- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz lacos001 #205149 üzenetére
Nem ketelkedem, csak online ezt nem tudnam megvenni. Egy helyen van belole elerheto, de az csak shop in, Darmstadt mellett lenne megnezheto, megveheto. Igy nem tudom, le lehet e adni rendelest.
Talaltam SRAM XX1 Eagle Boost groupset -et nem dragan, azt ha hozzaadom ennek az arahoz, meg boven jobban kijonnek, mintha megvennem XTR szettel, es meg az ezen levo XT -t el sem adtam.
Kb. 5500EUR -ban megallna a bringa, ami nem rossz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #205147 üzenetére
Én egy éve náluk találtam országútit, amikor az összes többi üzletben csak az üres boxok szomorkodtak. Itt sem volt teljes a kínálat, erősen mérethiányos volt a választék, de szerencsém volt.
Szerk.: Az pont a darmstadti üzlet volt. Nem tudom, a többi mekkora, ez kb olyan tesco méretű, és elég jól tele volt bringákkal. Mindkét szinten.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lacos001
senior tag
válasz MPowerPH #205151 üzenetére
Ja igen...gondolom az ára miatt nem vállalják be. sztem...Feladni ugyanaz, mint egy olcsóbbat és változni is szokott melyik nap melyik elérhető online..
Ezzel amúgy én is szenvedtem, mikor keresgéltem, hogy rengeteg nem volt elérhető.
Akkor ugye ami kell nincs, ami van nem tetszik/nem jó. Emeljek az áron, csökkentsek az áron...Volt bajom 2 nap múlva minden megváltozott a kinálatban, akkor anyázhattam...
Én csak 5-800€ 5K körülivel még a mai napig hallgatnám itthon, na de hamarosan...közöttieket rendeltem, az elérhető volt akkor online és rendeléstől számolva 3. napon hozta is a cicafiú.
Pl a 4ből 3 most nem elérhető, csakis a shopban. Érdekes ez.
Telefonáld le velük mi a helyzet a kivánságoddal kapcsolatban. -
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #205153 üzenetére
A problema, nem Nemetorszagban lakok. Ismeros persze van, elmenne, ha nincs mas lehetoseg, es megnezne. De legjobb lenne, ha online megvehetnem, es a kiszallitast is el lehetne intezni.
lacos001: Nemetul nem beszelek, csak angolul. Egy levelet irok nekik, hogy nekem kellene a bringa, pont a meretem, pont a jo szin. Elore is utalnek, ha ezen mulik. Aztan a szallitast is maximum egy parcel forwarding cimmel megoldanam, ha Mo. -ra nem szallitanak.
Van itt egy gyonyoru Giant is, de ez sajnos S -es. Ez pl. online is megveheto, es dragabb. Nem ertem, mitol fugg az, hogy valamelyik elerheto online, valamelyik meg nem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
parandroid
nagyúr
válasz MPowerPH #205155 üzenetére
Jahogy! Ermm, ja, ezekkel valszeg pont az a gond, hogy ott állnak a boltban összeszerelve, kipróbálhatóan, gondolom nem szívesen vállalják be, hogy megint szészedik, bedobozolják, és elküldik. Én bementem, kipróbáltam párat, ami elérhető volt (így is akadt valami 4-5 modell, ami szóba jöhetett volna, és méretben is nagyjából passzolt), aztán kigurítottam, és hazahoztam (a gagyi bemutatós taposós pedált levették róla, és feltették helyette ingyér', amit vettem hozzá). Viszont tavaly csak az volt, ami kint volt, mondták is, hogy ha ezek nem jók, akkor max rendelhetek, de készüljek rá, hogy tavaszig semmi nem lesz. Gondolom sokkal nem lett jobb idén sem a helyzet (mostanra még a konténerválság is kezd lassan eszkalálódni).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
MPowerPH
félisten
-
nagyúr
ezek a világítós kerékpárutak mennyire váltak be? az ötlet nagyon tetszik, de olvasom, hogy sok a defekt, és nem értem.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz arcitec #205162 üzenetére
esztergom környékén pilotolták állítólag, itt írnak róla, a hír fácse oldalán meg a kommentek között a defektekről. nem értem én se.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205157 üzenetére
& Ringman: a nyáron nyugi volt, nem volt értelme oltani, mostmár van. Tavasszal még akartam, de akkor pont elkaptam volt a családtól és majdnem egy hónapig tönkretett . Valszeg ezért vagyok most rosszul, van bennem még antitest vagy mi. Remélem amúgy az oltás nem befolyásolja a pulzust, talán most vagyok a legjobb formában (magamhoz képest), kb. minden tekerésen jönnek a KOM-ok, kupák, PR-ek, nem kéne lerombolni . Jobb érzés lazán kitekerni ott, ahol a haverok megdöglenek, vagy tolják . Szeptember-október az én időm, novemberben már kezd romlani a forma, aztán egész április végéig szenvedek. Nem is értem, akik télen is versenyeznek pl. cx-el.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #205167 üzenetére
a covid tavasszal engem is hazavágott, a topikban is írtam, hogy a pulzusom kb 2 hónapig magasabb volt a szokásosnál, a szaglásom még most sem 100-as.
oltási reakció előfordulhat (minden oltóanyagnál), viszonylag ritkán szívizomgyulladás (1-2 esetben a 100k-ból) is, a pulzusmérés hasznos lehet.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz rétisün #205171 üzenetére
Nekem ugye full DT kerekeim vannak, azon belül is komolyabbik ratchet-es.
Ha nem kellett volna alám legalább 28 küllős kerékszett, akkor is lecseréltem volna az RXD6-ot, az annyira rohadt hangos. De ha azt mondod, hogy az is féloldalas, akkor tényleg egyáltalán nem sajnálom, hogy nem gurultam vele többet a szobám pár méterén kívül.
Mellesleg két majom jelentkezett érte, nyilván az esedékes, megbeszélt fizunapkor már egy nemet se tudtam belőlük kihúzni. Komolytalan. De lassan akkor is ideje lenne eladnom a kerékszettet... a léte is idegesít.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
truefx
aktív tag
Adott Shimano Ultegra hidrós tárcsafék, fékezéskor olyan jelenséget tapasztalok, mintha ütne, remeg tőle a váz egy kicsit. Lehetséges, hogy kopott a betét? A fékerő rendben van. 5500 km-t raktam eddig a bicajba, azóta nem volt betétcsere.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205151 üzenetére
Esetleg egy YT Jeffsy Core 4 vagy még inkább egy Orbea Occam M10?
Azért ezek a gépek nívósabb cuccok mint a Cube és talán geoban is kicsit frissebbek. Az Orbea tényleg egy csoda.Magura M7-et szerintem ne akarjál, idáig ahányat szereltem, mindegyik szar volt. A 2 dugattyús verziók még egészen tűrhetően működnek, de a 4 dugattyús halál.
Biztos vannak akik vitatkoznak velem, de amit én az utóbbi néhány évben láttam fékek terén, az egészen egyszerűen egy katasztrófa. Tényleg a legőszintébben mondom és a segítő szándék vezérel, hogy kizárólag Shimano! Persze akad néha egy-egy ideig óráig normálisan működő Sram vagy Magura fék, de a nagy számok törvénye alapján azt tudom mondani, hogy többnyire fos mindegyik, mert normálisan beállítani nem lehet, a légtelenítése is agyrém, aztán vagy jó lesz vagy nem (többnyire inkább nem), a betét és a tárcsa között alig marad rés, akármit csinálsz vele, a fejeden pöröghetsz, akkor is. Rengeteg a meghibásodás. A legtöbb idegeskedést ezeknek a fékeknek köszönhettem, soha semmivel nem szívtam annyit mint Magura és Sram fékekkel. Persze lehet velem van a baj és én csinálok valamit rosszul, hogy sok év alatt sem tanultam meg normálisan hidraulikus féket szerelni, bár merem remélni, hogy nem velem van a baj. Én ezt a sztorit már amúgy elengedtem, mindenkinek Shimano féket ajánlok, mert a legkevésbé sincs kedvem ezekkel a fosokkal szórakozni, majd előbb tanuljanak meg megbízható fékeket gyártani.Ami az ebike témát illeti, engem azzal aztán nem lehet megvádolni, hogy ne állnék a pártján, mert gyakorlatilag az elterjedésük kezdete óta használom és foglalkozom a témával. Ugyanakkor sajnos én is látom, hogy vannak negatív folyamatok, amit az ebike hozott be. Ezek az abnormális árak is többé kevésbé az ebike-nak köszönhetőek, akkora lett az igény rá, hogy nem győznek eleget gyártani, és nagyon sokan bármit megvesznek, csak legyen, ez meg felhúzta az árakat. Illetve a másik baj, hogy rengeteg újgazdag suttyó ült ilyen bringára, és pont ez az ami miatt fújnak a hagyományos bicósok az ebikeosokra. Pedig alapvetően semmi baj nincs ezekkel a gépekkel, és ha objektíven szemléled, rájöhetsz, hogy egy csomó előítélet alaptalan, miszerint csak is lusta szar lehet az aki ilyet használ. Annyira nem így működik ez, hogy el sem hiszed, de kár is ebbe belemenni, csak is használat mellett válik ez nyilvánvalóvá.
Az talán túlzás ha hülyének nézik azt aki ebike helyett analógot vesz, de annyi valóság alapja van, hogy bizonyos kategóriákban, az átlag bringásnak valóban jobban megéri az ebike. Tipikusan ilyen a Trail/Enduro. Persze aki kiváló edzettséggel rendelkezik, mert éjjel-nappal hegyen van, annak nyilván nem, de ez csak a kis százalék, a többség, aki örül ha hétvégen felmehet a hegyre, nem így van ezzel, sokkal élvezetesebb és használhatóbb az E verzió. És nem, nem azért mert lusta szar, csak nincs kedve túlhajtani magát egy sok szintes egész napos túrán. -
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205174 üzenetére
A Cube azert tetszett, mert sok review alapjan azt irjak, hogy hiaba enduro, nagyon jo vele maszni. Nekem ez is fontos, mert ahol lejovok, ott eloszor felszenvedek. Es volt szerencsem vegre probalni, igaz 2019 -es verziot, alap felszereltseggel, es tenyleg nem annyira rossz folfele sem.
Amiket linkeltel, az OCCAM trail, a Jeffsy viszont enduro, es tetszik. De itt is az elerhetoseg... Na meg a Sram fekekrol en is csak rosszat hallottam, G2 RSC -t azonnal cserelnem kellene.
Nekem mar sok eve Magura MT8 -am van. Tetszik, mert gondozas mentes. A tarcsa es a betetek kozott tenyleg kicsi a res, eleg pepecselos, mire sikerul ugy beallitani, hogy nem er hozza. A legtelenites is nehezkes, bar en rajottem a technikajara. Olaj csere utan tok kemeny volt, elmentem kerulni, es teljesen felpuhult a fekkar. Bicajt joforman fel kell allitani, kis fecskendot a fekkaron levo nyilasba illeszteni olajjal, majd 10 percig pumpalod a fekkart, kocogtatod a nyerget, a csoveket razod. Szivas, de jo esellyel ezt 4 evente kell megcsinalni, mert olajat meg nem kell cserelni bennuk. En nagyon szeretem, de enduro felhasznalasra mar gyengek lennenek az MT8 -ak.
MT7 -el nincs tapasztalatom. Mi a gond veluk?
mod: Ha megmondod, hol alljak sorba, hova menjek Jeffsy 29 CORE 4 -rt, lehetoleg bordo fenyezessel, mar megyek is. Bar az X01 Eagle -t azert cserelnbem Shimanora itt is.
Nekem a geo igy nem mond semmit, laikus vagyok. Amit elmondtak, enduronal is van tobb fele. Van, ami a maszasra is alkalmas, de van olyan, amivel mar annyira nem poen felfele kaptatni 30 percen keresztul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205174 üzenetére
Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205176 üzenetére
Nem azt mondom, hogy a Cube rossz, sőt, ár/értékben kifejezetten jó gépeket gyártanak, de azért 5000 euro magasságában már talán érdemes elgondolkodni más márkán. A Cube konzervatív gyártó, nem akar túl extrém lenni, míg egy Orbea, YT, kicsit hosszabb és laposabb vázakat gyárt. YT vázakban ott a flip chip, a csapágyazásra is jobban odafigyelnek, a Cube egy tömegtermék, YT, Orbea minőségben kicsit jobb.
A Jeffsy is egy Trail gép (bár ők ezt all mountain-nek hívják), YT fronton a Capra az enduro, laposabb fejcsővel és 170-es rugóúttal.
22 februárban elérhető a jeffsy a hivatalos oldaluk szerint, sajnos bordóban nem, de ez is bármikor változhat. Jövő év elején biztosan lesznek beérkezések. Figyelni kell az oldalt. Jövő tavaszig már kb minden el fog fogyni, de még talán idén télen és jövő év elején el lehet csípni ezt azt. Orbea passz, de biztos abból is lesz azért.
Nekem is volt MT5-ös fékem, de MT8-at is használtam egy ideig, tulajdonképpen azokkal még úgy ahogy elvoltam, nem voltak nagyon erős fékek, de légteleníteni lehetett őket és beállítani is. Viszont az MT7 teljesen más, hidd el, hogy amit lehet én megtettem, az évek alatt volt időm kitapasztalni, hogy lehet féket légteleníteni, hiszen a munkám szerves része, napi szinten ezeket csinálom. MT7-el is mindent megpróbáltam, most pl zsinórban 3 különböző bringán volt ugyan az a jelenség. MT7-es fékek, újszerű állapotban, tökéletesen légtelenítve, egy szem buborék nem jött már sehol, dugattyúk is szépen együtt mozdultak, azokat is letisztítottam, olajoztam is, párat pumpálsz a fékkaron és marad kb egy hajszálnyi résed az egyik oldalon, na ezt oszd be két oldalra úgy, hogy ne súrlódjon. Kb a lehetetlen küldetés. Pedig tényleg mindent csináltam velük amit csak lehet, rengeteg olajat elhasználtam, többszöri feltöltés, visszaszívás, átfolyatás, de b@szott az rám . Egyszerűen ezt produkálja.
Sram is detto hasonló jelenségeket produkál, de azért ott többször koronázza siker a sok szenvedést. Viszont Shimano fékkel összesen annyit csinálsz, hogy átnyomod rajta egyszer az olajat, kicsit pumpálsz a fékkaron és kész, felszereled a nyerget, beállítod középre és ennyi. 50-ből 49-szer tökéletes, az újszerű és sokat futott fék is. Ez az amit meg sem tud közelíteni egy Sram, főleg nem egy Magura.Azért a 4 évenkénti olajcsere kicsit gázos, még ha keveset használod, akkor is illene max 2 évente. Sűrű használat esetén akár fél évente.
Egy modern trail vagy enduro gépnek ma már elég lapos a fejcsöve 66-64 fok körül változik.
Az első háromszög is hosszú, manapság egy M-es váz rendelkezik olyan hosszal mint mondjuk 6 éve egy XL. Ezek a geometriák megszokást igényelnek a kanyarokban, de ha ráérzel nagyon kényelmesek és agresszívek is tudnak lenni lefelé, sokkal durvábban be tudod tenni a kanyarba és a kerekek tapadása is nagyobb, mert optimálisabb a súly eloszlása, a bringában ülsz, nem a bringán. És mivel hosszú a gép eleje, stabilabb is nagy tempónál. A mászást meg azzal javították, hogy meredekebb lett a nyeregvázcsőszög. De a mászás alapvetően 3 dolgon múlik, az első és legfontosabb a bringás kondíciója és technikai tudása, a második legfontosabb meg a bringa össztömege. És a harmadik fontos tényező egy trail/enduro bringa esetében a rugózás karaktere, mennyit nyel el a tekerésből és mennyit visz át az útra.A fenti táblázatból ami szerintem lényeges, mondjuk egy L-es vázat figyelembe véve, ez a méretem. A nyeregvázcső a Cube-on már 47cm, ami kicsit sok, vagy inkább határeset lehet, nehezebb mögé ülni meredek terepen, illetve dropperből is kisebb kellhet egy mérethatáron lévő embernek. A YT-n ez a méret 43,5cm, ami jelentősen alacsonyabb.
Reach, ez ugye az elérése a kormánynak, az egyik legfontosabb méret, amikor kiállsz a nyeregből, a kormány távolságát adja meg. Cube 45,7cm, YT 47cm. A 47 szerintem ideálisabb egy L-es váznak.Láncvilla hossz megegyezik. YT-n 2 fokkal meredekebb a nyeregvázcső is ami mászásban segíthet. Persze ezek azért egyéni dolgok is, attól is függ milyen testalkatod van, simán lehet, hogy valakinek a Cube lesz a szimpatikusabb, de ha tapasztaltabb montis szemmel nézem, szerintem inkább a YT.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205178 üzenetére
Oldalukon ott a bordo is, megtudnam akar most is rendelni M meretben. Csak most butan jon le, hogy ideer a bringa, es ledobom rola a groupset -et es a feket is.
Na meg itt irjak is, hogy nem a legjobb maszni.
Dew most lehet meggyoztel, csak ez megint Januar.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz truefx #205173 üzenetére
Egy zseblámpa fényénél nézz rá és máris látni fogod a betétek kopottságát... a rotort megést talán inkább a tárcsa okozhatja.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205179 üzenetére
Igen, látom, januárban lesz bordó jeffsy is, valamit akkor félrenyomtam.
Ezek a tesztek is tudnak azért érdekesek lenni, de azt el tudom képzelni, hogy az Orbeához képest kicsit kevésbé mászik jól, de azért rossz nem lehet, mivel az egyik legnépszerűbb márka a Trail/Enduro bringások körében. Én az Enduro magazin-t tartom egy elég jó, hiteles forrásnak, E-Enduro változatuk is van, itt hülyeségeket nem szoktak leírni és nincsenek rossz véleménnyel a jeffsyről: [link]A Sram váltás maradhat, az nem rossz cucc, a fékszettet kell ledobni és a helyére szerelni mondjuk egy 8120-as XT szettet, MT900-as XTR tárcsákkal.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205181 üzenetére
Akkor ezzel csak annyit kellene tenni, hogy a fekeket kicserelni rajta BR-M9120/BL-M9120 szettre, es esetleg a hajtassal ugyan ezt megtenni.
Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205182 üzenetére
Én a váltást, hajtást nem bántanám, mert semmi baj nincs a Sram váltóval, a fék esetében meg talán maradnék a 8120-nál. Az a tapasztalatom, hogy az XTR kevésbé strapabíró mint az XT. Az XTR verseny cucc, könnyítettek rajta, de nem tudja azt az élettartamot mint az XT. Olajat is sűrűbben kéri. Ha mindenáron váltást cserélnél, akkor meg Sram AXS és megszabadulsz az elavult bowdentől.
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205183 üzenetére
Tudok 750EUR -ert XX1 Eagle DUB boost Gold groupset -et, azert irtam a cseret. Bar az is bowdenes.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205185 üzenetére
Meg jo, hogy hozzaszoltal egyebkent. Egesz este ezen filoztam. Januar vegere szerintem a vallam is rendben lesz mar, addig egyebkent sem durvulhatnek. A bringa pedig pont adja kitetelem, 150 -es rugouttal. Szerintem ma leadom a rendelesem egy pirosra.
Az AXS -re nem biztos, hogy futna. Ahogy nezem, XX1 -bol annyi a valto, amennyiert a full bowdenes szett jonne. Az az XX1 Gold szett meg csak most van, ha kell, akkor mar most ki kell fizetnem, mert nem tartjak meg nekem hetekig.Ahogy latom, Shimano XT groupset megy most ennyiert.
Ha ezt most leokezom, akkor lehet hozzad viszem el az atepitesre, eredeti allapotaban ossze sem szerelem.
A fek meg a groupset meg szepen elmennek kulon ugy, hogy meg nem voltak hasznalatban, igy nincs akkora buko.Btw, rakerestem erre a geo megjegyzesedre, es a Cube Stereo tenyleg megragadt a konzervativ oldalon, es nem kovette a trendet. De laikusnak a nelkul ez semmit nem mond, hogy egy profi felvilagositana.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #205187 üzenetére
Ha még nem próbáltál shimano féket, azért rendelés előtt próbálj ki egyet szerintem, hogy tetszik e, kevés magurás élményem van, de ha jól emlékszem, nagyon máshogy viselkedik a két fékkar, benne van a pakliban, hogy nagyon nem fog tetszeni, persze mint minden más, ez is szokható.
'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
válasz bardi #205188 üzenetére
A fek rendelessel meg varok. Szokott lenni Shimano groupset akcio is, fekkel egyutt is megveheto neha. Januar vegeig meg van idom...
Mindig Maguras voltam, Clara, Marta(azok kenyesek voltak), aztan volt 2db MT8-am, es szerintem fantasztikus fekek, egy panaszom nem lehet rajuk.
De MT7 -el meg nem volt dolgom, bar uj Shimano fekekkel sem, es massal sem.
Nem is biztos, hogy ujonnan kell megvennem, hasznalt piacon neha foghato egy-egy jo deal, foleg ha csak minimalis hasznalat utan leszereltek a bringarol, mert cserelik.Egyedul a groupset az, amit vagy most megveszek, vagy nem jut belole.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #205189 üzenetére
Én is (alig)használtam vettem a fékeket, 60k volt a G2 RS szett, tárcsákkal. 1 század mm kopás volt a tárcsákon, annyit futottak. Hátsót kellett légteleníteni a vázon átvezetés miatt, de így, hogy már van bleeding edge tool-om hozzá, nem egy nagy dolog.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #205186 üzenetére
Na majd ha kész lőjj nekünk is pár képet, az így már egészen komoly vasnak bontakozik ki.
bardi... az 1/100 mm-t mivel mérted? 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #205191 üzenetére
Mikrométer, bár kicsit megviselt darab, még 1 fontért vettem egy bolhapiacon. De ennek hamarabb elhiszem az 1 százados pontosságot, mint bármelyik tolómérőnek.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #205192 üzenetére
Komoly darab ... ugyanakkor annyi már egy ilyen szintű megmunkálás hiba6árán is belül lehet. 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
A Sram -nal a DUB es a DUB Boost kozott mi a kulonbseg?
Na meg nem irja az oldal, hogy milyen BB, csak annyit, hogy pressfit. Most PressFit 30, 121mm vagy 89/92mm?
Ilyennel meg nem volt dolgom, az enyem meg BSA...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
vendingo
veterán
válasz MPowerPH #205187 üzenetére
Frankó gép, nekem is tetszene egy hasonló, de ha lenne se merném kihasználni, ahhoz nudli vagyok. A sima xc montin is paráztam nagyobb tempónál, hogy bukok és soha nem találnak meg a semmi közepén. :)
Majd dobjál fel képeket róla.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ringman
nagyúr
ez a tufo swampero jó külső lenne téli mindenesnek (sáros földút, nedves aszfalt, murva stb, de legalább a fele aszfal lenne) a nuroadra, vagy nézzek egy rendes CX gumit, pl ezekből:
[link]
[link]
[link]
[link] -
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205186 üzenetére
AXS-ből szerintem a GX is teljesen rendben van, bár az sem olcsó, de valamivel emészthetőbb mint az XX1. Csak súlyban van különbség, úgy rémlik, hogy 100g, maga a váltó ugyan azt tudja.
Örülök ha tudtam segíteni a döntésben! Szerintem a YT Jeffsy-vel csalódás nem fog érni.
Köszönöm a bizalmat, nagyon szívesen el is vállalom az építést ha szükséges, viszont jelenleg teljesen szét van bontva az itthoni műhelyem, mert burkolás volt, hűtő/fűtő klíma beépítés, tető javítás, lesz egy teljesen új munkapad, polcok, alkatrész mosó, egyéb szerszámok stb, szóval most teljes a káosz. Szeretném a hobbi műhely státuszból kicsit az igényesebb felé vinni. Elméletileg január vége, február környékére tervezem a befejezést, ahogy időm engedi. Aztán 100%-ban átállok az itthoni munkára.
Sram DUB 135-142mm hátsó agy szélességhez van, 49mm-es láncvonallal, Boost pedig 148mm-es hátsó agyhoz, 52mm-es láncvonallal.
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #205198 üzenetére
ez most a gravelre kell.
legyen tubeless és ne legyen nagyon nehéz. (a 17-18 kg közötti agyváltós rollerfékes trekkingen nem igazán számított a külső súlya, a kb 10 kg-os gravelen már másképp állok hozzá)
+ akkor egy szett gumival mentem télen/nyáron, most váltani fogok télire és tavasszal meg visszacserélem.
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205197 üzenetére
Es azt igy a keprol, data sheetrol megtudod mondani, hogy ezen milyen PressFit -es BB van?
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen