- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #207021 üzenetére
A műanyag csavar arra való, hogy beállítsd a hajtókar pozícióját és merőlegességét a tengelyen, mielőtt a két rögzítő imbuszcsavart meghúzod.
Amikor azt meghúzod, akkor
- pontosan annyira tolja be a hajtókart a bordástengelyen, hogy a középcsapágy két műanyag betétjéhez képest az a néhány tized hézag legyen, amivel nem szorul, de nem is csúszkál el oldalra a tengely a középcsapágyban,
- beállítja merőlegesre a hajtókart, mert önmagában a hajtókar a bordástengelyen műszaki szempontból egy ponton történő megtámasztás, és kell még egy távolabbi pont a tengelyen, hogy a derékszög biztosított legyen.Axiális a rögzítés, ha 0 az axiális hézag mindkét irányban. Itt nincs ilyen, mert akkor folyamatosan súrolna/szorulna.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs