- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Magisk
- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nagy akkumulátor és külső kijelző
ma Ez jellemzi majd a Honor kagylótelefonját, amit kis híján egy éve várunk már.
-
Steamre tart a Kingdom Hearts sorozat
gp Jövő hónaptól végre a Valve áruházából is beszerezhetjük az ismert szériát.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz Horel77 #44999 üzenetére
Jaja, nem fogaskerékre gondoltam.
Érdekes, én úgy gondolnám, hogy ha az a vékony olaj felmelegszik, utána már nem biztosít olyan jó kenést. Azt értem, hogy hidegen könnyebben szivattyúzható, de mondjuk én az utam nagy részét meleg motorral teszem meg. Szóval jobbára üzemi hőfokon vagyok, és ahhoz képest minimális a hidegindítás. Ha viszont jobba kopik hideg járatásnál, akkor megint csak nem tudom. Bár erre van a két oldali viszkozitás...
Viszont ahogy Qru írja, úgy már logikusnak tűnik:
"utcai autóknál aligha gond mert egyszerűen nem kap akkora terhelést (mondjuk +40 fokban tartósan 6000+ rpm-es fordulat)"Mindegy, én már nem szólok bele többet ebbe az olajos témába.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- 5x100 6JxR14 ET43 acélfelni (VW/Audi/Seat/Skoda)
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
- Új Nitro Concepts S300 székek több színben/futár is
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs