- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24+ és a Samsung Galaxy A55
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
Igen, 10A-es a gyári töltője. Tudom, hogy időben alig nyerek vele valamit, így is úgyis éjjel kell tölteni amíg alszik az ember, de talán biztonságosabb, na meg kényelmesebb lenne, én ezt a gyári töltőt nem akarom a falban hagyni, ott lógni ki a konnektorból, főleg, hogy nem zárt garázs van, hanem csak egy tető beálló. És amúgy ha azt a 7,4kw-os töltőt telepítenénk akkor egyből levágná a biztosítékot, mert felakarná venni a max amper számot?
-
biker
nagyúr
válasz Chereiose #8203 üzenetére
nem akarom a saját termékeim itt ajánlani(aláírásban van link), másét főleg, de a Besen az egyetlen (meg az ihunt klónja) fali töltő, amit soha nem szedsz szét garivesztés és sérülés nélkül, mert az elején a vékony plexi rá van ragasztva, és mögötte van a burkolat csavarja. Hőlégfúvóvval kell szétszedni. A forgalmazó sem javítja, cseréli, garidő után hozzánk küldi javításra, mert nem vesződik vele.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
FIREBLADE78
addikt
Gyönyörű lett a 3008 ev. Remélem raknak alá legalább 280 lovas mocit
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #8205 üzenetére
Szép volt az előző 3008 is. Béreltem ilyenből Plug-In Hibridet külföldön. Design 5-ös, futómű 1-es. Ilyen szinten össze-vissza imbolygó autóban én még nem ültem.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
robi-k
őstag
Csinos jószág: VW ID.X Performance
Kár, hogy csak koncepció, és csak 1 példányban létezik.De nagyban hasonlít rá a már előrendelhető VW ID.7
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
Nem tudom volt-e már: [link]
Az ilyen hírek hallatán elbizonytalanodok kell-e nekem elektromos autó.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Semin
senior tag
válasz 7Heads Drago #8211 üzenetére
Huha ... 1000 sebtől vérzik ez a story, de erre te is rájöhettél volna 3 perc utánajárással.
Mi lett volna a célod azzal, hogy ideböksz egy ilyen Blikk szintű bulvár ...izét?szerk.:
Ha feltételezzük, hogy bármi valóság alapja van a cikknek - csak a vita kedvéért - az Tesla évi 80k(!) km.t ment. Ez finoman szólva is extrém használat.Csak a benzin amivel ezt megtehetnéd (240k) 9 360 000 HuF.
Az akku csere meg 4 milla? sima liba[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz 7Heads Drago #8211 üzenetére
A 250e km-es Priusomban megadta magát a hajtáslánc. Megugrott a vezérműlánc. A javítás nem márkaszervizben is hétjegyű lett, már jópár éve. Bele se merek gondolni, hogy most mennyi lenne. Gyári alkatrészekkel (új motor) meg se lehetett volna számolni a azt a pénzkupacot, amit kértek volna. A Tesla akksit is olcsón felújítanák neki, ha függetlenhez viszi. A nem ismeri fel marhaságot meg idióták írkálják.
Szerintem neked nem kell elektromos autó, ha ilyeneken megállsz gondolkodni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
biker
nagyúr
válasz 7Heads Drago #8211 üzenetére
nem kell neked, mi majd kihalunk helyetted elektroszmogban és betemet minket az akkuhulladék, te meg túlélsz. Ennyike.
2010 volt azt hiszem, vettem egy Scenicet, 1.5dci 800.000Ft-ért, egy év alatt ráköltöttem 1.5mFt-ot mire el tudtam adni. Azokat az árakat most szorozd be 2-3-al 2023-ra
sorban
turbo meghalt
üzemanyag nagynyomású rendszer javítás
előre hajtókar csapágyak cseréje mert tipushibás mind
olajpumpa meghalt
ettől főtengely és a 10ezret futott csapágyak kuka
motorgenerál
turbo meghalt ismét
ECU hiba egy zárlatos érzékelő miattElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
titán
válasz Shadowbull #8216 üzenetére
Egyszer, ez nem volt strukturális akkupakk, másodszor, a strukturális is javítható. A pakk kiszerelhető, a merevítő hab kiszedhető, akár egy cella is cserélhető.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Shadowbull
addikt
Nem is mondtam hogy ez az lett volna. Viszont a Tesla eltökélt abban, hogy jönni fog, csak még nem tudnak elég 4680-at gyártani.
És nem csak a Teslánál lesz így."Javítani" így lehet:
Szóval a házilagos barkácsolást el lehet felejteni, majd vesz a dógozó cserepakkot a Teslától, vagy éppen attól aki gyártotta a verdát.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
válasz Shadowbull #8218 üzenetére
Ez micsoda? Tudtommal a Tesla nem gyárt 21700-ból strukturálist, csak 4680-ból. Abban sokkal kevesebb a cella, nincsenek összeragasztva, hanem merevítőhabbal vannak kitöltve a helyek.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
FIREBLADE78
addikt
Én 15 év alatt megyek ennyit.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
Ez speciel egy TM3 akkuja.
A strukturális pakk még szarabb, mert ott a Teslánál már csak három nagy modul van, másoknál meg lesz valódi cell to pack megoldás modulok nélkül.
Sandyék napokig szenvedtek mire az első cellát ki bírták bányászni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
Gondolom amikor az első belsőégésű motorok etlerjedtek/változtak akkor is idő kellett kidolgozni a javítási megoldásokat.
Ezek egy részét pedig a gyártók továbbra se használják, hanem csak komplett motort árulnak irreális áron. De a többség a sarki műhelyt és azok "barkács" megoldásait választja.Itt mitől lenne máshogy?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
7Heads Drago
veterán
Lehet hogy vérzik a cikk, ezek ellenére nem cáfoltad meg. Az eredeti link fent van, és valós reddit bejegyzés. A cikk emliti hogy a tesla töltő nem fogadja el az akkut ha nem gyári szervizes a javítás. Ha ennyire bagatel tétel az akkucsere akkor nyilván lesz pár számla itt. 5,5 millió értékű autóra 4 millás javítás gazdasági totálkár mivel nem adja vissza a piac az árát.
Az hogy ki milyen szart vesz és mit költ rá nem az én problémám. Ilyen mindig is volt. Itt csak az a baj hogy itt a fórumon az eautózásról az terjed hogy kánaán van és bagatel rá a szerviz is. Szerintem meg sok itt a hantázás. Egyszerű megcáfolni mert csak fel kell rakni egy Teslás számlát az akku cseréről. És ha a dízelt meg a benzinest szervizes árakkal számoljunk a Teslát se harmadik féltől beszerzett gagyival kell számolni.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
titán
válasz Shadowbull #8222 üzenetére
Sandyék nem voltak felkészülve a szétszedésre, kísérleti példány volt. Ha lesz miért javítani, lesz aki javítsa. Ahogy a 2170-eket is simán javítják a mellékelt kép ellenére.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz 7Heads Drago #8224 üzenetére
"A cikk emliti hogy a tesla töltő nem fogadja el az akkut ha nem gyári szervizes a javítás."
A cikk hülye."5,5 millió értékű autóra"
A cikk hülye." 4 millás javítás"
A cikk hülye.
Fórumokosok írásai alapján született.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Shadowbull
addikt
Azért lesz máshogy, mert a fejlesztés abba az irányba megy, hogy egyáltalán nem lehet majd javítani a pakkokat.
Most még szét lehet szedni, modult, sőt gyakran cellát is lehet cserélni. Ez nagyon gyorsan meg fog szűnni.
A másik meg az hogy ha egy belsőégésű motort megfelelő szakértelem és eszközök nélkül javítanak, az sokkal kisebb kockázat, mintha valaki egy akkupakkot próbálna meg szerelgetni. Elég sok emberhalált és tüzet fogunk látni, amíg a nép megtanulja hogy ezt nem szabad piszkálni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #8227 üzenetére
A másik meg az hogy ha egy belsőégésű motort megfelelő szakértelem és eszközök nélkül javítanak, az sokkal kisebb kockázat, mintha valaki egy akkupakkot próbálna meg szerelgetni.
Persze, egy folyadek, ami lekovethetetlen helyekre is bekuszik, sot a robbanasveszelyes goze, az OK, a szilard allapotu akkuelemek nem. (sarcasm)
Vettem reszt cellacsereben a prius I-nel. Nyilvan nem bontottunk szet egybeontott dolgokat, de a csere maga nem volt egy urtudomany, pedig azt is pakk egyben cserere terveztek (csak addigra kb. 15 evesen a szerviz mar "nem ismerte").[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #8227 üzenetére
Majd meglátjuk, ez csak tippelgetés jelenleg.
Biztos vagyok benne hogy egy mai modern motort is nehezebb javítani, mint egy 50 évvel ezelőtt gyártottat...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
titán
válasz Shadowbull #8227 üzenetére
"Elég sok emberhalált és tüzet fogunk látni, amíg a nép megtanulja hogy ezt nem szabad piszkálni."
Eddig hánynál tartunk?evDirect villanyautós töltőhálózat
-
kiserik
senior tag
válasz 7Heads Drago #8224 üzenetére
Most ha én egy 3 éves autóban 200.000km alatt kikönyököltetem a motort, aztán felteszem redditre, hogy ez milyen szívás, akkor általánosan a belsőégésűekben 200.000-enként motort kell cserélni? Több millió eautó fut az utakon, akár 10 évesek is. Nincsenek ilyen problémák. Ahogy az embereket sem csapkodja agyon az áram tömegével, nem gyulladnak ki, nem robbannak fel.
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #8231 üzenetére
Mondod te, azon az alapon, hogy a 10-15 eves motort a garazsban megszerelik baleset nelkul [az meg hogy kesobb a user alatt okoz hibat az nem lathato a statisztikaban - mondjuk az se ha innentol meg kell tole fulladni ha utana kell araszoljak]. Ellenpeldat - sarki szerelt akkut - meg nem lattal, tehat igazad van, hogy szarabb lesz?
-
madgie
titán
válasz kiserik #8234 üzenetére
Mazdát sem szabad venni, milyen dolog ez?
A kollégámé volt z autó és tényleg annyira elvesztette emiatt a márka iránti bizalmat, hogy visszatért a VW-re, azóta egy Passatot meg egy Arteont hajt, sok-sok kilométer használattal.
De ettől nem lesz rossz a Mazda, vagy a japán dízel, csak ő sajnos belenyúlt egy rosszba. -
Ez így konkrétan elég nagy csúsztatás. A q7 alkatrészeinek árai miért nem háromszorozódtak meg reálértéken? Meg azt sem szabad kihagyni a képletből, hogy a már legyártott ice alkatrész nem olyan mint egy akkumulátor. Egyszerűen eláll a polcon.
A cikk és a hírkeltés persze ettől még marhaság még az én nulla hozzáértésemmel is mert évi 80knál már minden lerongyolódik.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
chungey9
tag
Én is így jártam a mazda 6-osommal, azóta tabu a márka. Pedig a 10. Mazdám volt.
Most egy ford van, ez kapott egy új blokkot, mielőtt megvettem, egy faládában jött egyenesen az USA-ból. Talán bírja 200k km-ig. Mindkét esetben hajtókar csapágy probléma volt. Amúgy ez egy FHEV, és az akksija (1.4kWh) 96%-os, pedig sokszor kb. 3-10km-enként kap egy (30-70%) ciklust, vajon 230k km alatt mennyit kapott. -
Noukoum
veterán
válasz kiserik #8234 üzenetére
Jaj ez túl sok szöveg, elolvasni is nehéz lesz nem hogy értelmezni.
Van igény az elektromos autók fikázására, a média meg kiszolgálja az ő igényeiket. Itt nem számítanak a tények, az a lényeg hogy pénz csináljanak a sok hülyéből.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Vesa
veterán
"Itt mitől lenne máshogy?"
Nekem azért van egy nem elhanyagolható mennyiségű aggodalmam egy akkupakk barkács-javítása kapcsán. Ha az alád gyullad, onnan nem szállsz ki élve. Esély sincs rá, olyan gyorsan terjed az akku tűz. Gyári megoldásnál sem kizárható, akkor vajon mennyire lenne biztonságos "Józsi megoldása a mélygarázsból"?
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
titán
Dehogy terjed gyorsan. Ezek az oltári marhaságok. Fantasztikus, hogy tanult felnőtt emberek 2023-ban ennyi marhaságot el tudnak képzelni. Úgy tűnik, a kémia oktatás Magyarországon kudarcot vallott. Ezt szomorúan veszem tudomásul, főleg, hogy kémia tanítással is foglalkozok. Az akku tűz sokkal lassabban fejlődik ki, mint a benzin, vagy gázolaj tüze. Egyszer azért, mert a tüzelőanyaghoz az oxidálószer szabad elemi állapotban van jelen, így sokkal könnyebben reagál, ellentétben az akkumulátorral, ahol vegyületekben kötve szerepel. Ezen felül a tüzelőanyag gyulladási hőmérséklete sokkal alacsonyabb, alacsony a forráspontja és könnyen krakkolódik, ezért hamar lesz gáz halmazállapotú, nagy lánggal ég. Az akku viszont pont az ellenkezője. Ezért lassan gyullad, de sokáig ég.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
stickrs
senior tag
Ma làttam egy model Y-t az autòpàlyàn rommàtörve. Eleje hàtulja kb nem volt, a sofőr kint àllt mellette ès beszèlgetett a rendőrökkel, meg a màsik totàlkàros Porschessal. Èn pl meglepődtem, hogy kb karcolàsok nèlkül kiszàllt abbòl az autòbòl.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Vesa
veterán
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
7Heads Drago
veterán
Ha jól emlékszem egy kereskedő értékelte fel neki annyira a cikk szerint. Ezek meg a piacon lévő árak: [link] És egyikben sincs ilyen magas mérföld. És még valszeg engednek is belőle.
Az a baj hogy állítasz valamit amit semmivel se támasztasz alá.
Tudom ez is bulvár: [link]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
titán
válasz 7Heads Drago #8247 üzenetére
Ezek meg a piacon lévő árak: [link]
Keresem az 5,5 milliós Teslát. Vagy vak vagyok netán?evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Ugye megvan, hogy ezek egy-egy cellás eszközök. Ha az autóban egy gyári hibás cella megszalad valamiért, ugyanekkora tüzet okoz. Pontosan ekkorát. Valójában nem nagy tüzek, csak akkor, ha a kezedben tartod őket. Az akkuban bezárva egy jelentéktelen, pici tüzecske. Ami ugyan beindíthatja a további cellák kigyulladását, szépen lassan, és lehet belőle egy nagy tűz idővel. De nem gyorsan.
A második linkre: Mondtam, hogy nehéz eloltani a villanyautó tüzet, mert az akku lassan ég, és magával viszi a saját oxidálószerét, nem tudod a szokásos módszerekkel oltani (ami arról szól, hogy elzárjuk az oxigén utánpótlást). Nem az az akkuval a gond, hogy hirtelen nagy tüze van a semmiből, hanem hogy lassan ég sokáig.#8244Shadowbull
Azért lehet az elég gyors is.
[link]
Ez az autó néhány órával korábban kapott egy nagy ütést alulról, megsérült a pakk. Szépen lassan megszaladtak a sérült cellák. Ez nem egy gyors tűz volt, csak kifelé volt gyors. Ha ültek volna ebben az autóban, már jó ideje minden világított volna, mint a karácsonyfa a magas cellahőmérsékletek miatt, és rég lekapcsolt volna az autó.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs