- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #175967 üzenetére
A 24-25 óra? Az az én évi 400-450 óra bringázásommal vagy 18-20 töltés. Az a bajom ezzel a töltéssel,hogy magában is merül,így nagyon résen kell lenni (vagy pontos,megbíz6ó töltöttségvisszajelzővel rendelkezni) ahhoz,hogy ne maradj soha szufla nélkül. Minőségi Sigma lámpákkal is jártam meg,hogy jó volt a töltöttség jelző (mondjuk félig) mikor letettem,aztán pár napig,1 hétig nem kellett lámpa és mikor végül kellett volna hosszabb ideig,az úton lemerült mert a fél töltés + 1 hét állás,esetleg a hideg már annyira lemerítette. Ma,ha egy picit is használom azonnal töltöm utána, sőt ha sokat áll akkor is. Aztán lehet csak túllihegem ezt is,viszont egyszer már mentem lemerült és a váltót ezért kényszeresen a legnagyobb fogaskerékre pakoló vezeték nélküli (vagy vezetékes,már nem emléxem) elektromos rendszerrel.
(#175971) sebgutkopf...ahogy mondani szokták,nem a medvénél,hanem csak a többieknél kell gyorsabb lenni.
(#175972) mobal...mi pontosan a gond,hátha tudunk segíteni? Az fontos viszont,hogy amíg nem azonosítottad be pontosan a hiba forrását,addig egyszerre csak 1 dolgot állíts,mindent össze vissza állítgatva már végül nem fogod tudni azt sem merre vagy arccal. A hajtómű tányérokat sok esetben lehet külön cserélni,ugyanakkor ritkán költséghatékony.Egyrészt túlárazottak,másrészt kopik a tengely is (itt integráltról beszélek éppen),harmadrészt nagyon sokat kell tekerni (vagy nagyon keveset karbantartani) ahhoz,hogy elkopjon az első tányér.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- LEGO klub
- Autós topik
- Spórolós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Formula-1
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen