- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23000 üzenetére
Akkor még egyszer... Fogyasztás: 5.6 lett, ami kicsit meglepett, de magyarázat
lehet rá, hogy mostanában volt egy-két gyors menés a rakparton éjjel, ami kicsit
takarékosabb, mint normál forgalomban szöttyögni. Ma is "hűvös indulás" volt, a
motor orrában lévő hőmérő (napon) mért 10.6 fokot. A termosztátban lévő (egyik)
hőmérő, amikor már beröffent 7 fokot, szóval mondjuk, hogy már 10 fok alatt volt.3-as szívatón is pöcc-röff, de aztán elszegényedett, leállt. 4-es szívatón simán jó:
mikor kicsit melegedett toltam vissza, amitől (az elvárás szerint) szegényedett is.
Ám aztán kezdett bizonytalanná válni, mert 14 fölé ment... 38 fokos volt a víz, így
visszatoltam teljesen, volt normál alapjárat (nálam szokásos dús keverékkel): van
a szívatónak egy olyan középállása, amikor emelt alapjáratot ad, de elszegényíti!
Ne kérdezd miért. Máskor is tapasztaltam ezt, csak nem tudtam, mi történik...Azt viszont megszakérthetné valaki, hogy miért van az, hogy résnyire nyitott gáz
mellett nagyon bedúsul, kicsit nagyobb gázzal csak simán dús, elcsukottal meg
motorféken szegényedik és durrog, ahogy kell, alapjáraton meg a szokásos 12.6.Akár a lámpánál állva, egy picit rányitva a gázt (tényleg csak picit, ami alig emeli
a fordulatszámot) beesik 10.x-re... A magam részéről arra tippelek, hogy nagyon
közel (túl közel!) lehet az átmeneti rendszer első nyílása a pillangószelephez, és
ennél a gázállásnál belép (ad plusz benyát), de levegő még nem jön hozzá annyi.
Menet közben ez kb. annyi gázt jelent, ami az 50-es tempó tartásához kell, azaz
ezzel pazarolok a legtöbb benzint feleslegesen, a városban "normális" haladásnál.Ui: gyorsulás 9.5. Felkerült a nagyplexi. Tapasztalat szokásos: jobb légellenállás,
leveszi a szelet a mellkasról, 120 km/h sem feltűnő, cserébe turbulens szelet dob
a sisakra=rohadt hangos. (Főleg nagyobb tempónál, de már 60-70-nél sem túl jó.)Szerk: azon gondolkodom, hogy kicsit szegényíteni kéne az alapjárati csavarral...
Persze minél hidegebb az idő, annál kevésbé aktuális a dolog.Lehet hagyni kéne?Szerk2: a Michelin Power Pure SC hátsó gumin elég erősen látszik a kopásjelző...
Az elsőn még bőven a mintán belül van, de azon meg repedezettnek néz ki a cucc.
Ahhoz képest, hogy már tavaly is cserélni akartam, elég jól elhúztam az időt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs