- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24749 üzenetére
Az megint más legjobb haverom F650-e nem motor hanem rotakapa vagy erőgép leginkább.
Rendszeresen hagy el csavarokat mert peregnek ki az idomokból a rezonancia miatt. Segédváz eltört anno szintén a rezonancia miatt, hátsó égő 2 havonta off ment is bele a led.
És ez semmi egy első genes fekete blokkos LC4-hez képest.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #24749 üzenetére
Akkor jó, megnyugodtam, csak nagyon meglepett a 250-es sima futása.
Anno volt 250-es ETZ-m, (persze az kétütemű), de annak volt rendesen rezgése a 400-as madisonhoz képest, meg 150-es etz-nek is volt valamennyi, amit 16 évig hajtottam. Azokhoz képest a 250-es madison meglepően simán futott, pedig az is egyhengeres, ezért volt fura és kezdtem el gyanakodni.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Megvan a probléma... már fix lassan 2 napja és 600km-e tökéletes a moci.
Már tutira néztük a gyújtás megszakítót de valamiért elsőre nem volt egyértelmű. tegnap előtt apummal két külön próbakör alapján jöttünk rá szar a kapcsoló ahogy van. ON állásban ha lefelé nyomod le álla motor, ha leállt és kicsit megszorítod lefelé a kapcsolót indul menetközbe is magától.Az áttétellel még szívtunk rendesen kellet még egy új sárga kontraszt rugó meg egy szett kuplung rugó (Malossi mindenből akkor egyezzenek a dolgok) és előre egy külső tárcsát is vettünk. Sárga(annyiszor szedtük ki és tettük vissza, hogy elkopott gyak) kuplung rugó + sárga kontraszt rugó mellett 22,5-es görgőkkel ~110 kényelmesen megvan országúton és picivel 120 fölött fogy el M0-áson meghajtva. (óra szerint)
Végre le lehet végre zárni az aktát, rohadt kis 1200 forintos szar kapcsoló 1,5 éve szívat minket mert nem volt egyértelmű hónapokig. Pedig fixen néztük és nyomogattunk anno.
Új karbi, CDi, trafó, pipa és pipa kábel, feszszab, komplett kihajtás. Azt hiszem lenulláztuk a csereperiódusokat már amikre rálátunk bontás nélkül. Köszönöm a sok segítséget!
Egyik motor feljött a garázsból, hétvégére megy le a CB500... Villaolaj, szimering szett, alsó persely + felső támasztó persely, új krómszárakat kap.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24755 üzenetére
Nem égett be, kiszedtem meg is próbáltam kilámpázni +/- ra téve 12V-ot és egy kis égőt, úgy nem igazán láttam, hogy ne működne. Hiába nyomogattam kapcsolgattam.
Ellenben motoron egészen biztosan szar volt, még bekapcsolt állásban is ha csak finoman de lejjebb/beljebb nyomtad azonnal leállt. Ha meg magától állt le akkor a benyomástól instant beindult újra a motor. Levágtuk a csatlakozót a kábelről megsodortuk kis cink, két réteg zsugor rá és jó a motor.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz #50433536 #24757 üzenetére
Igen mi is nagyon örülünk igazából nem érzi apum (neki lett részben felújított mocija, nekem CB van. ) se kidobott pénznek amit ráköltött mert sok olyan problémát is gyakorlatilag csak megelőztünk amik előkerültek volna idővel.
Az a karbi egészen biztos, hogy már ha nem is döglött de döglődő volt a kottyanó tengellyel és nem teljesen záró fojtószelep lappal pl.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tigipuf
senior tag
válasz csongi #24755 üzenetére
Egyetértek,nekem motorszerelő azzal kezdte mikor megvettem a people-t,hogy azt a piros kapcsolót felejtsem el ne használjam a motor leállítására,csak szívás szokott miatta lenni Na ő pontosan ilyen dolgokra célzott,ennyi szívás egy szaros vészleállító miatt .Nem is akartam használni amúgy sem, arra ott a gyújtáskapcsoló,autóm is van megszoktam már
[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Micsurin
nagyúr
válasz tigipuf #24760 üzenetére
Ez a kapcsoló soha nem volt használva, pont emiatt tudott ennyire beállni leginkább.
5 év alatt 3 motort csak ezzel állítottam le, soha semmi bajom nem volt még. Évente mindig szétszedem kitakarítom és kontakt sprayzem őket mondjuk.
Nincs összefüggés szerintem a hibái és a használata közt, ez olyan mintha nem tennéd oldal csak közép állványra a motort, hogy ne kopjon ki az alsó megszakító.
A kill switch egyébként érdekelne miért lett vészleállítóra keresztelve. Mikor elsősorban nem csak vészhelyzet esetére van. Főleg mivel baleset megelőzési szempontból a motorfék baromi hasznos.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Burt1793
veterán
válasz Micsurin #24762 üzenetére
Vészhelyzet utánra, ha eldőlt a motor, akkor kell használni alap esetben. Bár mára szerintem nincs különbség a kulcsos és a kapcsolós leállítás között, újabb motoroknál az indítás is azon a kapcsolón van, csak a másik irányban, így tuti nem felejted a vészleállítót úgy az indítás közben.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #24763 üzenetére
A motorok döntő többsége rendelkezik borulás esetére megszakító elektronikával.
Mod.: Szívtam is vele anno a kis Hyon rendesen végül ki kellett kötnöm.
Magyar szavatos nevét passzolom de tip over sensor néven megtalálod.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
Az uj forza 350es lesz.
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #24766 üzenetére
Alakul.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #24766 üzenetére
Most már alig járok a város belsőbb részeiben, amikor igen, akkor sem csúcsidőben, gondolkodom egy nagyobb gépen, ami nem forog ennyit. Motorra nem visz fel a lélek minden nap és a gumit se akarom középen lekoptatni ingázással... de az a nyugalom, ahogy 4500as fordulaton megy 130-cal eléggé hiányzik a robogóból, ezzel a finom váltóval pedig egyáltalán nem zavaró a váltás, oké, városban a folyamatos 1-2 szar lenne.
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #24768 üzenetére
Nekem is átalakultak némileg a közlekedési szokásaim, sok a 80-90 kilométeres városon kívüli utam, de a Belvárosban is sokat vagyok. A Honda NC 750 D (Integra) irányába kacsingatok, nézem a használt kínálatot. Az városon kívül is keveset forog, a futóműve is jó.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24772 üzenetére
És kevesebb vele a cpás ha módosul az áttétel. Tapasztalat...
mod.: Még rideg tartásban is 25-30 ezret elmegy egy lánc, ami nekem pl 2 szezon után nem egy egetverő összeg 40 ezerért(a legtöbb mocira a kommersz 525 kerül, nem arany áron mérik) ledobni a szettet. 2 hetente meg lefújni sprayvel, pár havonta meg lemosnk sem egy szörnyű művelet.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #24771 üzenetére
Annak örülnék legjobban, ha kardános lenne, ha az nem, akkor szíjas, vagy tokozott láncos, de majd beleér a bilibe a kezem... Motor nekem erre a célra nem lenne jó, nem vigyáz eléggé a ruhámra és a szélvédelme is gyengébb. Meg kellene néznem alaposabban az Integrát, azt hiszem. Az SH-val is jól elvagyok, de az Integra nekem valószínűleg jobb lenne.
-
FeniX-
aktív tag
Hello - hallo, találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy az index egyik oldalra normálisan működik, a masikra viszont hektikusan ritmusbol kiesve villog? Mindkét oldalon mindegyik lampa működik, csak a ritmust váltja a jobb oldali.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
-
Hauptmann
addikt
Digit,
Mit szólsz a faszfej által írt [Madison] tesztre? Gondolom, ha valami japán lenne, akkor dícsérné hányásig, jó TC/TB szokás szerint. Azt hittem, eltűnt csávó, de sajnos nem, pedig maradhatott volna a sörblogjánál, az való neki.
-
nyogo83
senior tag
válasz Hauptmann #24778 üzenetére
Szemely szerint nem tartom szakmainak barmilyen autos de foleg motoros temaban irt tesztjet Winklernek.
Ugy kell kezelni, mint ha ezt egy atlagember irta volna elso benyomaskent.Ami szomorubb, hogy sajnos sok kulfoldi teszt alapjan is hasonlo velemeny korvonalazodik az uj Madisonrol mindenhol Helyenkent silany, olcso megoldasok, nem tul jol sikerul felzarkozni a 2020-ban elvart szinvonalhoz es ezt az ara nem igazan tukrozi.
-
-
yodamastah
őstag
válasz Hauptmann #24778 üzenetére
Hát pedig igaza van. Ez a nexus klón labdába nem rúghat xmax300/forza300 mellett. A 21 lóerős 300as blokknál már vége is a történetnek. A többi még csak ezek után jön...
Kiváncsi vagyok ki az aki ott áll kezében 1.7 millióval és nem dobna rá 250k-t egy Xmax-ért.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Srácok ne már.. Bántják a kedvenc márkátokat és nem tetszik? Legyen gyanús, hogy máshol sem szeretik annyira...
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #24786 üzenetére
Jó de az nem bizonyítja az érveimet
-
FeniX-
aktív tag
Itt az is érdekes lenne, hogy direkt ül a fotó kedvéért abban a bumfordi üléspozícióban, vagy ez tényleg ilyen?
Mert egy 50 ft-os gombot ki lehet cserélni, de ha hosszú távon kényelmetlen, ormótlan, az nagyobb probléma.
Meg a motor mennyire tartós, stb.stb.
Mindig azt mondom, hogyha amúgy megbízható, akkor kit érdekel, hogy hogy néz ki, mikor rajta ülök, úgysem látom.
De ha ott is visszaköszönnek ezek a blamázsok, akkor valóban nem éri meg. -
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #24778 üzenetére
Szia!
Azon kívül, hogy a faszfejezésbe, TC/TB fikázásba nem mennék bele,
szerintem ez nem teszt... 24 órán belül visszaadta, nem tetszett neki.
Szíve joga. Az indexkapcsoló pl. tényleg gagyi, ezzel a formával meg
nekem se kéne a vas. Hiába van Malaguti, Gilera, vagy akármi ráírva...
(Lehetne Yamaha néven is ugyanilyen kialakítással, akkor se kellene.)Idő közben többen is hasonlót írtak, hogy ez egy ilyen első benyomás.
Ezt el kell fogadni, és lehet tovább görgetni. Ha nem linkeled ide, el se
olvasom, mert konkrétan nem vettem volna észre a cikket... Szerintem
nem érdemes ezen mérgelődnöd. Eleve előítélettel kezdted olvasni, így
hiába ír esetleg valós problémákról, úgy gondolod, fikázás, és ha japán
lenne, akkor meg magasztalná ugyanezért. Állítólag. Hát nem tudom...
A szar az japánban is szar, szerintem: ilyen indexkapcsolót utoljára én
a SYM Mio 50-esen láttam, s garantáltan baromi kényelmetlen kezelni.Üdv,
DigitXTUi: a "legfontosabb" paraméterét nem hallgatta el: jól gyorsul a vas.
Szerk: fotókat telóról meg se néztem, most pótlom. Fenix-: ha valaki
egy kisebb vagyont kiad egy új motorért, nehogy már otthon hekkelje,
és cserélgesse a gyári kapcsolókat. Hiába 50 Ft-os, az szar tervezés.Projektoros lámpa tetszik, állítható szélvédő szintén hasznos lehet.
De amint jön az oldalsó fotó látszik, hogy 1:1 Nexus, ami miatt nekem
kényelmetlen, tehát kb. meg se nézném + hasonló "tesztet" írnék róla.Nagyobb képet látván nem teljesen olyan az index, mint a Mio-n. Talán
használható, de valóban igénytelennek néz ki: ha már eléggé drága, ne
legyen gagyi. Ha meg gagyi, legyen olcsó, annak is lesz célközönsége.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #24783 üzenetére
Tegnap a 811esen utolértem kocsival, a harleyval volt, szétmatricázott sisakkal és hátizsákkal (így nehéz motorozni). Neki a stílus a legfontosabb, de egy túramotor dobozzal az gáz, puff. Amúgy külsőre tényleg jó ez a malaguti forma még mindig, de ennyit nem ér, persze a japánok sem.
DigitXT: ahogy beszétlétek, nem egy műszaki figura a Winkler, nem tudom hogy mérte a gyorsulást. Nem hiszem, hogy lényegesen jobbat lép az xmax 300asánál.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #24792 üzenetére
Én elhiszem, hogy sok ilyet olvastál eddig, ám ha jól értem, hogy hipotetikusan
szidod, hogy ha UGYANEZ a motor Yamaha/Honda felirattal került volna a (nem
is olyan apró) valaga alá, akkor kihasználta volna az 1 hetet és pozitív cikket ír?
Ilyenen kár mérgelődni: ceteris paribus nem létezik, csak a közgáz könyvekben. -
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #24793 üzenetére
Ezekből simán kinézem. És az a baj az egészben, hogy ameddig ott az idióták azt hangoztatják, hogy a japán soha nem romlik el, meg csak olaj és víz kell bele, addig sok embert megvezetnek, akik nem értenek annyira a témához. Sajnos a TB/TC a mai napig nagyjából piacvezető, emiatt a legtöbb ember komolyan veszi, amik ott le vannak írva.
Más megközelítésből. Pár éve volt egy olyan rovat, hogy az olvasók autóit mutatták be. nem sok részt élt meg. Az ismerősöm írt a Winklernek, hogy van egy Lexis SC-je, egy vagyont költött rá, de még mindig szar, leírta a problémáit, erre a Winkler visszaírt, hogy köszöni a lehetőséget, de nem él vele, ilyen cikk nem fog készülni. De aztán valakinek a VW-jét szarrá fikázta. Na, ennyit arról a bandáról.
-
#31733248
törölt tag
válasz Hauptmann #24792 üzenetére
Ebben teljesen igazad van. Winkler szerintem sokszor ír végletesen, az célja alapvetően a személyes ízlés átadásán keresztül történő szórakoztatás, nem pedig a tényszerű és szakszerű közlés. Megkockáztatom azt is, hogy egy kicsit talán ki is éghetett, bőven volt rá ideje...
-
hegyvarig
csendes újonc
Adott egy 70-es tuning Aerox, sportkipufogóval, 3 éve vettem, akkor teljesen patent volt, azóta persze kicsit lelaktam, de a problémám nem értem, hogy ebből hogyan fakadhat. Amikor megvettem, tök jó hangja volt, és kb. 2 évig nem is volt vele semmi probléma, amikor is elkezdett hangoskodni. Rájöttem, hogy kifúj a csatlakozásnál a kipufogó, és fél év szenvedés után megtaláltam végre azt a hőálló szilikon tömítőt, amivel sikerült megoldani a problémát. Viszont nemrég megint elkezdett repedtfazék hangot adni, pedig most nem fúj ki a csatlakozásnál, szóval szétszedem a hangtompítót, a gyapot teljesen rendben van, nem láttam semmi rendelleneset, szóval megcsináltam azt is a szilikonnal, és vissza is tért a király régi hangjához. Ez tartott kb. két hétig, majd megint repedtfazékká vált, és hiába csináltam meg újra a szilikonozást, nem is akar visszatérni a rendes hanghoz. Merre tudnék elindulni keresni a problémát? Nincs már több ötletem.
-
#50433536
törölt tag
válasz hegyvarig #24796 üzenetére
Nekem a szilikon nem hangzik jól kipufogó esetében, hiába hőálló vagy kályha szilikon. A hőálló szilikonok nem bírják a kipufogó hő- és rezonancia terhelését, a keményre kötő kályha tömítő szilikon pedig még annyira sem. Kipotyog apránként. A kipufogót fémesen mell tömíteni és kipufogó tömítő pasztát lehet alkalmazni, ha mindenképpen kell. Ha passzolnak a csövek és bilincsek, akkor semmi ilyesmi nem kell szerintem. Biztos rá való az a kipufogó?
Írtad, hogy évekig jó volt, és mostanaban lett hangja. Akkor valami nagyon megváltozhatott, arra gondolok, hogy a hangtompító belül nem rohadt el esetleg?
Vagy a hosszanti hegesztés nincs meg repedve, hogy alig látszik, de hangja van?
-
Micsurin
nagyúr
Itt Winklerrel van a probléma. Se több se kevesebb gond nincs. Kicsit H András effektus ki se kell nyitnia a száját de már beletudnánk páran lépni...
Mod.: Külföldön is lehúzzák a robot ahogy olvastam nem lett volna semmi extra a témával ha nem az írja aki. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
válasz Micsurin #24798 üzenetére
De ennek így nincs értelme. Gagyi a jármű? A jelek szerint az. Igaza volt a szerzőnek? A jelek szerint igen. Ha átcserélném a matricát általa - vélt módon - szimpatikus márkára ceteris paribus (kösz Digit), pozitív lenne a vége? Nem tudjuk.
Tenyér összecsap, elmegy dolgozni.
-
rstwingo
tag
válasz hegyvarig #24796 üzenetére
Szia
Nekem is van 70-s robi kapám és én is igy jártam vele ,hogy kezdet hangosodni.
A gyapot hiába látszik jónak nem az .Tele mennek a pólusai korommal és eltömítik és ezért lesz hangosabb.
Én vettem új gyapotot bele és azóta megint szép hangja van, ajánlom neked is a cserét.Más
Ha emlékeztek szenvedtem a hol indul ,hol nem indul effektussal a burginál, na meg lett a hiba "ÉN". és a nem gyári de egyező karburátor.
1 hónapja kipróbáltam (megálmodtam (nem vicc), hogy a karbiba az újba bele tettem a régi gyári karbi alapjárat fúvókáját, picit állítani kellet még a keverésen és lás csodát azóta (1 hónapja ) rendesen indul még melegen is (nem kell gázt húzni). Természetesen ,hogy ne ússzam meg a gondtalanságot ennek fejében a kuplung kezdet el ugy működni, mint az első generációs automata ikaruszbusz (indulásnál rántot egy nagyot),hogy majd hanyat estem a motorról.
Vettem egy 101 Oktan típusút, de visszaküldtem, mert kritikán aluli minőség volt. na akkor ugy döntöttem veszek "minőségit" Pollinit akartam, de sajna már nem lehet itthon beszerezni, igy maradt a Malossi Delta , ez már picit jobb az oktannal de ezen is látszik a spórolás mivel a ferrodol nagyság az eredetihez (gyári 22 éveshez) képest csak 2/3-d nagyságú hosszban és 3mm-l keskenyebb szélességben. Szívem szerint ezt is visszaküldtem volna, kicsit érdekes, hogy egy tuning aminek elméletileg többet kellene tudnia mint a gyárinak , rosszabb minőségű/gyengébb.
Kíváncsi leszek meddig fogja bírni ennyi pénzért.A működésével nincs problémám, szebben simábban működik mint a gyári, gyorsulásban nem veszek észre különbséget,inkább mintha halkabban menne (kisebb fordulat) a motor alacsonyabb sebességen
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest