Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz Füleske #1524 üzenetére

    Azért ha már a Tesla szóba jött amiért egy M3 SR+-t kapni azért full extrás plugint ami gyári adat szerint 50 km-t tud megtenni ...

    Továbbra is tartom ha valaki keveset megy nem fogja kihozni a plusz pénzt... Ott van az említett Opel Ampera 3-4 millió között kapható... fórumtárs leírta hogy 50+ km-t tud
    Egy Ioniq 28-as 6 felett kezdődik ha szerinted a 2-3 milliós felárat visszahozza napi 70 km-rel (amiből jó esetben az Amperra akkuból letól) akkor én rossz matekórára jártam :) ...

    Amúgy van elektromos autónk nálunk évi 15-20e között ki is jön a matek, de maradt mellé a diesel is (tartalék autónak, de csak szívok vele, hogy néha be kell indítani)

    Tisztában vagyok a környezeti lábnyomával egy autónak, de napelemről 40e km-t normál áramról 60-70e kmt kell megtenni ahhoz, hogy "zöldebb" legyen... CO2t nézve és teljes áram / üzemanyag gyártást egybevéve... itt Magyarországon ezért ha valaki 5000 km-t megy évente és nincs napelem akkor értelmetlen - szerintem, de mindenki azt vesz amit akar :) értsd 12-14 év ... 14-15 éves autó meg valjuk be ha akkus ha nem megérett a bontóra (15 éves diesel autónk - anyósék használják - már szó szerint bontószökevény 280e kmrel)

Új hozzászólás Aktív témák