- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netfone
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
válasz jjeahh #197850 üzenetére
De, még az, csak hogy ennyire akarom lerakni az irányítást mint ezen. Ha meg nem vágok a villanyakból, akkor hülyén fog kinézni nagyon, mert még a cone spacert is ilyen low-osra fogom cserélni. Sztem a villanyak vágatlan, mert ennél sokkal durvábban nézne ki.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #197851 üzenetére
Ja, akkor oké, megijedtem . A cone spacert én is kicserélném, de lövésem sincs milyen találna az enyémre, anno egy kínait vettem és nem volt jó.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz maximilian4 #197849 üzenetére
-17 fok hát ha vágni kell vágni kell, valamilyen fogóval, ami nem össze zár, hanem ha összenyomod szétnyílik,.mint valami zeger fogó nem tudod kiszedni?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
xy.zsolt
őstag
Nézem a Tour de France-t és a világ legnagyobb költségvetésével rendelkező bringás csapata (Ineos) a talán legdrágább bringamárkán (Pinarello) felnifékes kerekekkel teker.....ennyit a disc előnyéről országúton. .......persze csak ha eltekintünk a felni óvásától. (carbon fékfelület miatt).....náluk mondjuk ez pont szempont
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
maximilian4
addikt
válasz jjeahh #197854 üzenetére
Én találtam. Ceramicspeed-nek van direkt a típushoz, mondjuk 17 eur egy ilyen porvédőért elég húzós, plusz a posta is van vagy 7-10 eur…
Vallas
jaja, nekem is eszembe jutott, csak nincs otthon. Pedig jó lenne valahogy kivarázsolni. Azt hittem lesz valakinek valami tuti módszere. Csak szívott már valaki ezzel.
xy.zsolt
Nekem most az outinál is szempont volt (rival hrd), a cx-nél meg pláne (apex hrd). Mondjuk a cx-nél valóban van létjogosultsága, de nálam a komfortérzet volt az elsődleges szempont. Kicsit hülyén fog hangzani, de sokkal jobban szeretem a húzogatni a hidrós fékváltókart.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #197850 üzenetére
Ne vedd le mert úgy nem látsz semmit, középen a láncvonalban látszik csavaros-e, vagy merre áll és egy állít6ó villáskulccsal szépen húzd, csavard óvatosan, több próbálkozással helyre.
Oda ha rápászítod akkor a függőleges tengely mentén befelé és kifelé, és a vízszintes mentén körbe teljesen egyenesre húz6ó, csavarható míg belenézve végre így áll. [link] .
Nálam belenézve még az is látszik, hogy mivel nincs középső kerék a 12 sebességnél nem is tudom láncvonalba tenni a váltót. 🤭[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
anonymus89
addikt
válasz Hasaggymeg #197837 üzenetére
Most ezt hajtom amennyire engedte vigyáztam rá kapott új váltókat, hátsó kereket.
Az utóbbi időben sokat hajtottam és kitört egy küllő, 16os van a hátsó kerékben illetve hajtókar tengelyt is cserélni kell.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anonymus89 #197861 üzenetére
ivana mindjárt megszakérti.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #197863 üzenetére
A súly nem téma hisz már lassan le kell súlyozni a bringákat, hogy ne menjenek be a (talán ) 6,8 alá.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
polonic
félisten
-
bszg@
tag
válasz xy.zsolt #197857 üzenetére
Habár a rubéval én is tárcsára váltottam, továbbra sem látom az előnyét, hacsak azt nem, hogy a kerék szebb.
Ellenben nehezebb, karbantartás-igényesebb, drágább. Gyakran cicereg, minden kerék kivétel után állítani kell. A hátsót nem is tudnám az út szélén beállítani, mert nem érem el egyszerre a fékkart és a féktestet.
Icetech ide vagy oda. -
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #197865 üzenetére
-
rétisün
veterán
válasz xy.zsolt #197869 üzenetére
többé-kevésbé egyetértek bszg@ véleményével (bár az utánállítgatást nem értem ) amint tudtam venni felnifékes outit, amin gyárilag van sárvédő-felfogatás (dolgozóbajárósnak) adtam is el a tárcsás Cube-ot.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
eddie1978
aktív tag
válasz xy.zsolt #197857 üzenetére
Ez mit mond el a felni vs tárcsafék témában? El tudja dönteni a kérdést? Egyáltalán el kell dönteni? Valamilyen szempont rendszer szerint azt választották. Nekik az most jó. Szerintem az adott feladatra a legmegfelelőbbett, vagy amiről úgy gondolja hogy az, kellene választani. Az, hogy ki mivel megy van annak bármi befolyása a másikra? Le kell tojni. Nyomni kell azzal ami van. Nekem két bringa van most. Egy 29 éves alu vázra 16 éve olcsó alkatrészekből épített egysebességes és egy műanyag CX űrhajó villanyváltás tárcsafék stb. Rohadtul mindegy ha nettó élmény oldalát nézem, hogy melyikkel megyek. Legfontosabb, hogy méretben jó és műszakilag megbízható legyen. A többi már nem tesz annyit hozzá. Van különbség nem vitatom.
Ezt a sok faxságot már leírtam korábban is. -
xy.zsolt
őstag
Srácok, én nem fikáztam az outin disc-et (annyira ) csak ne feledjük, hogy sokkal nagyobb a felnifék létjogosultsága mint amit a pillanatnyi kínálati arány tükröz a disc javára. Ha a carbon kerekek aránya is hasonló lenne akkor lenne hype mentes a szitu.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bszg@
tag
válasz xy.zsolt #197869 üzenetére
Köszönöm.
Egyébként egy ROSE, szintén endurance outit néztem ki az év elején, felnifékkel, Ultegra DI2-vel, talán 3200 euróért. De nem volt elérhető. Most sem tudom linkelni, mert már egyáltalán nincs, felnifékkel már csak alu van náluk.
Aztán letettem róla, de bejött ez, amit írtam is, hogy impulzus vásárlás volt.
Lehet, hogy emiatt. Takarításhoz, meg kíváncsiságból vettem ki a kerekeket. Most már kerülöm ezt. Az első végül akkor hallgatott el, amikor kb 1/4 fordulatot visszalazítottam a tengelyen. Kb 2e van benne, menet közben, fékezés után sokszor hallom, hogy ciceg.
Van összehasonlítási alapom, van egy gyorszáras, tárcsás trekkingem és egy átütős mtb-m is.
Szerintem ez a relatív könnyű, vékony tárcsa még nem az igazi.[ Szerkesztve ]
-
bszg@
tag
válasz Hasaggymeg #197877 üzenetére
Remélem, nem ez jött le a hozzászólásomból.
-
őstag
válasz maximilian4 #197879 üzenetére
Jónak tűnik az ötlet, de éjszakára küld meg WD-40-l előtte
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #197881 üzenetére
+0,5... készítek holnap én is egy ilyen fotót mert kíváncsi vagyok hogyan viszonyul ehhez...ugyanakkor elképzelhető, hogy nem mindegyik 1x12 felállásnál műxik az esztelen hátrafelé tekerés, sőt, én azon csodálkozom, hogy olyan keresztbenálló lánccal egyáltalán bármelyiknél működik. Állítólag ezek a 12s láncok nagyobb oldalirányú elhajlással bírnak, pont ez miatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Csokicsibesz #197881 üzenetére
Milyen bringád van? 12 sebesség van hátul? Jelen esetben egy 160-at mozgó trail bringa van a képen ami elég robosztus karbon lancvillaval/középrésszel rendelkezik, emiatt esik kifelé ennyire az első lánckerék. Valószínűleg egy XC bringa lancvonala jobban néz ki.
Nem hiszem hogy A szerelőnek bármi érdeke lenne hazudnia és biztos több bringát látott/szerelt mint egy átlag bringás. -
bardi
aktív tag
válasz Vasinger! #197880 üzenetére
Mekkora a legnagyobb fogaskerék? Meg mekkora a különbség a két legnagyobb fogaskerék között? 50es tányér fölött máshol is írtak, meg mutattak már ilyen problémát, én nem aggódnék ezen. Nekem 50es tányér mellett nagyon kell hátra tekernem, hogy ezt csinálja, de összehoztam már. Enyémen ilyen a láncvonal.
Illetve kérdés, ide hogy lehet képet feltölteni? Nekem mindig imgurt kell használnom, nem találok olyan ikon üzenet írás közben, ami ne linken keresztül szúrna be képet.
'92 Honda VFR 750
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #197881 üzenetére
Én az 1x11-nél is szívtam ezzel. Középcsapágy hézagolással kellett játszani, amennyit enged a lánckerék+váz.
https://barbieripnk.hu/
-
inifini
tag
válasz bszg@ #197867 üzenetére
Hát nem tudom… nekem két outim van (Speci), mindkettő karbon váz, karbon kerék, Ultegra. Az egyik disces, a másik felnifékes (Swissstop betéttel), de nekem jobb érzés a tárcsással menni, sokkal jobb a fék hatásfoka, jobban harap, nagyobb biztonságérzetet ad (vizes körülmények között pedig egy napon sem lehet említeni a kettőt).
-
eddie1978
aktív tag
válasz inifini #197890 üzenetére
Ugyanez nálam is. Ultegra tárcsa vs 105 fékben Swissstop betét. Más világ. Mindegyikkel el lehet bringázni simán, csak ismerni kell nagyon, hogy mit tud. Vizesen, sárban, hóban, fagyban sokkal jobb a tárcsa. Van fékerő. Ez sem tökéletes, de nekem jobb.
Beállításhoz kell egy 10cm 0,5mm hézagoló szalag. Van erre boltban kapható eszköz is, de az drága. Félbe hajtva be kell dugni a betét és a tárcsa közé mindkét oldalon. Tökéletes lett nálam elsőre. Egyforma a hézag mindkét oldalon.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz inifini #197890 üzenetére
+eddie1978...Én olyan kerékpárral tanultam meg tekerni melynél az első fék (mert akkor hátul volt kontra és elől egy kézi fék, legalábbis így hívtuk) fékpofája a gumit fékezte. Aztán jöttek a már felnit fékező patkó fékek, majd a himbafék melyet a V-fék követett és most itt van a tárcsafék, ahol nem a kerék részét képező felnit fékezed, hanem egy erre dedikált, kerékre rögzített tárcsát. Hitvita ide, vagy oda a felnit közvetlenül fékezni, arra teljes kerületén fékezőfelületet képezni már legtöbb kerekes járművön elavult technológiának számít melynek végleges eltűnését az akár olyan nagy név is mint Pinarello legfeljebb csak késleltetni tud. Már a feleségem hibrid fékje is oda-vissza veri minden korábbi felnifékemet, egy jó hidraulikus féknek meg egyszerűen nincs jobb alternatívája a piacon. Természetesen macerásabb karbantartása és működtetése mint ahogy a váltó rendszeré is is az őskori egysebességes kerékpárokhoz hasonlítva, de ez a fejlődés ára.
Továbbá szerintem a minden újjal szembeni ellenállás is jogos, sőt hasznos, hisz így forrnak ki az új technológiák melyek közül van ami megragad és elterjed kiszorítva a régit, és van ami nem hoz annyi plusszot ami leküzdhetné a szkeptikusok ellenállását és eltűnik a történelem süllyesztőjében. Ez már csak ilyen...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nmate91
tag
válasz Hasaggymeg #197892 üzenetére
Hidraulikus fék országúti bringákon középkategoria felett jelenik csak meg és fog is még csak egy darabig. Eladásokban azért még túlnyomó többség így felnifékes. Ezek a bringák 15-20 évig biztosan használatban lesznek még, így igény van az alkatrészre. Amint olcsóbb lesz a hidraulikus fékváltókar outira, elkezd átalakulni a piac. Szerintem..
Pinarello más, ott makacsok az emberek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nmate91 #197893 üzenetére
Úgy csinál mint a Shimano a kónuszos kerékagyaival, makacskodik mert elég tőkeerős ahhoz, hogy megengedhesse magának ezt a luxust
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
Kukucs, na mivel van szerelve az új Pinarello Dogma?!
Talált, tárcsafékkel!![ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
-
-=RelakS=-
veterán
Fékhatás ide vagy oda, ha útközben elpattan egy küllőd, akkor:
Felnifékkel már tolhatod is haza a bringát, ha nem akarod fék nélkül letekerni a távot.
Féktárcsával morogsz pár cifrát, és mész tovább.Itt azért feltételezem, hogy ez nem a sokadik "francba, elpattant egy küllőm" eset az utolsó küllőcsere óta
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
flash-
veterán
Kettő kerékpár lezárása vonaton hogy?
Van egy u lakatom ahhoz mi lenne a jó ötlet?
Vegyek egy hurokkábelt es azzal kossem ossze a kettot a vonaton valamihez?
Milyen mekkora hurokkabel kell?
Ez arra elég h 2 órára vonaton lekössem a bringát?
link[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
ZolkoW
őstag
Jöttök itt a mondvacsinált észérveitekkel, amikor szerintem egy tárcsás bringa szebb is, még országútiban is
Olyat meg biztos nem veszek, ami nem tetszik
Azt elfogadom, hogy a fékerő-többlet csak szélesebb gummáknál kezd el érvényesülni, nem a slick 25-ösnél. Száraz időbenBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen