- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acapulco
csendes tag
Honda forza 300 is megfontolandó.
Vagy Piaggio x7 250-300ccm.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Acapulco #23901 üzenetére
A Forza nekem is bejön... Ez pl. egy abszolút korrekt hirdetés...
(Egyetlen baj lesz vele, hogy bőven nincs benne az 1 misis keretben.)Szerk: amit viszont méretes tahóságnak érzek, az az a szöveg, hogy
"igény esetén névre írva, házhoz szállítva", bepipálja, hogy érvényes
okmányokkal, pedig rohadtul nincs rajta még rendszám sem a fotón...
Mintha kcsa fórumtárs is valami hasonlóba futott volna annak idején.Szerk2: megnéztem az 1 misiset is: az is magyar, meglepő módon.
[ Szerkesztve ]
-
Acapulco
csendes tag
Kawasaki j300 is van 1 millioért
Szervízkönyves. [link][ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #23904 üzenetére
Aggódtam, hogy a Cavinton-t be kell venni, de a másik topikban megtaláltam.
-
gonger
senior tag
válasz Acapulco #23903 üzenetére
Pont ezt találtam meg tegnap este, a Kymco alapokra épült, onnan jutottam el hozzá.
Ebből nem sok van itthon, nem tudom, ha kell alkatrész, akkor mibe kerül beszerezni.
A kereskedő hirdetéseiben nincs rendszám, szinte mindnél odaírja, hogy magyar rendszámos.
Hirdet egy autót is magyar rendszámmal, ami RZA-val kezdődik :-)
De lehet holnap fel is hívom és kérek infót a Kawáról. -
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23906 üzenetére
Ezzel megint ott tartasz, amit írtam: lesz egy 6 éves, jó eséllyel friss olasz import robogód 1 millióért, amit a kereskedő a még jól kinéző kinti kínálat aljáról választott, hogy olcsó legyen és tudjon rajta keresni. Picit többért igazolt előéletű, márkaszervizbe hordott, fiatalabb robogód lenne.
Tudom, hogy kell egy felső határ, de sokaknál ugyanez az 1 millió jelenti a lélektani határt, amit még rászánnak a vasra.
-
DigitXT
félisten
válasz gonger #23906 üzenetére
Hogy, hogy nem, ilyen is van a topikban. Na nem sokat ír ide, mert
csak hajtja, de ez annak köszönhető, hogy nem import szart vett...bajnokpityu lesz az embered. Tuti le fog beszélni a hirdetett vasról.
-
bajnokpityu
félisten
válasz DigitXT #23904 üzenetére
Ha véletlen igaz, amit ír, és lecsekkolhato, akkor hajrá. A típus sztem nagyon jó.
De redbarombol olyan dolgokat hozták el ismerősök, gari ide v oda, hogy nem reménykednek..
1.1 volt az enyém, 1 év használattal, 3 év állás után, nagyjából rendberakva egy kicsi csúszás után. Patika papíros jószágot kereskedő miért adna el ára alatt, azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
iff
senior tag
Sziasztok!
Itt is fel tenném a kérdésem [ajánlották] :
valakinek van tapasztalata ezzel az [ütvecsavarozóval] ? 50-es robogó kuplung anya és variátor záróanyát meg lehet vele lazítani? Ezen nincs nyomaték állítási lehetőség, de ahhoz van nyomatékkulcsom. Nem lenne gyakran használva. Ritkán, de akkor jól jönne...........""..........
-
kcsa
veterán
A konkrét típust nem ismerem, de ilyenem van, teljesen jól bevált. Ennek tükrében nem hinném hogy az Einhell bármivel is rosszabb lenne, jó lehet
-
DigitXT
félisten
Lazításhoz nem is kell nyomatékhatárolás: simán lehozzák ezek.
Nekem sem pont ez a típus van, de hasonló (220V-os), jól működik.Meghúzásnál kell vigyázni. Enyém csak 100 Nm-t tud húzni, szóval
oda kell rendesen veretni vele. Egyszer nem voltam körültekintő, és
nem húztam meg vele eléggé, lejött a varióanya, aztán tolhattam. -
csongi
Topikgazda
-
#50433536
törölt tag
Egy csepp menetrögzítő használata tényleg ajánlatos, ahogy a többiek mondják. Nekem is lejött már az anya a főtengelyről 70km/h-nál. Ledarálta a vario külső tárcsáján a hűtőlapátokat, majd megszorult a váltó és fél millimétert kopott a hátsó gumi egy ponton, amíg megálltam. És csak aztán jött a fekete leves... dombos vidéken tolhattam kilométereken át. Nagyon el tudja hagyni magát egy 150-200 kg-os gép...
-
gonger
senior tag
válasz csongi #23910 üzenetére
Nem értem el a Red-eseket a Kawa miatt, aztán rájöttem, hogy szombaton nem dolgoznak, holnap megpróbálom Őket újra keresni.
Egyébként igen, én is azt látom, hogy ez az 1M-s limit is sok kompromisszumot kíván.
Fölé nem mennék, mert a családi ház vásárlási projektünk így is megállt, az anyagilag nagyobb prior, de értem, hogy persze vannak jó deal-ek, mint pl [ez a Forza amit lentebb linkeltetek]
A feleségem kérdezte ma, hogy amúgy miért pörgök a motor választáson amikor még a jogsim sincs meg... és van benne igazság. Nem tudom mennyi időre álltak meg az oktatások és a vizsgák. Hiába vagyok közel a végéhez, lehet, hogy ez csak hónapok múlva folytatódik...
Ettől függetlenül nem bánom, hogy elkezdtem ezzel foglalkozni, mert legalább lesz idő, hogy letisztuljon a kép.
Ha az import vasakat kiszűröm, akkor itt tartunk:
Egy 9 éves [Xmax] ami leírás és lekérdezés alapján nem rossz, de szerintem ennyit nem ér már.
Egy korábbi [Forza300] 5 gazdás. leírás elég szegényes, de ugye ezeknél már alapból volt ABS? btw ez is éppencsak hogy belefér a keretbe.
Mivel SH-t nem találtam, kerestem [Kymco] -t, amitől egyébként tartózkodom, nem tudom miért, azon túl szintén import. Ahogy ez az inkább motor formájú [Xcyting] is vagy a [Downtown].Ha azt nézem, hogy magyar is legyen és fiatal is, akkor lehet lentebb kell mennem a hengerűrtartalomban??!! pl, [PCX150]-ből nem sok van, ez szépnek tűnik, sok extrával.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz gonger #23916 üzenetére
Csak ugy megjegyzem, igazabol motortol fuggetlenul.
Nagyresze azert itthon meg a vasaknak mindegyik import. Na most egy jo darabig nem tul fenyes a helyzet annak tekinteteben, hogy erosodjon a forint, ami miatt kesobb nem feltetlenul fogsz olcsobb/kedvezobb arban kapni hasznaltat. Felteve, ha valaki meg nem szorul es kenytelen eladni.
Ha van egy jonak tuno vetel, akkor en csak azert nem hagynam ki, mert meg nincs jogsi.En pont ilyen mentalitasbol megvettem mindet, amire meg most elorelathatoan szuksegem volt alkatreszekbol. Foleg aminel latom, hogy kb meg a "regi" aron van, nem pedig a jelenlegi arfolyammal szamolva.
Volt aminel mar igy is lattam eltero arkulonbseget 1,5-2 honappal ezelotti arhoz kepest. -
csongi
Topikgazda
válasz gonger #23916 üzenetére
Olyat vegyel, amilyet szeretnel, ami kozel all a szivedhez.
Mikor elmentem motort venni, egy kymco volt a kiszemelt. Megfogatam Olaszt nem veszek.
Aznap 700km-t motorztunk, es egy olasszal tertem haza.
Amit az egyik forumtagunk vett meg. Nem tudom mit elt meg vele, de nekem az egyik Legjobb vasam volt.
Ha akkor nincs mellette a Honda, meg most is az olasz van. Pedig eltel 5 ev.
Akkor a barat vett egy kymco 500-ast. Istriatol kezdve Romanaig elment vele ketszemellyel.
Mignem megjelent a korsag. A tipus "betegsegnek" aposztrofalt vezermutengely kopas.
Eleg csunya munkat vegzett. Az oraba ha jol emlekszem 34 ezer volt. Nehez megmondani mennyi lehetett a valosagban, de inkabb a duplaja.
A hiba pedig nem a motor hibaja. Ontik bele a 10w40 olajat, es ezert megy tonkre ido elott.
Most ismet szembe jott velem egy masik. Ugyan ezt a hibat kovettek el. Csak minosegi eredeti olajat ontottek bele, nem ertik mi tortent.(Repsol 10w-40).
Nem ez valo bele.Ezt csak azert irtam le, hogy ertsd. Hiaba tudod egy motor eloeletet, ha az folyamatosan rosszul volt szervizelve.
De sokkal nagyobb az elony, mint ha semmit nem tudsz rola.A suzuki is jo robogo. Kiforrot technika.
Ami rohadt draga, az a hatso teleszkop. Valahol 200k kornyeke.Egyenlore egy 5-10 eves motornal, 30ezer km kornyeken valoban a kotelezo szervizek vannak. De ahogy telik az ido es a km, ott van a nagy szetszades ideje. A kenoanyagok kiszaradnak, a csapagyak beallnak, a dorzsfeluletek megkopnak . Idoben valo szervizelese, sok kiadastol menti meg az embert, meg akkor is, ha soknak tunik egy ilyen szerviz.
Kulon-kulon, el lehet locsolni az 5x et is. siman.Azbaltalanos alkatrezsek egy arban vannak.
De a tipus alkatreszek kozott bizony nagy a szakadek.
Kuplung, Variator alkatreszek. Teleszkopok, fektarcsak.
Nem mindegy van e utangyartott vagy csak a gyari.
Illetve a melyviz. Ott vannak az elektronikai rendszerek.
Feszultseg szabalyzo, ECU, Injektorfej, uzemanyagpumpa.Nem art korbe nezni, informalodni ezekrol.
Ha szalon motort vennel, akkor nem erdekes, a garancia vedelmet ad.Az sem mindegy az adott tipus mennyire elterjed. Nem az alkatresz miatt, hanem a support miatt.
Ha nem ismerik a szerelok akkor csak szivas van.
Mert a service manualra sajnalni fogja a penzt, vagy neked kell megvenni, hogy talan hasznalja is.Szoval idobe kezdted el. Erre siman el lehet tolni egy evet is. Inkabb nezz ki egy-ket tipust, es informalodj.Aztan vadaszni kell egy jo vetelt.
Amugy helyileg hol hasznalnad?
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23916 üzenetére
"Ha azt nézem, hogy magyar is legyen és fiatal is, akkor lehet lentebb kell mennem a hengerűrtartalomban??!! "
Igen, de ez teljesen logikus is annak ismeretében, hogy egy 300-as robogó újan 80-100 százalékkal többe kerül, mint egy 125-ös (pl. PCX). Mindenki szeretne olcsón fiatal és megkímélt darabot venni...
-
iff
senior tag
Annyi infót szeretnék kérni, hogy a variátor, kuplung és kerék anyákat, mekkora nyomatékkal kell meghúzni? Semmi konkrét infót nem találtam. (Keeway f-act 50 2t). Megjött a variátor klt. meg a többi cucc. Rendeltem pár apróságot. pl. csavarrögzítőt is. Csak annyit találtam, hogy variátornál 50nm körül, de ez sem konkrétan erre a típusra vonatkozik.
..........""..........
-
gonger
senior tag
válasz csongi #23919 üzenetére
"Amugy helyileg hol hasznalnad?"
Jelenleg Budapesten belül, de hamarosan agglomerációból történő bejáráshoz használnám, ahol napi kb 50 km-t kell megtennem, egy részét pálya bevezetőn, ezért is időszerű az 50-est lecserélnem majd.
A cél az, hogy egy forgalmi dugóban is könnyen mozgó motorom legyen, ami tempós haladáshoz is elég erővel rendelkezik. Hétvégi 2 személyes túrát is belevettem a kritériumokba, de ezt el tudom engedni egyelőre.
Most is használok dobozt, fontos, hogy legyen helyem sisaknak, kabátnak, egy-két kisebb tatyónak.
125 - 150 ccm fölé azért mennék, mert az összes oktató lebeszélt a B125-ről is, mondván, hogy hamar kinőhető, de az is igaz, hogy a fentiekhez egy PCX 150-es is ki tudna szolgálni, max az élményfaktor kisebb egy Sh-hoz képest, ha gyorsulni kell.
Amúgy semmi nem áll még közel a szívemhez tapasztalat hiányában :-)(#23918) rstwingo
Burgmann-t nem vetettem volna el, egy barátomnak van is azt hiszem 2010-11-es körüli.
Most épp önindító baja van :-) de egyébként szereti és az új barátnőjével szeretnek rajta kétszemélyezni is, de inkább napközben ide-oda elszaladni, vagy hétvégén használja kiránduláshoz . Viszont nekem a reggeli csiki-csukihoz szerintem nagy lenne. -
Burt1793
veterán
válasz gonger #23927 üzenetére
Ha nincs járvány, akkor olyan dugó van Budapesten, hogy nem tudsz egy 300-assal se érvényesülni. A következő lámpánál ott leszel és amúgy is csak méterekre maradsz le egy kisebb géppel. Plusz nem tudsz hova gyorsulni, mert egy 10 másodperces nyélgázzal már 100 körül mész és ez a gyorsulás nem olyan mint autóval, teljesen ingerszegény és kényelmes = veszélyes és felesleges.
-
csongi
Topikgazda
válasz gonger #23927 üzenetére
Palya tapasztalatom. Ha mar benne van a napi menetben.
Legalabb olyan vas legyen ami dinamikusan fel tudja venni, es tartani tudja a kamionok tempojat.
De errol a forumtarsak nagyobb tapasztalattal birnak, napi szinten gyaluljak a palyaszakaszokat.Itt lassan el is dolt a kerdes. minimum 250, de inkabb a 300.
Orult nagy valasztek nem lesz. A 250, mar nincs gyartasban, a 300 koruliek meg inkabb a milla felett.
Ne a ccm legyen a mervado. Uzemeltes szempontjabol, kozel van egymashoz egy 300as es 500as.
Ott van a franya suly.
400as burgman, 215kg.
300xciting 185kg.
300dowtone 180kg.
Mig egy 500as olasz is valahol 210kg kornyeken van.
Ehhez tarsul egy kerék meret.
Sajnos a fizikat nehez atirni. Nagyobb kerek, jobb atgordulesi tulajdonsag, nagyobb stabilitas magasabb temponal.
A kisebb kerek is jo, viszont sokkal jobban oda kell figyelni a futomu allpotara. Teleszkopok felfugesztesi pontok legyenek toppon.
Vigyel szerelot, aki atnezi rendesen.
Egy rendes nagyszerviz koltseggel szamolj.
Ha a szerelo azt mondja, csak olajat kell cserelni az szomoru.
Egy tisztesseges szerviz, csak folyadek cserekkel is 16 oras munka.
Es ha tisztessegesen megcsinalja, akkor a kifizetett penz, megterul. -
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23927 üzenetére
Városon belül az igazi különbség a 125-ös és a 300-as között valóban az élvezet, az autóktól való ellépésre már a 125-ös is elég. Országúton és pályán annyiban rosszabb a helyzet, hogy szinte folyamatos nyélgáz kell neki a kamionok tempójához, ez pedig nem túl jó érzés.
A 125-ös és a 150-es PCX között nincs nagy különbség, de ezen a szinten minden kis plusz számít, ha van választási lehetőséged, vedd inkább a nagyobbat.
-
gonger
senior tag
válasz gonger #23916 üzenetére
Nagyon sok hasznos tanácsot kaptam eddig itt Urak, ezt ezúton is köszönöm.
Ma felhívtam 3 hirdetőt.
a Red-es Kawa olasz, akit elértem nem is tudta megmondani, hogy szervízkönyv van-e. Egy intelligens kereskedő forma Úr volt, de semmi egyéb infója nem volt a motorról, egyelőre elengedtem.
A PCX 150-es nincs túl messze tőlem, a gazdája nagymotorozik is, Ő is munkába járáshoz használta, első tulaj, Ő hozta ki szalonból. 3000 ezrenként olajcseréje volt, most új gumikat kapott, de saját bevallása szerint ennél a km állásnál a szervíz hajtásfelújítást javasol. Gyári alkatrészekkel 50 ezres költség lehet szerinte.Tegnap viszont találtam egy újszerű SH150 -et. Szintén nincs messze, a képeken a rendszám ki van takarva, de megadta telefonban. Jól szituált privát hirdető, szintén nagymotoros is. Munkába járni használta, most a 2020-as verzióra cserélné le. Honda Dream-ben vette és ott szervizeltette.
Szóval most bújom a PCX vs SH teszteket és hétvégén megpróbálom megnézni/kipróbálni mindkettőt.
#23930 csongi igen, valid amit írsz a pálya esetéről, de napi szinten legfeljebb csak az M1/M7 bevezető/kivezető lenne, vagy lehet, hogy helyette inkább Egérút vagy Kamaraerdő iránya.
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23934 üzenetére
Az újszerű SH150 jó vételnek tűnik. Én is a Dreamben vettem az SH300-at, kaptam még hozzá ajándékba alapáron kézvédőt, nagy plexit, markolatfűtést és kötényt is, ehhez nincs? Érdemes megvenni az összeset, a hideg nem lesz ellenfél.
-
#50433536
törölt tag
-
Burt1793
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen