- Yettel topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic V2 - origami
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #24854 üzenetére
Nekem eléggé az elején feltűnt, sztem meg is írtam egyszer itt (vagy nem ), országúton zavaró tud lenni, belevált a kanyar után rögtön és alig gyorsul onnan már. Persze 120 felett eddig se volt fickós. Néha bevállalom az ingázást motorral, jó érzés, hogy nem ver szét a szar út, vagy, hogy full csend van 130nál és persze hiányzik az a rugalmasság országúton, ha kimegyek Budapestről, akkor csak a szélvédelem marad meg a robogó előnyeiből (tucanoval egyetemben).
Na, majd ha megvan a 60k km, akkor megnézhetjük, hogy mit alkotott a techpulley a varioházban. -
#31733248
törölt tag
válasz FAQtyA #24848 üzenetére
Írtad alap problémaként a dugóban lopakodást, erre kétségtelenül az SH300 a legjobb (nekem is az van), de alapvetően próbáld ki és azt vedd, amelyik tetszik. Én a II/A kerületből járok vele a belvárosba (és városon belül ide-oda, sokat dugóban), ennél jobb erre a célra nincs, ráadásul az úthibákkal is egészen jól boldogul (motoros ismerőseim is meglepődtek azon, mennyire nem pattog el kanyarban). Az időjárásvédelme nagyon jó a Honda gyári kötényével (nem csak a szél ellen véd, melegít is), a plexi teljesen leszedi az ember felsőtestéről a szelet. Én még mínuszokban is járok vele, amíg nincs jegesedés az úton (van Heidenau K66 gumim is). Én 191 magas vagyok, nekem ez kényelmesebb, mint a másik kettő. Ezen úgy ülök mint egy széken, a másik kettőn kicsit úgy, mint egy sámlin.
Ugyanakkor szerintem nincs olyan SH300 tulaj, aki ne nézné vágyakozva az Xmax vagy a Forza csomagterét. Engem nem zavar a doboz, de sokaknak még arra sincs szüksége, mert elég nagy a csomagterük enélkül is. Az SH300 ülése kb. egy óráig jó, utána már jólesik leszállni róla, a másik kettőről e téren nem tudok nyilatkozni. Próbáld ki őket, aztán meglátod.
-
bajnokpityu
félisten
Az normális, ha egy nexus alig lépett meg előlem? Meg mindig J300.. Érzésre max 15%erofolenyt mondanék.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #24857 üzenetére
Ha jól emléxem a stock nexus 500 nem valami atom jól gyorsul 0-100ig. 17ben majdnem vettem egyet, akkor olvastam teszteket, ilyen 9 sec körül rémlik. Ha súly lóerő arányt nézzük (motorossal együtt), akkor olyan 20-25% fölénye lehet a j300hoz képest.
0-80 gyorsulásra (városban ez számít) egy gyengébb robogót is jól be lehet hangolni. De pl egy 80ról előzésnél már sokkal jobban kijönnek a lóerő különbségek.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #24858 üzenetére
ez olyan 60-110között lehetett. Ez alapján biztos nem lépnék "föntebb". nix abs, nagyobb súly, sztem minimáli erőtöbblet, és fogadni is mernék, h nem a kawa fog hamarabb elromlani.
a kawa egyébként úgy van hangolva, hogy 0-60ben nagyon lép (szürkés aszfalton hűvös gumival megcsúszik 30fokban kanyarban) utána oké, és 120tól lassabban gyorsul. Valszeg a szij már nem éppen top, mert kb 8000et forog 140nél. Miközben videon 160nál tiltott 8200on.
[link] "93mph top speed on the limiter... gps confirmation"[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#50433536
törölt tag
válasz #31733248 #24856 üzenetére
" Az SH300 ülése kb. egy óráig jó, utána már jólesik leszállni róla " - ezek az ülések nem a kényelem alapján készültek, a formájukat elsősorban az határozta meg, hogy passzoljon a motor dizájnjához. A használhatóság háttérbe szorult, mert az eladhatóságot a design nagy mértékben befolyásolja. A sima tetejű ülések általában mind kényelmesek, de ezek a futurisztikus, íves ülések sokszor átalakításra szorulnak. Ahány ember, annyi felé módon.
A Madison ülésén mindig úgy éreztem, hogy előre csúszok, az ülő rész mögötti ív miatt. Gyárilag az egyenes ülő része túl rövid, ezért alakítottam át nemrég. Négy centivel lett hosszabb a sík ülő része és kisebb lett az íves rész radiusza, és ettől sokkal kényelmesebb lett. -
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #24859 üzenetére
Lehet nem húzta neki. Nexus 500 én már nem vennék. Max ha jól ismerem a típust, és tudnám szerelgetni. 2017ben majdnem vettem egyet, de a tulaj valami alkatrészre várt. Az indítással volt valami gond, eladás előtt meg akarta még csináltatni. 3 hét után nem vártam tovább vettem inkább mást
Határozott feljebb lépés tmax lenne. Abból is 530 ABS minimum. De a tmaxnál sem a motor erő az ami lenyűgöz. Jól megy, de 47 ló azért nem vág hátba. A fék váz futómű az ami sokkal jobb csomag.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz yodamastah #24861 üzenetére
Ki mihhez szokott hozzá. Az én 13 lóerőmhoz szokott elmémet azért hátba vágná 47 lóerő szerintem
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #24861 üzenetére
ódehogynem
tmax biztos tetszene, de annyit én robogóért nem vagyok hajlandó kiadni. azért 2 jó használt motort lehet venni. vagy 4 J300at. vagy ... érted.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #24863 üzenetére
Jo te az uj tmax arat hasonlítod a hasznalt motorokhoz. A 3eves tmaxot 2/3ad aron vettem az ujhoz kepest 11e km-el. Ennyi idosen egy 300as nagyrobogo kb a tmax aranak a kb 50-60%a, nem a negyede.
-
#50433536
törölt tag
válasz #31733248 #24864 üzenetére
Szerintem érdemes az ülés átalakításába fektetni, mert megváltoztatja az egész motorozást. Én nem bántam meg, hogy belevágtam és a feleségemmel átformáztuk és új bőrt vartunk rá az új formához szabva a bőrt.
Mivel ez volt az első ilyen akciónk, nem lett full profi, de rossz se lett. A következő biztos sokkal jobban sikerül majd. -
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #24865 üzenetére
sajnos valóban torzitani szoktam.
az a baj, h alapvetően annyira komálom a j300at, pont a kiszámitható féke futóműve miatt, hogy nem véletlen nem cseréltem még vissza nagymotorra.
megmondom őszintén nem tartom lehetetlennek, hogy ami nagymotorom utóljára volt, rugóstagokban akár jobb is lehet tőle. Fsporttal mertem anno igy menni, és az akkoriban egy elég komoly cuccnak számitott. (szerintem) irdatlanul sokat fejlődött a futóműtechnika tizenév alatt.. egy 26 v 28 lovas robogónak olyan trakciója van, ami anno inkább a nagyobb túrásabb vasaknak volt, mint a zx9nek, pl. Fsport meg pattogotott inkább.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #24864 üzenetére
Én 40 percet bírok az sh-n. Amúgy valszeg már nagyon kiültem az első ülést, néha átülök a hátsóra (főleg sötétben, esőben, hogy átlássak a plexin - ilyen a 2 méteres magasság ) és az tök jó kemény.
(#24867) bajnokpityu: Annyit tudok hozzátenni, hogy az sh-val csak ingázom. Ezerszer bejárt úton. Amikor néha arra megyek a tdm-mel, az állam esik le a különbségtől, mert nem akar leesni az útról, ha kicsit gyorsabban megyek a rossz utakon.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #24867 üzenetére
Neked cbr f4i volt nem? Na annak a motornak ha oké a futóműve, és nincs valami komoly baja, rommá alázza a j300at kanyarban. Nem is lehetne egy lapon emlegetni egy robogóval. Ez abban a korban egy korrekt 600as sportmotor volt!
Tuning futóművel kb 13 éve, láttam egy srácot hungaroringen F4-el menni 2:00 közeli időket licenszes pályanapon. A j300 nem is kéne hogy szóba kerüljön ilyen motorok mellett ha kanyarodásról van szó De még egy tmax sem
Fabian Foret 2002 CBR 600F
[ Szerkesztve ]
-
Expendable
aktív tag
Sziasztok,
Segítsetek kérlek...a 168 centis mélységemre keresnék valami nagyobb köbcentis robogót.
A cél a városon belüli ide-oda rohangáláson kívül egy-egy hétvégi hosszabb (<100km) motorozás lenne. Eddig egy robogóm volt, egy malaguti phantom max 200, aminél gyengébbet nem szeretnék. (10 éven keresztül R6-al motoroztam). Megmondom őszintén, hogy magam sem tudom, hogy mit akarok, de kell valami, amire az asszony is felül és nem kezd el nyavalyogni 20km után Néztem én már mindenfélét (beverly 400-500, xmax 250, dowtown 300, people GT300, Peugeot Geopolis, stb) de megmondom őszintén, hogy tanácstalan vagyok. Mindegyiknek nézem az ülésmagasságát, de ugye a szélessége sem mindegy. Tudom, próbálni kellene, de gondoltam talán van valami tippetek, hogy mi lehet jó egy rövid lábúnak
Köszi előre is. -
yodamastah
őstag
válasz Expendable #24870 üzenetére
Burgman 400. Amikor próbáltam egyet, pont az alacsony ülés volt vele a bajom. Másik megoldás hogy mindig csak 1 lábadat teszed le
-
Expendable
aktív tag
válasz yodamastah #24871 üzenetére
Köszi, de az pont nem tetszik, mert olyan hosszú, mint egy kamion..nekem
Hát ha más nem, akkor marad a pipiskedés -
yodamastah
őstag
forza 350 [link]
-
Vismajor01
addikt
válasz Expendable #24870 üzenetére
xciting 500 r?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Expendable
aktív tag
válasz Vismajor01 #24874 üzenetére
éppen van egy eladód vagy méretre jó lehet? nekem bazi nagynak tűnt, bár még nem ültem olyanon.
-
tigipuf
senior tag
válasz Expendable #24875 üzenetére
166cm mély vagyok , people 250 nekem megfelel,persze szigorúan a fent említett egylábas telitalpas módszerrel stabil ,,,.People GT300 nem volt jó?Múltkor parkolt mellettem egy forza annak olyan alacsonynak láttam az üléspozícióját ,de lehet csak optikai csalódás volt,nem ültem még soha forzán.
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Vismajor01
addikt
válasz Expendable #24875 üzenetére
Nincs elado(en is vennek), ultem olyanon es alacsonyabbnak erzodott mint a grand dinkem. De nem tudok neked pontos szamot mondani, magassag nem nagyon szempont en 185 vagyok
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #24879 üzenetére
Az még odébb van. Talán a héten be tudom dobni. Mindenesetre lementettem a
mai logot is, mert direkt teszteltem a TechPulley viselkedését nem full gázon is:
szintén olyan óra 120 körül váltott fel, nagyjából 80% gázon (kéne egy TPS is)?
Aztán óra 135-öt "simán" ment, ami ugye kalibrált 130-131-nek felel meg.
Mindezt max. 7500-as fordulaton, tehát végeredményben mégsem forog tiltásig.
(Hagyományos görgőben nincs ez a plusz áttétel, azon 8600-nál a limiter tilt...)Szerk: ja igen, jól éreztem, hogy kevesebbet eszik, onnan tűnt fel, hogy 150 km
után még vissza-vissza-pislogott a tartalék jelző. Szóval 6L alatti fogyasztás volt
várható most és lőn: 5,7 lett, ugyanúgy 199 km után megtankolva, nem kifogyva.
(Volt még benne közel 6 deci, nem mondom, hogy nem kockáztattam, de na.)Egyébként nagy különbség várható, ha tényleg falsot szív, és azért durrog, sőt,
simán benne van, hogy nagyon szarul fog menni karbi utánállítás nélkül, szóval
a paraméterek minél kevésbé változtatásának okán megint MOL-t tankoltam.
És a logból konkrétan össze lehet hasonlítani az AFR-t is... annyit tudok, hogy
most nagyon (f)el van tekerve a benzinszint, így kicsi gázon iszonyat dús (~10).
Cserébe relatíve jól veszi a lapot. Azaz nem fullad be hirtelen gázra sem...[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24881 üzenetére
Nekem még sose forgott tiltásig... Még sztenderen mertem addig forgatni....
Ha kiderül, hogy falsot szívott a tied is, a csere után állítsad vissza alap helyzetbe a karbit. Az úszó nyelve legyen párhuzamos az úszó alaplemezzel. Alapjárat és keverék beállítása... Utána kíváncsi leszek hogy fog menni és mennyit fogyaszt majd.
-
NYPD
aktív tag
válasz bigrob #24801 üzenetére
Szia!
Redbe nem szabad vinni semmit, csak a pénzed viszik. 50-es robesszal jártam még náluk tavasszal. A motor több évet állt, nem indult, bevittem h tegyék rendbe. 70k-ért sikerült cserélni olajat/szűrőt/benzinszűrőt/automata szivatót, karburátort tisztítani és raktak bele egy új akksit, a trágyábbik fajtából természetesen. Azóta ugyan megy, de folyamatosan jönnek elő hibái, kihajtásra, fékekre, futóműre pl rá se néztek, a blokknál is nem tudom, hogy nem vették észre, hogy a hengerfej és a másodlagos levegőszűrő közötti cső majd hogy nem elszakadt, stb..
Szerencsére a robogós tokpikban ajánlottak egy nagyon jó szerelősrácot, aki kifejezetten Kymcokkal foglalkozik. Gombokért szerel, rugalmasak nagyon, szinte minden is van ha esetleg cserélni kell, helyben megvárható minden kisebb javítás.
Szóval, ha valaki esetleg azon gondolkozna, hogy a Redbe viszi a járgányát szervizeltetni, én nem ajánlom.
-
grobi007
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Van egy Honda SH125I robogóm, amire nagy Givi 313A típusú túraplexit vettem, ami olyan magas, hogy a plexin keresztül látok csak át. Nagyon szeretem, mert tényleg nincs semmi szélzaj. Ugyanakkor esőben, vagy vizes úton amennyiben az autók televerik a plexit vízzel, akkor nehéz lesz kilátni rajta. Azon gondokodtam, hogy ha bekenném valamilyen vízlepergetővel, mondjuk TURTLE WAX-al, akkor leperegne róla a víz?
Van valakinek ilyen tapasztalata? Mi lehet jó megoldás?+ ilyen típusú vagy hasonló robogón markolatfűtéssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Hol és milyet érdemes rá szereltetni?(előre gondolva a hidegebb időkre...)
Előre is köszönöm a javaslatokat.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #24881 üzenetére
Nálam is így működik a cucc, az a baj, hogy csak 120 körül van ez a plusz áttétel, mindenhol kéne lennie ahhoz, hogy azt mondjam jó ez a görgő... Még mindig azt mondom/érzem, hogy közepes gázra túlságosan visszavált, persze ez a robogós cvt váltók rákfenéje, igazából a "két véglet áttétel" van, vagy visszavált, vagy nem (asszem kcsa régebben már célzott erre).
Én azon aggódom még, hogy esetleg teljesítménycsúcs fölé forgatja a motort már 90-nél is. 120 felett kevésbé tűnik fickósnak, mint gyári görgőkkel, de ez lehet azért is, mert alatta jobban megy. Fordulatszám értékek nélkül persze csak tippelni lehet, de az biztos, hogy érzésre nem fenékig tejfel ez a techpulley.Amúgy meg azt nem értem, hogy a "lemállott" szárnyakkal miből jön ez a plusz áttétel.
Nekem igazából minimálisan fogyaszt többet, 3,4 helyett 3,6-ot átlagban, de közepes gyorsításoknál hangos és zavaró a motorhang. Tartott gáznál 100-zal amúgy szépen leejti a fordulatot, de ha jön egy emelkedő, rendesen felvált pl...Ui.: eszembe jutott, hogy gáz nélküli gurulásnál megtalálja még ezt a nagy áttételt, olyankor meg úgy visszaejti a fordulatot, hogy nincs motorfék. Ezzel az egész váltogatással csak az a bajom, hogy az sh300 alapból azért jó, mert nyomatékból szépen tol bárhonnan, kényelmesen, nyugodtan, na ezt ezzel a techpulley-val elveszti. Nekem fix gázzal pl emelkedőn 70-nél elkezd lassulni, aztán meg visszavált egy idő után, mintha elektronika vezérlené. Na majd benézünk a házba lassan és többet tudunk majd.
-
nyogo83
senior tag
Sisakplexin meg nem probaltam.
Igazabol ez a vizlepergetos dolog is olyan, hogy kell neki legalabb 60-70Km/h-as tempo, hogy elkezdjen lemaszni a vizcsepp, szoval ezt se ugy kell elkepzelni, hogy szinte ledobja a cseppeket magarol
De lathatoan kevesebb csepp marad rajta, nem egy hatalmas osszeg egy 200ml-es Rainx, ki kell probalni. -
#50433536
törölt tag
Már elég ritka a K400-as robogó, de akinek van, az tudja miért költ rá: [link][ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz #50433536 #24891 üzenetére
RFY gátló? Ne kellett átfúrni a tartály belső szelepjénél, hogy ténylegesen járjon a gáz oda-vissza?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz #50433536 #24893 üzenetére
Szerintem RFY lesz az nagyon arra hajaz, na meg az YSS sokkal minőségibb behatást kelt. (YSS tényleg jó minőségű, kimondottan az. )
RFY-ben elvileg nem jár át alapból a gáz a teló és a tartály közt ergo nincs aktív megoldás csak ha szétszeded átfúrod és újra szelepeled. Sokat szemeztem velük de baromi nagy munka lenne inkább spórolok egy Hagon telo párra majd.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
FeniX-
aktív tag
Srácok, az olyan fékkarnál, ahol nincs lehetőség "érzékenység" állításra, ott lehetséges, hogy az egyetlen módja a variálásnak egy állítható fékkar beszerzése?
-
Micsurin
nagyúr
válasz #50433536 #24896 üzenetére
Itt a teljes leírás és a menete: [link]
Kaptál választ? Ha jó minőségű az RFY a végén még ráfanyalodok és megcsinálok egyet magamnak esztergás haver segítségével.
FeniX- igen, de kínai előtt a gödi motoralkatrész.eu-t és a futármotoros boltot csapd fel, nekem marha jó Vicma állíthatókat szereztek nem is horror áron. (6k/kar; 12k volt a pár és tényleg mint a gyáriak) mod.: Nem mintha a kínaiakkal nagy gáz lenne, 2 évet lazán lehúztak nekem a kis Hyon.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #24898 üzenetére
Keresem a másik cikket is az a német CB500 fórumra került fel ahol konkrétan a tartály mintha el is lett volna zárva és szelepelés csere kellett itt a srácnak a légtelenítőt kellett pótolnia.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen