- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iPhone topik
Hirdetés
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #23544 üzenetére
Nekem a prérmium omv-vel ugyanannyit fogyasztott, mint a simával. Ma viszont mivel minden 95-ös E10, de a 100-as nem, így most azt tankoltam, ahogy nézem az időjárást, egy ideig most pihenni fog a robi. Ma meghajtottam a szokásos körön (Budapest oda-vissza ), hideg volt, néhol nyirkos aszfalttal, csak azért mentem, hogy a majdnem üres tankot telerakhassam.
-
#50433536
törölt tag
Az index eddig is ilyen volt, jól van ez így?
Ahogy ráadom a világítást, gyorsabban villog. Egyik égő sincs kiégve. Úgy emlékszem, hogy egy hónapja még jó volt.Mitől lehet ez?
-
DigitXT
félisten
OFF, de pont jártam arrafelé éjjel, és ez majdnem* nekem jött szembe...
Még szerencse, hogy mire odaértem, már elkapták. Rárontottak vagy négyen.
Mondjuk húzós este volt, belefutottunk egy komplett útzárba az M1 bevezetőn
is, azok is egy-két perccel előttünk csattanhattak. (Pár autót visszafordítottak!
De rám nagyon csúnyán nézett a rendőr bácsi, amikor elkezdtem tolatni LOL.)*: aztán lehet, hogy pont a másik oldalon volt, nem volt túl nagy forgalom.
astro12: ott valami nagyon nem kerek. Elektronikus relé van benne: fura hiba...
Nekem kocsiban kezdett hülyéskedni tegnap, kattogott a bimetál, magától, de
utánaolvasva ez is egyfajta típushiba. Elkoszolódik az indexkapcsoló és áthúz.
Szétszedtem, kipucoltam, most jó. (Kopp-kopp-kopp.) De lövésem sincs, hogy
a világítás felkapcsolásától hogy gyorsulhat fel a Madisonon... Azon kívül, hogy
esetleg esik a fesz, és a halódó relé elektronikája erre érzékennyé vált.
(Álló motornál mit csinál vajon? Ha összefügg a fesszel, ott még alacsonyabb.)Szerk: alapesetben ilyet akkor csinál, ha LED izzókat raksz bele, és bimetálos,
hagyományos relé, mert olyankor a kisebb ellenállás miatt hamarabb melegszik.
Egy elektronikus relét elvileg pont nem érdekel, hogy kiégett az egyik izzó.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Nem a tobbi a draga, hanem ez a tularazott.
Kinai blokk megiscsak jo?
Hanyinger.
[link] -
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #23555 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy ezek a klasszikus elektro-mechanikus relék gyorsabban kapcsolnak, ha kisebb a terhelés. Ha világít mindegyik égő és mégis gyorsan kapcsol, akkor szerintem:
- az egyik égő haldoklik, csere
- kontakt hiba van valahol
- relé hibaJah és kivettem a gyertyát a benzin szint emelés után, 5-6km ment bele.
A benzin szintet úgy emeltem, hogy az úszó fülét párhuzamosra állítottam az úszókat tartó lemezekkel. Szerintem ez a gyári beállítás, legalábbis eddig azt tapasztaltam, hogy minden karbinak az a legjobb, ha a fülecske párhuzamos.
.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23556 üzenetére
Nem találtam meg a cikkben, hogy milyen blokk van benne. Tényleg kínai 350-es?
Mellesleg, ha 350 cm3, akkor miért nem 350 a típusjelzése? Azért 50cm3 elég sok teljesítményt rejt, kicsit bosszant a nagyzoló számozás. Ha 350, akkor legyen 350.. még így is biztos erősebb és kevesebbet fogyaszt, mint az én 400-as karburátoros madisonom. (Ami mellesleg tényleg 400 köbös, pontosan 383cm3).
Tegnap nagyon jót motoroztam, csak fél óra volt és megfagytam, de király volt... jó ez a gép na!
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23559 üzenetére
Aki vett Loncin motoros gépet, eléggé dicséri, legalábbis Ázsiában. A hosszú távú tartóssági tesztekhez legalább tíz év távlata kell... de érdekes, hogy a bmw bevállalta és megbízta őket.
Az én munkahelyem évekig próbált bmw beszállító lenni, de 17 év alatt csak egy terméket sikerült megszereznünk. Nem olyan egyszerű bmw beszállítóvá válni, konkrétan a gyártósornak igen modernek kell lennie és az egyéb folyamatoknak, ellenőrzés, nyomon követés, stb... is napra késznek kell lennie. Tehát, ha egy céget megbíz a bmw, akkor az a cég több száz millió forintot költött csak a gépparkra, ugyanennyit a képzésre és a kiszolgáló rendszerekre, milliárdokról van szó, és a bmw küldötteit is meggyőzték arról, hogy folyamatosan képesek magas minőséget gyártani. Azért ez nem semmi... én közelről láttam miket kell teljesíteni. Persze biztos közre játszik az is, hogy Kínában sokkal olcsóbban állítják elő a termékeket.
Ezek tükrében kicsit magas az ár, olyan, mintha Európában gyártanák... de akkor minek vitték Kínába a gyártást? Vagy ennyire szemérmetlenül nagy haszonnal dolgoznak?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz #50433536 #23560 üzenetére
Igen!
Nagy haszonnal dolgoznak.
Kozben a nagy piac vedelem, es a Kinai gagyik mantra megy a BMW fanok taboraba.De az nem baj, ha francia motort tesznek az autojukba.
Tudjon barmit is ez a robogo, inkabb veszek 100 Kymcot, mint egy BMW-t.
Ettol fuggetlenul ugyesen csinaljak, a brandet jol fialtatjak.
[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz csongi #23556 üzenetére
Hát igen, nem olcsó egy ilyen robesz, főleg ha autót akar leváltani a jóember. Nekem speciel tetszik a BMW, bár így elsőre inkább túrás, mint városi filigrán.
Eddig egy Liberty 4T 50-el jártam, most iratkoztam be A-ra, de jó esetben is csak márciusban vehetek órákat.
A Liberty patika, szeretnék majd helyette egy jó állapotú robogót, amivel (autó és BKV helyett) naponta 10-20 km-t mehetek munkába. 300 ccm körül nézegetek, a gazdaságos fogyasztás miatt. Lehet, hogy felkeresek majd egy-két szalont próbakör érdekében, de új gép nem jön szóba, szeretném ha 6 számjegyből megállna az ára. PCX és SH 300 szimpi, nagyon jól tartják az árukat. Egyebekben nem vagyok olasz fan, de a Piaggio Beverly 300 nekem csakugyan bejön és pár száz ezerrel olcsóbb ugyanazon évjáratra keresve a Hondához képest. Van valami kompromisszum (pl. súlyelosztás, alkatrész árak) a Beverly-vel, hogy a használt ára kedvezőbb a Hondához képest?
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23562 üzenetére
Írtam a másik topicban ugyanerre, nem tudom, olvastad-e?
"Röviden: a Beverly 350 a gyakorlatban kb. 50 kilóval érződik nehezebbnek, esetlenebb a viselkedése és kevésbé kidolgozott a működése. Például fékérzet, futóműkomfort, gyors manőverezőképesség terén teljesen egyértelmű a lemaradása.
A PCX nem csak jó, de nagyon jól tartja is az árát. Egy SH300 viszont nem véletlenül kerül közel kétszer annyiba, mindenből többet ad."
-
retesz147
addikt
Sziasztok!
Gyors segítséget szeretnék kérni Tőletek. Ezután viszont megpróbálok aktív tagja lenni a topicnak.
Budapesten (esetleg Érd, Budaörs) tudnátok felsorolni pár jó alkatrészboltot? (akár online is lehet, ha megbízhatóak és jó áraik vannak). Amit eddig találtam hsz-ek alapján az a győri City és a Bp Oázis.
Yamaha Majesty 125 (2000) talpra állítása a cél. Tavasszal elment a hengerfej tömítés, járt 2 szerelőnél, ahol állt 3 hónapot, elhoztam és ünnepek alatt szétszedtem, teljesen.
Kellene pár alkatrész, tömítések, csapágyak, mert a hátsó részt is szétszedtem (vario, meghajtás) és a hűtőkörhöz is (vízpumpa, tertmosztát).
Tudnátok benne segíteni, hogy esetleg ma-holnap-szombaton hol tudnék Pesten beszerezi alkatrészeket?
A robogó cca 200km-re vidéken van, de Pesten élek, ide szerettem volna felhozni tavasszal, de útközben megadta magát, azóta pihen, de most megpróbálom újraéleszteni tavaszra.Köszönöm szépen a segítségeket!
Xiaomi 13 eu dev...
-
nyogo83
senior tag
válasz retesz147 #23564 üzenetére
Probald meg esetleg a Budaorsi uton a Malaguti markaboltnal, 2000-2001-es Yamaha blokkos Malguti Madisonhoz keresni az alkatreszeket.
Ugyanaz a blokk van bennuk, karbit leszamitva a motorikus alkatreszeknek/tomiteseknek passzolnia kell.
Nem olcso, mert csak gyari alkatreszek vannak naluk, de hirtelen ok jutnak eszembe akiknel tipusspecifikus dolgok is vannak. A hajtasban levo dolgokat talan mashol megkapod olcsobban.Ezen kivul esetleg az Odormotor [link]
-
-
retesz147
addikt
válasz csongi #23567 üzenetére
Győr irányába (tudom, ott a City, Ők jók is), határon túl, Dunaszerdahely.
A környékkel az a baj, hogy ott csak max hétvégén vagyok (szülőhelyem, felköltöztem BP-re), így BP-n kell beszereznem, vagy on-line, aztán haza, összeszerel és felhoz BP-re a robogót saját lábán, onnantól már BP-n lesz.Megtaláltam a https://oem-parts.hu/-t. Hát itt nagyjából van is minden, viszont mivel gyári alkatrészek, viszonylag horror áron.
Amivel gondban vagyok, azok a hűtés vízcsövei (pl 13-16 közöttiek)és pár csavar, ami elnyalódott a 20 év során.
Egyéb alkatrészeket a webshopokból és az oem-ről be fogok tudni szerezni.Nincs ötletetek, hogy az OEM-en kívül hol tudnék gyári, vagy utángyártott vízcsöveket és "speckó" csavarokat beszerezni?
Köszönöm!
Xiaomi 13 eu dev...
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #23551 üzenetére
Szerintem ennek az lehet az oka, hogy neked injektoros a géped, ami automatice
utánahúzza a keveréket a különböző minőségű üzemanyagoknak... Nekem meg a
karbi ilyet nem tud. Azt nekem kéne rendesen beállítani, csak lusta vagyok hozzá.
Miért gondolom ezt? Mert úgy néz ki, hogy az E10-et pl. kifejezetten szereti, LOL!
Tökéletes alapjárat, viszonylag hamar, sőt, még 100-zal magasabb is, mint azelőtt.Két hét állás után közepesen merült akksival elég simán indult nagy szívatóval, bár
rögtön* lefulladt, utána játszani kellett a szívatóval mi legyen... De mire kinyitottam
a kaput, adott szívató állásnál már forgatta a hátsó kereket (hallottam a felpörgést).*: utólag logból látom, miért: nem volt még benzinnyomás. Leürülhetett az úszóház
az állásban, csak én balga erre nem figyeltem, türelmetlenül (túl hamar) indítottam.
Mentségemre legyen szólva nem tetszett, hogy mennyire bezuhan az akkufesz.
Gondoltam, minél előbb beröffen, annál jobb. De hát benzin nélkül ugye nem megy. -
DigitXT
félisten
válasz retesz147 #23568 üzenetére
Oemmel nem csak az a baj, hogy horror az ár, hanem a szállítás a gyorstól a
baromi lassúig bármi lehet. Ha sürge kell alkatrész (ráadásul típusspecifikus),
az necces lesz. Akármilyen robogós boltból is. Nyogo nem mond hülyeséget,
Malagutiéknál is rá lehet kérdezni, ők speciel szoktak polcon tartani dolgokat:
a 125-ös Madison ugyanazzal a Yamaha blokkal szerelt. De ha már itt tartunk
be lehet menni "Yamaháékhoz" is, bár én még nem voltam, csak mesélték.
Mostanában nem is leszek, mert már nincs Yamahám, de egy próbát megér.*Vízcsöveket viszont nem vennék gyárit horror áron, felesleges. Van univerzális.
A speckós csavar jó kérdés: ha nagyon speckó, érdemes lehet megrendelni a
gyárit. Amúgy meg csavarbolt... Egyre emlékszem, ami nekem is elnyalódott,
végül nem is lett pótolva, de "jó nagy csavarhúzóval"/ésszel nyitható maradt.
Ez a műanyag deklit rögzítő csavar, amikor nem oldott le, elég ideges voltam.*: mondjuk nem tudom, hogy pontosan melyik márkakereskedés (és szerviz) volt
a gyors és autentikus beszerzési forrás (kollégámnak). Talán a Harmati? Passz...Szerk: csőhöz még annyit, hogy vettem egy gyári kartergázcsövet a Madisonhoz,
mert a régi elöregedett, és leszakadt. Amint észrevettem, egy PC-vízhűtés csővel
pótoltam, és tudtam is használni a gépet, de mondom, hogy néz már ki cserélem.
Na, ehhez képest a vadiúj gyári cső már a beszereléskor leszakadt: konkrétan az
anyaga elmállott. Lehet, hogy már sok-sok éve polcon volt? Nem tudom. De ennél
rosszabbul elköltött 7000, vagy mennyi forintom még nem volt. Vagyis igen, de ez
volt az utolsó, ami fájdalmas emlék. Előtte szoptam már be bontott idommal, meg
egy olyan gyári alkatrésszel, ami nem is az én blokkomhoz való volt, hehe...Jah, azóta is a vízhűtéses cső van a vasban, és köszöni, jól van. Nem szép, de jó.
Nyilván nem örökélet plusz egy év (gondolom "nem kifejezetten olajálló"), ám rövid
távon megteszi, hosszú távon meg simán lehet, hogy egy univerzális vízhűtés cső
lesz a megoldás. Csak nem PC, hanem gépjármű. Nem gyári. Talán nem rohad el.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
-
retesz147
addikt
válasz DigitXT #23570 üzenetére
Köszi a tippeket.
Igen, ez a csavarom is elnyalódott, és ez elég speckó sajnos.
Van még 1-2,de a többi csavarboltban beszerezhető, az biztos.A víz csövekkel az a bajom, hogy úgy néz ki, gyárilag előre hajtottak, Z alakot formáz 2db , azokkal vagyok bajban igazából, a többi pótolható univerzálissal, az tuti, de az a 2 db Z alakú, hát nem tudom.
Köszi!
Többi dolog úgy néz ki összevadászható webshopokból.
Xiaomi 13 eu dev...
-
DigitXT
félisten
válasz retesz147 #23573 üzenetére
Na igen, a formára hajtogatott cső az érdekes kérdés. Olyanból én is vettem egy
gyárit a Madisonba, de jobban megnézve valami zsugorcsővel van megoldva ez a
történet. Ami benne van, az egy kutyaközönséges (szöveterősítésű gumi) vízcső.Ha az oemnél nincs, érdemes rákeresni a beszélt helyeken, vagy webshopokban.
Esetleg bontott is szóba jöhet, nem tudom, nálad mi volt a baj, hogy cserélni kell.
(Persze jobban belegondolva már azt sem tudom, hogy nálam mi volt. Azon kívül,
hogy elöregedett az egész, és berepedezett a csatlakozásnál. Vagy vmi ilyesmi.)Szerk: na, jól emlékeztem. Ezért szeretek ide blogolni, mert visszakereshető.
Egyébként elolvasva, hogy miket feltételeztem, hát nem egészen úgy volt. Persze
nem ártott megcsinálni a hűtőrendszert, de a kutya a vízpumpában volt elhantolva,
miszerint onnan mendegélt az olaj a hűtővíz felé és vica versa, aztán jött a füst.[ Szerkesztve ]
-
retesz147
addikt
válasz DigitXT #23574 üzenetére
Mivel annyira szétkaptam a mocit, így gondoltam cserélem rajta azokat a dolgokat, amikkel később gond lehet, gumicsövek, tömítések, stb.---Na talán pont ezekkel fog meggyűlni a bajom végül.....
A gumicsövek még gyáriak, mert rajtuk a gyári cikkszám. 1-1 kicsit öreges, kicsit hajszálrepedt, de ha horror lesz az áruk és nehéz beszerezni, akkor maradnak.Hétvégén elkezdek mindent tételesen összeszedni és e-mailben ajánlatot kérni, mert első nekifutásra jó sok alkatrészt összeírtam.
Meglátjuk mi lesz a végső ár és ha sok, akkor lefaragom olyan dolgokkal, ami nem biztos, hogy feltétlen kell (pl említett csövek)Xiaomi 13 eu dev...
-
DigitXT
félisten
válasz retesz147 #23575 üzenetére
Háááát, ha nincs konkrét bajod vele, nem fúj ki (mármint nem ereszt, de ha van
kompresszorod, akkor tesztelheted levegővel, és látod, ha elereszti a nyomást),
akkor én nem cserélném: egy ilyen komplett felújítás a végén igen sokba lesz...
Mondanám, hogy annyiból már vehetnél egy másik motort. (Vagy egy donort is.)
Persze, ha öreg vasról van szó, akkor a másik se lesz hibátlan: ismerős a dolog. -
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, kicsit lemaradtam most az elmúlt hetekben. Nem arról volt szó, hogy a benzinkutakon a 'prémium' cucc az E5 lesz? Ehhez képest mindenhol ott az E10. Mi a jó búbánatot tankoljon most, akinek fém tankja van és nem fogja használni télen a motort. Autósboltban kérdeztem adalékot, s nem tudtak mit mondani, mert hogy "ez a dolog még új, és nincs ilyen adalékunk".
-
DigitXT
félisten
válasz retesz147 #23580 üzenetére
Na jó, de a VPower nem most lett E5. Évek óta azt tankolok,
tavaly tűnt fel, hogy már nem ad semmi pluszt a felárért...
(A kopogásállóságát soha nem használtam ki, az alkoholtól
féltettem a vasat. Ehhez képest most az E10-zel barátkozik.)A csilliárdos (verseny)benzint még nem próbáltam...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Auchan 98-ast szoktam javasolni, én is azzal jártam. Ami a honlapon fellelhető vizsgálatok alapján 100-as, etanol mentes. Volt. Januári vizsgálati eredmény még nincs fent.
Persze tudom fúj, nem prémium, nincs adalék, bezzrg Ausztriában, stb.
-
DigitXT
félisten
Gyakorikérdések.hu! Igazából az már nem számít, hogy sok évig mi volt.
ON: nekem akkor számítana az oktánszám, ha előre hoznám a vezérlést, és
annyira megnőne a kompót. Neked jól tudom a hengerfejsíkolás miatt kellett?Szerk: de ezt a vezérlés dolgot előbb ki kéne mérni: simán lehet, hogy elrakta
egy foggal Mr. Aranykéz (nem is feltétlenül "balfékségből"), de talán már anno,
amikor a vezérműlánc para volt, tudniillik már akkor veszettül izzott a kipufogó,
amikor elhoztam 2014-ben. Még csodálkozott is, hogy ilyen szokott lenni?Azt olvastam, hogy ha késik a vezérlés juthat a lángokból a kipuba is.
Aztán lehet, hogy tévedek. EGT szenzorom még nincs, múltkor direkt néztem,
hogy nem láttam szabad szemmel izzani (hideg volt mondjuk) a jó kis E10-zel.
Előtte viszont simán: fél perc járatás szívatón, és már izzott is, mint a fene.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23585 üzenetére
Ugyan már, az nem is durva. Ez a durva:
Szerk: hány képet? Uszkve másodpercenként 50-et... (Kamera ment hátul.)
Kicsit csalok amúgy, mert ezek a robbanások jellemzően leállításkor* voltak.
Menet közben messze nem nyomott ekkora csóvákat, csak ilyen piciket.
Szerk2: szerinted amikor neked beledurrog a kipuba, mi történik? Ugyanez.
(Csak egy nyitott dobon ki is jön a láng, nálad a gyáriban meg csak puffan.)
Szerk3: látszik a képen, hogy nincs bent a tompító, direkt tesztelés miatt...*: motor leáll, utolsó adag elégetlen keverék a kipuba jut, berobban.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23589 üzenetére
Én amúgy hol állítottam, hogy folyamatosan durrog? Csak tippeltem, hogy
a leömlő vörös izzásának lehet köze a vezérlés nem tökéletes beállításához.
Le is írtam, hogy a nagy robbanások jellemzően leállítás után történtek... Ha
megtalálom, feltöltöm neked a videót. Addig meg ott van az a GPS tesztelős,
ahol hallatszik, hogy mikor veszem el a gázt, mert akkor kelepel veszettül.
Én sem belezem ki a kiput, nem járok hangtompító nélkül. Az úgy kegyetlen.Ja, nem azonnal kezd kelepelni, nyilván amikor kellően szegény a keverék...
Na, amióta túl dúsra van állítva, azóta ez minimális. Fogyasztás az egekben.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #23590 üzenetére
Mondjuk a vezerlesre en raneznek, mert nem jo jel az almoskonyv szerint a felsorolt tunetek.
Elobb utobb a kipufogo szelepeid be fognak egni, nem fognak zarni rendesen.Mondjuk ha a szelepfedel lent van a vezerles ellenorzesehez, azt is megnezheted, hogy van-e egyaltalan szelephezag a kipuff oldalon es nem-e amiatt van gond mert nem zar rendesen?
Ha tudsz kompressziot merni, akkor neha az is arulkodo, mert ha nagyon el van rakva, akkor alacsony lesz a vegnyomas. Enyhebb esetben nem feltetlen lehet megmondani a meresbol, foleg egy tizen eves blokknal.
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #23590 üzenetére
Bocsi , csak az álló motorról készült képből gondoltam, hogy alapjáratom is bedurrog, nem csak lassításkor.
Megint átgondolva a dolgot, lehet nincs is elrakva a vezérlésed, meg semmi baja a vasadnak. Azért gondolom, mert a gyorsulási idők nagyon jók. A fogyasztás pedig sok dologból adódhat. Az utas súlya és a vezetési stílus nagyon sokat számít, ahogy te is írtad már korábban.
Tök jó a motoros videó! Csinálhatnál még párat. A nyári felvételek különösen jól esnek ebben a hidegben.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #23590 üzenetére
Mindig rossz látni a földön fekvő motorokat, de tényleg nagyon gyorsul, az Egér elején, ha pirosat kapok, majd lenyelezem, addig a hirdetőtábláig óra szerint nem gyorsulok 120-ig az sh-val, te pedig gps szerint is eléred.
Más: november 22-én itt tankoltam maxxmotion 95-öt a tdm-be és úgy raktam el, valszeg márciusig nem használom a motort, sok volt a dolog, elfelejtettem 100-ast tenni bele, azt se néztem meg, hogy E5-ös vagy E10-es-e a nafta. Szerintetek leszívjam?
-
retesz147
addikt
válasz Burt1793 #23595 üzenetére
Bocs, valóban, nem vettem észre, hogy írtad a dátumot.
Hát innentől jó kérdés...Ha el tudod használni, akkor engedd le, jobb a békesség.
De nagyon nehéz mit tanácsolni, mert ha nem E10 volt, akkor jópár 1000Ft-t "kidobsz" az ablakon, ha meg esetleg már E10 volt (amit nem hiszek, sztem még E5 volt), akkor meg lehet vele gondod.Xiaomi 13 eu dev...
-
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #23593 üzenetére
te pedig gps szerint is eléred
Azaz elértem 2015-ben: azóta fogyatkozott a ménes. Épp azt vadászom, miért.
Egyébként akkor még nem is volt annyira tuning a hajtás, teljesen gyári volt, csak
a görgők volt benne 16 gr Dr.Pulley. Látszik is, ahogy torpan (a csíkos varió miatt).bajnokpityu: tompító nélkül mentem a 4Road-dal a linkelt videóban. Mikor durván
kelepel motorféken, az a valóságban is fájdalmas ilyenkor: fix gázon nem csinálta!
Nem tudom, hol hallod fix gázon is, de olyan sok tartott gázas rész nincs benne...
A fordulatszámmérő árulkodó: ha esik, akkor az bizony motorfék. (Persze ha nem
emelkedik, az még lehet gyorsítás, de szerintem az a dob üvöltésén hallatszik.)
Az elején egy lejtőn jövök le (Gazdagrét), kb. végig motorféken. 0:45-től van picike
kis szakasz, amikor kis gázzal megyek. Csak dörmögést hallok. Csattogást nem.astro12: a gyorsulási időket inkább hagyjuk. Tuning görgővel megy úgy, mint
anno a gyárival ment, 8.6-os 0-100-nak a közelében se vagyok. Nem szar, viszont
zabál: anno jobban ment + kevesebbet evett. Sz*rul van beállítva a karbim, tudom!Csinálhatnál még párat. A nyári felvételek különösen jól esnek ebben a hidegben.
Akkor szemezgetek párat a nem nyilvános (de linkkel megtekinthetők közül).
Első Madison-videó, huszi vette fel telefonnal (basszus kevés). 4Road hang teszt!
Utána sajnos jött a vezérműláncpara, tartalék motor vásárlás, fél év kihagyás...
2015. március 14., még műszaki nélkül, de muszáj volt kipróbálni végre.
2 nappal előtte a tartalék motorommal majdnem legyorsult egy 50-s Liberty...
2015. április 17., már műszakival, huszi vezeti a Madisont (simán állva hagy vele).
2015. május 15., 4300K xenon, műszerek, rövid fotóválogatás a bérelt garázsból...
2015. május 22., elgyorsulás autós szemszögből. (Tudom, mindig éjszaka van.)
2015. június 2., végre nappal! Jön valami, amit TDM-nek nézek, és állva hagy.
Vhogy mindig a gyorsulás körül forog a téma, nem is értem: az "első" 0-100 teszt.
(Már-már OFF ide, amikor a nyár folyamán szembesültem a termosztát hiányával.)
Őszi végsebességteszt, beteg hőmérővel, lejtőn. És nincs meg a kiló 50, az index
belever a karterba. Azaz a szíj a deklibe: fordulatszám tartalék van, áttétel nincs...
Másnapra hőmérő javítva, hajtás megint átalakítva, hát nem szétesett kapásból?2016-ban csak év végén tettem közzé pár motoros videót, de ezek nyilvánosak.
Nénike VS. navigátor - Ne higgy a fülednek! - Last Ride of 2016 - Happy New Year
2017, szintén nyilvános a "Nagypapper gurulás" a J.Costa utolsó útja jeligére.
Aztán később kapott még egy esélyt, könnyebb kúpokkal (így volt bent 2018-ban).2018 nyár: szembesülés a (szánalmas) 10.8-s idővel, miután a közismerten lomha
J.Costa is még 11.6-ot tudott az előző napon. Azt hittem, visszatér legalább 9.x.2019 nyár: bolondokháza a városban, nem hogy gyorsulgatni, közlekedni se lehet?
Szokott dugó lenni errefelé, de az, hogy kiesik egy-két lámpa, teljes agyhalál.
Amikor nincs dugó, akkor lehet 0-100-at tesztelni: továbbra is 10.8, nem forog ki...
Ja, közben volt egy szilent csere, mert már megint lengedezett a segge.Nagyjából ennyi. Azóta a Tech Pulley görgőkkel megint elég jól megy, de már szét
van kopva a hátsó gumim, mínuszokban járok, szóval nincs 0-100: nincs új videó... -
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23592 üzenetére
Előtúrtam a videót, konkrétan egy gázfröccsbe nyomom ki a gyújtást. Szóval az
a 20 centis lángcsóva egyáltalán nem üzemi körülmények között keletkezett.
(De annál durvábban néz ki, és a garázsok falai közt szépet visszhangzott is.)Szerk@nyogo: mértem kompótot a nyáron, de a 9 barra azt mondtátok, hogy jó.
Főleg, hogy a vezérműtengelyen van egy automatikus dekompresszor. Mondjuk,
ha jól emlékszem 10.5 barnak kéne lennie gyárilag, és astro 10 fölött mért...Szerk2: ja, én vagyok a sügér, nem egészen azt mondtad. De sajnos a nyomás-
veszteségmérőm az idők során megsemmisült (amúgy se volt hozzá jó adapter).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Filmvilág
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Windows 7
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs