- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Shadowbull #146448 üzenetére
A létezése. Nem az a lényeg, hogy nem kötelező megvenni. Hanem, hogy egy Biztonsági funkciót feliratkozás alapúvá tenni. Ez nem olyan dolog, hogy lejár és nem megy, na bum. Mert ha itt bumm van, meghal az ember. Nem csak lemarad a sorozatról vagy nem tanulja meg a német nyelv részes esetnek ragozasat.
-
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #146453 üzenetére
Sejtettem mivel eddig egyik motoromnál se zárt full... mindegy nekem most fontosabb ,hogy street legal legyen a külföldi utak miatt szvl a lényeg halk no meg van db killer benne.
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Shadowbull
addikt
válasz norbert1998 #146451 üzenetére
Nade megveheted állandóra is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Pocee
senior tag
válasz norbert1998 #146451 üzenetére
Ebbe az irányba megy a világ,hogy bérelj,lízingelj.
Pl a Messer is kivezette a magánpalackokat,mostmár szerződni kell a palackra,napidíj, kaució,töltet... mindenért fizetsz
Szar,de ez van.[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
norbert1998
veterán
válasz Shadowbull #146455 üzenetére
Az alapcsomagot csak, 1100 euróért. Az offroad és a versenypálya csak feliratkozás alapon működik.
-
Shadowbull
addikt
válasz norbert1998 #146458 üzenetére
Ami pár euró havonta, és felmondható amikor nem kell.
Amúgy meg a vezérlő nem Klim termék, hanem egy külön cég adja el. A Klim csak egy partner a sok közül.
Itt egy Klim légzsák mellény 378 euró, egy vezérlő meg 400. Ha nem akarod megvenni akkor 12 euró havonta, kifejezetten kedvező ajánlat.Egy Alpinestars Tech-5 700 euró,.plusz 105 euró a karbantartás kétévente, amihez el kell küldeni a cuccot Olaszországba.
Ezek ennyibe kerülnek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Steven
addikt
válasz A Zéé #146456 üzenetére
Hivatalosan lehet , nem hivatalosan , ha nem parasztba tolod szerintem senki le se szarja .
(azaz nem üvölt a gép és E jeles) Engem még sose vettek elő, vizsgákon se basztattak.Prizma ,hogy megfelelő helyen legyen fotón az már nagyobb Issue volt
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
A Zéé
addikt
válasz Steven #146460 üzenetére
otthon van nekem is még dobozban a Leo Vince (E jeles, papíros road legal), meg raktam fel gyári bukókeretet és gyári ledes indexet a műszaki óta, és most áprilisban lesz esedékes újból a műszaki. Ezért gondolkozom rajta, hogy beírassam-e ezeket, de attól tartok, hogy így csak felesleges plusz macerát húzok a nyakamba.
Az osztrák a horvát meg a szlovén rendőr úgysem érti, ha magyarul bele van írva, Magyarországon is 10+ éve igazoltattak utoljára. Egyedül a műszaki miatt aggódok kicsit, hogy kukacoskodás lenne...Just a simple Lineman...
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
bacus
őstag
válasz vihartigris #146463 üzenetére
A kerékpárt ismeri a KRESZ, szabályozva is van, de nekem személy szerint nincs sok örömöm benne. Össze vissza mennek, a zebrán úgy hasít át, mintha előnye lenne, esze ágában nincs leszállni, mennek át a piroslámpán mint az ökör, Karigeri ámokfutását a kerékpársávokkal látjuk, tapasztaljuk minden nap... , ha pedig kárt okoz, eltűnik, jó esetben polgári per alapján kell a károm megtérüléséért küzdenem.
A rollereket abszolút kitiltanám a közútról, az a járdára való, tartsa be ott a max 10 km/h sebességkorlátozást. A kerékpárutakat, illetve azokat amik csak felfestésben vagy az egyéb járművek sávjának kárára vannak, épültek megszüntetném..
De hál istennek nincs beleszólásom , mert nyilván nem jó megoldás az én elképzelésem.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
macilaci78
nagyúr
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #146465 üzenetére
Nem fog változni, hiszen nincs alsó korhatára a kerékpározásnak. Egy 12 éves gyereket mégis hogy fogsz meg?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vihartigris
őstag
válasz bacus #146464 üzenetére
Mindenre ami az emberi haladást szolgálja (jármű, nem jármű) kötelezően egyedi azonosító jelet rakatnék (Pl. rendszám, kerékpárra, rollerre, egyéb eszközre valamilyen fixen rögzített tábla amelyen a tulajdonos adóazonosító jele szerepel) és kötelező felelősségbiztosítást írnék elő.
Pl: kerékpárra is, így egy szituációban a kerékpár tulajdonosa beazonosítható.
Én még a mankóra is tetetnék jelet, mert az meg fegyverként használható.bármi reciproka a semmi
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #146467 üzenetére
ahha, na addig állj fél lábon
Én is voltam 12 éves, még ha régen is volt , kijártunk a hősök terére, mert akkor ott jókat lehetett farolgatni, csúszkálni. Hmm, hát akkoriban tuti nem fognak meg, nagyon ismertük hol lehet eltünni a szem elől, hol az átjáró a vasútnál ahol autóval nem lehet átmenni, ilyesmi, meg ott volt a városliget..
Kifejezetten félek a kerékpárosoktól, kiszámíthatatlanul viselkednek, semmiért nincs felelősségük, sokszor gyerekek, rosszabbak mint a segédmocis ételfutárok.
vihartigris: ha csak így nem, de ez esélytelen, erre nincs adminisztrációs kapacitás. Vagy rémálom lesz belőle, mint amit a drónozással műveltek, a normálisakat is ellehetetlenítik.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146465 üzenetére
A lazado trollok alapvetoen az emberek. Nem a kerekparosok kulon. A kerekparos es autos kiszall a kocsibol, leszall a kerekparrol, kimegy az utcara. ha ugy esik kedve at fog kelni az uton gyalogosan. Ha nem jon semmilyen auto, szetnez, nem fogja gyalogoskent megvarni a zoldet, at fog menni a piroson gyalogoskent. Nem fog lemenni a biztonsagos aluljaroba, at fog rohanni a gyalogatkelo nelkuli uton, ahelyett hogy szabalyosan tobb munkat fektetne a biztonsagos atkelesbe.
Majd ezutan ugyanugy felhaborodik, ha valaki atmegy a piroson. Ez egy ilyen dolog, az emberek igy mukodnek.de emelle, el vannak vadulva az emberek. Nemelyiket elhagytak az erdoben gyerekkent es majmok neveltek fel, majd egy jamube ult, nemelyiket csak bedobtak 6 evesen egy farkasverembe egy kihegyezett muanyag fogkefevel.
biciklisfutar korokben nagyon jo sztorikat hallgattam a napi konfliktusokrol- nekem is volt eleg, siman kozlekedo bicikliskent- megcsak nem is hivatasszeru biciklizes soran. de itthon emlekszem, rohadtul kemenyen kellett fellepni az utakon, hogy egyaltalan elismerjenek kozlekedo félként. A rakparton minden nap pl csengettem a bicikliuton gyalogos embereknek, hogy elferjek es emlekszem egy nap tobbszor elkuldtek az anyamba, csupan egy csengetesert. azota a csengot a biciklin kurvaanyázonak hivom.
Az emberek ilyen bunkok. Ilyen nincs, hogy a biciklisek. Az autosok. A motorosok. Ezek az emberek. Ekkora gyokerek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #146468 üzenetére
Az de szep vilag lenne baszki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #146469 üzenetére
Valoban, ha egy 12-14 eves lehuzza a kocsid oldalat, mert raesik, amikor nem vagy ott- azzal nem tudsz mit kezdeni. De tesco parkoloban a masik autos, rendszammal, ugyanugy meg fogja neked tenni, es lelép.
Sot. Ha lekoccolja az autodat, parkolas kozben a belvarosban. Akkor is le fog lepni.
Ez nem a biciklisek privilegiuma.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #146471 üzenetére
A biciklis mindent megenged magának, amit a gyalogos, csak biciklin.
Gyalogosként nem megyek a kerékpárúton, mert nincs ott helyem, de elvárom a gyalogost megillető tiszteletet a járdán, amit nem kapok meg. Csak rajtam nem olyan könnyű átesni és hajlamos vagyok kicsit be is tartani.
Amit láttam, aszerint a bringások adják a megfoghatatlan és a magát sérthetetlennek gondolók halmazainak metszetének legnagyobb részhalmazát.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
Sziasztok!
Egy kis biztosítási segítséget kénék.
Apósnak van egy régi Simson-ja (segédmotorkerékpár), és lejárt a biztosítása (KGFB).
Még február közepéig van fedezet.
Ha nem fizet, akkor megszűnik, ez világos.Ami kérdésem lenne, hogy ha lejárt, akkor rá is vonatkozik-e ez :
"Fedezetlenségi díj
A díjnemfizetéssel megszűnt KGFB és az új érvényes kötelező biztosítás megkötése közötti időszakra a gépjármű üzembentartója köteles úgynevezett fedezetlenségi díjat fizetni. A fedezetlenségi díjat a MABISZ határozza meg, 2020-ban akár napi 1140 Ft is lehet egy nagyobb autóra, de minimum 510 Ft - mindkét összegben benne van már a baleseti adó is. A fedezetlenségi díjat minden esetben ki kell fizetni, akkor is, ha nem járt senki sem az autóval."
Tehát ha mégis újra megkötné majd, akkor a nem fizetés miatti időszakra kell majd fedezetlenségi díjat fizetnie?(74 éves, nem közlekedik már a "szimivel".)
Előre is köszönöm.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #146473 üzenetére
Nekem régen volt tapasztalatom azzal is, mikor egy részeg bicajos elment az autóm mellett amiben még benne ültem, nekiesett és a pedállal végig hasította az 1 hetes gumim oldalát. Azzal sem tudtam mit kezdeni, megverhettem volna, de már úgy nézett ki, sztem én voltam a tizedik amin aznapi útján keresztül esett.
A rendőr nem jött ki, meg egyébként is leráztak, hogy ebből majd polgári per lesz...A 12 évest meg utol sem érem. , eltűnik előlem, (főleg, ha a járművem pl a defekt miatt mozgás képtelen). Ha utol érem sem járok jól, mert könnyen bajba kerülök, még rám fogják, hogy elraboltam, meg fenyegettem..., kiskorúval ez még annyira sem játék, ezt tudják is, jó nagy pofájuk van, nyakon se vághatja őket senki még a saját szülei sem, a kis hülyék képesek lennének azokat is feljelenteni.
Erre a másik autós a tesco-ban csak rátesz, lelép, ha mégse akkor azt mondja észre se vette. Ilyen a társadalmi morál, illetve ezt sugallja/támogatja a biztosítási rendszer is. Hatalmas önrészek, kis betűs kibúvók a biztosítók részéről, bonus-malus rendszer, iszonyatosan elszállt javítási árak, hiszen ha mégis a biztosító fizet, akkor lehet többszörös áron, meg mehet az aktuális váltó javítás is , azt is ráverjük. Itt csak a vétlen tisztességes emberek szopnak, de ők nagyon.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
senior tag
Elkezdtük nézegetni a motorokat, ma el is jutottunk megnézni a QJ Motor SVT650X változatát. Kikötés volt, hogy akár mennyire is megtetszik a motor, nem lehet első látásra szerelem, mert elfogultak leszünk, hisz ez az első motor amit megnézünk és nyilván mind jobb lesz mint az eddigiek.
Hát, ezt a fogadalmat nehéz nem megszegni
Élőben (is) rohadt jól néz ki. Ami nekem nagy előny, hogy nem túl széles és robosztus (ha már 650-es, ne legyen akkora méretben mint egy GS, na ilyenek szerintem a TRK-k). Alacsony az ülésmagassága, ami nekem a 160 centimmel nagy előny volt (mondjuk nekem magas volt, olyan 170 centitől ajánlott inkább), viszont 185 centitől meg biztos alacsony lesz, párom panaszkodott, hogy neki a fék nem volt annyira jó helyen.
Ami engem meglepett, az a súlya, 230 kilós motort még nem próbáltam, az elején el se akartam vele indulni, így hogy nem érek le róla rendesen meg se bírtam mozdítani hirtelen
Aztán persze amint lendületbe kerül, nem érezni a súlyát. Nagyon fordulékony, könnyen irányítható, a blokk tényleg a dl-ből származik, kiszámítható, nem dadog, megindul, jó. A futómű picit keményre volt állítva nekem hirtelen, kátyúknál pattogott, de csak be kell állítani. A fékek is jók, jól adagolható de határozott, hozza amit kell.
A kezelőszervek nem gagyik, jó helyen vannak, a hatalmas tablet meg jól látható (mondjuk az alap témát remélem lehet variálni). Usb van rajta azt néztem. Ugye gyárilag van markolat és ülésfűtés, kormányon van neki gomb. Nem vittem kesztyűt, így jól jött a kormányfűtés, kellemes volt, de annyira nagy meleget nem adott. Az ülésfűtés viszont fantasztikus, az kéne Utas ülésfűtés viszont nincs, de kényelmes hátul is (így 5p motorozás után...)
Nekem állva is jó volt, minden jó helyen volt, szerintem 180 vagy afelett már az sem az igazi....Aki mondjuk nagyobb, annak ott a 800-as modell, az már látszatra is jóval nagyobb ettől.
Összeségében egy nagyon kellemes csalódás volt, egyáltalán nem tűnt gagyi kínainak az összhatás, a kezelőszervek se...papírforma szerint is a top-ba volt, élőben is meggyőzött. Nagyjából az NC-t nézzük már csak meg (praktikussági okokból még mindig az lenne a leglogikusabb választás nekünk), aztán eldől, hogy meggyőzött-e. -
nagyúr
válasz Topiccsendőr #146477 üzenetére
Nagyon köszönöm, továbbítom az örömhírt pótapukámnak.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
pepucs
tag
válasz Zsírkrétamen #146478 üzenetére
A fém keret a QJ elején mennyire lenne útban városban? Élőben nagyon széles tőle a motor? Nekem is szimpi, szemezek vele
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Bacusuz
őstag
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni Tőletek.
Teljesen zöldfülűként friss A jogsival tapasztalat nélkül milyen motorral indítanátok?
177cm/79kg vagyok és sokszor jönne velem a párom is hétvégi max 200km-es túrákra.
Olyan motort keresnék mely könnyen kezelhető, viszonylag olcsón fent lehet tartani, nem gond ha régebbi típus és még szempont lenne hogy ne veszítsen sokat az árából ha váltok. Már nem vagyok teenager így a hangzást és gyorsulást nálam megelőzi a praktikusság és kényelem.
Árban 1mft körül gondolkodok és túra endúróban.Valamint olcsóbb kategóriában vagy inkább jó ár-érték arányban hol érdemes öltözéket--sisakot vennünk esetleg külföldről rendelnünk?
BP-i vagyok
Egy Suzuki GSR600-on tanultam ami nekem nem volt a kedvencem de a Hornet az nagyon tetszett bár sajnos nem emlékszem mikori volt.
[ Szerkesztve ]
ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
bacus
őstag
válasz Bacusuz #146482 üzenetére
Egy DL650 szerintem is jó választás lehet, de a megadott árért nem hiszem, hogy fogsz kapni. Ha teheted olyat keress, ami ABS-es 2007 utáni, hátsó rugót cseréltek már benne.
A shox mellett nézd meg a motoralkatresz.eu kínálatát is, de sok helyen lehet jó dolgokat kifogni, pl plus racing, és ne keress olyan helyet, ahol mindent megkapsz, mert ahol jó árban van a kesztyű, ott nem lesz jó árban a sisak, stb.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
anorche1
őstag
Sziasztok!
A jogosítványt megszerzése picit elhúzódott, és terifére ismét A jogsi nélkül utazom.
Az itt található ( [link] ) 125-ösök közül szerintetek van, amit lehetne 2 fővel használni? A yamahat bérelgettem eddig, és bár talán az a legerősebb, nem biztos, hogy 2 főre a legjobb. Vagy hogy 2 főre egyáltalán jó valamelyik.
Összesen 140kilót nyomunk ketten."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
senior tag
válasz pepucs #146480 üzenetére
A bukócső a legkevesebb, nem áll el oldalra, leköveti az idomot, ettől nem lesz lényegesen szélesebb. Én már az Adv-vel se fértem el mindig a kocsik közt (vagy nem mertem belemenni olyan szituba ahol pár centin múlott), ez jóval szélesebb.
Persze ha ez lesz, ugyan úgy be fogok vele járni dolgozni, de a sorok közt szerintem esélytelen vele haladni, marad a buszsáv. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #146489 üzenetére
Sok a környezetére figyelmetlen autós, ezért néha még gyalog se férnék el a sorok között.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
senior tag
válasz macilaci78 #146490 üzenetére
Peersze, ez alap. De mióta ennyi suv mászkál az utakon, az Adv-vel se férünk jól el, mert míg a "normál" autók tükre fölé ér a kormány, a suv-nál pont elviszem a tükrét.
Én ezért szeretem jobban a Vitpilen-t, azzal akárhol elfértem, ahol el akartam. Maximum "adtam egy kis hangot magamnak", és szinte 95%-ban félrehúzódtak -
Gaboman
nagyúr
válasz Bacusuz #146482 üzenetére
[XTZ750 Tenere] Megbízható, igazi túraenduró amivel akár terepre is letévedhetsz.
[XTZ660 Tenere] A kistesó, 1 henger, megbízható konstrukció, igazi túraenduró.
[Pegaso 650 Cube] Igazi mindenes, 1 hengeres 5 szelepes Rotax blokk, személy szerint nagyon szerettem.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
xmad
őstag
Revit massif kesztyű van valakinek? kellene egy nyári kesztyű, és erről hallottam jókat, meg tetszik is. de érdekelnének a negativ dolgok is ha van tapasztalat. alapvetőleg dirt széria, de utcai használatra is megfelelőnek mondják.
Másik még a Bering York
[ Szerkesztve ]
-
anorche1
őstag
válasz Topiccsendőr #146488 üzenetére
Az oké, hogy törvény szerint szabad, de melyik lenne a legjobb erre a célra? A yamaha-val vittem egyszer az ott élő 90kilós rokonomat, és nagyon nagyon instabilnak éreztem.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
bacus
őstag
válasz anorche1 #146495 üzenetére
Nem azt írta, hogy stabil lesz, vagy hogy élvezni fogod, hanem, hogy minden 125-ös úgy terveztek, hogy két normál felnőttet elbírjon. De ez nem a 20%-os emelkedőn 240 kg-os élő súllyal a hátán gondolták.
Nagy különbségek nem lesznek a 125 ccm-esek között. (szerintem.)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
Amennyiben nem esel vele, utcai hasznalatra alkalmas, de vedeni nem fog sokat aszfalton.
Az ilyen kesztyukkel az a baj, hogy a tenyeren, ha ramarkolsz a kormanyra, felgyurodik a bor, ez nalam kemenyebb motorozasnal vizholyagot okoz. Utcan persze nem, de ez zavar. Az alpinestars es barmelyik decathlonos biciklis kesztyuvel is ugyanez van.
Amugy gokartpalyarol supermoto edzeseknel nalunk ki van tiltva, mert legutobb is 20 percig kerestek az egyik motoros ujjat a palyan, miutan esett egy ilyen dirt kesztyuben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
xmad
őstag
válasz rottenbull #146496 üzenetére
nekem is. de az az alpinestars is elég jólnézki
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Parfüm topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Toyota topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest