- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz emiki6 #137296 üzenetére
Ugyanolyan.
6030D...az valóban előny lehet,de nekem pl. a gumi a karokon csak a tartósságát rontja,uv,hideg-meleg,izzadsággal szemben talán jobb az örök életű műanyag.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Salex1
senior tag
válasz Hasaggymeg #137293 üzenetére
Köszi. Kiszámoltam, és csak nem vágok bele... mivel agyakat is cserélni kellene, 60-70 körül lenne. Egy évben 2-3 alkalommal tudok elmenni rendes hegyi terepre, szerintem bérelni fogok erre a pár alkalomra egy rendeset, a mostani meg marad városi szaladgálosnak.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #137301 üzenetére
én az érdesített fémre szavaznék, az örökös.
az előző XT mintha olyan lett volna, de a Shimanót nem igazán követem egy ideje
A microspline (vagy milyen) kazettacsatlakozással szerintem több vásárlót vesztettek, mint amennyi hasznot hozhat az, hogy ha már egyszer valaki átállt, akkor muszáj Sh cuccokat vennie. Na jó, ez valszeg hülyeség, 90% egyben vesz bringát, akkor meg adott a rendszer. De akkor is egy szimpatikus húzás lett volna az XD-t adoptálni, csak gondolom esetleg pénz IS, de büszkeség meg főlegBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
tacto
aktív tag
válasz Hasaggymeg #137278 üzenetére
WTF
-
yozsee11
aktív tag
Üdv!
Nem volt még kerékpáros cipőm, így elnézést ha hülyeséget kérdezek. Ha pl vennék egy Shimano RP3-as cipőt akkor az ahhoz elég kinézett Shimano R540 SPD SL pedál megfelelő hozzá, vagy szükséges hozzá még valami? Ha ez így nem jó, akkor tudnátok ajánlani egy megfelelőt hozzá?
Köszönöm előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Origin/Steam/UPlay: yozsee
-
cobranco
csendes tag
A tavalyi horvát bringatúránkról készült útifilmem befejező részét szeretném mindenki szíves figyelmébe ajánlani.Az eltelt idő miatt talán már nem annyira aktuális,vagy lehet,hogy újra aktuális ?
„Hőseink utolsó napja igen csak eseménydúsnak igérkezik.Az Isztria-félsziget keleti oldalán található Opátija-riviérán való végigjutás nem tünik annyira egyszerű feladatnak,főleg,ha az időjárás-felelős is belekotyog a témába.Sorba teszik tiszteletüket az elhíresült települések,Plomin,Lovran,Medveja,Ika,Icici és végül természetesen a névadó,”kelet Monte Carlo”-ja,a „horvát-tengerpart gyöngyszeme”,Opátija is.Hogy, hogyan szédelegnek kalandoraink a luxusabbnál-luxusabb hotelek és apartmanok között,mi a véleményük a „burzsoázia diszkrét bájáról”,valamint,hogy kimarad-e a kimaradhatatlan gasztromustra és fürdőteszt,megtudhatják azok,akik az utolsó felvonásban is velük maradnak…”
Horvát tengerpart 8.rész: "Opatija-riviéra" /Istria/ 2018.
Útvonal:
Predoscica-Dragizetici-Porozina-Brestova-Zagorje-Plomin öböl-Brsec-Moscenicka Draga-Medveja-Lovran-Ika Icici-Opatija/Abbazia/-
Preluk öböl-Volosko-Rijeka/Fiume/Az immár teljes,képes túrabeszámoló:
[link]Fotoalbum:
[link]Térkép:
[link]Jó tévézést!
Ui:
Volt pár dolog,ami kimaradt,de sebaj,lesz miért visszatérniTúráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
sz_abika
addikt
válasz yozsee11 #137305 üzenetére
A pedálhoz a képek alapján jár stopli (az a sárgavégű háromszög) amit a cipődre csavarozol és más nem kell hozzá.
Kérdés::
700x23C kevlár oldalas külső alá, véletlen egy Vittoria 25-28as belső került. Okozhat ez bármi gondot? Gondolom nem fújható olyannyira keményre vagy ha esetleg sikerül akkor ledobja a köpenyt a felni a méret miatt?
Olyan jól van most beállítva minden hátul, hogy ha nem nagyon muszáj akkor nem szeretnék belsőt cserélni.PSN: xszabikax
-
trialboj
őstag
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tudnátok ajánlani valamilyen erős fényű hátsó villogót, amit nappal is lehet látni?
Árban jó lenne 5000 Ft környékén megállni: Pl [link] Ez nem tudom mennyire látszik nappal.
XLite 100
Noname 100 LumenEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Acef
addikt
válasz 6030D #137294 üzenetére
Áhh, azt nem lehet, az övé máshol tört, az egyértelműen az extrém terhelés miatt volt.
Nekem egyébként jól jött ez a hiba, főleg, hogy levásárolhatom az árát.
Én váltottam, hirtelen döntés volt, és bejött: a Decathlonban vettem egy Selle Italia C2 gel flow nyerget, és azt kell mondjam, hogy jobb mint a BBB Vanguard.
-
G@ben
addikt
Centrírozás témakörhöz lenne pár kérdésem:
Adott ez a videó, ami jó módszernek tűnik. De nem úgy lenne logikus, hogy először engedek a túloldali küllőn, aztán feszítem meg a másikat, amelyik irányba húzni akarom? Így mintha túlfeszíteném kicsit.
Egyszerre mennyit szabad fordítani olyan küllőn, ami kellően feszesnek tűnik, csak a nyolcast szedném ki? Negyed fordulat, fél?
Honnan tudom, hogy jó a küllőfeszesség? Hang alapján gondolom meg lehet saccolni, de találkoztam olyannal, hogy kiszedtem a nyolcast, és az egyik oldali küllő nagyon lazának tűnt, a másik oldali (amerre húztam) viszont túl feszesnek. Ha kiegyenlítettem a viszonyokat, visszatért a nyolcas is. Ez mitől lehet? Minőségi a felni és a küllő is, bár nem csúcskategória.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
nrg.960
tag
válasz Hasaggymeg #137301 üzenetére
Az hamar lekopik aki igazan használja azt a valtókart, inkább egy 1000 vagy 1500as csiszolópapírt kell ráragasztani, az ujjacskákat nem bántja mert úgyis hosszú kesztyűben bringázik az ember
Nem vagyok a szavak embere..
-
dunkel
őstag
válasz Szakbarbár #137309 üzenetére
Ismerősnek vettem nemrég egy velotechet, talán ez a típus volt. Elég izom a fénye, olcsó és tölthető. [link]
-
zoli03
őstag
válasz Szakbarbár #137309 üzenetére
Velotechet láttam már, az nagyon erős. Nappal nem tudom mennyire látszik, de minek egyáltalán nappalra?
-
ivana
Ármester
válasz Speeedfire #137314 üzenetére
Szerintem drága, ennyiért sokkal jobb gépeket kapsz acélból.
-
zoli03
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz xy.zsolt #137323 üzenetére
szerintem is számít(hat), ne ezen múljon. én autósként inkább örülök,hogy egyre többen villognak nappal is.
lazán kapcsolódik, de azért hasonló téma: akik az autójukon egyből lekapcsolják a tompítottat,amint a faluba érnek, azok nem értették meg az egész lényegét, és ezek szerint sosem tűnt fel nekik,mennyivel jobban és messzebbről látszik egy kivilágított autó. Meg arról egyből látom,hogy részt vesz-e a közlekedésben, vagy csak parkol. Pedig aztán nem csak szürke autó létezik.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz dunkel #137316 üzenetére
Köszi a tippet, megnézem alaposabban. Kár, hogy nincs hozzá nyeregpálcára rögzítő adapter mint az 50-es modellen, sajnos a nyeregcsövem elég rövid és ott a táska is, így marad a hátsó támvilla ahová rögzíthetem.
(#137322) zoli03
Én már jó ideje használok nappal is lámpát villogó üzemmódban, ezen felül a táskámon is van láthatósági huzat. Láttam pár országútisnál elég jó fényű hátsó lámpát és sokkal messzebbről észre lehetett őket venni nappal is. Ekkor döntöttem el, hogy én is használni fogom. A motorokon is kötelező a lámpa nappal. Sajnos sokan az esti/szürkületi időben sem használnak normális villogót. Nekem megér pár ezer forintot ha épségben hazaérhetek, ne ezen múljon.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #137329 üzenetére
Még mindíg nagyon tetszik ez a bringa. Milyen a Vittoria gumi? Nem csúszik? Szélességre kb. azonos egy ugyanekkora Schwalbe gumival? Tubelessként működik?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Acef
addikt
válasz Hasaggymeg #137331 üzenetére
135 mm széles.
Igen, ez -2cm a BBB-hez képest. Tartottam is tőle, hogy nem lesz kényelmes, de nincs gond, sőt, jobb mint az elődje.
(úgy vettem meg, hogy 1-2 nap után visszavihettem volna, és vehettem volna másikat, de bevált, így maradt)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #137329 üzenetére
Combod a kökény,vagy szeder nyomait viseli?
Acef...nekem 1 hét kellett,hogy eldöntsem az SMP nem nekem való. Aztán biztos a formája,kialakítása legalább olyan fontos mint maga a mérete.Ülőcsonttávolságod mennyi,mérted?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #137334 üzenetére
Én továbbra sem tudom eldönteni, hogy ha egyszer veszek, akkor 75-öst vagy 76-os nézzek e a vanguarból... Hiába néztem utána, az a konklúzió, hogy ki kell próbálni, ami szép és jó, csak nem kivitelezhető vagy túl bonyolult.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #137334 üzenetére
Selle SMP? Nem tudom elképzelni, hogy azt montin kényelmesnek érezzem . A WTB Volt Comp-al is ez az enyhén hullámos kialakítás meg a puha tömés volt a bajom, az egyenes, kemény, lapos nyergeket favorizálom, amilyen a tiéd is, csak nekem a kis seggemez keskenyebb kell. Ezeknek az elejére mászáskor ki lehet ülni, síkon meg a hátsó széles részre lehet csusszanni. Az SMP szerű hullámos nyergekre kb csak egy helyen lehet ráülni, ezért gondolom outin lehetnek kényelmesek, ahol nem variálsz annyit az üléspozicióval, mint montin, csak ráülsz és darálod a hosszú kilómétreket.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tothgera30
Ármester
válasz jjeahh #137332 üzenetére
Öhm, megpróbálok sorban válaszolni mindene kérdésedre. Köszönöm, nekem is. Eddig bevált, nagyon szeretem. Csúszik... relatív, attól függ hol, agyagos tiszai ázott, cuppogós mezőn igen, máshol még nem. Olyan 2.25-ös Rocket Ron szerű, szélességre is. Tubeless, de ezt már korábban írtam.
#137334 Hasaggymeg: Jó kérdés... Kicsit kijött a Tisza, én meg legurultam, mer' adjunk neki... Utána minden három pedálfordulatra jutott egy fél kerékfordulat, meg sok sár az arcomba. Így esett meg hogy egy nap kétszer takarítottam le a bringát, és nem tudom milyen nyomon jöttem fel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #137337 üzenetére
Köszi! Szimpatikusak nagyon ezek a Vittoriák, de asszem korábban valami trekking külsőkre itt többször írták, hogy nem ajánlott, mert csúszós. No majd ha elkopik a Nobby lehet kipróbálom
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz emiki6 #137335 üzenetére
A matek mit ad ki?
jjeahh...több montin is láttam,van aki esküszik rá...ugyanakkor tényleg olyan mint egy lovas nyereg,csak 1 helyen lehet ülni rajta.
Tothgera...ja,hogy az csak sár! Én meg azt hittem milyen kemény vagy,vérzel,de oda se neki,fotózkodsz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #137282 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy csak a CTD-s villákat érintette. És inkább a 2013-as év rémlik. Illetve 2012-2013 között volt egy Fox visszahívás is, az evolution 32-34 villák konkrétan balesetveszélyesek voltak! A CTD-s nem volt baleset veszélyes csak szarul csillapított.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
Percre pontosan 1 hete csapott el a köcsög osztrák golfos.....azóta montival tekerek és meg kell állapítanom, hogy minimum duplán hat rám a gravitáció
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
-
Acef
addikt
válasz Hasaggymeg #137334 üzenetére
Mértem, 13 cm környékén van.
Viszont mivel előre vagyok dőlve, így, ezért lehet jó a 135mm, hiszen ilyenkor a keskenyebb is jó.
Annó BBB-ből a 155mm-t választottam, szerettem, de valamiért annál tekerés után mindig fájt a hátsóm. Nem volt vészes,de éreztem.
Ennél nincs ilyen pedig amikor felraktam és próbáltam, éreztem, hogy fura, amiért túl keskeny, de a lényeg, hogy tekerés után nincs fájdalom, és közben is elviselhető, rendben van.
Annyi, hogy az elején középen nyomott. Erre megoldás: egy nagyon kicsit döntöttem rajta a vizszinteshez képest, azóta OK.[ Szerkesztve ]
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #137339 üzenetére
Elvileg 11 cm-re van a 2 ülőcsontom közepe.
Bár előbb fog kelleni egy felfele néző kormányszar, mert az alacsony és messze lévő kormány miatt minden bajom van (derék, nyak, csukló), leginkább hosszú tekerésekkor.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
6030D
Ármester
Sírtunk itt az eső miatt, megjött a jó idő, úgy rogytam meg a táv felénél, mint a p*cs@! Ha jól számolom, 4,5 kulacs vizet/izót ittam meg. Hozzá kell szokni a meleghez, mert idén gyorsan jött a nyár.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tothgera30
Ármester
válasz jjeahh #137338 üzenetére
Schwalbe Rocket és Racing gummákkal van tapasztalatom, azoktól szerintem egy fokkal jobb. Bár hozzáteszem, elég ritkán van időm bringázni, tehát mondanám hogy teljesen patent állapotúak.
#137339 Hasaggymeg: Az is benne van ebben a sportban, de ebben az esetben nem ez történt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz G@ben #137311 üzenetére
Nem feltétlenül kell lazítani a túloldali küllőkön, ez az adott küllőfeszességtől függ. Az, hogy mikor jó a küllőfeszesség, pontosan csak küllőfeszesség mérővel lehet megmondani, de ha már van gyakorlatod a centrírozásban, akkor nagyjából benne lesz a kezedben, mint az alap nyomaték értékek. Ha már kapott a felni pár nagyobb ütést, sajnos előfordulhat, hogy nem tudod valamelyik oldalon tökéleteste állítani a küllőfeszességet. Lesznek küllők amik már gitárhúr feszességűek és lesznek lazábbak. Ilyenkor vagy elfogadod így, vagy fellazítod az egészet és kb megpróbálod újra fűzni. De a siker nem garantált, tökéletes új felnivel lesz. Amikor húzod a küllőket, én kb negyed fordulatokat szoktam húzni, ha nagy a 8-as, akkor a nyolcas közepén fél fordulat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Politika
- Stellar Blade
- Hardcore café
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Notebook hibák
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 10
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen