- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
3800+
őstag
válasz zgospel #146045 üzenetére
Nem pontosan értem mire gondolsz.
A képen látszik a legjobban, hogy kb 5 mm-es távban fut párhuzamosan a plexi alja a sisakon lévő kis peremtől. Ettől még lehet hogy úgy van kitalálva amit te is írsz, és ebben is reménykedem, hogy ha minden zárva van, plusz amit Pittypang kolléga is ír, hogy a menetszél nyomja oda az utolsó tizedmilliméterekre a tömítéshez akkor tömít rendesen. Köszi szépen, azért valamelyest megnyugodtam, de alig várok egy 10 fokos nappalt, hogy kiderüljön az olasz mérnöki csoda.[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #146050 üzenetére
Lattak az emailt, es tudnak ra valaszolni, csak basznak ra.
Nem a szervizes olvassa az emailt, es nem a szerelonek kell valaszolgatnia az emailekre, amennyiben nem egy szemely viszi a muhelyt. (Szerintem nem errol van szo)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #146053 üzenetére
Köszi erre ránézek mindenképp!
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
bardi
aktív tag
válasz 3800+ #146044 üzenetére
Ilyet vettem, csak fehérben. Nekem alul egyáltalán nem fújt be a szél, viszont országúti tempó fölött néha sípolt a jobb fülemnél. Nem emlékszem excenterre a plexi álításnál, de majd megnézem. A hjc cs15 után nagy ugrás, sokkal kényelmesebb, és amúgy a szellőzés is jobb lesz nyáron. 10 fok alatt mentem egyszer vele, egyáltalán nem fázott a fejem benne, elől zárt szellőzőkkel.
'92 Honda VFR 750
-
veterán
válasz Topiccsendőr #146049 üzenetére
Az igenytelenseg nekem a szijhajtassal meg a kardannal jon be mindig fejben.
Everybody lies.
-
veterán
Hornetre lancszett es olajcsere keszletet erdemes valahonnan online egyben rendelni, vagy a fb csoportos nepperektol is nyugisan rendelhetek? Ha mar ott jarok, akkor gyertyakat is cserelnek, mert nincs info, mikoriak.
Amikor rakerdeztem, ki milyet hasznal, akkor par ember ramirt privatban, hogy olcson tudnak szetteket rendelni.
2001 cb600s, 97 lovas joszag[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
3800+
őstag
válasz bardi #146055 üzenetére
Na szuper akkor nem reménytelen a dolog! Nagyon köszi! Én kitömtem a fülemnél a Cardo 45mm-es hangszóróival. Nagyon kényelmes az biztos, szinte öröm belehúzni a fejem. Az anyaghasználattól odáig vagyok meg vissza.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
dellfanboy
őstag
válasz Pttypang #146057 üzenetére
fb csoportos nepperektol is nyugisan rendelhetek
haat ha te nem vagy kepes kiguglizni a szamodra megfelelo cuccokat a megfelelo aron es bizol egy vadidegen kedvessegeben (+abban, hogy o jot ajanl) akkor hajra
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
válasz dellfanboy #146059 üzenetére
Az afa csalas varazslataban hiszek ilyenkoor, hatha tenyleg csak segiteni szeretnenek masokon, de a twingo csoportban is furan masfelszeres arakon kinaltak dolgokat a kaufferhez kepest. Azert egy kerdest futottam vele.
Everybody lies.
-
-
3800+
őstag
válasz bacus #146065 üzenetére
Persze ez a legésszerűbb, velük is meg fogom nézetni, csak nem a szomszédban van a bolt sajnos. Hajlok afelé egyébként, hogy ez ilyen és csak én lihegem túl, de a arra járok megkérdem őket vagy dobok egy levelet.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
JDMKid
tag
válasz vihartigris #146067 üzenetére
olcsóbb lett mint a forza 750
már csak az a kérdés, hogy a zx-6r-t mennyire árazzák be.
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #146066 üzenetére
Atfutottam a manualt.
2 csavar van a mechanizmuson, ezekkel valahogy allitani lehet az egesz plexi helyzetet.Illetve ezt irja is:
N.B. It the visor does not line up properly with the
rubber seal on the helmet, you may need to adjust
or replace the visor mechanism base. In such case,
contact AGV for assistance.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
parkasz
senior tag
Sziasztok!
Az idei évben új vizekre eveznék és szeretnék motorral bejárni dolgozni.
18km távolságból járnék be Budapestre.
Nos erre a célra keresnék a megfelelő kétkerekűt.
Miután e téren nem.vagyok túl jártas, ezért gondoltam megkérdezném a tőlem jóval tapasztaltabbakat, milyen modellt/típust javasolnátok erre a feladatra, ami mondjuk belefér 700k költségkeretbe
A cél a bejárás lenne, a hétvégén a 3 gyerek miatt tuti autózom
Előre is köszi! -
A Zéé
addikt
válasz parkasz #146070 üzenetére
Szia!
Típusokat majd mondanak a többiek, de ahhoz először is fontos tudni, hogy milyen úton jársz be (van-e autopálya, vagy nincs), és hogy milyen jellegű munkahelyre jársz be (át tudsz-e öltözni, business ruházat kell, vagy sima "melós"), ott hol tudod tárolni a gépet. Illetve, hogy neked mennyire fontos a kényelem vagy az, hogy valóban motoros motor legyen. Meg úgy egyáltalán milyen jogsid, felszereléseid vannak...
A legkézenfekvőbb valami 250-300 ccm körüli robogó lenne, ezen túlmutatóan meg nagyjából bármivel lehet ingázni.Just a simple Lineman...
-
Gaboman
nagyúr
válasz parkasz #146070 üzenetére
[Honda Silverwing 600]
Én nagyon szerettem, több célra is alkalmas, akár utassal is, akár kisebb bevásárlás is vállalható vele.
Ha meg mégis néha úgy döntesz elmennétek túrázni akkor arra is nagyon jó.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #146069 üzenetére
Nagyon köszönöm, hogy szántál rá időt, így már tudom merre induljak el ha gáz lenne vele.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
rottenbull
senior tag
A CES mar a visszapillantoban sem latszik, es őszintén szólva eleg csalódott vagyok a motoros tech echte hianyzasaval. Ok, ertem en, hogy az AI meg a budi lehuzójában is megéri, de a motoros tech sehova sem megy kb sehonnan mar evek ota. Az autok mar mittudom en hányadik iterációján vannak túl a megszámlálhatatlanon is túl lévő, tőbbnyire atombiztosan működő tech cuccoknak, a motorosokat idén is elkerülte a szerencse. Sehol sem latni a jobbnál jobb infotainment cuccokat, amikkel le lehetne valtani az erosen korlatozott meretu, kinézetű es persze tudásu gyari megoldasokat. Sehol a radarokkal tamogatott visor HuD es AR. A radarokkal tamogatott safety gear, meg ugy egyaltalan minden. Bár valami kósza igeret feltünt, hogy mindegyik bt com mukodni fog az osszes tobbivel fullosan, bár az is lehet, hogy ezt csak álmodtam.
Nem tudom ki hogy van ezzel, de engem bosszant, hogy ha a motorozas jovoje szoba jon, akkor mindig valami elektromos biciklit mutogatnak, holott egy csomo cucc van más jármüvekben alapként adva, ami hianyzik a motorokhoz. Legalább is nekem. -
válasz rottenbull #146077 üzenetére
Teso, figyu.
A motorozas errol szol
[kép] [kép]Ne akard mar bekapcsolni a motorozasgatlokat...
Nekem special mocskosul nem hianyzik semmifele bugos radaros fos, szivok epp eleget a mindenfele uj "vezetestamogato" technikaval munka kozben.
Nekem a motoron ne csilingeljen, bimbammoljon, rezegjen, villogjon, se ne sipoljon semmi.
Beinditom, berregjen a blokk, es csumi.
Ket dolog villoghat, a "nemsokara tolni fogod", es az iranyjelzo.
Mas nem kell, es nem is hianyzik.Mod:
Meeeeg talaaan az abs-re azt mondom, hogy oke. Legyen, mert... mittudomen.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
A Zéé
addikt
válasz rottenbull #146077 üzenetére
Nekem nem hiányzik semmi Tech gadget a motorba. Bár nekem a motorozás arról szól, hogy élvezem az utat, nézem a tájat és csak ezzel foglalkozom. Nem érdekel ki hív telefonon, nem szól podcast a fülembe, nem hallgatok rádiót, és nem nézem folyton, hogy merre járok a térképen. Ha valami kell megállok, és ott a teló a zsebben. Néha valami buta navi jól jönne, de ennyi.
Ha csak a sima hely változtatás lenne a cél, lehet, hogy hiányoznának ezek, de amit én értek motorozás alatt, ahhoz nem.
Bár engem már az is zavar sokszor, hogy egy új autó műszerfala bonyolultabb, mint a Gran Turismo 7 HUD-je...Just a simple Lineman...
-
etnies
senior tag
válasz A Zéé #146079 üzenetére
"Ha valami kell megállok, és ott a teló a zsebben."
Te sem szoktál messzire menni.Az a baj az utolsó két hozzászólással, hogy azt hiszi, hogy a világot mindenki úgy éli, ahogy ők.
Aki túrázik, annak kell pl egy kurvajó navi. Mivel túrázni megy, ezért nem egyedül teszi, kell neki comm a bukóba.
Ha messzire megy, akkor lehet szar idő is közben, nem rossz egy markolatfűtés vagy egy fűthető kesztyű, öltözet. Meg ha éppen 1000 km-t kell legurulni, akkor nem rossz egy tempomat, főleg az adaptív. Meg egy elektromos plexiállító. Vagy ülésfűtés, mert 400 km eső lefagyasztja a tojásokat. Meg egy elektromosan állítható futómű sem rossz, mert nem kell megállni, ha pattog a hatulja.
Stb.Azt elhiszem, hogy nektek nincs szükségetek semmire, de higgyétek el, hogy másoknak igen és az ő vágyaik is validak.
Ne legyetek tálibok!"önmagam hite vagyok magamban"
-
csongi
veterán
válasz rottenbull #146077 üzenetére
Amit erdemes beletenni benne van jelenleg. Sot tul van tolva.
Led tv a kijelzon, 200 menupontos allitassal. Es ezek az aszfalt tura de a terep tura motoroknal is benne vannak. Mikozben egy ertelmes telefon tukrozes nem megy. Nem is fog, mert a fejlesztesi fazisokkal lehet csere vagyat eltetni.
A BMW rendszere elhitetti veled, hogy kb mindent is tudsz.
Erre van kereslet, at motorozni palyan auropat 180al. Es a kavicsoson meg lehet tura fotokat kesziteni. Ez ebbe az iranyba megy, ehhez jonnek az extrak, amit a gyartok igyekeznek kiszolgalni. A felgyorsult vilag es rendelkezesre allo idobe igy lehet belesajtolni.
Most mar a kanyar ABS az ur, a gyorsavalto, a kiporgesgatlo, a 3 fajta felfuggesztes, motor terkep. A szelvedelmek nagyot fejlodtek. A borulasi pontok egyre jobban vannak tervezve. Defekt turo fuzott felni...stb.
Fejlodes van boven. Ha ennel tobb kell, akkor ott egy cabrio. .
Elalvas gatlo meg savtarto elektronikat ne akarj a motorba ez nem errol szol.
Az autokba levo szaroknak a 70% az onvezeto rendszerenek elokapuja, es infogyujtes, finomitas.
Ezt a 70% ot ( bocsanat mindenkitol) de vezetni lusta, de nyomkodni csillogni tudok felhasznalok eltetik.
Mikor a szortuszoket meg a miteszereket meg lehet szamolni a fejen, ejszaka ugy vilagit a kijelzo, es esze nincs, hogy miert nem lat.. a motorozas eletveszelyes. Grrr... Egy kis kategorias autoba kell a led tv. 10% hasznalja vagy erti ami ott van.
A 50 millas autokat vezetok nem tudjak a telefont parositani.
Kormanyfutessel szerelt GLE Mercibe telikesztyube vezet a versenyzo.
Technikailag fejlodunk, de tudasra meg visszafele. Egyre eldobosabb lett minden.
A vezetes mint olyan megszunik, ha elerjuk azt. Onnan meg mindegy.. Legyen luxus szoba kenyelme a szallito kapszula.
Nah de motoron? -
válasz etnies #146080 üzenetére
Nem talib vagyok, es de, szoktam turazni.
Tanktaska tetejebe berakom a cel kornyekerol kinyomtatott terkepet, es uccu neki.
Ha nagyon elnezek valamit, es a vilag vegen vagyok, akkor helotelo es megnezem mi van. Amugy pedig megallok, es megkerdezem
Baszki, ismeroseim anno 125os meg 250es szoci gepekkel mentek Bulgariaba, terkeppel, es qrva jol ereztek magukat, ha eltevedtek akkor megkerdeztek a helyi eroket (kocsma), hogy merre van az arra.
Se palya nem volt, se mobil, se net, se semmi. Kaland volt, buli, haverok.
Kozben meg szocializalodsz, problemat oldasz meg, ilyesmi.
Felfedezel.
Errol szol a motorozas, nem arrol, hogy mindenfele motorozasgatlot bekapcsolsz, beulsz a buborekba, es el-sinbuszozol Abol Bbe.
Eltevedesekkor tok jo dolgokba lehet belefutni (rosszba is), de ez ilyen sportag.
Nem elni kell, hanem megelniHa meg full biztonsagosan akar valaki motorozni, akkor uljon vonatra, huzza a fejere a bukot, nezzen ki az ablakon, es brummogjon.
Tudom, most nagyon kocsog vagyok.Gyerekkorom ota, hellyel kozel 30 eve motorozom, pucoltam gyertyat ut mellett a babettaban, toltam haza 8 km-errol a 180 kilos 400ast miutan fejre alltam vele, estem is, tevedtem el ejszaka tobbszor is. Azota egy USB beszerelesen mindig elgondolkodom Xxben szerintem lesz majd, es az ules ala teszek vesz-kabelt tolteni a telefont.
Allt meg a vfr a Bakonyban asszonnyal mogottem, 0 tererovel. 4kmt toltuk, mire lepkehaloval tudtam fogni halozatot a trelerhez. 5 ora mulva ertek oda, addig fetrengtunk a mezoben. Otthon kiderult, hogy az AC biztositekjanak a laba, a muanyag alatt kontakthibasra repedt/faradt
Ezek tok jo dolgok.
Nekem nem kell steril vilag.
Ez ugy jo ahogy van.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
etnies
senior tag
London - Nagytarcsa túra (3300 km), 2013-ban. 250 cm3, utassal és a képen látható rekeszekkel. Tanktáska és térkép. London - Nagytarcsa túra (3500 km) 2022ben. 650 cm3, utassal, képen látható rekeszekkel.
Természetesen a kettő között is voltam ott párszor (idén is megyek), csak nem szeretem a hamis nosztalgiát. Én megmondom őszíntén, jobban éreztem magam egy nagyobb, erősebb, jobban pakolhatóbb és kényelmesebb motoron.
Ráadásul főleg az olasz Alpokban van egy csomó jó hágó egymás mellett, ezek egy része csak a helyi térképeken van feltüntetve. Erre akkor jöttem rá, amikor mobillal kezdtem navigálni. Nem fogok minden túra előtt heteket olvasgatni, tervezgetni, számolgatni, mint régen.Felrakom a telefonomra a Calimoto-t, elindulok, odaérek az Alpokhoz. Megadom neki a másnapi végcélt és hogy mennyire szeretnék kanyargós és zergebaszó utakat és megtervezi. Felpattintom az SP Connect tartóra mely menet közben tölti vezeték nélkül. És megyek. A telefon is vízálló, azzal sem kell szenvedni. Olyan, csak helyiek által használt utakra jutok fel, hogy csuda. Még egy.
Én csináltam mind a két verziót sokáig és szerintem jobb használni a technikát. Neked lehet ettől eltérő véleményed, de ne csináljunk úgy, mint ha a technikai fejlődés valami rossz lenne. Te úgy, mások így. A tálib gondolkodás az, amikor azt nevezzünk univerzális jónak, amit mi gondolunk vagy ahogy mi élünk. Neked sem kötelező használni semmilyen technikai kütyüt, de van rá lehetőséged. Hagyjuk meg a választás lehetőségét mindenkinek.
Régenmindenjobbvolt."önmagam hite vagyok magamban"
-
A Zéé
addikt
válasz etnies #146080 üzenetére
Igazad van, 400 km/nap volt a max, de Horvátországba is elmentem úgy, hogy volt 3 fix pontom, amit megegyeztem, hogy hol kell elforduljak, és leértem eltévedés nélkül a tengerpartig. Én így közlekedek sokszor autóval is.
NÉZD MEG A HSZ-EM ELSŐ SZAVÁT.... Majd olvasd el az általad kiemelt mondatom utanit, aztán az utolsó előtti mondatom. Lassan, értő olvasással.
Aztán olvasd el az utolsó hsz-ed tálib gondolkodós definícióját, és gondold át, hogy te mit írtál, hogyan reagáltál.
Köszi, puszi.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
3800+
őstag
Ha már túrák, idénre én is beterveztem tavaszra Horvátországot, nyárra Magas-Tátrát, őszre meg Kanári.
Horvátországba sokan jártok... mikor érdemes oda menni? Amikor az idő már ideális, nincs brutál szél, de még annyira nincs ellepve turistával? Ha van ilyen időszak...
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Viktor8.
tag
Sziasztok! Jelenleg A2-es kategóriám van. Szeretnék vásárolni egy új motort, sokat nézelődtem ismert márkák között, viszont sokat gondolkoztam a kínai motorokon is. Viszont nem tudok dönteni,hogy mit válasszak. Adventure mocit szeretnék venni, ki is néztem A2 kategóriában pár db-ot. Viszont azon is elgondolkodtam,hogy leteszem az A-t és akkor valami nagyobb adventure gépet veszek. Igazából ami fontos nekem,hogy viszonylag megbízható legyen, ne érjen meglepetés mondjuk egy nagyobb túrán. Két személlyel lenne a legtöbbet használva. 198cm magas vagyok és kb 100kg, szóval méretben is nagyobb adventure moci kellene. Igazából nem tudom, hogy van-e értelme számomra az A kategóriának, mert száguldozni nem akarok szóval átlagosan 110-140 között lenne az utazó, viszont azt se szeretném,hogy egy előzés alatt ne legyen elég Kraft a motorban, két személlyel plusz rakománnyal. Szeretném a véleményeteket kikérni, előre is köszi!
A2: Yamaha XT660Z teneré (használt)
Yamaha XT660R (használt)
Benelli Trk502x
Voge 500DSX
Voge 525DSX
Voge 650DSX
A: Benelli TRK 702X
CFMOTO 800MT
QjMotor SVT 650X
QjMotor SRT 700 X
QjMotor SRT 800 SΧ
Voge 900DSX"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
bacus
őstag
Hmm, mindannyiunknak más igényei vannak a technikai kütyük iránt (is).
Van pár dolog, ami nem hiányzott, amíg nem volt, de amint lett, utána már nagyon, de nagyon hiányozna.pl:
1. kulcs nélküli indítás - nekem ez állandó probléma volt, nem is tudtam mekkora, de hol a kulcsom, nincs abban a zsebemben, ahol szokott lenni, stb. Mai eszemmel nem veszek többet olyan motort, ahol ez nincs.
2. navigáció - volt, amikor semmit nem használtam, volt amikor telefont, majd vizálló telefont, de nekem ez nem vált be, ÖNMAGÁBAN nem, mert mai napig használom, kiegészítésként, mert egy cím megtalálásában, helyi navigációban verhetetlen. Minden másra ott a dedikált eszköz.
3. tempomat - bár nem igen szoktunk beiktatni hosszabb autópályás szakaszokat, de be kellett lássam, hogy a rövidebb szakaszoknál is nagyon kényelmes, hasznos
Remélem a következő motoromban már követő tempomat lesz, mert így azért kell baxtatni.
4. ledes irányjelző, lámpák - ez a gondtalansággal egyenlő, tudom van akinek még sosem égett ki izzó, de akinek igen, az tudja, hogy a legrosszabbkor, elvileg bármilyen kúton van csere izzó, de mégse.
5. motortérképek - amíg nem volt, nem is érdekelt, most van, használom néha. 90% -ban Road mód, ez mindenre is jó, de van mikor olyan szakasz jön, hogy kell egy kicsit vadulni és ehhez a társak is partnerek. Ilyenkor jól jön ha lehet váltani, ami ráadásul a futóművet is utána hangolja, teljesen más karaktere lesz a motornak, mintha nem ugyanaz lenne. Viszont mikor vége a szakasznak, jó visszaváltani egy lágyabb rugózású, hintázós, kisebb fogyasztású üzemre.
6. kommunikáció - ezt mindig akartam, szeretek beszélgetni, motoron miért lenne ez másképp? Utálom amikor havernek nincs, mutogat mint az örült, de nem áll meg, majd később, a pihenőnél kérdezem, mit mutattál? azt se tudja miről beszélek, majd feldereng, hogy ja, ott a dombtetőn volt egy étterem, ott kérte meg a neje kezét.... hát baxa meg, nincs az a jó activity játékos, aki ezt el tudja mutogatni menet közben és meg is érti vki..
Már több félét próbálgattam, kínai, interphone, ebből volt bluetoothos, meg van mesh-es is (sena kompatibilis), sena bluetoothos és mesh-es. A sena mesh-je eddig a legjobb, nincs párosítási baszakodás, bekapcsolod, azonos csatorna, működik. Menet közben kikapcsolod ha zavar, visszakapcsolod, működik. Pár száz méteren belül jó, ha többen vagytok akkor ezek összeadódnak, azaz a legelső és legutolsó között lehet több km is.
Ráadásul az interphone és sena, a bukók saját sena által beletervezett kütyüi teljesen jól együtt dolgoznak.
Sokat telefonálok menet közben, ezt mindegyik tudja, de a hívás indítás fontos, ne kelljen már megállni, mert nem jó egy 5-6 motoros csapatot megállítani, mert neked fel kell hívni valakit. (én ügyfelezem, IT probléma megoldok, hétvégén is, meg nyaraláskor is.)Mi hiányzik még? Nagyon semmi, de ki tudja, hiszen a kulcs nélküli indítás sem hiányzott.., de azért még el tudnék képzelni pár apróságot, pl állva motorozásnál nem látok hátra, nem látom a visszapillantót, ezért nem lenne rossz vmit kitalálnának
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
Mert a nagy képet nézem. A technikai fejlődés és a radaros bizbaszok nem butaságok, felrajzoltam neked egy nagy képet erről. Én pl szívesen tolnék egy agyon extrázott béjemvét, csak nincs rá pénzem. Legyen benne elektromos tökmaszírozó meg ülés hűtés is.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
Kezdem érteni miért lehet még manapság is 5+ millás motorokat radiális fékmunkahenger nélkül, gumicsövekkel árulni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
rottenbull
senior tag
Erdekes hozzaszolasok, van itt mindket oldalrol.
Van par dolog ami engem felidegesit igy leirok nehanyat, ugy is vasarnap delutan van, lehet vitatkozni.
Elhitetik, hogy a minimalis kepernyo, dashboard az jo. 5 inches lcd 10k plusz euros vasakon. Nem, nem az, legalabb is nem mindenkinek. Minel nagyobb annal jobb, sokkal kevesebb idot kell a szemnek rajta toltenie, ha valamit meg akar tudni. Arrol nem is beszelve, hogy engedjek mar meg, hogy en dontsem el mi kerul ki ra. Van mar nehany megoldas, de meg mindig nagyon gyenge labakon all ez. Azert latni, hogy jonnek mar egy ideje olyan extra kepernyok, amik ezt tok jol megugorjak, elso es hatso kameraval osszekothetoek, folyamatosan monitorozza a forgalmat, jelez, ha para van, stb. Mutatja az idot!
Itt amugy erdemes lenne azon is elgondolkodni, hogy egy rendes rendszerhez komolyan atgondolt szoftver kell. Lehet ra kellene fekudni igy 2024-ben, mert az extra 5 loero meg a 3 kilo sulycsokkenes mar egyre kevesebb nyalat valaszt ki.
Futott ules, kormany, elektromos szelvedo allitas kb minimum lenne egy szint felett, nem extra, mar ha van. Jo lenne, ha a legtobb vashoz lenne fullos csomag, gyarilag beepitve.
Head up Display a sisakokba. Gondolom ez sem kell mindenkinek, nekem johet. Amiota olyan kocsim van, hogy van benne, alig nezek ra a tobbi muszerre. Van aki azert tol ki 1000 plusz eurot a sisakra, mert valami 800 eves japan lakk van rajta, amit osallatok csontjabol foznek es valogatott szuzlanyok lehellik a sisakra. Nekem jo lenne egy kis technika, ami segit, hogy a szemem le se vegyem az utrol.
Infotainment rendszer, ami hibatlanul mukodik legalabb a nagyobb comm gyartok cuccaival. Nem akarom a telefont a kormanyra tenni, de elovenni sem. Szinkronizaljon ahogy aramot kap a motor es onnantol felejtsem el a telefont. Gyarilag, frissitesekkel tamogatva. Ezt amugy tudja nehany cucc, de a gyari megoldasok legtobbszor sokkoloak, mar ha vannak. Szolhatna mar a rendszer, hogy valahol baleset vagy akarmi van azon az uton, amin rendszeresen megyek haza, es felkinalna azonnal par uj utvonalat, meg ilyenek.
Radar elore meg hatra, visszajelzessel a kornyezetrol. Gondolom nem kell megmagyarazni, hogy ez mennyire hasznos. Ezt is tudja par gyarto, meg nehany kulsos ceg is, megis ritka. Eletet menthet.
Nekem johetne mar AR is a sisakba.
Azt is jo lenne latni, ha a ruha gyartok kicsit nekifekudnenek, hogy a ruha, vagy az alatta viselt vedok, mondjuk kommunikaljanak a motor radarjaival, es ha valaki mar a seggunkben van hatulrol a pirosnal 50-el, akkor mondjuk elofeszitsenek a hatvedon, a sisak mondjuk pici legzsakokakat aktivaljon, a terd es egyebb vedok szinten rakeszuljenek. Ez a passziv szivacs meg zsele jo volt a 2000-s evekben. Manapsag kb arra jo, hogy dragabb legyen vele a felszereles. Jelenleg a nagyobb cegek kitolnak valami fantasztikus tech hangzasu nevet ugyanarra az anyagra, amit mindig is hasznaltak, es evekig kutatjak, hogy 3ml viz helyett mar csak 2.75ml viz jon at a ragasztott varrason. Bumm 1500 euro a dzseki. Semmit sem nyujt erte a logon kivul.
A motorozas nem valtozna ezekkel. Aki tudja mire jok ezek es igenyli, annak legyen gyari lehetosege, aki felmeztelen vereti bowdenes gazzal egykereken, annak is legyen.
Szoval amik nekem hianyoznak azok ilyen "konnyitesek az elethez" a tobbi tetszik ami van. Csipem a ride by wiret es ami vele jott, csak keves ez meg es lassan haladnak vele.
Ugy nez ki, hogy az elektromos gepek majd pont ilyesmikkel tudnak piacot nyerni, ahogy az autoknal is tortenik. -
rottenbull
senior tag
válasz bacus #146089 üzenetére
A kommra annyit, hogy sok kinai CB radio BT-vel siman kapcsolodik a sisak kommhoz es kilometereken ativelve lehet beszelgetni 100 euro koruli osszegert. Van bennuk hangra indulo kommunikacio, szoval ahogy elkezdesz beszelni megy is a hang. Az elmult nyaron mar csomo turazonal lattam ezeket a kormanyon.
-
JoinR
senior tag
válasz Viktor8. #146087 üzenetére
A 110 meg 140 utazó között van egy kis különbség, utóbbi inkább az A2 végsebessége (2 emberrel, dobozolva).
Mivel nagy macera az A jogsi (feltéve, ha 2+ éves az A2-d), emiatt meg lehet próbálni az A2-t valami fojtott nagyobb motorral, amit felsoroltál - én mondjuk a sima utcai kiviteleket nézném, nem az X terep verziókat, a leírás alapján arra nincs szükséged.
A kínai motorokkal szerintem még nincs annyi tapasztalat, hogy azt lehessen mondani, hogy garantáltan nem lesz meglepetés. Ha ez fontos, akkor inkább V-Strom 800 vagy Transalp irányba nézelődnék.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz rottenbull #146092 üzenetére
Radaros tempomatok már vannak motorokon. Légzsákos mellények is vannak. HUD szemüveg is van.
Szerintem amit technológiailag meg lehet oldani, azt megoldják.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
zgospel
őstag
válasz rottenbull #146092 üzenetére
Mi a faszt olvastam?
Neked nem motor való. Az igények alapján te nem motorozol (igazából a tököm sem tudja mit csinálsz). Goldwing való neked, vagy inkább egy trike.Amiket leírtál, azokat tudja a Waze egy bármilyen netkapcsolattal rendelkező telefonon, meg a Dainese Smart jacket. A többi agymenésre nehéz mit mondani, lehet meg kéne tanulnod motorozni rendesen, kimenni pár szerpentinre, és akkor nem a képernyő buzulásával lennél elfoglalva a nagyon technikás autópályán, hanem élveznéd is a dolgot.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
válasz rottenbull #146093 üzenetére
Linkelj már ilyet, nem akarok venni, mert alapvetően ezek mégis inkább a PTT, azaz gombnyomkodással működnek rendesen, a VOX aktiválás a zaj miatt előbb utóbb (sztem) nem működik.
Ennek mindenképp van anyagi előnye, de csak megint egy újabb eszköz, aminek meg kell találni a helyét a motoron (kormányon), meg tölteni kell, stb. A sisakon, főleg ha a gyári kommunikációt veszed, akkor egy pici eszköz, ami nincs útban, beviszed a szállásra, de menet közben is 1h alatt feltöltesz.A km-eket átívelés, tulajdonképpen jó, de azért felesleges, amit idén több túrán is teszteltünk több eszközzel is, az kiválóan tette a dolgát. Mind Sena mesh alapú eszköz volt 2-3 eszköz, talán idén lesz lehetőségem 5+ csoportot is tesztelni. Ha ott is jól működik, akkor én nem vágyom többre, nagyobb hatótávra.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
A Zéé
addikt
válasz 3800+ #146085 üzenetére
tavasszal sztem pünkösd környékétől lehet jó, nagyjából június elejéig. Legalábbis ez van egyelőre tervben nekem is, bár még nem voltam tavasszal sosem az Adrián. De úgy emlékszem tavalyról (akkor is akartam menni tavasszal), hogy április végén még nem volt olyan kellemes arrafelé sem.
Ősszel szeptember 2. hétvégéje nekem nagyon kiadta tavaly, de szeptember nagyjából még végig jó lehet. Turista minimális, csak lefelé volt kicsit rosszabb az időjárás, de az a szombati nap... kellemes 25-26 fok, napsütés, szinte csak motorosok a D8-on... Még a tengerbe is beültem egy kicsit, mert nem bírtam kihagyniJust a simple Lineman...
-
bacus
őstag
válasz Viktor8. #146087 üzenetére
Ha van lehetőséged tedd le az A kategóriát, 2 személyes túrázáshoz inkább a nagyobb ccm-es jól dobozolható nagyobb testű motorok valók, ami ráadásul a Te méreted, persze függ attól, hogy merre akarsz túrázni és hogy.
Autópályán akarsz menni tartósan 140-el? Vagy hegyi utakon emelkedőn felfele 2 személy feldobozolva? A szívó motorok 1000m -ként (magasság) 10% vesztenek az erejükből, vagy valami ilyesmi rémlik (de hál istennek kijavítanak, ha tévedek ), tehát 3000m magasan ez már egy 50LE motornál 15LE ami már nem túl combos.
Egyedül motorozva, sztem az A2 is elég, de két személlyel, lesz ahol nem az élvezetről szól, hanem "csak érjünk már fel végre".
(de van aki babettával ment görögökhöz, meg simsonnal, többnyire az is elég volt nekik, alig volt pár emelkedő, ahol tolták, pedáloztak a babettával, vagy éppen egyesben üveghangon mentek fél órát felfele)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
válasz etnies #146090 üzenetére
Nezd, en alairom, hogy papiron marha jol neznek ezek ki.
Kamionban is marha jol mutat a tablafelismero rendszer, ami gps alapu is.
De kanyarnal nekiall uvolteni a tablak miatt, es van, hogy belefekez, mikozben 100 meterre a kanyar.
Amikor megyek tempomattal palyan, es 85nel egyik pillanatrol a masikra fullra rahuzza a retardert, es belefekez, mert 40es tablat gondolt a palya, es a semmi kozepen, az eleg meleg. Foleg amikor jonnek mogotted, es semmi elojele nincs annak, hogy mit fog csinalni mindjart.
Jol mutat a kameras tukor is, de egy ev alatt sem birtam megszokni, semmit nem latszik benne.
Jol mutat a tavkoveto tempomat is, altalaban mukodik is, de amikor nem, akkor baj van.
Nagyon dizajn a huszonhat kijelzo, amik ejszaka, esoben is fullra vilagitanak bele a pofadba, es amiktol az utat meg nem latod, mert a pupillad huzodik ossze a sok fotontol.
Raadasul meg a tavtarto tempomat is lekapcsol mar kisebb esoben is. lol
Stb.Engem mocskos modon idegesitene, ha kotelezoen ez lenne motorozas kozben is.
Ezert is gondolkodom abban, hogy veszek egy tarcsi xx-et. Abban semmi nincs, csak kraft, meg suly. Szevasz.Az egyeni kutyuket megertem, hidd el. GPS is tok jo add-on, USB is, BT atbeszelo is.
Te mashogyan motorozol, en is mashogyan motorozom.
Ez tok oke am, ezzel semmi bajom nincs
Csak ne akarjak kozpontilag rameroltetni a szamomra sok felesleges faszsagot, amiknek semmi ertelme egy olyan ember szamara, aki tud kozlekedni.
Plane ugy, hogy ezen rendszerek a tartossag, es masszivsag elleneben hatnak, plusz hibaforrasok, es penzbe kerulnek.
Aki meg nem tud kozlekedni, az tanuljon meg, mert ezekkel sem fog tudni, es baleset sem lesz kevesebb, amikor mindenki a kijelzot nezegeti, es a beallitasokat piszkalja, mert mittudomen, puhabb rugozas kell a rosszabb minosegu ut miatt, de a busz eppen fekez, de csak egy feklampaja vilagit.
Ez nagyon veszelyes, foleg ketkereken...Ennyit szerettem volna elmondani.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs