- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Ma voltam egy pályabejáró túrán a jövőheti verseny pályarajzán. A szervezők hirdették, szóval összejött igen sok bringás (20+ ez itt kva sok,pszt csitt!).
Nagyon király volt végre rendes montisokkal csapatni, akiknek az állóképessége a bringája és a technikája is megvolt ahhoz hogy jól szórakozzunk. És a nagyobb csapat miatt mindenki talált magának motivációs társat.Az egyenesekben tartottam a leggyorsabbak tempóját, leejtőknél furán feltartottak, habár nem a legelső mögött mentem, de sokkal sokkal lassabban ment mindenki mint ahogy lehetett volna, mászásoknál viszont ahogy kicsit hosszabbra nyúlt mint 1 max 2 perc elmentek.
Ez a verseny is 25km lesz min vagy 2 körrel 50/1000szint. Tehát tuti az nyeri akinek a legkönnyebb a bringája és a legnagyobb a combja.
Viszont azon gondolkoztam hazafele jövet, hogy miért ezek a versenyek az elterjedtek, mikor itt sokan azért sem indulnak mert ijesztő a 500m szint.
De ha olyan pályát választanának ahol 3-5km egy kör, és max 100m a szint, majd ezt körszámmal tennék nehezebbé, máris király kis sprintversenyek alakulnának, ki, és sokkal jobban kijönne a bringások közti technika, kanyarodási sebesség, ki hogy tanul az előző körből, pontosabban beosztja az erejét. stb.Ilyen versenyek vannak egyáltalán, vagy montival 20-25km a legalja?
btw, most találtam a bringán, kitalálod melyik csövön van? Ezt a bringát már Günter úr a tervezőasztalnál is nekem dedikálta : ))))
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #113301 üzenetére
25km-n 500m szint egy maratonon szerintem nem vészes, ha ettől ijednek meg sokan, az fura lenne. Az viszont engem is megijeszt, hogy rendes montisokkal bírod tartani a tempót, ha egyszer eljössz errefelé, egy közös tekerést lehet nem merek majd bevállalni veled . Az új bringás haverom is úgy nyomja, hogy ott is kikészülök, ahol egyedül a saját tempómban máskor el sem fáradok igazán.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
lugosi
MODERÁTOR
Érdeklődéssel olvastam a sisak / nem sisak témát.
Nem értitek ezt az egész témát. Akik a sisakellenességüket hangoztatják, ők “kemények”.
Innentől fogva nincsenek észérvek.
-
G@ben
addikt
Egyetlen gondolat a Polymobil Fat Bike-hoz: pár hete láttam a Praktiker előtt kitéve, kicsit közelebb mentem, majd visítva menekültem, amikor megláttam, milyen lyuk tátong a villanyaknál, ahol a felső csőnek kéne odahegesztődnie. Itt látszódik egy kis fekete lyuk ott, de amit én láttam, az a felső cső teljes szélességében nyitott volt.
Ezek alapján a merevségre nem mondanék semmi jót, illetve ránézésre rengeteg víz be tud ott folyni, ami a középrésznél köt ki.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #113301 üzenetére
Tehát tuti az nyeri akinek a legkönnyebb a bringája és a legnagyobb a combja.
Nem. Önismeret, erőbeosztás, kaja, pia, technika, edzés.
3-5km egy kör, és max 100m a szint, majd ezt körszámmal tennék nehezebbé
Cyclocrossnak hívják.StLui: van jó szervizes, csak nem akarsz elmenni hozzá.
A sisaktémát nem akarom feleleveníteni, mert két külön tábor van, mondjuk, hogy jogosan, de megjegyezném, hogy ma egy csaj akkorát esett (én csak a port láttam, kb fél perccel előttem lehetett), hogy azt se tudta hol van, ült/feküdt véresen, az utánam jövők szerint a végén csak feküdt (5-en megálltak, telefon, én mondtam lent a mentőknek mennyit kell felmenni). A sisak miatt fog este a családjával beszélgetni. A miért megy ilyenre témát kérjük mellőzni... Van városi sztorim is, de én sem vagyok kis angyal, a családban sem bírok mindenkit rávenni. Vigyázzon mindenki magára, de ha kocsival megyek és ő mégse adja meg a kis utcában 15-tel a jobb kezet, aztán lefejeli az A oszlopot, akkor ne legyen nyomorék légyszi, mert az nekem egy életre rossz lesz. Köszi.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
INMOTEP
őstag
válasz eddie1978 #113292 üzenetére
Azt a videót én is láttam ,de az nem pont ugyanaz mert a nyereg alatti cső ketté ágazik .Bár szinte az a váz egyébként de mégsem pont .Mondom nagyon sok gyártó használja ezt a vázat ,épp direkt rákerestem egy videóra ahol ilyeneket tesztelnek .Igaz ez nem jelent semmit ,de alattuk sem szakadt ketté [link] Mindkét kerékár ugyanaz a váz mint az enyém . Persze lehet köpködni ezekután is ,ez mindenkinek a saját véleménye .Biztos jobban értettek hozzá mint én ,de nekem amire kell megfog felelni .Aztán ha csalódás ér mondjuk eltörik a váz ami vicces lenne igy jártam ,akkor sem dobtam ki az ablakon 300-400 -500 ezer ft ot .A 2 Kerék gumistól shimano fogaskerékkel magában 50-60 ezer ft mert abbol a legolcsóbb még nálunk is enyiből jönne ki .Én igy nézem az egész történetet ti másképp .
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #113306 üzenetére
Egy óvatos, pici körre én is elmentem, de a péntek-szombat tejfakasztó nem volt túl jó hatással rám
https://barbieripnk.hu/
-
eddie1978
aktív tag
válasz INMOTEP #113307 üzenetére
Azt nem láttam a képen hogy más a vázad. Mindenképpen írj majd hosszabb távú tapasztalatot a gépről.
Arra lennék kíváncsi, hogy tekerés közben nem pogózik nagyon? Sajna tavaly amikor akartam bérelni Velencén, akkor pont nem volt a méretemben. Lehet megkérdezem öket a jövő héten van-e most fat gépük tesztre. Eddigi fat tapasztalatom az a pár évvel ezelőtti bringaexpóról van egy villanyos fat képében. Pár kört mentem vele, ami elég kevés a véleményalkotáshoz. Egyre emlékszem, hogy piszok módon tapadt.
Szolgálati közlemény: Velencei-tó körnél az M7 alatt a bringaúton még van víz de csak 6-8cm. Bevállalható.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #113308 üzenetére
Jó ez, rövidtáv.
Most, hogy nézem a gumidat (első mi?), eszembe jutott, hogy nem vagyok megbékélve hátul a RaceKing-gel lefelé, vagy nem tudom. Nagyon sz@rok az erdők idén a sok eső miatt, az tuti, olyan vízmosások vannak, meg kövek szabadon, hogy csak a miatyánk megy ezerrel, de akkor is, úúúúszik a hátulja. Nem bírok annyira hátra menni, hogy ne kezdjen el csúszni. Mit lehetne tenni? Ötletek?
1. Gyorsabb vagyok lefelé, mint tavaly, tanuljak meg fékezni.
2. X-king vissza hátra.
3. Nyomást lejjebb? Így is kap olyan csattanást néha, hogy öröm hallgatni, nem biztos, hogy tetszene neki.
4. Dropper: nincs rá pénz, de ebbe már nem is veszek.
5. Runner: vegyek fullyt. Lásd, 4-es pont eleje.jjeahh: volt köpködés a vége felé.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
válasz 6030D #113306 üzenetére
Megbeszéltük vele, hogy a héten nem jó neki (ezt te is mondtad akkor), következő héten szerdán vihetem, hétfő-kedd ünnepnap volt. Hívom őt szerdán, az volt kérdés egyedül hogy majd mikortól lesz otthon, és mintha erről szó sem lett volna, elkezd arról beszélni, hogy majd megint a következő héten mikor vigyem Megmondom őszintén ezek után elvesztettem a lelkesedésem.
Persze azóta minden itthon van a belső mentesítéshez, de hozzá sem nyúltam.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #113312 üzenetére
Ha sokat mész terepen, miért ne tennél valami komolyabb sárgumit hátra (is)? Nem tom az x-king mennyire harap, de a bütykök alapján komolyabb terep/sárguminak tűnik. Durva tud lenni a tapadási különbség gumi és gumi között, amióta visszatettem a régi gyengébb schwalbe-t hátul, azóta sárban meg vizes legelőkön nem merem 30 fölött csapatni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz StLui #113313 üzenetére
Hát őőő, nem az van ma Magyarországon, hogy a szakik elfoglaltak. Én semmit nem erőltetek, csak neked akarok jót, de a fórumon is vannak már többen, akik pozitív véleménnyel vannak. Ha olvassák, remélem dobnak neked egy üzit, hogy megéri.
Dózsa Zétény megint nyert a kategóriában, apját, Gyurit meg ha jól hallottam kisorsolták a 100 (60?) GPS-es közé, gépen/telefonon lehetett látni, hogy merre járnak, úgy mint a világkupákon. Jó kis élmény lehet a hozzátartozóknak.jjeahh: mert van aszfalt, sotter/zúzott kő, rét, ahol viszont a kis bütyi a gyors. Sőt, az igen menők szerint az összes hazai versenyre elég a gyors gumi... mondjuk ahhoz tudni kellene biciklizni is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ébri
senior tag
Gyerek mai bringázáson szólt, hogy álljunkk meg, s mikor kérdeztem miért, mikor most álltunk meg, mondta, hogy menet közben nem tudja letörölni a vért. Csak pár csepp volt, de a hátsó fékéről vagy a gyártó, vagy az átadáskor beállító levágta a bowden végét, de úgy, hogy pár mm. vékony drót kiáll, s a vége jó hegyes. Mint mondta, eddig is karcolta néha. Átmeneti megoldásként leragasztottam szigetelőszalaggal (vhol itt olvastam, hogy kb. mindenre jó ), de szerintem ez nem lesz tartós, van vmi ötletetek, mivel tudom semlegesíteni a drót hegyét?
(Ez már off a sisak témához, ugyan nem a fejemre estem, de pont első sisakos utamon az újpesti erőműnél sikerült egy combnyaktörésest esnem, szóval elütés nélkül is lehet csúnya következményekkel egyébként nem is nagyot esni. Vmint normál, kicsit lejtő úton eső után kis sár rakódott az aszfaltra, kanyar előtt, én húzom jobbra a kormányt, a bicaj meg megy (azaz csúszik) tovább egyenesen, eredmény: tigrisugrás az út menti fák közé, akkor még nem volt sisakom, de szerencsém ez alkalommal igen. Mindkettő normál kocabiciklis tevékenység közben történt, egyik sem elütés, igaz, mondható, hogy nem vagyok ügyes.)
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #113312 üzenetére
Az első meg a gyári: Specialized Butcher Control, hátra most vettem 2,35"-os Nobby Nic-ket. Nagyon jó a köves részeken is, én le vagyok döbbenve, hogy mennyire messze vagyok a bringa határaitól. Gödöllőn mentünk múlt héten, Continental XC gumival jött a barátom és szólt, hogy itt meg ott figyeljek mert nagyon csúszik. Csak annyit láttam, hogy az ő kormánya folyamatosan jár én semmit nem éreztem belőle. Tény, hogy nem mászós gumik, de biztos nem áldoznám be a lefeléket. Én pénteken 1,75 bár próbát tartottam, ma 1,5. Jövő héten 1,3-ig lemegyek, szerintem neked is lehetne még játszani a nyomással. Dropper pedig nagy jóság, tuti néhány eséstől is mégvéd, mert én lusta voltam mindig állítani a nyergen, aztán ma is olyanokat jöttem lefelé, hogy nem örültem volna egy mászós magasságnak. Tv torony overall 3. helyezésen meglepődtem. Azt hittem a dh arcok vernek mindenkit ott, de következő alkalommal megpróbálom azt az 1 mp-et lefaragni.
https://barbieripnk.hu/
-
StLui
veterán
válasz 6030D #113316 üzenetére
De itt nem elfoglaltságról volt szó, hanem ő mondott időpontot, én tartottam magam hozzá, megadott időpontban hívtam, és ott tartottunk mint előtte, megint majd valamikor jövő héten, kissé hülyén éreztem magam, mintha szivességet kérnék, és neki meg csak nyűg lennék.
Autószerelőhöz is csak azóta megyek nyugodtan mióta én könyvelem őket, első 25 évem az autószervizeltetéssel nem volt egyszerű, de ott a folyamatos átverés a gond
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
rétisün
veterán
a hidrós tárcsaféknek milyen vastag (átmérőjű) a csöve? van erre van valami szabvány (mint pl. a bovden vastagsága) vagy ahány fajta, annyiféle fékcső?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Sped
aktív tag
válasz jjeahh #113297 üzenetére
Nekem is dekás aláöltözetem van, te veszel még alá alsógatyát is? Én próbáltam anélkül, de elég fura érzés volt, úgyhogy inkább magamon hagytam az alsót. Így viszont a három réteg igen komfortos volt és nem is izzadtam. Én egyébként nem kifejezetten bringás ruház hordok, hanem futómezt és nadrágot, sokkal olcsóbbak és ugyanúgy elvezetik az izzadságot és nem folyik rólam a víz. Persze szívesen kipróbálnám a bicajos mezeket nadrággal, nekem semmi bajom velük, de egy normális szett 20 ezer plusz ahogy nézegettem. Rendelni meg nem merek, én még normál 2000 Ft-os pólót is vittem már vissza, nagyon nem viselem el, ha nem pont úgy néz ki rajtam ahogy szeretném.
Sisak témához: életem első sisakját pénteken vettem meg, holnap fogom felvenni először bringázáshoz. Sose hordtam még, szerencsére eddig mindig úgy estem, hogy simán megúsztam. kopp-kopp-kopp. Olvastam valahol egy cikket, hogy a sisakhordásnak van egy olyan pszihológiai következménye, hogy az ember vakmerőbbé válik, bevállal olyan dolgokat, amiket sisak nélkül nem biztos. Nem tudom ez mennyire igaz, de szerintem lehet benne valami... mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz menni vele, kicsit tartok attól hogy főni fog benne a fejem, de hátha az a sok nyílás megteszi majd a hatását.
Egyébként ő lett végül:
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
lsebestyen
addikt
1 hétig nem vagyok aztán 600 hsz. Na mivan, Imike eladta már az outit?
Én időközben lenyomtam 630km-t 8900m szinttel, tekeregtem Szlovéniában haverral. (Nyerget be sem állítottam, hanem csak átraktam a Rose-ról ). A triban 500 jól vizsgázott, bár a fékpofák már kb csak 40 százalékosak, pedig szinte újak voltak. Gagyi a gyári. Na meg volt pár esőben szerpentinezés. A microshift váltó egészen meglepett, terhelésen is jól váltott kivétel nélkül.
Képekkel majd lehet bővítem straván a meneteket, bár csak mobilos fotók, meg amúgy sem adja vissza, gyönyörű vidék. A 6 nap alatt NULLA dudaszó volt, mindenhol tüköraszfalt, értelmes kerékpárutak...más világ na. Olasz autósok kicsit bátrabbak, de vigyáznak ők is. Ez volt az első csomagos túrám, kicsit aggódtam, hogy majd az outi kényelmetlen lesz, meg virsli gumi vs sok csomag, de semmi gond nem volt, pedig aztán murvás úton is toltuk neki néhol. -
eddie1978
aktív tag
Ő sem aprózza el a technikát. Amúgy jók a videói.
-
Jester01
veterán
válasz eddie1978 #113310 üzenetére
Szolgálati közlemény: Velencei-tó körnél az M7 alatt a bringaúton még van víz de csak 6-8cm. Bevállalható.
Az északi oldalon kinyitották már az úttorlaszt? Én csütörtökön voltam arra, akkor csak a déli volt nyitva gondolom valaki partizánkodott. Én inkább visszafordultam kevesebb idő mint a bringamosás
Jester
-
StLui
veterán
válasz Jester01 #113326 üzenetére
Fiam tegnap visszajött a nyaralásból, első kérdése az volt, hogy holnap megyünk bikeparkba? Hát persze, egy héttel ezelőtti után, életünkben immár másodszor dirt-pumptrack a Hermina bikeparkban, a Szlovák úton.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
ro_bert17
őstag
Sziasztok!
Lehet kicsit hosszúra fog sikerülni, bocsi érte előre is. Mentségemre szóljon ritkán írok ide.Szóval azt hittem kezdek kicsit többet tudni a bringázásról, de tévedtem. A történetem kb. 10 évvel ezelőttre nyúlik vissza, amikor pár ezresért vettem egy kölcsönző által kiárusított bringájából egyet. Közlekedtem vele előszőr vidéken, majd később Pesten. Mindezt nagy megelégedéssel a mai napig. Érdekelni kezdett a téma, ezért 2 éve vettem egy számomra komolyabbat is, sportolgatni.
2 éve még egy markolatot nem tudtam volna kicserélni, nem is mertem. De a sok itteni, meg máshol olvasgatás, videónézés, stb. fejlesztett kicsit. Mára már cseréltem bowdent, pedált, láncot, belsőt, de még markolatot is, stb. Jó érzés fejlődni, jó érzés tudatosabban táplálkozni, ezáltal kellemesen gurulni 60 km-t, elérni közben a 45km-h-t, stb. De itt mondjuk meg is áll a tudományom, mert ma hülyeséget csináltam.
Haza úton már nem sok fröccsöt iszok, hanem inkább kávét, meg kólát. Ahogy elindultam fura lötyögős, kattogós hang jött a hajtás felől... Lenéztem, olyan hullámzó volt az egész. Megálltam. A 4 csavarból 2 nem is volt meg, 2 meg totál meglazulva. Volt nálam kulcs, meghúztam őket, jónak tűnt. Azt hittem ez csak azt a láncterelős, tányér burkolatot tartja. Hát nem... Vagy 10 km múlva, egy izomból kigyorsításnál, recsegő hang... Elhajlott a középső tányérom.Na most gondolom tányér csere? Megoldja a gondom?
Ami viszont még kapcsolódna ehhez. Úgy képzeltem el, hogy apránként összevásárolgatva szeretnék fejleszteni jövőre. Amit szeretnék az a hajtás, váltás, esetleg kerekek. Jelenleg 3x8 van, szeretnék 2x9-et, vagy 10-et, mert nem tűnik olyan nagynak az árkülönbség. A soraról is a 4700-ről is jókat olvasok. A bringa egyenes kormányos. Hogy szokták ezt? Mindent össze kell vásárolni, aztán egyszerre beépíteni? Mire kell oda figyelni? Mi a buktatója? Hogy tudja egyáltalán egy laikus ezt megoldani?
Az adjam el a mostani sz@rt, és vegyek helyette bringát nem opció. Érdekel az út, amin el lehet jutni a végére.
A tányér cserére is szükség lenne egy megbízható szerelőre. Lehet szerelőkhöz vinni alkatrészt, és kérni építse be? Pár negatív tapasztalás óta kezdek bizalmatlan lenni feléjük. (Tudom, van itt szervizes is, és kérem ne vegye magára, nem rá írtam) Az autószerelők, PC szervizesek még rosszabbak mondjuk.Szóval megköszönnék minden hasznos tanácsot a fenti témákkal kapcsolatosan.
Egyébként ezeket a hitvitákat viszont elég sz@r itt olvasni. Elég volt a sok notebookos meg egyéb más topikban. Nem mindenkinek van szüksége biznic klacc notira, vagy van pénze 3000-4000 eurós bringára, mert ott kezdődik a minőség. Tudom vegyek helyette használtat 50-ért. Azokhoz sokunknak meg nincs meg a szakértelme, és szerintem a hazai piac sem ontja túl gyakran a hű de jó kínálatokat. Ha meg tényleg ennyire élet halál téma a váz, sisak, bringás alsógatya, akkor viszont jó lenne ezekről több szakmait olvasni itt.
A tanácsokat előre is köszönöm! -
Tibal
tag
Sziasztok!
Rockrider 520-ra maximum milyen széles külsőt tehetnék?<<Samsung Galaxy A52S 5G>> <<Processzor : i5 14500 Ram : 32 GB 6000 DDR5 GPU : asus strix gtx 1070 8g>>
-
ro_bert17
őstag
válasz StLui #113329 üzenetére
Őszintén bevallom nem tudom most melyik esetre gondolsz. (a mai fatbike-os? fitness bringát, meg városit használok, de azokhoz sem értek, nem hogy a terepbringákhoz )
Biztosan nem szeretném, ha az általam írtakat bárki is magára venné. Ahhoz én túl nudlip@cs vagyok itt, hogy bárkit kioktassak. Példaképp csak arra gondoltam, hogy lehet mondjuk venni olyan dél koreai négy évszakos autógumit fillérekért, ami sok tesztben jobban szerepel mint mondjuk a 2,5-szer annyiba kerülő patinás márkáé. De az hogy ne vegyél négy évszakos gumit, mert az sz@r és semmire sem jó, szerintem az nem szakmai érv.
Itt is jó lenne látni filléres sisakokat tesztelve szilánkosra törve, elhajlott kínai vázakat (vagy vázákat), letört bowdenvezető füleket, stb. Vagy hogy egyszerűen rossz szerelni valamit, rozsdásodik egy alkatrész 10 nap alatt, nem tudom. Biztos van még rengeteg érv. Szerintem egy csomóan nyitnánk pl. a pénztárcánkat, szánnánk rá több időt, kérnénk még több segítséget és keresnénk jobb megoldást. (ráadásul én személy szerint tuti hajlanék is rá, mert sajnos kissé márkabuzi tudok lenni) -
Zsohi
őstag
válasz ro_bert17 #113332 üzenetére
Van egy mondás ami szerint amíg nem próbálod a jót, addig az nem is hiányzik. Meglátásom szerint ennél nagyobb igazság nincsen ebben a sportban. Kis pöcsös koromban a baráti körömben mindenki hipermarketes Y vázas rugós kerékpárral tolta annak idején, beleértve engemet is. Sokat ugráltunk velük magasabb padkákról és csináld magad ugratókat építettünk, egyszer nem tört a vázuk és az állandó 8-astól eltekintve semmi gondunk nem volt a gépekkel. Majd az egyik nap megjelent az egyik barátom egy Caprine X Onlee vassal és akkor úgy mond minden megváltozott, akkor előtte még nem tudtam, hogy ilyen is lehet és lehetséges. Mára, pedig egyszerűen képtelen lennék vissza ülni egy hipermarketes kétkerekűre és nem azért mert félek. Az érzés, amit egy igazi kerékpár nyújt nehezen megfogalmazható és még nehezebb ezt elmagyarázni valaki számára aki még nem élte át. Nem teljesen kapcsolódik a dolog a mondanivalódhoz,de az írásod hozta ki belőlem.
Családi autóra négy évszakos gumin kívül mást el se tudnák képzelni nyárra, a nyári gumik oldalfala túl kemény és tönkreteszik a menetkomfort, ha már ez is szóba került.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
nagyúr
válasz lsebestyen #113324 üzenetére
Pont nézegetem Szlovéniát mint lehetséges következő úticélt. Vannak szép emelkedők ott ahogy látom.
Més que un club!
-
jjeahh
nagyúr
Nem hagyom magamon az alsót. Nekem is futa volt, de 2-3 alkalom után megszoktam.
A Bell elvileg komoly sisakmárka, a szellőzés viszont érdekes dolog. Nem is annyira a lyukak száma számít, hanem inkább az elhelyezésük és formájuk szerintem, nekem pl a régi sisakomon 23 lyuk van, az újon meg 19, az új mégis sokkal jobban szellőzik. Remélhetőleg a tiéd is beválik majd...lsebestyen: várom a képeket
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz jjeahh #113335 üzenetére
Feleségemnek is Bell van, jó márka elég régóta foglalkoznak sisakokkal.
A melóba járóshoz most a korábbi Krosst használom meg van ugye egy elég csúcs POC Octalom is. Utóbbin sincs sok lyuk mégis a piac egyik legjobb szellőzésű fejvédője.Bringás nadrág alá meg kifejezetten nem ajánlott alsót venni. Bepállik a csomag és az nem tesz jót... Mikor először hallottam ezt én is meglepődtem rajta de hamar meg lehet szokni hogy csak a nadrág van az emberen.
Més que un club!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Napfénysüti #113336 üzenetére
Olcsó sisak fronton amúgy a Scott Watu-ról írják sok helyen, hogy nagyon jól szellőzik, eredetileg én azt akartam venni, mert bogárháló is van rajta, de sajnos egyre kevesebb helyen kapható, meg a Lazer valamivel olcsóbb is volt... így végül az lett. Nem bántam meg, a rovarháló hiányát meg nagyon remélem nem szívom meg soha
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #113336 üzenetére
Nekem is van egy jobb kantáros,betétes nadrágom melyet párszor magamra öltöttem alsó nélkül,és mely bár úgy tényleg kényelmes volt,valamiért olyan meztelennek éreztem magam benne...vagyis kissé tartottam attól,hogy ha leszakad rólam az a hajszálvékony (tényleg jó minőségű,vékony,testhez simuló cucc) nadrág,ott maradok meztelenül. ...szokni kell,az biztos.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #113338 üzenetére
Ezért jó, ha van nálad gyorskötegelő meg szigszalag
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #113306 üzenetére
Kemény vagy mint a teszkós kifli! ...én pénteken úgy felütöttem egy az első kerék által élére állított beton darabbal az új hajtóművemet,hogy szinte a kerékpárt is megemelte. Otthon aztán kis reszelővel szépen kireszeltem az enyhe sorját amit a beton a nagytányér 2 foga közé nyomott. Ebben a gödörben.
+StLui...amúgy meg egyszer akkor kellene odamenni mikor így néz ki,terepezve egyet végre egy közel-keleti városban is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ro_bert17
őstag
válasz Zsohi #113333 üzenetére
Oké, persze!
Szerencsémre nekem is van egy hozzám képest jobb bringám. Az úton lévők 80%-a mellett elsuhanok ami jó érzés a lelkemnek, és talán a szemnek is jó érzés, mert valaki meg is szokta nézni magának. Jó érzés látni a strava sprint szakaszon a napi harmadik helyet, meg mit tudom én... De pont ezt írtam, ezek nekem nem annyira szakmai érvek csilliárdos technika mellett.
Sajnos az én pénztárcám nem engedi meg a 2000-4000 eurós bringát, de örülök, ha nektek örömet okoz!Az off helyett viszont a tányér cserés, szerelő ajánlásos (budapesti), fejlesztés ügyben, témában tényleg nagyon nagyon szívesen venném és fogadnám a tanácsaitokat!
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz ro_bert17 #113341 üzenetére
Nem kell szabadkoznod, igen erősen túl van a 'pro réteg reprezentálva a topikban. A való világban az utakon a fasorban sincsenek képviseletben. Felénk igazi bringás társadalom van, a 70% cross trekking, városi, outi bicajjal nyomja. Szakadék ugró, bozóthasító MTB-ből már érezhetően kevesebb van.Fat bringát én még nem is láttam egy darabot se itt, fullyból is alig van. Ami nagyon izmosodó kategória az az E-bringa, egyre többet látok, de arról itt egy hangot se fogsz olvasni, mert ha nem sár, dagonya 180 Fokos lejtő / emelkedő az nem trendi .
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #16729600 #113342 üzenetére
Már eléggé trendi a villanybringázás,de mi sznob,pro,szalámival működő mazochisták lenézzük azokat is.Itt izzadni kell,sárosan,véresen,zúzódásokkal egész testeden,hogy emberszámba vegyünk.Esélyed sincs,csaxólok... Jah és amúgy volt/van vas,csavar,szeg valahol csontjaidban?! Szinte gondoltam!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz #16729600 #113342 üzenetére
Azért elég sok a topikban a crosstrekkinges, fitness-es, outis user és a többség nem fully montival nyomja itt sem naaa . Én 180 Fokos lejtőn / emelkedőn dagonyázok, mert Erdélyben miért ne, itt vétek lenne csak aszfalton gurulni, de szerinted nekem valami csúcs fullym van? Dehogy, alap géppel nyomom, talán csak a hátsó váltó, a 180-as tárcsák meg a 13kg súly, ami egy nagyon pindurit kiemeli a 170k alatti kategóriából, de amúgy egy belépő gép. Sőt, tudtommal sokan nyomják bétwinnel is itt. Én inkább úgy érzem, hogy a topik arra próbálja általában rávezetni a kezdő usereket, hogy túlságosan gagyit ne vegyenek, szal nem szokás itt mindenkinek fully mtb-t ajánlani. Vagy igen?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #113338 üzenetére
Én mindig viszek egy hagyományos rövidgatyát a hátizsákban
BENEFON DELTA--------N8
-
#16729600
törölt tag
válasz Hasaggymeg #113343 üzenetére
Nincs semmi protézisem, de ha bevesztek az éves topik zsákbafutás / lepényevéses találkozóiba, akkor operáltatok magamba valamit, hogy ne lógjak ki alulról a közösségből.
[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz Hasaggymeg #113343 üzenetére
Viszonylag friss kutyaharapás számít?
-
ZolkoW
őstag
csak úgy:
Hétvégén megint tekertem aszfalton, nem is tudom, mikor volt ilyen igazából utoljára. Előtte a 29esre aszfaltosgumi fel (47-es Landcruiser), ne legyen traktorhang..meg kicsit fájjon is, felfújtam, amennyire nem szégyelltem. A következő megállapításokat tettem, egyébként szombaton volt 37km oda, másnap vissza, Bakonyban, elég erős szélben. Eredetileg este vissza akartam jönni, csak hát szülinapot ünnepeltünk kollégákkal...
Szóval a felismeréseim, szigorúan szubjektíven:
-Az új sisakom marhára tetszik, szinte nem is érzem, hogy a fejemen lenne. apró szépséghibája, hogy a boltban címkével leragasztott rész alatt épp meg volt csavarodva az egyik rögzítőpánt, úgy, hogy azt ugye nem lehet kitekerni.. de annyira benne volt a bugi a lábamban, hogy nem vittem vissza. egyébként nem érezni, csak a lelkemet zavarja És jól is szellőzik.
-Hegyen elvagyok rövidebb utakon fogásváltás nélkül, de itt minden bajom volt tőle, hogy nincs kormányszarv. Megy is vissza, pontosabban szerzek valamit, ami valóban ergonómikusabb, a gumírozott szarvas BBB már elég jó volt, de azért ott is kemény műanyag a legkülső széle a markolatnak, ezzel kissé tönkreteszi a koncepciót..
-Óriás nyeregtáska királyság. két sör mellé még bőven elfért volna több is, mint ami kell.. szerszám, zár, láthatósági mellény, pénztárca, váltás mez.. és nem kellett hátizsákot vinnem
-1x11-es rendszer mégnagyobb királyság. Szerintem az első váltó elhagyása a legjobb dolog volt a 29-es kerék óta.. ráadásul a GX váltó tényleg nem kérdez, picit még finomítottam, és most tényleg veszélyesen jó. Előtte is azt hittem, már jól volt beállítva, de legkisebbről a második kerékre kicsit nehezen tette át a láncot... feszítettem a karnál, még mindig.. majd még egy kicsit, Shimanós tapasztalataim alapján azt vártam volna, hogy majd lefele ettől elromlik, de frászt, ez csak most lett beállítva. Magyarul tényleg sokkal érzéketlenebb a beállítás pontosságára, félig beállítva is majdnem tökéletesen működik Egyébként 30:10-42 a tartományom, nem mondom, aszfaltra dukálna egy nagyobb első tányér (mondjuk 36-os), de így sem volt igazán kevés. Ha CX bringám lenne, tuti hogy 1x11-et vagy 1x12-t használnék azon is.
-Van még mit gyúrnom, de ez nem volt hír. jobban szeretek az országútis kollégákkal szemben találkozni, az nem olyan megalázóBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz woodworm #113347 üzenetére
Az attól függ! Kerékpárlopás közben szerezted?...mert akkor igen.
(#113348) ZolkoW...nekem is ilyen sisakom van,annyi különbséggel,hogy egy esés óta a taraján a 2 törés helyett már 3 van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
woodworm
veterán
válasz Hasaggymeg #113349 üzenetére
Nem, nyulat hajtottunk, csak megjelent egy agresszívebb fél is. Egy kicsit hatékonyabb volt az érdekérvényesítése.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Politika
- Windows 10
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs