk 2-est ír, a gyakorlatban üresbe van. Sőt, az a legveszélyesebb ha azt írja hogy üresben van, mert gyakorlatilag szinte sosics ilyekor üresben ténylegesen.
390 Adv 2022. -
pepucs
tag
válasz Zsírkrétamen #145217 üzenetére
Az első mondatod egy megcsúszó kuplung leírása .
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
JoinR
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145217 üzenetére
Pedig én anno nagyon szerettem a váltóját, de nem meglepő, hogy ennyire ingadozó a minőség.
-
Biqci
aktív tag
válasz Zsírkrétamen #145217 üzenetére
Basszus, őszintén sajnállak, egy ilyen új motornál ennyi minden...
#régen minden jobb volt... a 20 éves Banditom, amikor eladtam, egyetlen problémát sem mutatott, csont nélkül ment át a TÜV-ön is eladás előtt...Minden KTM ilyen háklis amúgy, vagy csak ki kell érdemelni a szeretetét?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
senior tag
válasz pepucs #145218 üzenetére
Biztos, legyen úgy Mechanikusan sajnos annyira értek csak a motorhoz, hogy körbe tudom írni a hibát
Biquci: Szerintem csak az újabakkal van ennyi gond, vagy pont kifogtam. A 18-as Duke-ba belepörgettem majd 20 ezret másfél év alatt, azon csak akksit kellett cserélni. A Husky is 18-as, abba most a 21 ezrediket pörgetem, sem nekem, sem az előző tulajoknak nem volt vele baja, abban is csak akksi csere volt.
Az Adv augusztusban volt egy éves, kb 7 ezer van benne, ebből mindent összeadva majd’ 2 hónapot volt szervizbe.Fejlemény: Beleraktam a kulcsot, 12.1V-ot írt. Majd megnyomtam az önindítót, és megint elsötétült
Ezt értettem gány alatt:
[ Szerkesztve ]
-
JDMKid
tag
válasz Zsírkrétamen #145221 üzenetére
A cellazárlatos akksi pont ilyen hibát produkál. Terhelés nélkül ~12V körül áll, majd ha egy nagy fogyasztót kapcsolsz rá (az önindító ilyen) bezuhan a feszültsége, és onnantól meg sem mukkan. Egy akksiboltban ezt egy pillanat alatt kimérik.
Ha ez a baj, akkor csak a csere a megoldás.Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145217 üzenetére
Azt hiszem az nem a gyorsvalto ujraprogramozasa volt, hanem valtofokozat erzekelo- ami valszeg egy hall jelado- lett null pozicioba allitva.
Igy mar ertheto.
Amennyiben rossz a kiirt fokozat, banj ugy vele, mint amikor a gps a dunaba mutatja az utat.
Ne higgy neki. Lent az egyes, utana ures, utana 2.
Tok mindegy mit ir ki. Ha hatarozottan taposod, vagy huzod a valtot, nem lesz ures kozotte. Nem vagyok ott, hogy mennyire csontos a valto, de igy olvasva ez a resz is user errornak tunik. Sztm mem bansz hatarozottan a valtoval. Ami nem azt jelenti, hogy nincs olyan motor, ahol ez ne menne konnyebben, de ezt meg tudod oldani csupan hatarozottsaggal (ertsd erovel)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145220 üzenetére
Nem a ktm haklis sztm
David Vizard mondasa jut eszembe: a lanya egy versenyautoval tanult meg vezetni, es kerdeztek a lanyat, hogy mennyire vezetheto kozuton egy versenyveztengelyes amcsi 2szelepes v8. azt mondta, szerinte nincs baj vele. (Kesobb David megjegyezte, egy top fuel autora is azt mondta volna, mert eleg kozel vannak egymashoz a benzinkutak)
Szoval sajnos a motorozasnal bizonyos tipusoknal kell legyen vmennyi tapasztalatodnak, vagy erteni kell hozza valamennyire, hogy ne legyenek problemaid.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #145223 üzenetére
Előfordulhat Mikor kész lett a motor és érte mentem be sem indult, aztán rádugták gépre, törölték a hibakódot, mentek vele pár tesztkört ott a placcon, de mindig visszadobta a hibát, aztán eltűntek vele egy órára. Utána még mentek vele, indult, eltűnt a karácsonyfa effektus, így elhoztam.
Alapvetően nem figyelem a fokozatot (én), megszoktam, a Husky-n se látom, de párom most tanul újra motorozni, neki hasznos lenne. Meg na, amikor parkolunk le vele akkor nem könnyű eltalálni hogy melyik üres az üres.
Elhiszem hogy user error, a szervizes nem mondta rossznak, mondjuk ment vele 2 percet. Van amikor jó, csak általában nem. Alapvetően ez csak a 4-ik motor életemben, de mindkettőnknek szar, párom nem hiszem hogy finomkodik vele, sőt inkább ellenkezőleg. Odaadom még ismerősöknek akik kicsit tapasztaltabbak, ők mit mondanak rá.
De jó hír, rendelik és küldik az új akksit, tényleg full kuka, ráraktuk a töltőre, full fel volt töltve szerinte, mikor ráindítottunk volna akkor már fullra lemerülve. Rajtahagytuk volna, de mikor kikapcsoltuk a motort megint azt írta hogy fullra van töltve. Gyújtáson hagyva a töltőn meg nem töltött, hanem merült.
-
pepucs
tag
válasz Zsírkrétamen #145225 üzenetére
Az első bekezdés az úgy WHAT? Az nem diagnosztika, hogy kiütöm, visszajön kiütöm és egyszer csak nem jön vissza... Akkor pedig gyorsan visszaadom az ügyfélnek.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
senior tag
válasz pepucs #145226 üzenetére
Örök hálám a Shox-os tippért
Ugyan az egybe női szettek közül egy se volt rám jó, de külön-külön találtam cuccokat amik passzoltak egymáshoz. Sikerült tartani a kitűzött keretet is.
(Amúgy annak az egybe szettnek nagyon elbaszott méretezése van, külön-külön a szokásos méretembe találtam is ruhát)A végén már nem csak kiütötték, hanem a váltófokozat érzékelőt állították nullába (ma is tanultam valamit). Ezt a folyamatot nem láttam már, leültettek egy fél órára az üzletben inkább.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #145227 üzenetére
Ha rosszul mutatja a valto fokozatot (azaz rosszul erzekeli) akkor a motort nem lehet beinditani oldalsztenderen. Ezert kellett ujra kalibralni, ezutan be lehet inditani.
Mas kerdes, hogy egy motorallvannyal mar be lehet inditani, becsukott oldaltamasszal, kuplunggal.
Tehat ez sem erzem annyira gaznak.
Utana fel kell tanitani ujra a valtofokozat erzekelot lehetoleg uzemmeleg motornal.De ezt csak tippelem, hogy a ktm mel is igy megy. Mielott teljesen elhiszed, amit irok. Mindenesetre nekem igy all ossze a kep.
De nem biztos, hogy helyes, amit mondok, csak logikus.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #145224 üzenetére
"motorozasnal bizonyos tipusoknal kell legyen vmennyi tapasztalatodnak, vagy erteni kell hozza valamennyire"
Valószínűleg igazad van, de őszintén szólva, inkább maradok az olyan gépeknél, amik nem ennyire háklisak. Erre jó példa a Street Triple... Tudom, már írtam többször, de soha jobb gépet"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145229 üzenetére
Mentem 390 es duke-al, ez a blokk egyaltalan nem az a kategoria, amire gondolsz. Nem haklis. Egy markara nem mondhatod en bloc, hogy haklis.
Amik haklisak, az a 90-00 enduroi, amik 100cm ulesmagassaggal rendelkeztek, berugokarral. Ahhoz erteni kellett, vagy legalabbis ismerni.
Nekem nincs bajom azzal, ha energiat fektetsz valamibe, es megtanulod. Nem arra gondolok, hogy egy szoporollert tarts eletben, hanem hogy legyen annyi tudasod, hogy ne okozzon gondot kezelni egy motort. Akar olyat, amihez kicsit tobb figyelem kell, mint manapsag.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #145230 üzenetére
Értem, bár én nem arra gondoltam, hogy a KTM mint márka olyan háklis, mert akkor nem lenne akkora példányszámban eladott. De talán pont ezért a nagy példányszámú eladás miatt nagyobb lesz az esetleges hiba előfordulása, ezért lehet problémásabbnak mondani, holott nem olyan problémás. Ok-okozat, illetve az emberek fejében így állhatnak össze a dolgok, nem tagadom az enyémben is.
De ettől függetlenül vettem volna KTM-et, pár éve erősen nézegettem a naked vonalukat valami könnyű, de relatív erős és méretben kicsi gép után. Na akkor megdöbbentem, mekkora számban vannak jelen, legalábbis itt..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tknof1871
őstag
Üdv! Sisak választás. Sajnálom! Ez off topic komment.
BTW, a sharp.direct.gov.uk linkre kattintva nem töltődik be oldal. A böngésző ezt írja:
Hmmm… a lap nem érhető el.
A sharp.direct.gov.uk túl hosszú ideig nem válaszolt.
Én csak azt szeretném tudni, elektromos rollerhez vajon milyen védelmi szintű sisak ajánlott? Van valami oldal ami olyan inputból, mint a max sebesség, a magasság ahonnan a fel a betonra csapódhat megmondja milyen védelmi szint kell? Több rolleres oldal is a full-face vagy zárt motoros sisakokat ajánlják. Én is több rollerest láttam már az utcán full face motoros sisakban. Kerékpáros sisakban viszont még senkit.
Azt már látom az árukeresőből, értelmezhetetlen kódokkal látják el a sisakokat, és a bonyolítás kedvéért vagy az USA szabványát használják, vagy az EU-ét.(Bonyolítja a választást.
Egyszer régen nagyon összetörtem magam egy balesetben, nem közlekedési. TBI, arccsont kicsit eltörött, csigolya törött a nyakamban ezért valamennyit vesztett a stabilitásából. Masszőrök/csontkovácsok szokják a fejet csavargatni. Attól nekem kiugorhat a csigolya és akkor elszakadnak az idegpályák. Porckorongok mentek tönkre, stb.
De közlekedni kell, megint megtanultam kerékpározni és 20 évet tekertem minden védőfelszerelés nélkül. Csak már nem vagyok fiatal és nehezen megy.)Egészségügyi habszivacs nyakmerevítővel lehet sisakot viselni? A merevítő talán segít a megtámasztásban.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
bardi
aktív tag
válasz Zsírkrétamen #145227 üzenetére
Melyiket vetted végül?
Ezekben a két részes bőr ruhákban milyen protektorok vannak? A kordura kabátomba nagyon kicsi szerintem a gerincvédő, alig takarja a fél hátamat, ezért ilyet vettem a benne lévő helyett. Egy ilyen elfér bőrkabátban? Azért az feszesebb, szűkebb, mint a kordura kabátok.
Gondolom a nadrágban a térdvédő meg úgy minden többet ér, mint a motoros farmerben lévő.Illetve bukós hülye kérdés, most egy HJC CS15 sisakom van, még jogsi csinálás kezdetén költséghatékonyság miatt vettem ezt. Most shox-nál az AGV K5 S fehérben 100-ra le van árazva. Zaj szempontból lehet sokkal jobb a mostaninál?
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz tknof1871 #145232 üzenetére
Nem te kérdezted még ezt a bringás topikban is? Szerintem a te nyakad állapotához egy motoros sisak túl nehéz, én bringás full face bukót keresnék, ami endurora lett kitalálva, ezek jól szellőznek és könnyűek. Troy lee stage, ixs trigger, fox proframe, ride 100% trajecta. oneal transition. Némelyikben van MIPS, ami annyit tud, hogy becsapódáskor a sisak héja a belsejétől el tud csavarodni, így elvileg kevésbé káros az agynak, meg a nyakad is gondolom ennyivel kevésbé tekeri.
'92 Honda VFR 750
-
senior tag
válasz bardi #145233 üzenetére
Ezt a kabátot vettem végül, ebben gerincprotektor nincs is, csak a habszivacs. Ajánlottak hozzá való level 2-es protektort, viszont a protektoringemben is az van, méretben nagyjából azonos volt az általuk mutatottal, így első körben nem vettem meg hozzá.Majd karira Amit linkeltél, az nekem tuti nem fér alá, elég passzentos a kabát. Az volt a bajom az összes nőivel is, hogy a hátánál az ujjánál bugyros volt, a csipőnél meg alig tudtam összehúzni, szóval nekem egy pólón kívül semmi nem fér alá.
A nadrágban lévő protektorokat nem néztem még, ahogy azt se tudom, hogy a csípőnél itt is szivacs van-e még vagy már protektor. Ez amúgy pont férfi nadrág, mert a nőiből ami jó volt csípőnél az lábra hosszú volt, ezt felvettem és mintha rám öntötték volna Volt hozzá térdkoptató is. Annyi, hogy egyelőre nem összecipzározható a kettő, de megvan mindennek az ellendarabja, majd átvarrjuk rá.
A farmerom mondjuk pont olyan, hogy a cordurámba lévő level 2-es protektor pont belefér, így azzal tuningoltam fel.
Igazából baromi jól jártam ezzel a 30 rugós protektoringgel, az összes protektor benne level 2-es, így igazából bármelyik cuccom fel tudom vele turbózni, a ktm-es cordurám is hasonló áron vettem, abban is a térd az level 2-es volt. -
Zoli bácsi
őstag
Vettem előbb a LIDL-ben a leírása alapján motorokhoz való lánspray-t.
Kerestem a fórumban keresővel, nem találtam véleményt, de képet igen, ez a fajta lenne: [link]
Használta már valaki? Igen, tudom, olcsó, de pl. a biciklihez ajánlott lánspray-ük (Biciklire persze) tökéletes. Meg ezekkel a W5 cuccokkal általában elégedett vagyok.
Nem akarok úgy járni, mint tavasszal a TESCO-ban vett Prevent láncspray-vel, az még biciklire sem való, híg, beterít mindent a lánc .Na, azt nehogy vegyetek. -
zgospel
őstag
válasz Zoli bácsi #145236 üzenetére
A Lidl saját márkás dolgaival általában elégedett vagyok, de a W5-tel pont nem, általában jóval gyatrább minőség, és amennyivel olcsóbb annyival többet vagy többször kell használni őket. A babadolgok (pelenka, popsitörlő) szintén elég gyengék, nem éri meg. Ezekből a dm saját cuccai sokkal jobbak.
A konkrét termékkel nincs tapasztalatom, ezért a hozzászólásom totál zárójeles és persze off
A láncsprékből egyébként általában az a jó, ami megtapad a láncon, azt nem kell 100 km-ként újrafújkálni. Gyanítom ez ennyiért nem olyan.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
pepucs
tag
válasz Zoli bácsi #145236 üzenetére
Egész szezonban ezt használtam. Megoszlóak a fórumon a vélemények van akinek bevált, van aki utálja.
Amennyiben úgy használod ahogy rá van írva, tökéletes lesz. Részemről az egyetlen negatívuma hogy hamar elfogy.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
csongi
veterán
Olcsó láncspraynek ott a mannol cucca
-
Biqci
aktív tag
Hölgyem és Uraim! Most hogy kiderült, van egy hölgy is a társaságban, így illik kezdeni
16 éves kiscsávónak kezdéshez milyen supermoto-t ajánlanátok 125-ig, azaz A1-ig. Feltétel, hogy kedvező legyen a fenntartása, nem a benzin, hanem a kopó-fogyó alkatrészek legyenek hozzá, ha szükség lenne. Árat nem tudom írjak-e, mert Németben lenne vásárolva és üzemben tartva, itt másabbak az árak, de ha nagyon muszáj, 2000€ lenne a plafon...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
senior tag
válasz Biqci #145240 üzenetére
Haveromnak volt Yamaha XT125X-e, nem volt túl erős, de megbízható volt, ahhoz tuti van sok alkatrész is.
Ami még talán belefér a keretbe az Aprilia SX125, ebből elég sok mászkál itthon, gondolom van ehhez is alkatrész. Hasonló még a Yamaha DT 125, ezt néztem én is annó.
Ezekből vannak régebbi-újabbak, régebbiek biztos beleférnek a keretbe. Ami még jó, az a WR 125, de az esélyesen drágább. Amit kerülnék, az a Husky SM 125, azokról nem hallottam jókat.
Újonan egy Keeway TX125 is beleférhet a keretbe, de az nem annyira vagány, megbízhatóság meg lutri. Találkoztam már 50e futott futárral is, annak épp nem volt baja vele. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145240 üzenetére
Nemetorszagi piac alapjan 4T-ket kapsz, amik mind ugyanazok pepitaban. Az osregi 125 oket pl honda xl, suzuki dr, stb hagynam, azokkal mindig lesz vmi.
Kreidler, Beta, Rieju, Malaguti, Zündapp, beirod a keresobe a felteteleket, es tenyleg az van, amit latsz.
A ketutemueknek nincs ertelme ilyen jogsihoz, tehat a yamaha dt, ktm lc2, 2T apriliakat elvetnem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz dellfanboy #145241 üzenetére
Jah, tudom, de ez nem az én bizniszem, csak segíteni próbálok...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Zsírkrétamen #145242 üzenetére
Köszi, mondom majd ezeket is. De azokat is amiket
Topikcsendőr kollega is említett.Köszi minkettőtöknek
Még annyit, tisztelt T.Cs. hogy 4 ütemüek közül, amiket felsoroltál, van valamelyik, amelyet érdemes inkább kiemelni? Mert a Beta, a Malaguti, esetleg a Zündapp még ismerősök, de a Rieju igencsak kínainak hangzik. Valamint egy Kreidler lenne 10 évesen, 32k km-rel, bár lejárt a Tüv, viszont csak 1200€. Mennyire lenne érdemes rápillantani?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dellfanboy
őstag
válasz Biqci #145245 üzenetére
mondjuk a Rieju pont spanyol, gyart eleg jo 2t 300 -akat.
en olyan sok kulonbseget nem latok ezen 4t 125-ok kozt, hogy japan,kinai,vagy olasz
tudnak 15le-t max, nagy gond nem lehet veluk ha csak nem egy lefingott/leharcolt darabot veszel a hasznalt piacon...[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Biqci
aktív tag
válasz dellfanboy #145246 üzenetére
Lehet, hogy spanyol, abszolút nem ismerem, de nem is mozgok azokban a körökben
Igen, 15Le az, amit tudnak, de ennyi is lehet ugyebár. Viszont azt nem tudom, ilyen kis köbcentinél hol lehet az a futásteljesítmény, amire az ember azt mondja, hogy kösz, inkább nem, akármennyire gondos gazdát kapott..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #145247 üzenetére
Sztm mindegy melyiket veszed, az altalanos kep oszinte legyen. Meg legyen szervizkonyves. A kotla olcso dolgokat keruld el, amin hangosdob van, meg minden rahebrakolt szar.
Egy futar ismerosom 150e km-t rakott egy yamaha ybr 125 be, de ezutan ki lehetett dobni a kukaba az egeszet termeszetesen. Mindennapi kozlekedes soran normalis ember nem megy igy egy 125 4T vel, hanem vegig nyelezi.
Szoval a kmt hiaba nezed.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #145248 üzenetére
és norbert1998
Ok, akkor átadom az infókat és tudnak válogatni. Akkor a lényeg, hogy nem mennek ezek sem feltétlenül a kukába néhány 10k km után, de mégiscsak jobb egy keveset futott, nem berhelt, szervizkönyves példány. Mint mindig...
Köszi nektek"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen