- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Nekem inkább az a tapasztalatom, hogy a sorokkal lehet beszopni. Tényleg sok esetben tapasztaltam megmagyarázhatatlan dolgokat. Pl zsír új Sunrace sor adott rendszerben nem működik, pedig kéne, majd egy másikban igen. De Shimano-nál is szoktak lenni érdekes dolgok.
Sram-nál kevésbé tapasztalok ilyen jelenségeket, legalább is új alkatrészeknél.
Lami66: 2014-es a bringa, jó állapotú, de már egészen biztosan nem az első lánc fut a soron.
bringasisti: Tudod az a baj, hogy összekevered a felső kategóriás gépeket az alap, olcsó gépekkel, és ezen a szemüvegen keresztül vizsgálod. Top kategóriákban egészen más szükségletek vannak, sokkal több karbantartást igényelnek ezek a precíz műszerek, és előfordul, hogy egy sor vagy egy lánc kevesebb ideig bírja mint mondjuk egy alap 8-as rendszeren, vagy akár egy külső gumi hamarabb elkopik. Viszont a teljesítményük összehasonlíthatatlanul jobb! És a 11 fokozaton sem érdemes csodálkozni, egy 1 X-es hajtás mellett, ha nagy hegyekre mész, kell hátra egy nagy átfogású, lehetőleg finom átmenetekkel rendelkező sor. Ma már a 11-46, 10-50-es átfogás sem ritka ezekben a kategóriákban. 10-42, 11-42 átlagosnak mondható, meg a 11 sebesség is. Általános felhasználásra, egy városi igáslóra nekem sem kéne alap 8-as rendszernél komolyabb, mert szerintem is felesleges. De itt két külön világról, felhasználás területről beszélünk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest